Mieke is net bardie als hij voorbij Amstelveen moet raakt hij de weg kwijtquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom was jij eik niet naar friso mike?
als hier iemand van een feestje houd is het mike volgens mij welquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke is net bardie als hij voorbij Amstelveen moet raakt hij de weg kwijt
mits dat hij na afloop naar huis toe kan kruipenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als hier iemand van een feestje houd is het mike volgens mij wel
Totale domper!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ging net mijn pakken ophalen (waarvan er eentje nog niet klaar was maar goed) en er stond echt een ontzettend leuke jongen te werken achter de toonbank.... Komt ie achter de toonbank vandaan, draagt ie Uggs
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en zo zijn er nog tig verhalen.ik geloof niet dat ie gay is, minstens bi
Ik heb toch een mooie digitale print van jou gemaaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dat er (gelukkig) maar weinig fototoestellen van Friso te vinden waren.
You're already perfectionquote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ongeveer 5 uur geslapen vannacht. Guess someone doesn't need a long beauty sleep
.
Als je Shane Shu niet meetelt dan was het best een leuk feestje jaquote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en ik zie nu pas dat het o.a. ook op de telegraaf site stond
Inge (bazin) mailde "Zie jij eigenlijk wel wat er met je werk gebeurd allemaal?"... eh nee, blijkbaar niet
Nah, hoop iig dat iedereen hier (degenen die er waren dan) het een leuk feestje hebben gevonden
Ik vond Shane best leuk qua looksquote:Op zondag 26 september 2010 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je Shane Shu niet meetelt dan was het best een leuk feestje ja![]()
je had ook net als die kwekkende meiden naar het rookhol gekundquote:Op zondag 26 september 2010 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je Shane Shu niet meetelt dan was het best een leuk feestje ja![]()
Ik vond hem een vervelende manquote:Op zondag 26 september 2010 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Shane best leuk qua looks
Ja het was leuk! Zit te wachten op mijn trein.quote:Op zondag 26 september 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Zo, de banken tafels etc zijn ingewijd met thee bier chinees alles.... dus nu is de nieuwigheid eraf
Leven
Ik heb er ook niet mee hoeven praten, dat scheeltquote:
En we hebben niet eens echt een film gekeken, of een spel gespeeld!quote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het was leuk! Zit te wachten op mijn trein.
Het was toch prima zoals het wasquote:Op zondag 26 september 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En we hebben niet eens echt een film gekeken, of een spel gespeeld!
Ja, wacht, een paar Black StoriesDe rest was gewoon ouwehoeren, in;t engels
quote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was toch prima zoals het was. Ik vond het heel gezellig. Stuk voor stuk leuke mensen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |