SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Ik was eerder, je was me net voor met het posten van de lapo..quote:
En die TT van jouw klopt niet, het is deeltje 88 en niet 87..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Je geeft elkaar normaal een 5 min de tijd om een nieuw topic te openen...
Klopt, dat is aan te passen, maar dat doet er niets van af dat je degene die de lapo post 5 min de tijd geeft om een nieuw topic te openen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Tism het volgende:
[..]
En die TT van jouw klopt niet, het is deeltje 88 en niet 87..
Ik was al bezig met de OP van deel 88 om de link naar deeltje 88 in de lapo van deeltje 87 te plaatsen, wat dus niet meer ging..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, dat is aan te passen, maar dat doet er niets van af dat je degene die de lapo post 5 min de tijd geeft om een nieuw topic te openen...
Je begint pas aan een nieuw topic als het oude gesloten is...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik was al bezig met de OP van deel 88 om de link naar deeltje 88 in de lapo van deeltje 87 te plaatsen, wat dus niet meer ging..
Ach ja, laten we elkaar hierover niet de kop inslaan, dat is het niet waard, even goede vrienden..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je begint pas aan een nieuw topic als het oude gesloten is...
Yep!..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Softfeel het volgende:
wisten jullie dat het weer vanavond slecht word..
Same, alleen sla ik dat huiswerk deeltje nog even over.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:59 schreef Poeketje het volgende:
Nog ff wat huiswerk maken en dan vanavond FEEEESTEN, maar wat moet ik aan?
Mja je mag het kinderachtig vinden maar die dingen houden Fok een beetje overzichtelijk. Het moet geen wedstrijd worden wie het eerst een nieuw topic opent, der is een regel, weet niet of die vastgelegd is ergens, dat de sluiter van een topic een nieuwe opent. Deze heeft daarvoor 5 minuten de tijd, als die zijn verstreken mag een ander een nieuwe openen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef .ZilveR. het volgende:
Och, wat een kinderachtig gedrag over wie een nieuw topic heeft geopend
Jij gaat als Angel vanavondquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:59 schreef Poeketje het volgende:
Nog ff wat huiswerk maken en dan vanavond FEEEESTEN, maar wat moet ik aan?
Kev, voordat we vertrekken moet ik me nog wel eff omkleden, heb geen zin om de hele dat ik pak rond te lopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij gaat als Angel vanavond
Ik heb geen verkleedshit in huis... en zeker geen aureoolquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij gaat als Angel vanavond
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kev, voordat we vertrekken moet ik me nog wel eff omkleden, heb geen zin om de hele dat ik pak rond te lopen
Jij gaat gewoon met de mannen neutraalquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik heb geen verkleedshit in huis... en zeker geen aureool![]()
Waar hang jij? wij zijn al bij vanavond...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef Softfeel het volgende:
blijven we nu nog doorgaan over dat openen en sluiten..
kom de kleuterklas is allang voorbij..
ik.... neutraal??? pffssjjjquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met de mannen neutraal
Party partyquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
http://www.laveloss.nl/home.html ?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Natte goot.
Natte la
Soppende gootsteen
afdruipgootje
rosbief
foef
poes
fluit
muts
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef nattermann het volgende:
Wat een drukte hierIedereen naar die gaybar?
Huh...wat!??..quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef nattermann het volgende:
Oh, is dat een gaybar?..quote:
Nja, gaybar is misschien wat te veel van het goede. Maar het is wel iets in die richtingquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh, is dat een gaybar?..Nee, ik ben daar niet, ik zit lekker thuis "Shooter" te het kijken op RTL5..
Ja, alleen wordt je kettergek van die klote reclames tussendoor, ga 'em toch maar eens downloaden binnenkort en opnieuw kijken..quote:
Is de moeite wel waardquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, alleen wordt je kettergek van die klote reclames tussendoor, ga 'em toch maar eens downloaden binnenkort en opnieuw kijken..
Nope ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef nattermann het volgende:
Dit dus. Wat een nacht, net terug in Weert.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:16 schreef the_legend_killer het volgende:
De taxichauffeur had een hekel aan ons
Geweldigquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit dus. Wat een nacht, net terug in Weert.
Ik heb de taxi gesloopt
Hey B100 heb je die clown al gevangen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:24 schreef Boy23 het volgende:
ik ga dad¤lijk w¤¤r naar k¤vin, l¤kk¤r aan d¤ malibu. ¤xcus¤s voor d¤ ¤¤¤¤¤¤¤ m¤ e do¤t h¤t ni¤tr m¤¤r h¤¤l irritant.
Ik heb me geweldig vermaakt !quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef Boy23 het volgende:
Haha, was ¤cht g¤z¤llig. irritant¤ kut to¤ts¤nbord. krijg h¤m ni¤t m¤¤r normaal
Rond 7 uur ong¤v¤¤r. dartpijl¤n m¤¤n¤m¤n?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb me geweldig vermaakt !
Hoelaat kom je langs ?
Ja neem maar mee. Ps3 is defect dus film kijken of spelletje doen zit er niet in bij mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:38 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Rond 7 uur ong¤v¤¤r. dartpijl¤n m¤¤n¤m¤n?
Mondial is toe voor verbouwing...quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:49 schreef sproetjes het volgende:
hier naast is een nieuwe winkel geopend,.. hele middag al een dj voor de deur met goede muziek..
nu wil ik stappenhopelijk volgende week weer een keer 80's
Ja ik hoop hem volgende week al weer speelklaar te hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:49 schreef Boy23 het volgende:
haha. gauw laten maken dus, ik ben nog wel een beetje moe man
Mondioal is kut als je kijkt waar wij gister zijn geweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mondial is toe voor verbouwing...
haha ja best wel kut ja, maar de drank zal het hem toch hebben gedaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mondioal is kut als je kijkt waar wij gister zijn geweest
Mich en Ivo, Ik heb die plaat van gister gevonden.
Hij klinkt best wel kut eigenlijk dus het zal de drank wel zijn geweest
Plaat was volgens mij daar ook wat snellerquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:08 schreef Boy23 het volgende:
[..]
haha ja best wel kut ja, maar de drank zal het hem toch hebben gedaan.
Remixje hequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Plaat was volgens mij daar ook wat sneller
volgens de website gewoon open die avondquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mondial is toe voor verbouwing...
Mmm, ik zag inderdaad wel ergens staan dat ze open zouden blijven tijdens de verbouwing maar gisteravond waren ze toe en volgens mij vanavond ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgens de website gewoon open die avond
moet ik nou echt een printscreen maken gastquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mmm, ik zag inderdaad wel ergens staan dat ze open zouden blijven tijdens de verbouwing maar gisteravond waren ze toe en volgens mij vanavond ook.
Ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
moet ik nou echt een printscreen maken gast
[ afbeelding ]
quote:NEWSFLASH : GESLOTEN OP ZATERDAG AVOND !
Inderdaad, er gebeurt op dit moment veel in Mondial.
De hele boel ligt overhoop .
Deze week is de vloer in de mainroom eruit gesloopt
De toiletten zijn volledig gesloopt ,
een van de bars en het podium ligt inmiddels op de container.
We hebben in de vorige nieuwsbrief aangekondigd
dat we tijdens de verbouwing gewoon zouden open blijven.
Helaas waren we daar iets te voorbarig mee !!
Het is niet mogelijk om voor zaterdag op een verantwoorde manier
Mondial voor publiek open te stellen.
En de vooruitzichten voor de komende weken zijn ook niet al te best.
Samengevat: Ze zouden eerst open blijven maar dat gaat ze dus niet lukken. Zo lastig is het niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:12 schreef sproetjes het volgende:
nu snap ik er ook geen hol meer van
laat maar
zo en nu ben ik klaar met deze discussiequote:Kortom… het is een gigantische klus.
Maar het resultaat zal daarom des te overweldigender zijn.
Vanwege deze problematiek hebben we helaas moeten besluiten
om ook op zaterdag gesloten te blijven.
……….Onze excuses ……..
We zijn wel open tijdens de special events op :
- vrijdag 1 oktober : Dance Classics Night
- vrijdag 15 oktober : Proud to be Hardcore
we’re back for the grand opening weekend
Be our guest
Mis je 'm?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef nattermann het volgende:
Waarom post Alexxx eigelijk niet meer in dit topic?
Soort van. Terwijl ik helemaal niet bijzonder veel gedronken heb.quote:
Kan gebeuren. Ik ken het.quote:Op zondag 26 september 2010 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van. Terwijl ik helemaal niet bijzonder veel gedronken heb.
Wat dat betreft kan ik slecht tegen drank
Haha, geen last van, ik kan alles door mekaar drinken. ben de volgende morgen alleen moe maar nergerns last vanquote:Op zondag 26 september 2010 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van. Terwijl ik helemaal niet bijzonder veel gedronken heb.
Wat dat betreft kan ik slecht tegen drank
Daar wil ik wel mee ruilen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:14 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Haha, geen last van, ik kan alles door mekaar drinken. ben de volgende morgen alleen moe maar nergerns last van
Ja daar zou ik me ook best in kunnen vinden ja als je er niet goed tegen kan. ach als ik me drankje maar heb en goeie muziek waar ik op kan dansen heb je geen last van mijquote:Op zondag 26 september 2010 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar wil ik wel mee ruilen.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar wil ik wel mee ruilen.
He kerel. gezellig gehad gister?quote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Gooiemurge!
Ik heb geen koppijn gehad en heb jet nu ook niet![]()
Zo voetballen
Dan val ik om op het voetbalveld. Moet toch ergens wat energie vandaan zien te toveren.quote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pas om 12u snachts voor het eerst gegeten
Dankuquote:
haha de drank maakte het wel weer eens goed he jongquote:Op zondag 26 september 2010 10:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa, het karaoke gezang viel wat tegen ondanks de drank
Ik heb zo gewerktquote:Op zondag 26 september 2010 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan val ik om op het voetbalveld. Moet toch ergens wat energie vandaan zien te toveren.
[..]
Danku
mooie omzet!quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zo gewerktEn het was druk
2 spa rood op een heule dag ook
Daarom probeer ik me die ellende te besparen. Ik verwacht dat ik morgen de naweeën ook nog zal voelen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zo gewerktEn het was druk
2 spa rood op een heule dag ook
Daarom gisteren ook niet meer op stap gegaan. Vanavond weer, morgen vrijquote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom probeer ik me die ellende te besparen. Ik verwacht dat ik morgen de naweeën ook nog zal voelen.
Niet op stap gegaan, straks wordt je nog verstandig.quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daarom gisteren ook niet meer op stap gegaan. Vanavond weer, morgen vrij
KERMIS
Nog helemaal niets van meegekregen.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet op stap gegaan, straks wordt je nog verstandig.
Dan moet het wel heel erg zijn geweest hequote:Op zondag 26 september 2010 10:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kon vannacht echt bij elkaar geraapt worden. Ik kon zelfs niet meer masturberen
Dan is het wel ernstig.quote:Op zondag 26 september 2010 10:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kon vannacht echt bij elkaar geraapt worden. Ik kon zelfs niet meer masturberen
Hier in Sittard is het nog droog. maar ziet eruit alsof het elk moment kan los barstenquote:Op zondag 26 september 2010 10:51 schreef Gezicht het volgende:
Bah wat een kutweer hier. Kan ik door naar Geleen gaan fietsen.
Wat geise doa doon danne?quote:Op zondag 26 september 2010 10:51 schreef Gezicht het volgende:
Bah wat een kutweer hier. Kan ik door naar Geleen gaan fietsen.
Niet zeuren..quote:Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef Tassiepassie het volgende:
bah t*ring NSvan Maarheze tot Sittard met de bus straks...alsof Rijswijk-Sittard zonder oponthoud al niet lang genoeg duurt
quote:
Laura (quote:
Wie zei datquote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Laura () zei dat we Woensdag wel nog een lekker dagje krijgen, morgen echt herfst weer, Donderdag en Vrijdag wordt het weer minder, wel 17 graden..
Mijnquote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Laura () jeweetswel, de ubergeile blonde weervrouw van L1..
Weet niet of je et al weet (waarschijnlijk wel) maar het nieuwe seizoen himym is begonnen! Suit up !quote:
Ik wil je schoenenquote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef friekin_ het volgende:
De score van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus dat vier ik met mijn plaatje
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
oooh dankje!quote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef huize het volgende:
[..]
Weet niet of je et al weet (waarschijnlijk wel) maar het nieuwe seizoen himym is begonnen! Suit up !
Beetje miezel is mijn optimale voetbalweerquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet vanavond een wedstrijd spelen, maar het weer is nog niet optimaal
Ik ben juist een goed weer voetballerquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Beetje miezel is mijn optimale voetbalweer
Als zijn stem klinkt als op de CD, dan was het waarschijnlijk playback.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:50 schreef Kn0x het volgende:
Morgen mensjes! Gister Brandon Flowers in Brussel gezien. Leuk concert, zijn stem klinkt net als de CD, geweldig.
Weet je zeker dat de cd niet op stond?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:50 schreef Kn0x het volgende:
Morgen mensjes! Gister Brandon Flowers in Brussel gezien. Leuk concert, zijn stem klinkt net als de CD, geweldig.
Ik hou van Limburg, maar als ik mocht kiezen tussen 3 weken USA of 3 weken kutweer in Limburg dan wist ik het welquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef postmortum het volgende:
Terug in Limburg na 3 weken USA , ik heb Limburg gemist![]()
Zelfs het slechte voetbal van FSC
ik kon gewoon niet wennen aan de mensen daar , het weer was goed en de natuur was prachtigquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hou van Limburg, maar als ik mocht kiezen tussen 3 weken USA of 3 weken kutweer in Limburg dan wist ik het wel!
Zelfde zoiets als mijn vakantiebaan, maar dan nog wat uitgebreider.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Poeketje naais, wat voor iets?
Nu ga ik aan de studie...:P
Proficiat dan maarquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Zelfde zoiets als mijn vakantiebaan, maar dan nog wat uitgebreider.
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:50 schreef Kn0x het volgende:
You livedquote:Op woensdag 29 september 2010 08:26 schreef Kn0x het volgende:
Morgen, gister voor de eerste keer geslapen in mn nieuwe appartement:D:D:D:D
ik ken meer mensen die dat langdurig hebben ...... XD hahahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Kn0x het volgende:
Tot nu toe gaat het goed. Alleen is het lastig slapen zonder bed
We hebben de matrassen nu op de grond liggen.
Dat is bij mij de straat uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef Tism het volgende:
Jicht - De Knöppele
http://t.co/WMhKoD6
..
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan zal ik maar even hoi zeggen
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef nattermann het volgende:
Nog 2 dagen en dan weekend, nog 4 dagen en dan ijshockey
Je moet de pilletjes ook blijven slikken die je van de doktor hebt gekregenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:31 schreef Poeketje het volgende:
Ik moet heeeeeel erg aan de studie zitten... maar t wil niet lukken..... mijn hormonen zorgen ervoor dat ik emo-dramaqueen ben of iig me zo voel. Dacht gisteren nog dat t aan slaap tekort lag, maar helaas, na 10u slaap nog steeds in ernstige mate aanwezig. moet hormonen zijn... ik vervloek ze!!!!
Toch niet toevallig maandag een kennistoets?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:31 schreef Poeketje het volgende:
Ik moet heeeeeel erg aan de studie zitten... maar t wil niet lukken..... mijn hormonen zorgen ervoor dat ik emo-dramaqueen ben of iig me zo voel. Dacht gisteren nog dat t aan slaap tekort lag, maar helaas, na 10u slaap nog steeds in ernstige mate aanwezig. moet hormonen zijn... ik vervloek ze!!!!
Nee morgenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:15 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Toch niet toevallig maandag een kennistoets?
Ja ,.....maar.... ik wil ze nieet!!!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je moet de pilletjes ook blijven slikken die je van de doktor hebt gekregen
Thnx.. jij ook succes!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Veel succes![]()
Ik heb m maandag pas
Iets van een....?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:30 schreef Gezicht het volgende:
Dalijk bij vriend in ziekenhuis langs. Als alles goed gaat mag hij morgen naar huis. Was blijkbaar iets van een blindedarmontsteking ofzo.
heb je nog wat leuks gekocht?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:47 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb me vandaag zelfs nog even aan de 3 doldwaze dagen gewaagd en ik heb het overleefd
Alleen een zwarte pashmina...verder niksquote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb je nog wat leuks gekocht?
voor shoppenkom ik uit ziek/lurk modus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |