Same, alleen sla ik dat huiswerk deeltje nog even over.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:59 schreef Poeketje het volgende:
Nog ff wat huiswerk maken en dan vanavond FEEEESTEN, maar wat moet ik aan?
Mja je mag het kinderachtig vinden maar die dingen houden Fok een beetje overzichtelijk. Het moet geen wedstrijd worden wie het eerst een nieuw topic opent, der is een regel, weet niet of die vastgelegd is ergens, dat de sluiter van een topic een nieuwe opent. Deze heeft daarvoor 5 minuten de tijd, als die zijn verstreken mag een ander een nieuwe openen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef .ZilveR. het volgende:
Och, wat een kinderachtig gedrag over wie een nieuw topic heeft geopend
Jij gaat als Angel vanavondquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:59 schreef Poeketje het volgende:
Nog ff wat huiswerk maken en dan vanavond FEEEESTEN, maar wat moet ik aan?
Kev, voordat we vertrekken moet ik me nog wel eff omkleden, heb geen zin om de hele dat ik pak rond te lopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij gaat als Angel vanavond
Ik heb geen verkleedshit in huis... en zeker geen aureoolquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij gaat als Angel vanavond
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kev, voordat we vertrekken moet ik me nog wel eff omkleden, heb geen zin om de hele dat ik pak rond te lopen
Jij gaat gewoon met de mannen neutraalquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik heb geen verkleedshit in huis... en zeker geen aureool![]()
Waar hang jij? wij zijn al bij vanavond...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef Softfeel het volgende:
blijven we nu nog doorgaan over dat openen en sluiten..
kom de kleuterklas is allang voorbij..
ik.... neutraal??? pffssjjjquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met de mannen neutraal
Party partyquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
http://www.laveloss.nl/home.html ?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Natte goot.
Natte la
Soppende gootsteen
afdruipgootje
rosbief
foef
poes
fluit