Oeh, sexyquote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben op de SS Rotterdam geweest vanavond met die knappe mistery guest van vrijdag
Hoi! Hoe is het dan met jouquote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
Ik krijg het gevoel hier niet meer bij te horen
Romantisch? Het was in Rotterdam, who are we kidding here?!quote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, was erg romantisch zo op het water
Geloof me, het kan!quote:Op zondag 26 september 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Romantisch? Het was in Rotterdam, who are we kidding here?!
;P
Dat heb ik al een jaar of acht.quote:Op zondag 26 september 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
Ik krijg het gevoel hier niet meer bij te horen
En telkens maar terugkomen!quote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik al een jaar of acht.
Je had ook naar friso kunnen komenquote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik al een jaar of acht.
volgens mij gaat hij nog liever naar Sp@tters in de Tongelreep dan naar Frisoquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had ook naar friso kunnen komen.
jij had je anders goed verstopt, want ik heb diverse mensen gevraagd om me aan je voor te stellen, maar die konden je telkens niet vindenquote:Op zondag 26 september 2010 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat was immers erg gezellig.
Hahaha ja wel goed hoorquote:
Ja hoor, hij was er wel degelijkquote:Op zondag 26 september 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij was er wel en heeft mijn hand geschud.
ik heb o.a. jou tot 3 maal toe gevraagd maar telkens kon je hem niet vinden, en ik heb daarna geen haan horen kraaienquote:
Ja! en Ja!quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik nou die Pim sms-en morgen of ie zin heeft om wat te gaan drinken binnenkort?
I'm so lousy at all of this
ja, je hebt vast thuis nog wel pim pam pet in de kast staanquote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik nou die Pim sms-en morgen of ie zin heeft om wat te gaan drinken binnenkort?
I'm so lousy at all of this
ben net weer in utrecht aangekomenquote:Op zondag 26 september 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ja wel goed hoor
En met jou? Weer terug in Utrecht?
Ik ben langs je heen gesjeesd met de trein!quote:Op maandag 27 september 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
ben net weer in utrecht aangekomen.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had ook naar friso kunnen komen.
Alleen maar kraanvogels.quote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Brabanders onder elkaar zijn ook heel romantisch... die hebben geen invloeden van buitenaf nodig om het te laten knetteren
Dus voor jou stonden we stilquote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben langs je heen gesjeesd met de trein!
Oh. Nou, dan is er geen probleem tochquote:Op maandag 27 september 2010 00:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er zijn gewoon verschillende [homo]kliekjes, denk ik. Dat was vroeger ook al zo.
Ah joh, ik moest helemaal over Utrecht.quote:Op maandag 27 september 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus voor jou stonden we stil. Waardoor ik een bus eerder gemist heb!
Niet echt een probleem, want 10 minuten later kwam er nog een.quote:Op maandag 27 september 2010 00:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ah joh, ik moest helemaal over Utrecht.Waardoor ik wel langs Den Bosch kwam, en ik even bij TV bij kon praten. Dat jij dan een bus moet missen is jouw probleem.
.
Look, here's a plan!!quote:Op maandag 27 september 2010 00:41 schreef Steve het volgende:
Volgende keer pak ik gewoon een trein te vroeg.
Kraanvogels zijn het symbool van.... ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zeg pipo... lijkt me dat die zijn kans wel gehad heeftquote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef Ang3l het volgende:
En godverdegodver... NU ineens vraagt de andere barman van de Effenaar me mee uit.
What the hell.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |