tot straksquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga borrelen (verplicht) op m'n werk. Tot vanavond![]()
O God die komt straks echt al finaal hips aankakkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga borrelen (verplicht) op m'n werk. Tot vanavond![]()
En dat is een schok voor je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O God die komt straks echt al finaal hips aankakken
Ik zou in ieder geval je lenzen indoen voordat je gaat poepen, anders kan het zo zijn dat je ook nog moet poetsen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet nog groenten kopen
Ik moet Vampire Diaries Seizoen 2 aflevering 3 kijken
Ik moet nog douchen
Ik moet mijn haren nog wassen
Ik moet poepen
Ik moet dienbladen kopen
Ik moet mijn lenzen indoen
POE HEEEEEEEEEEEEEEEY!
Ik heb nu een bril op dus ik zie welw aar ik poep hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval je lenzen indoen voordat je gaat poepen, anders kan het zo zijn dat je ook nog moet poetsen!
Ik moet zeggen dat me dat meer aanstaat dan zo de pot in kijkeen om te zien waar ik poeepquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
of je moet expres de andere kant opkijken.
Je gaat zingen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond maar even kijken of ik hitpotentie heb
Goed?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Verassend goede film!Helemaal geen griezel/sci-fi zoals ik had verwacht in 1e instantie.
2e instantie zei me ook, toen ik zag dat de regisseur van Cube was, dat het wellicht iets meer kon worden.
En.... dat was 't ook!
erst eens kijken of het liedje geschikt is, ik heb nu 2 versie's een smartlap en een drinkliedquote:
Het verhaal is voorspelbaar en eeuwenoud, maar hoe ze er mee omgaan was lekker verfrissend. Geen shock sci-fi maar meer et menselijk drama. Ik ben het metd e overwegend goede recensies eens hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed?Zo fucking voorspelbaar, alsof ze een sjabloon hadden gebruikt voor het verhaal
Ik zou niet weten wie die rel moet veroorzaken dus don't get your hopes upquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik verheug mij nu al op een nieuwe homogate met de bijhorende rel na afloop.
Het is alweer een poos terug dat ik hem gezien heb, maar ik liep me dus ZO te ergeren aan het verhaal dat de rest er een beetje door verpest werdquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verhaal is voorspelbaar en eeuwenoud, maar hoe ze er mee omgaan was lekker verfrissend. Geen shock sci-fi maar meer et menselijk drama. Ik ben het metd e overwegend goede recensies eens hoorEn lekker een clicheetje doorbreken!
1 glas cola (zero) op. En nu naar huis toe. Moet mezelf nog mooi maken voor vanavond.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O God die komt straks echt al finaal hips aankakken
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie die rel moet veroorzaken dus don't get your hopes up
Wie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Vlarp het volgende:
Oh, en heel, heel misschien neem ik een mystery guest mee vanavond!
Uh... dat IS het verhaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is alweer een poos terug dat ik hem gezien heb, maar ik liep me dus ZO te ergeren aan het verhaal dat de rest er een beetje door verpest werd
Het menselijke was wel een aardige insteek, dat wel, met dat hele kkindergedoe en alles.
Ik las penisnijdquote:
Nee, dat was de tweede laag. Ik vond de manier waarop het verteld werd gewoon ver beneden de maat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh... dat IS het verhaalDat genetische gedoe was eigenlijk meer de manier om dat te vertellen.
Ik zou hem opzoeken en een relatie beginnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef Steve het volgende:
Mijn zus en ik zaten voor de gein mijn naam te googelen, kwamen we op een of ander gay.nl bericht, waar een naamgenoot contactgegevens van de winnaar wil omdat naamgenoot homo is.
Ik was het niet. Ik heb een homonaamgenoot?.
Het is eigenlijk wel vervelend bij sollicitaties enzo..quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou hem opzoeken en een relatie beginnen
want?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel vervelend bij sollicitaties enzo..
Vlarp onder jouw account zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef Steve het volgende:
Mijn zus en ik zaten voor de gein mijn naam te googelen, kwamen we op een of ander gay.nl bericht, waar een naamgenoot contactgegevens van de winnaar wil omdat naamgenoot homo is.
Ik was het niet. Ik heb een homonaamgenoot?.
Er is een [homo] met precies dezelfde voor en achternaam als ik. Wat bij een meeting voor een wat vreemde gewaarwording zorgt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hem opzoeken en een relatie beginnen
Ja da's wel zo... tegenwoordig wordt alles van je nagezocht... ook een van de redenen dat ik zo anoniem mogelijk wil blijven op het internetquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel vervelend bij sollicitaties enzo..
Raden is verboden en heeft derhalve geen zin...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
begint de naam met een P?
Heeft hij twee naamgenoten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef error het volgende:
Ik ken een user hier, die een naamgenoot heeft die homo is en daarnaast heeft ie nog een naamgenoot die homo is. eg waar!
Baas boven baas
Je kloon?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er is een [homo] met precies dezelfde voor en achternaam als ik. Wat bij een meeting voor een wat vreemde gewaarwording zorgt.
Nee, ik denk dat error wel kan bevestigen dat het geen kloon van mij is.quote:
Ja hij is Bas boven Bas!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heeft hij twee naamgenoten?
nope alles staat op dit moment in de ijskastquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
shalome shatz, zijn er nog nieuwe updates?
Kinky.quote:
oh, dan kan ik weer een poosje weg blijven hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope alles staat op dit moment in de ijskast
op dat vlak verwacht is pas nieuws nadat ik alweer terug ben van vakantie op 20 novquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh, dan kan ik weer een poosje weg blijven hier
Chantal Jansen?quote:
ja, twee HOMOquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heeft hij twee naamgenoten?
dus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef error het volgende:
[..]
ja, twee HOMOnaamgenoten!
en nee, geen kloontjes
och vermoeiend... ik zal het speciaal voor jou nog ff uitleggen... voor- en achternaam hetzelfde is naamgenootquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja ik heb ook naamgenoten die homo zijn
en een homo die Dick heet is helemaal pikant vind je niet
het is wat...
Twee [homo] naamgenoten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef error het volgende:
[..]
ja, twee HOMOnaamgenoten!
en nee, geen kloontjes
He jokertje, heppie een pilletje op?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He jokertje, heppie een pilletje op?
nee, dat dan ook weer nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Twee [homo] naamgenoten?
hij doelt op je ogen lief, je pupillenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik wou er nog wax in doen jaMaar ik moest op de fiets (dus helm) dus dat had weinig zin.
moet je ook als allerlaatste blijven dan, ik dacht dat jij je alleen met de promotie bezig hoefde te houden, ja, dat is pittig als het iedere keer zo laat wordtquote:Op zaterdag 25 september 2010 05:39 schreef Ang3l het volgende:
Kut kut kut kut kut...... Ik stuur nu net pas de hoofd Barman van de Effenaar naar huis.... Why? Why? Why ? ?!
Anyway. Het was een leuke avond!!
En de mystery guest was HOT!! En cute.
Omdat ik vandaag frips en vrolijk naar een reünie moet en m'n wallen nu tot op de grond komen. Plus een kater die er overheen loopt. En omdat ik de nieuwe bank nog helemaal niet in wilde wijden!quote:
quote:
O. Ik ben dus niet de enige!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Te kort geslapen
Hoofdpijn
Maar het was tof
En qua leeftijd gaat t omlaagquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef Peter het volgende:
Van gewoon barman naar hoofd.. Je maakt promotie?
die wallen gewoon verstoppen achter een rachel hazes zonnenbrilquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag frips en vrolijk naar een reünie moet en m'n wallen nu tot op de grond komen. Plus een kater die er overheen loopt. En omdat ik de nieuwe bank nog helemaal niet in wilde wijden!
Slet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 05:39 schreef Ang3l het volgende:
Kut kut kut kut kut...... Ik stuur nu net pas de hoofd Barman van de Effenaar naar huis.... Why? Why? Why ? ?!
Anyway. Het was een leuke avond!!
En de mystery guest was HOT!! En cute.
I did not have sexual intercourse with that man!quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I did not have sexual intercourse with that man!
Daarom. Daar hoefde ik dus niet meer achter te komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef Peter het volgende:
Ik dacht dat ie er net achter was dattie het NIET verleerd was?
Hihiquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom. Daar hoefde ik dus niet meer achter te komen
Het was zelfs zo erg dat ie bij de voordeur zelf zei "Moet ik mezelf uitnodigen of ga jij me boven vragen?"quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..].
Je bent dronkne (oooh, hoe zou het zijn met Beaverhausen), je hebt een leuke jongen op je bank en dan géén seks?!
Ja he? Best wel toch?quote:
Hij's een soort HeulMachoquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, en zit zit op de TUE![]()
Oeh, en zijn favoriete serie is Six Feet Under
Oeh, en True Blood
Oeh, en hij liep meteen naar de boekenkast, want dat doet ie bij iedereen
quote:
En nu denkt hij dat je hem niet zit zitten. Want je nodigde hem niet uit, je hebt hem op de bank laten slapen, geen seks en hem iets na 5 uur (dus zeg maar midden in de nacht) het huis uit geschopt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, en zit zit op de TUE![]()
Oeh, en zijn favoriete serie is Six Feet Under
Oeh, en True Blood
Oeh, en hij liep meteen naar de boekenkast, want dat doet ie bij iedereen
volgende friso neem je gewoon in plaats van die hoed gewoon een waaier mee, net zoals SJMquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Ow, we hebben nog niet gezegd wie Vlarp's mystery guest was!
TOMASSO
En hij is langEn cute
En aardig
Maar als ie nog 1x m'n hoed van m'n hoofd haalt dan prop ik die 200cm in een potje van 20cm!![]()
Ja wat was die jongen lang zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Ow, we hebben nog niet gezegd wie Vlarp's mystery guest was!
TOMASSO
En hij is langEn cute
En aardig
Maar als ie nog 1x m'n hoed van m'n hoofd haalt dan prop ik die 200cm in een potje van 20cm!![]()
en zijn broer is volgens mij dus nog 2 centimeter langerquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja wat was die jongen lang zeg. Niet eerlijk.
Op de bank laten slapen is het enige onjuiste uit het rijtjequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En nu denkt hij dat je hem niet zit zitten. Want je nodigde hem niet uit, je hebt hem op de bank laten slapen, geen seks en hem iets na 5 uur (dus zeg maar midden in de nacht) het huis uit geschopt.
Uh. Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende friso neem je gewoon in plaats van die hoed gewoon een waaier mee, net zoals SJM
Heb je die niet gezien dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil even een foto van de hoofd barman graag
Uhu. En ik moet zo naar een reünie van de middelbare school. 19fokking96!quote:Oh, en ik heb een kater
Vast wel, maar ik heb hem niet in relatie met jou gezien en het is niet dat ie een petje met "Hoofd barman" op hadquote:
Gayzelligquote:Uhu. En ik moet zo naar een reünie van de middelbare school. 19fokking96!![]()
Ik dacht dat je ons wel had zien zoenenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb hem niet in relatie met jou gezien en het is niet dat ie een petje met "Hoofd barman" op had
quote:[..]
Gayzellig
quote:All I know is that you're so nice
You're the nicest thing I've seen
I wish that we could give it a go
See if we could be something
I wish I was your favourite girl
I wish you thought I was the reason you are in the world
I wish my smile was your favourite kind of smile
I wish the way that I dressed was your favourite kind of style
I wish you couldn't figure me out
But you always wanna know what I was about
I wish you'd hold my hand when I was upset
I wish you'd never forget the look on my face when we first met
I wish you had a favourite beauty spot that you loved secretly
'Cause it was on a hidden bit that nobody else could see
Basically, I wish that you loved me
I wish that you needed me
I wish that you knew when I said two sugars
Actually, I meant three
I wish that without me your heart would break
I wish that without me you'd be spending the rest of your nights awake
I wish that without me you couldn't eat
I wish I was the last thing on your mind before you went to sleep
All I know
Is that you're the nicest thing I've ever seen
I wish that we could see
If we could be something
heb maar even geduld, ze zullen vast wel op de friso camera zijn vastgelegd door deze of gene :>)quote:
Ja, die is mooi. Melancholiek, maar mooi. Voor de rest vind haar nummers behoorlijk kut, eigenlijk, maar dat ene lieve liedje maakt een hoop goed.quote:
De vorige keer was er ook geen drama hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:43 schreef mike_hunt het volgende:
Wat?! geen drama gisteren?![]()
zie je wel, het kan dus wel
Eensquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, die is mooi. Melancholiek, maar mooi. Voor de rest vind haar nummers behoorlijk kut, eigenlijk, maar dat ene lieve liedje maakt een hoop goed.
Katequote:
ik vind dat toch niet staan bij een jongen. Ook al is het een hot bitch.. Sowieso zijn het lompe dingen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ging net mijn pakken ophalen (waarvan er eentje nog niet klaar was maar goed) en er stond echt een ontzettend leuke jongen te werken achter de toonbank.... Komt ie achter de toonbank vandaan, draagt ie Uggs
Uggs voor mannenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind dat toch niet staan bij een jongen. Ook al is het een hot bitch.. Sowieso zijn het lompe dingen.
Maar goed, ik zal em ook niet afwijzen. Zo ben ik ook wel weer.![]()
hij zal ze gewoon bij de deur moeten uitrekkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind dat toch niet staan bij een jongen. Ook al is het een hot bitch.. Sowieso zijn het lompe dingen.
Maar goed, ik zal em ook niet afwijzen. Zo ben ik ook wel weer.![]()
Wat een ophef eigenlijk over die serie. De laatste weken zijn ze continu in het nieuws.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Het origineel is eigenlijk al een parodie op zich... maar deze is echt briljant![]()
quote:
die ga jij toch zelf schieten komend weekend in berlijn ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:40 schreef mike_hunt het volgende:
Waar blijven de foto's eigenlijk?
ja het succes wordt goed uitgemolken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat een ophef eigenlijk over die serie. De laatste weken zijn ze continu in het nieuws.![]()
Bijna iedereen heeft het over die one liners.![]()
Maar goed, wat Matsoe Matsoe (wtf betekent dat eigenijk?) zei over meisjes en die kerstboom-analyse over aftuigen en in de brand steken...als marokkanen dat hadden gezegd dan wat het land te klein geweest.
Nee, ik denk dat je in de war bent met ieman d anders.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ga jij toch zelf schieten komend weekend in berlijn ?
Er komt nog meer...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het succes wordt goed uitgemolken.
ze brengen al een single uit
vanaf 6 november liggen de ongecensureerde dvds in de winkels want dit willen we massaal met sinterklaas in onze schoen, en met kerst in onze kousenquote:
in 6e klas lagere school had ik blijkbaar al een crush op hem, want ik liep toen wel met Grease buttons rondquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
According to the Enquirer, six more men have come forward since their original article on Travolta’s gaycapades emerged. All six men claim they were “intimate” with Travolta.
Travolta has yet to respond to the allegations, but sources say his wife is a “bundle of nerves” over the news.
Uh oh. Things be gettin' crazy in the Travolta house!
Eigenlijk wist iedereen dat al.
Welk feest is dat en waar?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaf 6 november liggen de ongecensureerde dvds in de winkels want dit willen we massaal met sinterklaar in onze schoen, en met kerst in onze kousen
Dat gaat ook al jaren rond dat gerucht, maar dat geloof ik niet aangezien ik geen verhalen erover heb gehoord. Alhoewel het gerucht ging dat ze beiden door de Scientology-kerk 'in bescherming' werden genomen.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in 6e klas lagere school had ik blijkbaar al een crush op hem, want ik liep toen wel met Grease buttons rondmaar dat was wel voor de laatste ijstijd, dus dat telt niet .... toch?
Mieke is net bardie als hij voorbij Amstelveen moet raakt hij de weg kwijtquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom was jij eik niet naar friso mike?
als hier iemand van een feestje houd is het mike volgens mij welquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke is net bardie als hij voorbij Amstelveen moet raakt hij de weg kwijt
mits dat hij na afloop naar huis toe kan kruipenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als hier iemand van een feestje houd is het mike volgens mij wel
Totale domper!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ging net mijn pakken ophalen (waarvan er eentje nog niet klaar was maar goed) en er stond echt een ontzettend leuke jongen te werken achter de toonbank.... Komt ie achter de toonbank vandaan, draagt ie Uggs
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en zo zijn er nog tig verhalen.ik geloof niet dat ie gay is, minstens bi
Ik heb toch een mooie digitale print van jou gemaaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dat er (gelukkig) maar weinig fototoestellen van Friso te vinden waren.
You're already perfectionquote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ongeveer 5 uur geslapen vannacht. Guess someone doesn't need a long beauty sleep
.
Als je Shane Shu niet meetelt dan was het best een leuk feestje jaquote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en ik zie nu pas dat het o.a. ook op de telegraaf site stond
Inge (bazin) mailde "Zie jij eigenlijk wel wat er met je werk gebeurd allemaal?"... eh nee, blijkbaar niet
Nah, hoop iig dat iedereen hier (degenen die er waren dan) het een leuk feestje hebben gevonden
Ik vond Shane best leuk qua looksquote:Op zondag 26 september 2010 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je Shane Shu niet meetelt dan was het best een leuk feestje ja![]()
je had ook net als die kwekkende meiden naar het rookhol gekundquote:Op zondag 26 september 2010 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je Shane Shu niet meetelt dan was het best een leuk feestje ja![]()
Ik vond hem een vervelende manquote:Op zondag 26 september 2010 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Shane best leuk qua looks
Ja het was leuk! Zit te wachten op mijn trein.quote:Op zondag 26 september 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Zo, de banken tafels etc zijn ingewijd met thee bier chinees alles.... dus nu is de nieuwigheid eraf
Leven
Ik heb er ook niet mee hoeven praten, dat scheeltquote:
En we hebben niet eens echt een film gekeken, of een spel gespeeld!quote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het was leuk! Zit te wachten op mijn trein.
Het was toch prima zoals het wasquote:Op zondag 26 september 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En we hebben niet eens echt een film gekeken, of een spel gespeeld!
Ja, wacht, een paar Black StoriesDe rest was gewoon ouwehoeren, in;t engels
quote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was toch prima zoals het was. Ik vond het heel gezellig. Stuk voor stuk leuke mensen
.
Oeh, sexyquote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben op de SS Rotterdam geweest vanavond met die knappe mistery guest van vrijdag
Hoi! Hoe is het dan met jouquote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
Ik krijg het gevoel hier niet meer bij te horen
Romantisch? Het was in Rotterdam, who are we kidding here?!quote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, was erg romantisch zo op het water
Geloof me, het kan!quote:Op zondag 26 september 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Romantisch? Het was in Rotterdam, who are we kidding here?!
;P
Dat heb ik al een jaar of acht.quote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
Ik krijg het gevoel hier niet meer bij te horen
En telkens maar terugkomen!quote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik al een jaar of acht.
Je had ook naar friso kunnen komenquote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik al een jaar of acht.
volgens mij gaat hij nog liever naar Sp@tters in de Tongelreep dan naar Frisoquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had ook naar friso kunnen komen.
jij had je anders goed verstopt, want ik heb diverse mensen gevraagd om me aan je voor te stellen, maar die konden je telkens niet vindenquote:Op zondag 26 september 2010 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat was immers erg gezellig.
Hahaha ja wel goed hoorquote:
Ja hoor, hij was er wel degelijkquote:Op zondag 26 september 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij was er wel en heeft mijn hand geschud.
ik heb o.a. jou tot 3 maal toe gevraagd maar telkens kon je hem niet vinden, en ik heb daarna geen haan horen kraaienquote:
Ja! en Ja!quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik nou die Pim sms-en morgen of ie zin heeft om wat te gaan drinken binnenkort?
I'm so lousy at all of this
ja, je hebt vast thuis nog wel pim pam pet in de kast staanquote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik nou die Pim sms-en morgen of ie zin heeft om wat te gaan drinken binnenkort?
I'm so lousy at all of this
ben net weer in utrecht aangekomenquote:Op zondag 26 september 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ja wel goed hoor
En met jou? Weer terug in Utrecht?
Ik ben langs je heen gesjeesd met de trein!quote:Op maandag 27 september 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
ben net weer in utrecht aangekomen.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had ook naar friso kunnen komen.
Alleen maar kraanvogels.quote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Brabanders onder elkaar zijn ook heel romantisch... die hebben geen invloeden van buitenaf nodig om het te laten knetteren
Dus voor jou stonden we stilquote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben langs je heen gesjeesd met de trein!
Oh. Nou, dan is er geen probleem tochquote:Op maandag 27 september 2010 00:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er zijn gewoon verschillende [homo]kliekjes, denk ik. Dat was vroeger ook al zo.
Ah joh, ik moest helemaal over Utrecht.quote:Op maandag 27 september 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus voor jou stonden we stil. Waardoor ik een bus eerder gemist heb!
Niet echt een probleem, want 10 minuten later kwam er nog een.quote:Op maandag 27 september 2010 00:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ah joh, ik moest helemaal over Utrecht.Waardoor ik wel langs Den Bosch kwam, en ik even bij TV bij kon praten. Dat jij dan een bus moet missen is jouw probleem.
.
Look, here's a plan!!quote:Op maandag 27 september 2010 00:41 schreef Steve het volgende:
Volgende keer pak ik gewoon een trein te vroeg.
Kraanvogels zijn het symbool van.... ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zeg pipo... lijkt me dat die zijn kans wel gehad heeftquote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef Ang3l het volgende:
En godverdegodver... NU ineens vraagt de andere barman van de Effenaar me mee uit.
What the hell.....
Kraanvogelsquote:
Ik zou nooit met meerdere jongens tegelijk datenquote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik 't....... en in principe kun je best 2 jongens naast elkaar daten.
Maar ti's nu ff minder handig omdat het gewoon COLLEGA'S zijn.........
Je bent die D. toch verder niks verschuldigd... ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je een ander bent tegengekomen en wil kijken hoe dat gaat lopen... en mocht het toch niet zo leuk zijn geef je die D. nog een kans...quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik 't....... en in principe kun je best 2 jongens naast elkaar daten.
Maar ti's nu ff minder handig omdat het gewoon COLLEGA'S zijn.........
Maar wie zegt dat die ander WIL daten?quote:Op maandag 27 september 2010 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent die D. toch verder niks verschuldigd... ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je een ander bent tegengekomen en wil kijken hoe dat gaat lopen... en mocht het toch niet zo leuk zijn geef je die D. nog een kans...
Liefde is een gevoelskwestie en geen kansberekening he..quote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die ander WIL daten?
Straks gooi ik m'n eigen glazen in!
Ik hoor het al... dit wordt een gebed zonder endquote:Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Wel waar, spreid je winstkansen.
En ho ho, liefde is nog nicht im Frage hoor!
Nou vroeg barman 1 (D) voor woensdag en ik kan woensdag niet. Scheelt alweer he.
Jij ook al?quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Pfff, wat een problemen allemaal zeg.
Ja ik zou moeten zweven na dit weekend, maar na een zondag waar er niet eens meer geregeerd wordt op een sms ga ik toch enorm twijfelen.quote:
Aah da's kutquote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik zou moeten zweven na dit weekend, maar na een zondag waar er niet eens meer geregeerd wordt op een sms ga ik toch enorm twijfelen.
Met wie van de 2?quote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
O. Nou. Blijkbaar heb ik dus woensdag wel een date. Om 19:00.
Sommige mensen zijn minder happig met SMS-jes. Ik ken datquote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik zou moeten zweven na dit weekend, maar na een zondag waar er niet eens meer geregeerd wordt op een sms ga ik toch enorm twijfelen.
Het zou zomaar kunnen dat ie dat niet nodig vond idd, maar juist omdat ik het niet weet ga ik altijd uit van het meest negatieve.quote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn minder happig met SMS-jes. Ik ken datDodelijk vervelend.
Iks tomp 'm helemaal de grond in met woorden als ie schiet hoorquote:Op maandag 27 september 2010 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas je wel op voor zijn catapult ?
Ik ken 'tquote:Op maandag 27 september 2010 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ie dat niet nodig vond idd, maar juist omdat ik het niet weet ga ik altijd uit van het meest negatieve.
Ja als je aan het daten bent en nog niet helemaal duidelijk is hoe het zit was ik ook altijd lichtelijk gefrustreerd en onzeker als er vanuit de andere kant niet onmiddellijk een reactie kwam... maar misschien is er een goede reden. Ik zou vooral zelf nu niet gaan pushen maar het initiatief bij hem laten... hoe moeilijk dat ook is.quote:Op maandag 27 september 2010 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan je er iets bij voorstellen?
En dan 26x je telefoon in je hand hebben, al dan niet het bericht wegbackspacendquote:Op maandag 27 september 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als je aan het daten bent en nog niet helemaal duidelijk is hoe het zit was ik ook altijd lichtelijk gefrustreerd en onzeker als er vanuit de andere kant niet onmiddellijk een reactie kwam... maar misschien is er een goede reden. Ik zou vooral zelf nu niet gaan pushen maar het initiatief bij hem laten... hoe moeilijk dat ook is.
Herkenbaarquote:Op maandag 27 september 2010 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan 26x je telefoon in je hand hebben, al dan niet het bericht wegbackspacend
Ik ben vage onduidelijke mensen gewoon wat beu. Duidelijkheid is uiteindelijk best fijn.quote:
het is frustrerend jaquote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben vage onduidelijke mensen gewoon wat beu. Duidelijkheid is uiteindelijk best fijn.
quote:Op maandag 27 september 2010 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is frustrerend jamaar goed niet iedereen is hetzelfde... ik probeerde er wel altijd een vraag in te stoppen zodat de tegenpartij weet dat het een sms is waarop een reactie eigenlijk wel gewenst is
En als die dan structureel niet komt weet je eigenlijk wel genoeg
Sms eens gewoon... je merkt snel genoeg of hij het leuk vindtquote:Op maandag 27 september 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Zou Pim dan nu ook met z'n telefoon in handen zitten zo van "Wil ik de eerste zijn die sms't"?
Op zich zou het me ook gewoon vreemd lijken als ik afgeserveerd zou worden al was het maar vriendschappelijk, maar ik moet tegenwoordig overal rekening mee houden.quote:Op maandag 27 september 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als je aan het daten bent en nog niet helemaal duidelijk is hoe het zit was ik ook altijd lichtelijk gefrustreerd en onzeker als er vanuit de andere kant niet onmiddellijk een reactie kwam... maar misschien is er een goede reden. Ik zou vooral zelf nu niet gaan pushen maar het initiatief bij hem laten... hoe moeilijk dat ook is.
Uitdagende smsjesquote:Op maandag 27 september 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja het bericht zo formuleren dat duidelijk is dat je wil dat er op gereageerd wordt
Gooi er gewoon anders nu een sms uit waarin je niet refereert aan je eerdere sms maar gewoon of ie een leuke zondag heeft gehadquote:Op maandag 27 september 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich zou het me ook gewoon vreemd lijken als ik afgeserveerd zou worden al was het maar vriendschappelijk, maar ik moet tegenwoordig overal rekening mee houden.
But but...........quote:Op maandag 27 september 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sms eens gewoon... je merkt snel genoeg of hij het leuk vindt
Jezus Christus... be a man!quote:
Moet ik daar nu ineens na 32 jaar mee beginnen?!quote:
Maar goed hij is ook een type wat een smsje beantwoord op gay.nl. Dan stuurde ik wat en dan kreeg ik antwoord daar. Hij heeft ook al toegegeven dat ie een slechte sms-er is.quote:Op maandag 27 september 2010 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is frustrerend jamaar goed niet iedereen is hetzelfde... ik probeerde er wel altijd een vraag in te stoppen zodat de tegenpartij weet dat het een sms is waarop een reactie eigenlijk wel gewenst is
En als die dan structureel niet komt weet je eigenlijk wel genoeg
Komt dat niet heel wanhopig over?quote:Op maandag 27 september 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gooi er gewoon anders nu een sms uit waarin je niet refereert aan je eerdere sms maar gewoon of ie een leuke zondag heeft gehad
Volgens mij ben ik wel de man in mijn relatie...quote:Op maandag 27 september 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik daar nu ineens na 32 jaar mee beginnen?!
Enne, miss Thing, I wouldn't talk about being a man in a relationship if I where you!![]()
Nee vind ik niet... zolang je niet refereert aan je vorige sms en vraagt waarom hij niet reageertquote:Op maandag 27 september 2010 10:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Komt dat niet heel wanhopig over?
Maar ja als ik daar ook geen reactie op krijg dan loop ik me weer de hele dag te irriteren.quote:Op maandag 27 september 2010 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee vind ik niet... zolang je niet refereert aan je vorige sms en vraagt waarom hij niet reageert
Gedraag je dan ook zoquote:Op maandag 27 september 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik wel de man in mijn relatie...
Wat heb je te verliezen, je irriteert je nu toch ook al?quote:Op maandag 27 september 2010 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ja als ik daar ook geen reactie op krijg dan loop ik me weer de hele dag te irriteren.
Geloof me maar als ik zeg dat het work in progress isquote:
True, maar nu ligt de bal bij hem.quote:Op maandag 27 september 2010 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen, je irriteert je nu toch ook al?
Je kunt ook twee ballen bij hem neerleggenquote:Op maandag 27 september 2010 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
True, maar nu ligt de bal bij hem.
Annoying isn;t it, not being in control?quote:Op maandag 27 september 2010 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
True, maar nu ligt de bal bij hem.
Nou ja ik heb een goede aanwijzingen die zeggen dat ie mij leuk vindt, maar de informatie komt maar mondjesmaat mijn kant op. Dat is misschien wel het irritante.quote:Op maandag 27 september 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Annoying isn;t it, not being in control?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |