Tess die met dr bal naar bed gaat, wat schattig

En zo zien mijn kastjes er ook uit als ik even twee minuten niet oplet

Kersjes, hij went vast heel gauw aan het kdv! Willow huilt nog altijd bij het wegbrengen maar ze heeft het er altijd heel erg naar haar zin inmiddels (wij zijn ook pas begonnen met 11 maanden, dus hetzelfde 'probleem', ze moest echt even wennen...)
Lente en Ssserpente welkon

Fijn dat Tyler uit het ziekenhuis is! Wel jammer dat zo'n onderzoek zo lang duurt dat ie niet meteen mee naar huis mag zeg

Chan, wat vervelend

twee oorontstekingen achter elkaar, wat sneu! Beterschap!
Ik lees dat Amélie ook nog niet helemaal opgeknapt is? Ook beterschap

(ze ziet er in het fototopic wel heeeeel vrolijk uit trouwens

)
Zoooo. Beetje bijgelezen

D en ik zijn even twee daagjes weggeweest met z'n tweetjes. Schoonouders hebben hier gelogeerd

en Willow heeft zich werkelijk voorbeeldig gedragen en heeft doorgeslapen - iets wat ze de laatste vier weken niet meer heeft gedaan en prompt vannacht ook niet meer deed

Ik vind het best lastig, soms kan je haar wel troosten en weer in bed leggen, maar ze heeft vaak één keer per nacht dat ze echt ontroostbaar is tenzij je haar een flesje geeft. Maar ja, daar wil ik natuurlijk ook geen gewoonte van maken, dat ze het gewend is om een flesje te krijgen...
Tromgeroffel....! mijn grote dochter heeft vandaag een paar stapjes los gezet

Natúúrlijk op het kinderdagverblijf toen wij er niet bij waren, maar gelukkig deed ze het lekker nog een keer toen ik haar op kwam halen

*trots is* Daarna niet meer gedaan, maar wie weet heeft ze het nou een beetje door en gaat ze het vaker oefenen.

Ohja, in ander onzinnig nieuws, een kindje op het kdv is vandaag drie geworden en trakteerde... een envelop met daarin een puzzeltje (zo'n 3d beestje, veel te moeilijk voor het gros van de kindjes in een verticale groep natuurlijk) en op de envelop een parasolletje geplakt en.... een Snickers
Seriously
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website