abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:13:07 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86780255
Dank voor je reactie, Vlindur :)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86780348
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:59 schreef Incantrix het volgende:
Haha, aardig van je ;)
ja heh :7

haha, met doordraven bedoel ik "wij" als moeders en niet Claudia alleen (maar dat wist je wel :+ )
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:29:24 #253
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86780689
Ik vind sowieso niet dat je je hoeft te schamen voor wat dan ook dus zeker niet voor een accent. Wat ik aangaf is dat ik het altijd heel sneu vindt als iemand alleen maar dialect kan spreken, wat in mijn ogen weer heel iets anders is dan een accent.
Anders bespreken we het een keer onder het genot van een coooooooola Rocks! 8-)

Vlindur heel veel plezier bij het in ondertrouw gaan! ^)

D. heeft ook andere gewoontes en manieren bij het omgaan met Emma. Zijn manier is minstens net zo goed als de mijne maar vaak gewoon iets anders. We zijn ook andere mensen dus dat is ook logisch. Dat 't me soms frustreert is een ander verhaal maar dat moet ik gewoon gaan accepteren. :D

Over de keizersnee kan ik kort zijn. Ik ben om half 2 's middags opengesneden en de volgende ochtend heb ik zelf gedoucht. Een uur daarna ben ik zelf naar de ic (Emma) gestrompeld omdat er geen verpleegkundige beschikbaar was om me te brengen op het moment dat ik dat wilde. Niet dat ik nou zo'n bikkel ben; ik ben mezelf compleet voorbijgelopen toen omdat ik alleen maar bij Emma wilde zijn. Het morfine-infuus sneuvelde 's middags en ondanks dat ik verging van de pijn wilde ik geen nieuwe, zonder was ik een stuk mobieler.
Na een dag of twee heb ik nauwelijks pijn meer gehad. Ik zou een keizersnede serieus zo weer doen maar dat is mijn ervaring en ik weet dat iedereen het op zijn of haar eigen manier beleeft. Vergeet ook niet dat ik van te voren eigenlijk topfit was, ik had geen buik, geen bekkenklachten, ik had heerlijk geslapen. Ik had alleen maar honger omdat ik de avond ervoor voor het laatst wat gegeten had. M'n drinkontbijtje zat nog in m'n tas, die zou ik na de CTG nemen. :')
A grand adventure has begun.
pi_86780747
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef lily het volgende:

[..]

ja heh :7

haha, met doordraven bedoel ik "wij" als moeders en niet Claudia alleen (maar dat wist je wel :+ )
:D

Zo had ik het niet eens geïnterpreteerd. Maar ik kan wel een stootje hebben, hoor. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86780954
Jullie zijn lieverds! :* :* Over mij hoef je je geen zorgen te maken hoor. Het is voor mij minder erg dan voor mijn man en voor Niels op zo'n moment. Alleen kom ik door de vermoeidheid niet echt ana het schrijven van sollicitatiebrieven toe, geen concentratievermogen, en dat is wel erg frustrerend.

Wickie :*

quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef lily het volgende:

[..]

Ik herken dit gevoel. Niet het moeilijk slapen van Niels maar mijn echtgenoot heeft veeeel minder geduld dan ik. En als de kinderen dan wat drukker zijn dan normaal (ik noem eens een zijstraat) ga ik me meer druk maken om zijn humeur dan puur om het feit dat de kinderen druk zijn.
Niet fijn
Ja, dit heb ik dus ook en dat is zo vermoeiend. Ik heb steeds het gevoel tegelijkertijd hem te moeten steunen en Niels te moeten troosten.
En wat Vlindur en Asy ook schrijven, mijn man heeft ook nog eens heel weinig geduld: hij geeft het heel snel op en wordt dan boos.

Ik denk dat het voor ons juist zou helpen wanneer mijn man ergens anders gaat logeren, zodat hij een nacht of desnoods een paar nachten door kan slapen. Hij moet tenslotte werken overdag en ik denk dat hij ook veel beter om kan gaan met het huilen wanneer hij uitgeruster is. Helaas heb ik een eigenwijze man ;)

Asy wat verschrikkelijk, ik zou er ook van gaan huilen en heel boos zijn. Het is een kwestie van vertrouwen; je hebt samen die afspraak gemaakt! :( :*

Wij hebben het samen vaak over opvoeden en hoe we omgaan met huilen, maar als het puntje bij paaltje komt is mijn man het er ineens niet meer mee eens en is het allemaal de schuld van "mijn methode". Het vervelende is dat ik veel over dit soort zaken lees, ik ben er erg in geïnteresseerd, terwijl mijn man dat niet doet.

Niels gaat op precies dezelfde manier slapen als Harry en wij moeten er ook precies zo mee omgaan: duidelijk zijn en weggaan, dan houdt hij binnen een paar minuutjes op met huilen en gaat spelen in bed om daarna te gaan slapen. Als hij niet kan slapen dat gaat hij op een bepaalde manier huilen, dan troost ik hem en gaat het vaak wel goed.
Maar door de verkoudheid werkte dit anders, ik ging sneller naar hem toe omdat hij zich rot voelde en daardoor hysterisch ging huilen, daardoor raakte hij juist oververmoeid.
Wat jij zegt dus Groosken (jouw post was helemaal niet belerend en kwam lief over hoor :* Sowieso probeert iedereen hier elkaar te helpen en zit niemand anderen te commanderen wat ze moeten doen). En inderdaad ging hij op dat moment alleen maar slapen toen ik hem alleen liet. Maar ik moet wel zeggen dat ik na een paar minuten mijn spijkerbroek al aan had en bezig was mijn schoenen aan te trekken om hem dan maar in de doek te doen en buiten te gaan lopen. Dan zou hij in ieder geval wel slapen. Maar toen hield hij al op met huilen. Maar wat vond ik het vreselijk, mijn arme ventje zo overstuur omdat hij zich naar voelt en dan kan ik hem ook nog eens niet troosten.

Gisteravond moest ik hem drie keer opnieuw troosten, daarna heeft hij een lange ruk gemaakt en werd vannacht maar twee keer wakker waarna hij weer vlug ging slapen. Dus het is weer als vanouds :)

Icantrix wat rot dat je ventje overdag niet wil slapen en 's nachts zo kreunt. Komt dat door tandjes? -O- Wat vermoeiend ook voor jullie zeg :* Hopelijk voelt hij zich snel beter zodat jullie allemaal weer wat uit kunnen rusten.

Vlindur hoe is het nu met Rienks handje en met de luieruitslag?
Heeeeeeeel veel plezier vandaag met in ondertrouw gaan *O* Gaan jullie nog een taartje eten daarna? ^)

Sorbootje is de luieruitslag van Isabeau al weg?

Claudia ik kan me goed voorstellen dat je wat jaloers was!! En je moest nog zooo lang wachten :D Ivan vond het veel te lekker knus bij jou in de buik! Ik had hetzelfde een beetje toen Jochem van Troel gehaald werd door alle complicaties. Ik dacht dat ik nu vast nog wel 4 weken zou moeten wachten op Niels. En toen kwam hij twee dagen later :D

Ymme wat een domme ):O Na een normaal verlopen vaginale bevalling kun je vrijwel direct weer uit bed, voor je kindje zorgen, borstvoeding geven. Bij een keizersnede is dat allemaal een stuk moeilijker en pijnlijker. En aan een keizersnede gaat heel vaak een helse poging tot vaginaal bevallen vooraf.
Ene oor in andere oor uit dus bij zo'n bewering :*

Rocka ik weet niet meer wat ik precies schreef, maar ik wilde niemand kwetsen hoor. Zelf vind ik het accent van Friezen die NL spreken het mooist, vooral de "R", dat komt vast doordat mijn opa en oma Fries waren O+
En van het tukkerse accent krijg ik een soort heimwee gevoel :D Maar toch woon ik liever in het midden van het land hoor :Y

Niels kan sinds een paar dagen de ringen van zijn stapeltoren precies eromheen leggen, ik geef ze nog wel aan voor de juiste volgorde *O* En, heel lief, als ik vraag "wil je een boekje lezen?" pakt hij een boek uit de kast O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 24-09-2010 10:53:17 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:38:37 #256
190853 RockabeIIa
pi_86780964
Vlindur, je kunt nog terug hoor! :p maar klinkt alsof je wel een goeie getroffen hebt <3
pi_86780978
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Dank voor je reactie, Vlindur :)
welke reactie?
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:40:52 #258
190853 RockabeIIa
pi_86781025
Keshet, daar sluit ik me ook bij aan hoor.
Gaat niet echt veel ontopic vandaag hè?

For the records: ik had graag een keizersnede gehad. Kun je toch niks meer aan doen achteraf behalve ermee proberen te leven en te accepteren dat het zo gegaan is...
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:43:29 #259
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86781103
Ik vind het wel ontopic hoor Rockabella!

Juist nu de mini's wat groter aan het worden zijn en je er (meestal) wat ritme en regelmaat in hebt gekregen begint het grote verwerken van de afgelopen periode!
Dat kan best heftig zijn, al zeg ik het zelf.

Fijn om wat van je te horen Twinkly! :*
A grand adventure has begun.
pi_86781104
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef lily het volgende:

[..]

welke reactie?
ik snap het al...de kleine lettertjes...over accenten...oke
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:43:39 #261
190853 RockabeIIa
pi_86781112
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef lily het volgende:

[..]

welke reactie?
Op mijn opmerking over accenten/dialecten
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:45:02 #262
190853 RockabeIIa
pi_86781155
Keshet, ik begin ook steeds vaker terug te denken aan vorig jaar nu zo voor zijn eerste verjaardag....
pi_86781177
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
For the records: ik had graag een keizersnede gehad. Kun je toch niks meer aan doen achteraf behalve ermee proberen te leven en te accepteren dat het zo gegaan is...
Hoe gaat het nu met je, Rocka? en met de boys?
pi_86781253
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:

Pfoeh, dat kan ik me voorstellen. Hoe is het met je nu? Hoe gaat het met je lijf? :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:54:05 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86781490
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:06 schreef lily het volgende:

[..]

Keizersnede, of in het latijn sectio caesarea.
Caesare, snijden in het Latijn.

tot zover het koninklijk bevallen...en hee..snijden doet best pijn hoor ;(

en for what its worth, ik vond de ks mijn meest rot bevalling
Sectio is snijden, ceasar is keizer :@ mega spuit 11

http://www.wegwijslezer.nl/php/question.php?QuestionID=526

Maakt dat het een grote operatie is die nog wéken last geeft. Nooit de easy way out. wie dat zegt heeft écht geen idee, of is nog nooit geopereerd.

*weer wegsluipt* :@ :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_86781632
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Sectio is snijden, ceasar is keizer :@ mega spuit 11
even opgezocht:

caedere = hakken, (dat gaat ook weer wat ver :+ )
en secare = snijden

en hier vind ik weer dit

Deze noodverlossing, waarbij het leven van de moeder werd opgegeven ten voordele van het leven van het kind: de keizerlijke wet

maar je begrijpt mijn punt
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:01:13 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86781689
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef lily het volgende:

[..]

even opgezocht:

caedere = hakken, (dat gaat ook weer wat ver :+ )
en secare = snijden

maar je begrijpt mijn punt
ja precies, maar ceasare is dus wel keizerlijk... Secare, snijden, vervoeging Sectio.

Nu ja, waar heb ik het over, met mijn Mavo. :@ zoonlief moest woordjes leren, en daar zat Ceasar tussen, vandaar dat ik dat weet. :P )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_86781741
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:

ja precies, maar ceasare is dus wel keizerlijk... Secare, snijden, vervoeging Sectio.
Julius Caesar heeft er zelf niets mee te maken (schijnt).
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:03:53 #269
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86781758
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef lily het volgende:

[..]

Julius Caesar heeft er zelf niets mee te maken (schijnt).
nee, die heet dus Julius de keizer. ;)
pi_86782138
Ymme, beetje spuit 11 reactie van mij, maar een keizersnede lijkt me vooral ook geestelijk heel erg zwaar. Omdat het na de geboorte allemaal zo anders loopt dan je hoopt en verwacht.
Maar ik denk dat elke soort bevalling zijn voor en nadelen heeft. En elke bevalling is gewoon heftig.
Dus belachelijk dat iemand zoiets durft te zeggen.

Hier gaat alles goed, het is nogal druk en hectisch geweest de afgelopen weken. Veel knopen doorgehakt enzo (positieve knopen hoor )
Maar met Mette gaat het gewoon z'n gangetje. Ze sjeest het hele huis door met haar vreemde kruipslag. Ze kletst heel erg veel, bijna continu, maar er is nog niet veel van te maken. Ook niet echt gericht naar iets ofzo. Ze kletst wel echt tegen haar knuffels, dat is heel erg grappig om te zien.
Boekjes lezen is hier nog geen optie, die worden mishandelt en in haar mond gepropt. Eigenlijk propt ze alles in haar mond. Afgelopen woensdag wilde ik graag nog even wat in de tuin doen, maar ze bleef elk blaadje wat ze tegenkwam in haar mond stoppen.. Dat vind ik wel echt heel vervelend. Een speen indoen helpt, maar we zijn net zo goed op weg die overdag helemaal uit te bannen...
Maar ja, eigenlijk weinig nieuws hier.

Oja mijn vriend kan echt niet multitasken. Dat breekt hem soms wel op met de opvoeding. Maar voor de rest doet hij het wel goed hoor. Soms wel dingen op zijn manier, die ik net wat anders zou doen.
Het is een geluk bij een ongeluk geweest dat hij in de eerste maanden eigenlijk de hoofdzorg heeft gehad over Mette, daar heeft hij heel veel van geleerd en ook veel vertrouwen uit gehaald.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86782407
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:16 schreef wickie het volgende:
Ze sjeest het hele huis door met haar vreemde kruipslag.
was dat niet de amazone kruipslag :7
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:41:15 #272
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86783001
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mja, hij was gewoon het gebrul moe: wat ik ook doe, het help toch niet...
Nou moet ik wel zeggen dat mijn man ook niet de meest geduldige persoon is. ;)

Het moeilijkste is gewoon dat mijn schoonouders (die dus 2 dagen oppassen) Harry bij elke piep uit bed halen. Harry doet altijd even moord en brand bij naar bed brengen maar als je dan wegloopt en de deur dicht doet, dan is hij al stil voordat je beneden bent. Ik krijg het die mensen niet duidelijk gemaakt. Met als gevolg dat Harry na een druk weekend (onze schuld) op maandag 3x een half uur en dinsdag 2x een half uur heeft geslapen. Zit ik de hele avond met een brullend kind te kijken. En dan laat mijn man hem op woensdag gewoon brullen. Kind snapt er toch niks meer van...

Ik ga maar weer een gebruiksaanwijzing schrijven... *sucht*
Is dat niet een goed argument om je schoonouders voor te leggen? Dat het voor Harry duidelijk en consequent moet gebeuren, en dat ze daarvoor even over hun eigen 'oh jee hij huilt'-angst heen moeten stappen. In Harry's belang.

Voor mij en mijn man was het op een gegeven moment een vallend kwartje: kindjes moeten leren te gaan slapen, en als ouders moet je ze daarbij helpen.
Op de een of andere manier (vanwege het zinnetje: ze kunnen eten, poepen en slapen?) dachten wij dat het slapen al ingebakken zat, maar het is echt iets waar we Thomas bij hebben moeten helpen en daar hoorde in ons geval ook bij dat we hem een paar keer hebben laten brullen (uitproberen of we nog komen?). Maar pas nadat we alle andere dingen ook geprobeerd hadden hoor. Erbij blijven zitten met of zonder lichaamscontact, de hele mikmak. Alleen dat werkte voor Thomas niet. Het laten brullen heeft twee of drie avonden geduurd, en toen waren we erdoor. Sinds dien gaat hij braaf slapen, soms meteen en soms na een minuutje of vijf protesteren. (overigens gaat het in slaap komen bij nachtelijk wakker worden sinds dien ook beter, dan kan hij nu 9 van de 10 keer zelf)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86783023
Hai :W

Ymme, wat een domme opmerking zeg! En erg jammer dat je ervan wakker hebt gelegen. Te veel eer voor de persoon in kwestie :(

Vlinduuuuur nu ben je ondergetrouwd! *O* *O* Ik was gisteren nog even in je hometown, maar was werk, dus kon niet langswippen }:|

Wat jullie schrijven over partners en wel of niet op één lijn zitten... Ik geloof dat B. en ik wel behoorlijk op één lijn zitten. B. zet Isabeau misschien iets sneller in de box als hij zijn handen vrij wil hebben, maar da's ook wel het enige dat ik kan bedenken. En ik zat te denken wie er 's nachts het vaakst uitgaat en toen kwam ik tot de conclusie dat we dat al meer dan een maand niet meer hoeven :o ^O^ *O* Ik kan er nog steeds met mijn verstand niet bij dat we in één klap van een toch wel problematische slaapster naar een voorbeeld slaapster zijn gegaan. Maar ik prijs me gelukkig, ook omdat ik weet hoe slopend slechte avonden en nachten zijn.

Vandaag zijn Isabeau en ik met z'n tweetjes thuis. Lekker een tutdagje. Veel knuffelen en spelen. Heerlijk! Eind van de dag is het uit met de rust, want dan komen de zussen en broer van Isabeau weer, maar daar kijk ik ook erg naar uit. Gezellige drukte!

Vreselijk off topic, maar ik ben gisteren door in wesp gestoken en ik wist niet meer hoeveel pijn dat deed. Nou nu wel. En het gaat maar niet over :( Ik ben voor afschaffing van wespen!
pi_86783064
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef lily het volgende:

[..]

was dat niet de amazone kruipslag :7
*check* :)
pi_86783384
Twinkly wat heerlijk dat het vannacht goed ging *O* *O* *O*

Sorbootje vrij, geniet ervan vandaag! Maar dat doe je wel zo te lezen. En op foto's/wat je soms vertelt zijn jullie volgens mij een heel leuk gezin, komen de kinderen van je man om de weekenden bij jullie?
mijn zwager heeft 2 kinderen bij zn exvriendin en nu sinds een maand een kindje bij zn nieuwe vriendin, ik vraag me echt zo vaak af hoe ik dat zou vinden of mee om zou gaan als mijn man kind(eren) bij een ander zou hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86783399
Kruiptechniek op 1 knie en met een uitgestrekt been zijdelings afzetten met de voet. Wij noemen het de 'Sven Kramer Kruip'.
pi_86783806
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly wat heerlijk dat het vannacht goed ging *O* *O* *O*

Sorbootje vrij, geniet ervan vandaag! Maar dat doe je wel zo te lezen. En op foto's/wat je soms vertelt zijn jullie volgens mij een heel leuk gezin, komen de kinderen van je man om de weekenden bij jullie?
mijn zwager heeft 2 kinderen bij zn exvriendin en nu sinds een maand een kindje bij zn nieuwe vriendin, ik vraag me echt zo vaak af hoe ik dat zou vinden of mee om zou gaan als mijn man kind(eren) bij een ander zou hebben
Ze zijn om het weekend bij ons een de helft van de vakanties ongeveer. Toen ik B. leerde kennen vond ik het wel even slikken, drie kinderen. Ik was toen ook nog maar 22. Nu vind ik het gewoon leuk! Ze horen ook zo bij ons, ook bij mij. Ik heb ook wel geluk met ze hoor. Het zijn helemaal geen moeilijke pubers ofzo en ik heb nooit echt problemen met ze gehad. En met de meiden heb ik ook echt van die dingetjes die echt van ons zijn. Zo gaan we in zo'n weekend vaak uitgebreid koken met z'n drieën. Ik vertel ze dan van alles over kooktechnieken en ingredienten en samen maken we dan iets lekkers. Da's beregezellig! ^O^ En ze kunnen het inmiddels al best goed! Toen ik weeën had hebben ze samen pasta met zelfgemaakte pesto gekookt O+
pi_86783872
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef wickie het volgende:
Kruiptechniek op 1 knie en met een uitgestrekt been zijdelings afzetten met de voet. Wij noemen het de 'Sven Kramer Kruip'.
Zoiets?

pi_86784105
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ze zijn om het weekend bij ons een de helft van de vakanties ongeveer. Toen ik B. leerde kennen vond ik het wel even slikken, drie kinderen. Ik was toen ook nog maar 22. Nu vind ik het gewoon leuk! Ze horen ook zo bij ons, ook bij mij. Ik heb ook wel geluk met ze hoor. Het zijn helemaal geen moeilijke pubers ofzo en ik heb nooit echt problemen met ze gehad. En met de meiden heb ik ook echt van die dingetjes die echt van ons zijn. Zo gaan we in zo'n weekend vaak uitgebreid koken met z'n drieën. Ik vertel ze dan van alles over kooktechnieken en ingredienten en samen maken we dan iets lekkers. Da's beregezellig! ^O^ En ze kunnen het inmiddels al best goed! Toen ik weeën had hebben ze samen pasta met zelfgemaakte pesto gekookt O+
Wat gaaf! Kan me zo voorstellen dat dat ook heel anders had kunnen zijn met kids op die leeftijd :X
aah dat filmpje van Isabeau O+ Dat stemmetje, die knotjes O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86784115
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Zoiets?

Ja zoiets, alleen dan echt op haar knie en dan met het andere been dus gestrekt. Maar deze sleepvariant komt ook weleens voorbij. Zal eens kijken of ik het morgen kan filmen (heb geen camera op mn foon, jammergenoeg)
pi_86784271
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:11 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wat gaaf! Kan me zo voorstellen dat dat ook heel anders had kunnen zijn met kids op die leeftijd :X
aah dat filmpje van Isabeau O+ Dat stemmetje, die knotjes O+
Ja dat realiseer ik me ook. En ik realiseer me ook dat de jongste van de drie nog maar 8 is (bijna 9) en dat hij dus nog voor genoeg zorgen kan zorgen, maar dta verwacht ik eigenlijk niet. Da's zo'n zachtaardige jongen O+

Ja lief he, die Isabeau, da's al weer flink wat weekjes geleden! Ik vind haar nu alweer zó anders!

Wicky ik ben heel benieuwd!!
pi_86786545
Het is gelukt! O+ ^)
We gaan trouwen in een hele hippe zaal :o En er staat een webcam die alles opneemt en die dvd krijgen we mee naar huis O+

Ongeveer een week tot 2 weken van te voren komt de ambtenaar bij ons thuis voor een mooi verhaal over ons en verder is alles klaar en geregeld. Morgen gaan we naar het restaurant om het eten te bespreken en J en ik gaan samen kijken voor een jurk. En 2 oktober ga ik met mn moeder en zus voor een definitieve jurk. Morgen gaan we ook nog even naar Groningen om daar te kijken voor ringen. Die we nu willen zijn zó mooi maar ook iets te duur. Dus ff kijken of we ook goedkopere kunnen vinden waar we verliefd op kunnen worden :Y

Tot zover de offtopic. Rienk heeft zich voorbeeldig gedragen en iedereen was weer aan het kirren tegen hem. Iedereen vindt hem zo leuk! O+ We hebben vis gehaald en Rienk ligt na een cracotte op bed. Ik hoop dat ie even een uur of 2+ slaapt, want het is hier een rommeltje :X Kan ik ff goed opruimen. J. Is boven aan het werk. Maar nu eerst koffie en bijlezen! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86786960
Kinky zaaltje Vlindur! O+

En nogmaals gefeliciteerd!
pi_86787279
Gefeliciteerd met jullie ondertrouw Vlindur.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:22:06 #285
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86788981
Twinkly wat fijn ^O^ .

En Vlindur, gefelciiteerd *O* .

Ik heb mijn zoons haren geknipt, helemaal en overal. Ik dacht, ik doe het één keer, ik knip het helemaal netjes bij, dan zijn we voor eens en voor goed van al die gekke piekjes af en dan kan het nu verder groeien. Ik kan niet wachten tot over twee maanden. Ik wil mijn langharig jongetje terug. :{
pi_86790246
Groofs, pics or it didn't happen!
pi_86790478
Gefeliciteerd Vlindur *O* Wat een coole trouwzaal!!

Oh, nu ben ik toch wel erg nieuwsgierig naar een foto van R's nieuwe coupe Groofsken! Je hebt zijn haar toch wel bewaard voor Niels hoop ik?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:02:31 #288
313287 Groofsken3
pi_86790622
Ik was er al mee bezig. Komtie.

Ik weet niet, het zit me veel te netjes, te braaf en te kort gewoon. Ik vond het zo jammer dat het overal zulke ongelijke gekke plukjes waren, maar ik mis de sprietjes nu al :{ .

En van opzij/achteren:
pi_86790654
Oooh ik vind het superschattig staan! O+ O+ O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:04:52 #290
313287 Groofsken3
pi_86790702
Ik moet echt wennen, heel erg :') .

Mijn dochter wordt wakker, dus ik ben vanavond weer terug. laterrr :W .
pi_86790931
R O+ Ik vind het een super leuk model Groofsken, wat knap dat je dat kunt. Het zit nu nog netjes door het kammen, morgen is het alweer beter :Y
pi_86791055
Ik snap het hoor Groofs. Ik vond het ook moeilijk om de lokken van Isabeau te knippen. ;(
pi_86791521
Wat heb je dat netjes gedaan Groofsken! Staat hem hartstikke goed hoor, ik dacht dat je bedoelde dat hij nu echt nog heel weinig haar over had :D hij heeft gewoon nog steeds een hoofd vol krulletjes

Gefeliciteerd met de ondertrouw Vlindur *O*
pi_86791719
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:23 schreef Poppejans het volgende:
Wat heb je dat netjes gedaan Groofsken! Staat hem hartstikke goed hoor, ik dacht dat je bedoelde dat hij nu echt nog heel weinig haar over had :D hij heeft gewoon nog steeds een hoofd vol krulletjes
hihi ik ook, minstens kaalgeschoren ;)

Maar uh, je stuurt het haar gewoon op voor Niels? O-)
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:40:46 #295
313287 Groofsken3
pi_86792221
Haha, zo kort als nodig was om alles een beetje gelijk te krijgen. Geloof het of niet, er is echt veel vanaf. Er lag een volwassen hoeveelheid haar op de grond. Achter is er meer dan 3 cm vanaf. :Y

Ik dacht dat Amaranta ook al een haarstukje voor Fabian wenste, dus als die daarvan afziet dan is het voor Niels. :P
pi_86792804
Ik vind het juist helemaal leuk zo dat haar O+
pi_86793115
Leuk dat haar voor R! O+ Mocht je nog een plukje haar over hebben wil Rienk dat graag!

Wij gaan zo traphekken halen bij de IKEA en een kinderstoel! *O*
En we gaan dus ook gelijk 'uit eten' _O- ^O^ :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 24-09-2010 16:34:36 (Nu zonder 'af'! ) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86793259
Ha, altijd lekker :D
pi_86793291
Oeh zweedse balletjes! O+
pi_86793311
hmm gehaktballetjes :Y)

weer een zinvolle bijdrage he? :+

Ik vind R.'s haar mooi hoor Groofs en Evie is net als Rienk stikjaloers op die beeldige haardos..
(net als het haar van Isabeau, met die superleuke staarten, Amelie etc...).

en ik wilde Twinkly nog ff een dikke :* geven..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')