Kraanvogelsquote:
Ik zou nooit met meerdere jongens tegelijk datenquote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik 't....... en in principe kun je best 2 jongens naast elkaar daten.
Maar ti's nu ff minder handig omdat het gewoon COLLEGA'S zijn.........
Je bent die D. toch verder niks verschuldigd... ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je een ander bent tegengekomen en wil kijken hoe dat gaat lopen... en mocht het toch niet zo leuk zijn geef je die D. nog een kans...quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik 't....... en in principe kun je best 2 jongens naast elkaar daten.
Maar ti's nu ff minder handig omdat het gewoon COLLEGA'S zijn.........
Maar wie zegt dat die ander WIL daten?quote:Op maandag 27 september 2010 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent die D. toch verder niks verschuldigd... ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je een ander bent tegengekomen en wil kijken hoe dat gaat lopen... en mocht het toch niet zo leuk zijn geef je die D. nog een kans...
Liefde is een gevoelskwestie en geen kansberekening he..quote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die ander WIL daten?
Straks gooi ik m'n eigen glazen in!
Ik hoor het al... dit wordt een gebed zonder endquote:Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Wel waar, spreid je winstkansen.
En ho ho, liefde is nog nicht im Frage hoor!
Nou vroeg barman 1 (D) voor woensdag en ik kan woensdag niet. Scheelt alweer he.
Jij ook al?quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Pfff, wat een problemen allemaal zeg.
Ja ik zou moeten zweven na dit weekend, maar na een zondag waar er niet eens meer geregeerd wordt op een sms ga ik toch enorm twijfelen.quote:
Aah da's kutquote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik zou moeten zweven na dit weekend, maar na een zondag waar er niet eens meer geregeerd wordt op een sms ga ik toch enorm twijfelen.
Met wie van de 2?quote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
O. Nou. Blijkbaar heb ik dus woensdag wel een date. Om 19:00.
Sommige mensen zijn minder happig met SMS-jes. Ik ken datquote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik zou moeten zweven na dit weekend, maar na een zondag waar er niet eens meer geregeerd wordt op een sms ga ik toch enorm twijfelen.
Het zou zomaar kunnen dat ie dat niet nodig vond idd, maar juist omdat ik het niet weet ga ik altijd uit van het meest negatieve.quote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn minder happig met SMS-jes. Ik ken datDodelijk vervelend.
Iks tomp 'm helemaal de grond in met woorden als ie schiet hoorquote:Op maandag 27 september 2010 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas je wel op voor zijn catapult ?
Ik ken 'tquote:Op maandag 27 september 2010 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ie dat niet nodig vond idd, maar juist omdat ik het niet weet ga ik altijd uit van het meest negatieve.
Ja als je aan het daten bent en nog niet helemaal duidelijk is hoe het zit was ik ook altijd lichtelijk gefrustreerd en onzeker als er vanuit de andere kant niet onmiddellijk een reactie kwam... maar misschien is er een goede reden. Ik zou vooral zelf nu niet gaan pushen maar het initiatief bij hem laten... hoe moeilijk dat ook is.quote:Op maandag 27 september 2010 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan je er iets bij voorstellen?
En dan 26x je telefoon in je hand hebben, al dan niet het bericht wegbackspacendquote:Op maandag 27 september 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als je aan het daten bent en nog niet helemaal duidelijk is hoe het zit was ik ook altijd lichtelijk gefrustreerd en onzeker als er vanuit de andere kant niet onmiddellijk een reactie kwam... maar misschien is er een goede reden. Ik zou vooral zelf nu niet gaan pushen maar het initiatief bij hem laten... hoe moeilijk dat ook is.
Herkenbaarquote:Op maandag 27 september 2010 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan 26x je telefoon in je hand hebben, al dan niet het bericht wegbackspacend
Ik ben vage onduidelijke mensen gewoon wat beu. Duidelijkheid is uiteindelijk best fijn.quote:
het is frustrerend jaquote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben vage onduidelijke mensen gewoon wat beu. Duidelijkheid is uiteindelijk best fijn.
quote:Op maandag 27 september 2010 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is frustrerend jamaar goed niet iedereen is hetzelfde... ik probeerde er wel altijd een vraag in te stoppen zodat de tegenpartij weet dat het een sms is waarop een reactie eigenlijk wel gewenst is
En als die dan structureel niet komt weet je eigenlijk wel genoeg
Sms eens gewoon... je merkt snel genoeg of hij het leuk vindtquote:Op maandag 27 september 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Zou Pim dan nu ook met z'n telefoon in handen zitten zo van "Wil ik de eerste zijn die sms't"?
Op zich zou het me ook gewoon vreemd lijken als ik afgeserveerd zou worden al was het maar vriendschappelijk, maar ik moet tegenwoordig overal rekening mee houden.quote:Op maandag 27 september 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als je aan het daten bent en nog niet helemaal duidelijk is hoe het zit was ik ook altijd lichtelijk gefrustreerd en onzeker als er vanuit de andere kant niet onmiddellijk een reactie kwam... maar misschien is er een goede reden. Ik zou vooral zelf nu niet gaan pushen maar het initiatief bij hem laten... hoe moeilijk dat ook is.
Uitdagende smsjesquote:Op maandag 27 september 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja het bericht zo formuleren dat duidelijk is dat je wil dat er op gereageerd wordt
Gooi er gewoon anders nu een sms uit waarin je niet refereert aan je eerdere sms maar gewoon of ie een leuke zondag heeft gehadquote:Op maandag 27 september 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich zou het me ook gewoon vreemd lijken als ik afgeserveerd zou worden al was het maar vriendschappelijk, maar ik moet tegenwoordig overal rekening mee houden.
But but...........quote:Op maandag 27 september 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sms eens gewoon... je merkt snel genoeg of hij het leuk vindt
Jezus Christus... be a man!quote:
Moet ik daar nu ineens na 32 jaar mee beginnen?!quote:
Maar goed hij is ook een type wat een smsje beantwoord op gay.nl. Dan stuurde ik wat en dan kreeg ik antwoord daar. Hij heeft ook al toegegeven dat ie een slechte sms-er is.quote:Op maandag 27 september 2010 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is frustrerend jamaar goed niet iedereen is hetzelfde... ik probeerde er wel altijd een vraag in te stoppen zodat de tegenpartij weet dat het een sms is waarop een reactie eigenlijk wel gewenst is
En als die dan structureel niet komt weet je eigenlijk wel genoeg
Komt dat niet heel wanhopig over?quote:Op maandag 27 september 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gooi er gewoon anders nu een sms uit waarin je niet refereert aan je eerdere sms maar gewoon of ie een leuke zondag heeft gehad
Volgens mij ben ik wel de man in mijn relatie...quote:Op maandag 27 september 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik daar nu ineens na 32 jaar mee beginnen?!
Enne, miss Thing, I wouldn't talk about being a man in a relationship if I where you!![]()
Nee vind ik niet... zolang je niet refereert aan je vorige sms en vraagt waarom hij niet reageertquote:Op maandag 27 september 2010 10:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Komt dat niet heel wanhopig over?
Maar ja als ik daar ook geen reactie op krijg dan loop ik me weer de hele dag te irriteren.quote:Op maandag 27 september 2010 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee vind ik niet... zolang je niet refereert aan je vorige sms en vraagt waarom hij niet reageert
Gedraag je dan ook zoquote:Op maandag 27 september 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik wel de man in mijn relatie...
Wat heb je te verliezen, je irriteert je nu toch ook al?quote:Op maandag 27 september 2010 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ja als ik daar ook geen reactie op krijg dan loop ik me weer de hele dag te irriteren.
Geloof me maar als ik zeg dat het work in progress isquote:
True, maar nu ligt de bal bij hem.quote:Op maandag 27 september 2010 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen, je irriteert je nu toch ook al?
Je kunt ook twee ballen bij hem neerleggenquote:Op maandag 27 september 2010 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
True, maar nu ligt de bal bij hem.
Annoying isn;t it, not being in control?quote:Op maandag 27 september 2010 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
True, maar nu ligt de bal bij hem.
Nou ja ik heb een goede aanwijzingen die zeggen dat ie mij leuk vindt, maar de informatie komt maar mondjesmaat mijn kant op. Dat is misschien wel het irritante.quote:Op maandag 27 september 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Annoying isn;t it, not being in control?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |