Ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zin in morgen
Ik ben er met Ivo na 10 zo ongeveer bij Tas.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik rij om half negen aan in Weert met gasten aan boord, dus rond negen, kwart over negen in Zitterd
Hey jong, je hebt een vriendin.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef nattermann het volgende:
Ik las natte kutjes en voelde de drang om iets te posten
Ja, mag ik daarom niets posten danquote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hey jong, je hebt een vriendin.
Ja ze zijn geniaalquote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef friekin_ het volgende:
Oh. Je weet dat ik veel synoniemen heb voor natte kutjes
mosselquote:Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Natte goot.
Natte la
Soppende gootsteen
afdruipgootje
rosbief
foef
poes
fluit
muts
Flamoesquote:Op donderdag 23 september 2010 22:56 schreef friekin_ het volgende:
Ja hee. Ik typte er zoveel mogelijk zo snel mogelijk.
Doos.
Waaaarom ?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:01 schreef Tism het volgende:
Mwha, dit begint een kuttopic te worden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef friekin_ het volgende:
Fluistergat.
(je ziet lippen maar je hoort ze niet)
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waaaarom ?Waarom?..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Ik ben een beetje dronken. Ik snapte hem eerst niet helemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |