Mja, dat blijft nog wel even vrees ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef ymme het volgende:
Hoooi
Ik zit gezellig aardappels te schillen met mijn zoon naast mij in de kinderstoel. En hij wilt rauwe aardappel
Dacht ik ook even inderdaad. Ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh maar da's toch giftig? Of vergifs ik me nu?
idem datquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:42 schreef Sorbootje het volgende:
Heb ik net ook gedaan en ik lees dat het op zich niet giftig is maar dat je er wel buikpijn en gasvorming van krijgt.
Hihihihih vorig jaar zat ik al hoogzwanger thuisquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
hahaaaa ja dat gaat hard he??
mijn baby blijft nog heeeeeeeeel lang klein
*kop in het zand steekt en zo maar eens boontjes gaat doppen*
't is ook niet zo lekker hè?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef ymme het volgende:
Maar ik geef hem geen rauwe aardappel hoor
Toch knap van d'r!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Hihihihih vorig jaar zat ik al hoogzwanger thuisen nu loopt hier een Japans pratend klein dametje rond
lieffffff; dat babygebrabbel/geklets is zo leuk om naar te luisteren;quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Hihihihih vorig jaar zat ik al hoogzwanger thuisen nu loopt hier een Japans pratend klein dametje rond
Hier is het de hele dag Oooioooioioii kakakaakaa didkdikddikdiiidkdkdkki neenneenneeenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
lieffffff; dat babygebrabbel/geklets is zo leuk om naar te luisteren;
Evie heeft een pop "Aagje"![]()
en daar klets ze altijd tegen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:53 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Hier is het de hele dag Oooioooioioii kakakaakaa didkdikddikdiiidkdkdkki neenneenneeen
Waarom niet gewoon elleboogjes voeren? Misschien lust ie het wel gewoon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:53 schreef ymme het volgende:
Hier overigens nog geen pasta's geprobeerd. Ik prak over het algemeen alles. Maar om nou macaroni te prakkenGewoon even de staafmixer erdoor?
Oh, brood gaat er hier ook in! Lekker met smeerkaas en de korstjes vindt ze lekker om op te sabbelen en uiteindelijk eet ze ze ook op!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef octopussy het volgende:
Pasta kan ik ook wel eens gaan introduceren denk ik. Ik heb een broodmonster trouwensZe eet gewoon de hele boterham zo op (op de korstjes na) en het liefst dan volkoren brood.
Enne: soepstengels
Zo is Harry begonnen met kruipen. Ik had er geen idee van dat ie het van Mette had afgekekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef wickie het volgende:
Kruiptechniek op 1 knie en met een uitgestrekt been zijdelings afzetten met de voet. Wij noemen het de 'Sven Kramer Kruip'.
Fabian heeeft vandaag gewoon lasagna gegeten, zo uit de schaal. Wel in stukjes natuurlijk, maar niet gepureerd ofzo. Hij heeft echt gruwelijk veel op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:11 schreef Groofsken3 het volgende:
Pasta eten ze hier zo. Heb ik nooit gepureerd. Brood ga je toch ook niet pureren?
Jaaaaaa! dat is 'm!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Asyniur het volgende:
Harry en de van Mette afgekeken Sven Kramer Kruip
Hij kruipt inmiddels ook 'gewoon'quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef wickie het volgende:
[..]
Jaaaaaa! dat is 'm!!!![]()
Zo gaaf! Harry wat ben je toch een poepie
![]()
Wacht maar, over een weekje gaat ie zooo snel. Sven Kramer is namelijk ook heel snel en het is een zeer doeltreffende kruipslag.
Ik ga morgen een filmpje maken
Hij is niet alleen in je hoofd zo klein hoor. Hij is gewoon kleinquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:34 schreef Incantrix het volgende:
Asy, hiero wil je filmpje niet laden, die moet ik strakjes even op de pc kijkenMaar ik blijf me zo vreselijk verwonderen om al die ontwikkelingen in zo'n korte tijd.. In mijn hoofd is Harry zo'n klein ventje nog, terwijl hij gewoon al kruipt!
![]()
![]()
Ik ben gewoon op Stef-tijd wakker maar mijn baby is er nietStom hoor, met Lowlands had ik minder moeite als met dit éne nachtje
Vandaag maar veel troostnagellakjes kopen! Ow, we vieren Stef's verjaardag waarschijnlijk toch nog in dit huis. De overdracht staat nu voor 1 december en kan waarschijnlijk wel een weekje eerder, maar meer ook niet. Bij nader inzien is het denk ik toch fijner om eerst het één, dan het ander aan de hand te hebben.
Dank je!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Prachtig mannetje! Zo fijntjes ook in zijn gelaatstrekken
Amaranta, inderdaad een opluchting. Ik hoop dat hij het morgen nog 'kan'. Dat geeft me wat meer vrijheid nu en dan.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hij kruipt inmiddels ook 'gewoon'
Harry met een boterham
Dat mag hoor! Vindt ie vast leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:57 schreef Twinkly het volgende:
Asy wat is hij toch leukIk verheug met al op 2 oktober, dan moet ik hem even knuffelen hoor!
Met Niels gaat het een stuk beter, hij is nog wat aan het hoesten en snotteren, daar werd hij gisteravond een paar keer wakker van, maar heeft er nu niet echt last van
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Leuk shirt Twinkly, R heeft het ook(alleen dan maat 74). Ik hou sowieso van die kleuren, maar het staat Niels inderdaad erg goed ook
.
Dat was voor het kinderkleertjestopic bedoeld.
De eerste keer dat Rienk moppert krijgt hij de fles, de keren daarna 'los' drinken. Het werkt echt!quote:Op zondag 26 september 2010 07:55 schreef NieuweUser het volgende:
Goedemorgen!
Dat zou kunnen Vlindur, maar ik geef eigenlijk liever de voorkeur aan het aanhouden van een bepaald moment. En dan het andere moment bv alleen iets van water /diksap geven. Alleen hoe ik dat precies in wil delen weet ik nog niet.
Fijn dat het steeds beter met Rienk z'n handje gaat!
En een autostoeltje, wij hebben nog geen nieuwe gekocht. Ik heb wel gelezen dat het het beste is voor kleintjes om ze tot 3 jaar achterstevoren te vervoeren. Kan dat ook met die stoeltjes van Maxicosi?
Toen wij nog op 3 flessen zaten had hij s ochtends een fles bij wakker worden dus tussen 7:00 en 8:00 ong.quote:Op zondag 26 september 2010 07:55 schreef NieuweUser het volgende:
Dat zou kunnen Vlindur, maar ik geef eigenlijk liever de voorkeur aan het aanhouden van een bepaald moment. En dan het andere moment bv alleen iets van water /diksap geven. Alleen hoe ik dat precies in wil delen weet ik nog niet.
Hier ook ongeveer dit schemaquote:Op zondag 26 september 2010 08:42 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Toen wij nog op 3 flessen zaten had hij s ochtends een fles bij wakker worden dus tussen 7:00 en 8:00 ong.
Dan rond 10:00 fruit
Rond 12:00 boterham met water of diksap
Na het slapen, rond 14:00 fles melk
Rond 15:30 ofzo een "koekje" , rijstwafel o.i.d. met event. nog wat drinken en dan avondeten tussen 17:00 en 18:00 en de laatste fles voor het naar bed gaan.
Ong. rond 19:00 maar als hij een keer een avond later naar bed ging omdat we weg waren ofzo dan verschoof die fles ook zeg maar.
Dus gewoon de laatste melkfles net voor slapen gaa.
Succes ermee.
Dankje! Dat is inderdaad ook een idee! Ga ik maar eens proberen vandaag. Ze eet nog niet een hele boterham (nog niet eens de helft), dus ik denk dat ik de fles dan nog wel wat dichter op de boterham houdt.quote:Op zondag 26 september 2010 08:42 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Toen wij nog op 3 flessen zaten had hij s ochtends een fles bij wakker worden dus tussen 7:00 en 8:00 ong.
Dan rond 10:00 fruit
Rond 12:00 boterham met water of diksap
Na het slapen, rond 14:00 fles melk
Rond 15:30 ofzo een "koekje" , rijstwafel o.i.d. met event. nog wat drinken en dan avondeten tussen 17:00 en 18:00 en de laatste fles voor het naar bed gaan.
Ong. rond 19:00 maar als hij een keer een avond later naar bed ging omdat we weg waren ofzo dan verschoof die fles ook zeg maar.
Dus gewoon de laatste melkfles net voor slapen gaa.
Succes ermee.
Daan krijgt er maar 1 maar ik vermoed dat als ik een 2e zou aanbieden, hij die ook wel opeet. Gewoon omdat hij brood erg lekker vindt. Nu krijgt hij daarna gewoon als toetje zijn fles dus dan is hij daar tevreden mee.quote:Op zondag 26 september 2010 11:27 schreef Poppejans het volgende:
Heb ik nou een veelvraat of zijn er hier meer kindjes die al een hele poos met gemak 2 boterhammen opeten 's middags?
Ik ben hier die fles gaan vervangen door een tweede boterhamquote:Op zondag 26 september 2010 11:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daan krijgt er maar 1 maar ik vermoed dat als ik een 2e zou aanbieden, hij die ook wel opeet. Gewoon omdat hij brood erg lekker vindt. Nu krijgt hij daarna gewoon als toetje zijn fles dus dan is hij daar tevreden mee.
Haha, en mensen lachen mij al uit als ik zeg dat we altijd tussen 1700 en 1730 uur aan tafel zitten. (Ik kom uit zo'n vriendennclub waar iedereen pas tussen 1900 en 20000uur eet, dat deed ik zelf ook voor de kinderen).quote:Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Poppejans het volgende:
zo hebben wij het Happy, toen die fles eraf ging ben ik inderdaad gestart met wat diksap of water bij te geven en dat tussendoortje 's middags, anders is het wel een lange ruk tot het avondeten. Gaat hier super zo!
6.30 papfles 180+6 schepjes fv+pap
12.00 2 boterhammen + wat diksap of water
14.30/15.00 tussendoortje van bijv. een soepstengel/Nijntjekoekje/fruit met wat diksap/water
16.30 avondeten+toetje
18.30/19.00 papfles 210+7 schepjes+pap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |