Ja hij is Bas boven Bas!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heeft hij twee naamgenoten?
nope alles staat op dit moment in de ijskastquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
shalome shatz, zijn er nog nieuwe updates?
Kinky.quote:
oh, dan kan ik weer een poosje weg blijven hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope alles staat op dit moment in de ijskast
op dat vlak verwacht is pas nieuws nadat ik alweer terug ben van vakantie op 20 novquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh, dan kan ik weer een poosje weg blijven hier
Chantal Jansen?quote:
ja, twee HOMOquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heeft hij twee naamgenoten?
dus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef error het volgende:
[..]
ja, twee HOMOnaamgenoten!
en nee, geen kloontjes
och vermoeiend... ik zal het speciaal voor jou nog ff uitleggen... voor- en achternaam hetzelfde is naamgenootquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja ik heb ook naamgenoten die homo zijn
en een homo die Dick heet is helemaal pikant vind je niet
het is wat...
Twee [homo] naamgenoten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef error het volgende:
[..]
ja, twee HOMOnaamgenoten!
en nee, geen kloontjes
He jokertje, heppie een pilletje op?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He jokertje, heppie een pilletje op?
nee, dat dan ook weer nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Twee [homo] naamgenoten?
hij doelt op je ogen lief, je pupillenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik wou er nog wax in doen jaMaar ik moest op de fiets (dus helm) dus dat had weinig zin.
moet je ook als allerlaatste blijven dan, ik dacht dat jij je alleen met de promotie bezig hoefde te houden, ja, dat is pittig als het iedere keer zo laat wordtquote:Op zaterdag 25 september 2010 05:39 schreef Ang3l het volgende:
Kut kut kut kut kut...... Ik stuur nu net pas de hoofd Barman van de Effenaar naar huis.... Why? Why? Why ? ?!
Anyway. Het was een leuke avond!!
En de mystery guest was HOT!! En cute.
Omdat ik vandaag frips en vrolijk naar een reünie moet en m'n wallen nu tot op de grond komen. Plus een kater die er overheen loopt. En omdat ik de nieuwe bank nog helemaal niet in wilde wijden!quote:
quote:
O. Ik ben dus niet de enige!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Te kort geslapen
Hoofdpijn
Maar het was tof
En qua leeftijd gaat t omlaagquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef Peter het volgende:
Van gewoon barman naar hoofd.. Je maakt promotie?
die wallen gewoon verstoppen achter een rachel hazes zonnenbrilquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag frips en vrolijk naar een reünie moet en m'n wallen nu tot op de grond komen. Plus een kater die er overheen loopt. En omdat ik de nieuwe bank nog helemaal niet in wilde wijden!
Slet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 05:39 schreef Ang3l het volgende:
Kut kut kut kut kut...... Ik stuur nu net pas de hoofd Barman van de Effenaar naar huis.... Why? Why? Why ? ?!
Anyway. Het was een leuke avond!!
En de mystery guest was HOT!! En cute.
I did not have sexual intercourse with that man!quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I did not have sexual intercourse with that man!
Daarom. Daar hoefde ik dus niet meer achter te komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef Peter het volgende:
Ik dacht dat ie er net achter was dattie het NIET verleerd was?
Hihiquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom. Daar hoefde ik dus niet meer achter te komen
Het was zelfs zo erg dat ie bij de voordeur zelf zei "Moet ik mezelf uitnodigen of ga jij me boven vragen?"quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..].
Je bent dronkne (oooh, hoe zou het zijn met Beaverhausen), je hebt een leuke jongen op je bank en dan géén seks?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |