Over eetritmes: Mette eet maar slecht..
Momenteel is het helemaal verschrikkelijk, maar dat begrijp ik wel. Er zijn 3 tanden aan het doorbreken en vriendlief voelde een hele dikke bobbel op de plek van een kies.
Maar als er geen tanden problemen zijn eet ze fruit 's ochtends met geluk 1 boterham 's middags en vooral daarna gaat het fout. Avondeten blijft heel moeizaam gaan meestal gaan er een paar hapjes in en dan wil ze niet meer. Soms hebben we geluk en eet ze fatsoenlijk. De yoghurt daarna gaat dan weer wel goed. Op de dagen dat ze wel avond eet hebben we 3 flessen en op de dagen dat ze slecht eet nog steeds 4. Ik zit er wel mee in mijn maag, hoe krijg ik haar ooit van de fles af.
Ze drinkt trouwens over de gehele dag ongeveer 150 tot 200 ml diksap en wat water tussendoor.
Oja en tussendoortjes zoals rijstewafel en cracker, maar dat is dan meestal een kwart ervan en dan hoeft ze niet meer.
Driekus wat kan jij goed zwemmen, heb spontaan zin om te gaan zwemmen vandaag.
Twinkly, fijn dat het beter gaat met Niels en nogmaals een

Vlindur, ik schrok echt van Rienks handje (zag de foto in het fototopic), wat ontzettend zielig. Maar ik las dat het goed met zn handjes, wat fijn

Ik begin steeds meer terug te denken aan vorig jaar, kan me het nog niet voorstellen dat ze over een maandje alweer 1 is. Tijd om haar verjaardag eens te gaan plannen
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..