Soort van. Terwijl ik helemaal niet bijzonder veel gedronken heb.quote:
Kan gebeuren. Ik ken het.quote:Op zondag 26 september 2010 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van. Terwijl ik helemaal niet bijzonder veel gedronken heb.
Wat dat betreft kan ik slecht tegen drank
Haha, geen last van, ik kan alles door mekaar drinken. ben de volgende morgen alleen moe maar nergerns last vanquote:Op zondag 26 september 2010 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van. Terwijl ik helemaal niet bijzonder veel gedronken heb.
Wat dat betreft kan ik slecht tegen drank
Daar wil ik wel mee ruilen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:14 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Haha, geen last van, ik kan alles door mekaar drinken. ben de volgende morgen alleen moe maar nergerns last van
Ja daar zou ik me ook best in kunnen vinden ja als je er niet goed tegen kan. ach als ik me drankje maar heb en goeie muziek waar ik op kan dansen heb je geen last van mijquote:Op zondag 26 september 2010 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar wil ik wel mee ruilen.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar wil ik wel mee ruilen.
He kerel. gezellig gehad gister?quote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Gooiemurge!
Ik heb geen koppijn gehad en heb jet nu ook niet![]()
Zo voetballen
Dan val ik om op het voetbalveld. Moet toch ergens wat energie vandaan zien te toveren.quote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pas om 12u snachts voor het eerst gegeten
Dankuquote:
haha de drank maakte het wel weer eens goed he jongquote:Op zondag 26 september 2010 10:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa, het karaoke gezang viel wat tegen ondanks de drank
Ik heb zo gewerktquote:Op zondag 26 september 2010 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan val ik om op het voetbalveld. Moet toch ergens wat energie vandaan zien te toveren.
[..]
Danku
mooie omzet!quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zo gewerktEn het was druk
2 spa rood op een heule dag ook
Daarom probeer ik me die ellende te besparen. Ik verwacht dat ik morgen de naweeën ook nog zal voelen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zo gewerktEn het was druk
2 spa rood op een heule dag ook
Daarom gisteren ook niet meer op stap gegaan. Vanavond weer, morgen vrijquote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom probeer ik me die ellende te besparen. Ik verwacht dat ik morgen de naweeën ook nog zal voelen.
Niet op stap gegaan, straks wordt je nog verstandig.quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daarom gisteren ook niet meer op stap gegaan. Vanavond weer, morgen vrij
KERMIS
Nog helemaal niets van meegekregen.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet op stap gegaan, straks wordt je nog verstandig.
Dan moet het wel heel erg zijn geweest hequote:Op zondag 26 september 2010 10:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kon vannacht echt bij elkaar geraapt worden. Ik kon zelfs niet meer masturberen
Dan is het wel ernstig.quote:Op zondag 26 september 2010 10:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kon vannacht echt bij elkaar geraapt worden. Ik kon zelfs niet meer masturberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |