Jullie zijn lieverds!

Over mij hoef je je geen zorgen te maken hoor. Het is voor mij minder erg dan voor mijn man en voor Niels op zo'n moment. Alleen kom ik door de vermoeidheid niet echt ana het schrijven van sollicitatiebrieven toe, geen concentratievermogen, en dat is wel erg frustrerend.
Wickie
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef lily het volgende:[..]
Ik herken dit gevoel. Niet het moeilijk slapen van Niels maar mijn echtgenoot heeft veeeel minder geduld dan ik. En als de kinderen dan wat drukker zijn dan normaal (ik noem eens een zijstraat) ga ik me meer druk maken om zijn humeur dan puur om het feit dat de kinderen druk zijn.
Niet fijn
Ja, dit heb ik dus ook en dat is zo vermoeiend. Ik heb steeds het gevoel tegelijkertijd hem te moeten steunen en Niels te moeten troosten.
En wat Vlindur en Asy ook schrijven, mijn man heeft ook nog eens heel weinig geduld: hij geeft het heel snel op en wordt dan boos.
Ik denk dat het voor ons juist zou helpen wanneer mijn man ergens anders gaat logeren, zodat hij een nacht of desnoods een paar nachten door kan slapen. Hij moet tenslotte werken overdag en ik denk dat hij ook veel beter om kan gaan met het huilen wanneer hij uitgeruster is. Helaas heb ik een eigenwijze man
Asy wat verschrikkelijk, ik zou er ook van gaan huilen en heel boos zijn. Het is een kwestie van vertrouwen; je hebt samen die afspraak gemaakt!
Wij hebben het samen vaak over opvoeden en hoe we omgaan met huilen, maar als het puntje bij paaltje komt is mijn man het er ineens niet meer mee eens en is het allemaal de schuld van "mijn methode". Het vervelende is dat ik veel over dit soort zaken lees, ik ben er erg in geïnteresseerd, terwijl mijn man dat niet doet.
Niels gaat op precies dezelfde manier slapen als Harry en wij moeten er ook precies zo mee omgaan: duidelijk zijn en weggaan, dan houdt hij binnen een paar minuutjes op met huilen en gaat spelen in bed om daarna te gaan slapen. Als hij niet kan slapen dat gaat hij op een bepaalde manier huilen, dan troost ik hem en gaat het vaak wel goed.
Maar door de verkoudheid werkte dit anders, ik ging sneller naar hem toe omdat hij zich rot voelde en daardoor hysterisch ging huilen, daardoor raakte hij juist oververmoeid.
Wat jij zegt dus Groosken (jouw post was helemaal niet belerend en kwam lief over hoor

Sowieso probeert iedereen hier elkaar te helpen en zit niemand anderen te commanderen wat ze moeten doen). En inderdaad ging hij op dat moment alleen maar slapen toen ik hem alleen liet. Maar ik moet wel zeggen dat ik na een paar minuten mijn spijkerbroek al aan had en bezig was mijn schoenen aan te trekken om hem dan maar in de doek te doen en buiten te gaan lopen. Dan zou hij in ieder geval wel slapen. Maar toen hield hij al op met huilen. Maar wat vond ik het vreselijk, mijn arme ventje zo overstuur omdat hij zich naar voelt en dan kan ik hem ook nog eens niet troosten.
Gisteravond moest ik hem drie keer opnieuw troosten, daarna heeft hij een lange ruk gemaakt en werd vannacht maar twee keer wakker waarna hij weer vlug ging slapen. Dus het is weer als vanouds
Icantrix wat rot dat je ventje overdag niet wil slapen en 's nachts zo kreunt. Komt dat door tandjes?

Wat vermoeiend ook voor jullie zeg

Hopelijk voelt hij zich snel beter zodat jullie allemaal weer wat uit kunnen rusten.
Vlindur hoe is het nu met Rienks handje en met de luieruitslag?
Heeeeeeeel veel plezier vandaag met in ondertrouw gaan

Gaan jullie nog een taartje eten daarna?
Sorbootje is de luieruitslag van Isabeau al weg?
Claudia ik kan me goed voorstellen dat je wat jaloers was!! En je moest nog zooo lang wachten

Ivan vond het veel te lekker knus bij jou in de buik! Ik had hetzelfde een beetje toen Jochem van Troel gehaald werd door alle complicaties. Ik dacht dat ik nu vast nog wel 4 weken zou moeten wachten op Niels. En toen kwam hij twee dagen later
Ymme wat een domme

Na een normaal verlopen vaginale bevalling kun je vrijwel direct weer uit bed, voor je kindje zorgen, borstvoeding geven. Bij een keizersnede is dat allemaal een stuk moeilijker en pijnlijker. En aan een keizersnede gaat heel vaak een helse poging tot vaginaal bevallen vooraf.
Ene oor in andere oor uit dus bij zo'n bewering
Rocka ik weet niet meer wat ik precies schreef, maar ik wilde niemand kwetsen hoor. Zelf vind ik het accent van Friezen die NL spreken het mooist, vooral de "R", dat komt vast doordat mijn opa en oma Fries waren

En van het tukkerse accent krijg ik een soort heimwee gevoel

Maar toch woon ik liever in het midden van het land hoor
Niels kan sinds een paar dagen de ringen van zijn stapeltoren precies eromheen leggen, ik geef ze nog wel aan voor de juiste volgorde

En, heel lief, als ik vraag "wil je een boekje lezen?" pakt hij een boek uit de kast
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 24-09-2010 10:53:17 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>