abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86780702
Nou we zijn weer terug van de huisarts en jawel, weer oorontsteking.. Weer antibiotica ook dus, pff.. En een afspraak maken bij de KNOarts, de huisarts begon al over buisjes en amandelen knippen ;(

Ik heb trouwens de 120 paracetamol, want Timo is nog steeds geen 10 kilo.. Maar ik heb nu ook maar de 240 meegenomen.
pi_86780806
a gos wat sneu voor Timo! Hopelijk knapt ie snel weer op!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86781038
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:29 schreef Chan het volgende:
Nou we zijn weer terug van de huisarts en jawel, weer oorontsteking.. Weer antibiotica ook dus, pff.. En een afspraak maken bij de KNOarts, de huisarts begon al over buisjes en amandelen knippen ;(

Ik heb trouwens de 120 paracetamol, want Timo is nog steeds geen 10 kilo.. Maar ik heb nu ook maar de 240 meegenomen.
Amélie is ook nog geen 10 kg hoor, maar ik merkte wel echt een wereld van verschil, die 120 mg deed gewoon niets meer voor haar tegen de pijn. Ik hoop dat het helpt voor hem.

En blegh arm jungske toch -O- wat een gedoe, en wat naar voor hem! (en voor jullie :X )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86781064
Chan wat vervelend zeg weer een oorontsteking!
Finn is inderdaad ook nog geen 10 kilo dus ik heb ook nog de 120, de huisarts zei tegen mij wel dat ik voor 's nachts best wel de 240 mocht geven, maar overdag dan wel gewoon de 120.
pi_86781598
Beterschap voor Timo! :*
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:18:06 #256
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86782202
Thomas kreeg laatst bij de KNO arts zelfs 360 mg, maar die is natuurlijk ook bovengemiddeld groot. Zelf geef ik altijd 240 en dat werkt tot nu toe nog prima.

Even over een andere boeg: weet je zeker dat er 'iets' is, niet het opkomende eigen willetje?

Slecht slapen is zo sneu he. Hopelijk gaat het bij jullie allebei snel weer wat beter.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86783660
Huh? bedoel je Timo? Volgens mij heb je dan een pagina gemist :P
Ik heb dat trouwens wel zitten denken vannacht, of het misschien zoiets was, maar ik was er eigenlijk ook vrij snel uit dat dat het niet was, gezien zn manier van huilen..

Nou ja, de afspraak met de KNOarts is gemaakt, ik ben benieuwd wat die ervan zegt.
Cara, Thomas heeft nu toch ook buisjes? Heeft hij daar veel last van gehad? En zijn zn amandelen ook geknipt eigenlijk?
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:11:25 #258
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86784109
Eeeeh oeps :Z

De buisjes waren er zo in gezet, hij heeft naderhand wel gigantisch liggen brullen maar dat was duidelijk boosheid (en ik denk ook beetje bang/onduidelijk wat er verder ging gebeuren) en geen pijn. Zodra we zijn kleertjes aan gingen doen om naar huis te gaan was het dan ook voorbij. Hij heeft nog wel links een loopoor gehad, dat is maandag uitgezogen en we hebben nog een kuurtje meegekregen. Komende maandag terug voor controle en dan zijn we er hopelijk weer een jaartje vanaf :)
Het waren trouwens alleen buisjes, geen amandelen. De KNO arts heeft het nooit over amandelen gehad. Ik hoor wel dat het veel tegelijkertijd gedaan wordt, maar ik zou daar zelf ook niet zo voor zijn geweest. Maar wie weet, als hij het had voorgesteld en er goede argumenten voor had gehad...

We hebben wel het idee dat hij nu lekkerder in zijn velletje zit. En hij zit ook duidelijk meer op te letten en te luisteren als je dingen zegt. En de poes is ineens 'poe!', terwijl zijn taalontwikkeling zeker een maand en misschien al wel twee stil heeft gelegen. Dat is wel fijn om te zien :Y
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86801621
Tess die met dr bal naar bed gaat, wat schattig O+
En zo zien mijn kastjes er ook uit als ik even twee minuten niet oplet :X

Kersjes, hij went vast heel gauw aan het kdv! Willow huilt nog altijd bij het wegbrengen maar ze heeft het er altijd heel erg naar haar zin inmiddels (wij zijn ook pas begonnen met 11 maanden, dus hetzelfde 'probleem', ze moest echt even wennen...)

Lente en Ssserpente welkon *O*

Fijn dat Tyler uit het ziekenhuis is! Wel jammer dat zo'n onderzoek zo lang duurt dat ie niet meteen mee naar huis mag zeg -O-

Chan, wat vervelend -O- twee oorontstekingen achter elkaar, wat sneu! Beterschap!

Ik lees dat Amélie ook nog niet helemaal opgeknapt is? Ook beterschap :* (ze ziet er in het fototopic wel heeeeel vrolijk uit trouwens O+ )

Zoooo. Beetje bijgelezen :s) D en ik zijn even twee daagjes weggeweest met z'n tweetjes. Schoonouders hebben hier gelogeerd _O- en Willow heeft zich werkelijk voorbeeldig gedragen en heeft doorgeslapen - iets wat ze de laatste vier weken niet meer heeft gedaan en prompt vannacht ook niet meer deed :') Ik vind het best lastig, soms kan je haar wel troosten en weer in bed leggen, maar ze heeft vaak één keer per nacht dat ze echt ontroostbaar is tenzij je haar een flesje geeft. Maar ja, daar wil ik natuurlijk ook geen gewoonte van maken, dat ze het gewend is om een flesje te krijgen...

Tromgeroffel....! mijn grote dochter heeft vandaag een paar stapjes los gezet :o :o *O* :o Natúúrlijk op het kinderdagverblijf toen wij er niet bij waren, maar gelukkig deed ze het lekker nog een keer toen ik haar op kwam halen O+ *trots is* Daarna niet meer gedaan, maar wie weet heeft ze het nou een beetje door en gaat ze het vaker oefenen. O+ *O*

Ohja, in ander onzinnig nieuws, een kindje op het kdv is vandaag drie geworden en trakteerde... een envelop met daarin een puzzeltje (zo'n 3d beestje, veel te moeilijk voor het gros van de kindjes in een verticale groep natuurlijk) en op de envelop een parasolletje geplakt en.... een Snickers :{
Seriously :{
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:38:12 #260
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86801799
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Vicky het volgende:
Chan, ipv paracetamol kan je ook nurofen kids geven. Dit kan je kopen bij de apotheek.
Ik kreeg dit als tip bij het cb, en het werkt ook erg goed bij tandjes/kiezenpijn. In Amerika schijnt t als eerste pijnbestrijder voorgeschreven te worden bij kindjes, zoals het hier bij pcm is eigenlijk. Hoe gaat het nu Chan?
pi_86803275
Goedzo Willow! *O*

Hmmm, aparte traktatie is dat.
pi_86803557
Oooh, voordat ik Lentes verjaardagsfoto's ga spammen, even een jompel voor Willow, hoor! Wat goed! *O*

En voor Timo natuurlijk veel beterschap. Oorontsteking sucks. }:|

Word je wakker na je middagdut, zitten er ineens allemaal mensen in huis! Da's ook wat...

Ze heeft wel een kwartier zo staan kijken. :')

Maar ineens werd het toch wel leuk!

Want toen kwamen de cadeautjes! *O*

Oefenen met oma. O+

En toen was er taart. :Y) Door andere oma gemaakt!

Check dat beentje. :D

En dat laat je zomaar ineens je 'mijn kind krijgt geen snoep-principes' varen. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 24-09-2010 20:38:29 ]
pi_86803772
O+ Lente O+
lekker grietje :Y
En die loopfiets is GAAF!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86804138
Lente O+ Wat een heerlijk meiske ben je O+
pi_86804212
Die eerste foto O+ O+ O+
Gefeliciteerd *O*
En die taart ziet er echt geweldig uit zeg!
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:38:11 #266
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86804382
haha dat is wel zo herkenbaar dat grijpen in de taart en niemand die er iets van denkt :D
Proficiat! :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86804779
Wat een leuke foto's van Lente!
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:03:39 #268
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86805641
Ahwwwww Lente. Wat sta je lekker bedremmeld te kijken op die eerste foto's. Maar wat lijkt de taart je daarna lekker te smaken! Gefeliciteerd en welkom hier.

Thomas had gisteren een rood plekje op zijn voorhoofd. Vanochtend was het een klein bultje. En vanmiddag toen ik hem op ging halen op het kdv zat er ook een bultje bij zijn oor, en een bultje onder zijn kin. Bij nadere inspectie bij het naar bed brengen ook nog eentje op zijn rug, twee op zijn buik, eentje in zijn oksel.... ja hoor: ik mag op zoek naar het waterpokkentopic...

dat kan er ook nog wel bij
pi_86807018
Lente, volgens mij heb je na het kat uit de boom kijken wel een leuke verjaardag gehad! En wat een mooie taart had oma voor je gemaakt zeg!

Ach Thomas ook nog aan de waterpokken... nou sterkte daar Ca.ra :*
Fake it till you make it...
pi_86807516
Och, Thomas aan de waterpokken -O- pfffrrrttt. Beterschap voor Thomas en sterkte voor jullie, hoop dat het gauw beter wordt! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 21:49:56 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86807883
ca.ra ,, ik probeerde je antwoord te geven, maar je inbox is vol ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:56:23 #272
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86808218
nu niet meer :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 22:05:47 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86808710
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Ca.ra het volgende:
nu niet meer :)
hij staat nog steeds vol hier? maar ik kon na zes vlekjes ofzo niets meer vinden, zo het zal wel niks geweest zijn denk ik. misschien wat irritatie ofzo
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 24 september 2010 @ 22:10:21 #274
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86808928
Thomas heeft al echt blaasjes, geen vlekjes. Dus ik vrees het ergste...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 september 2010 @ 22:14:46 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86809153
sterkte ermee :*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')