quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef nattermann het volgende:
Wat een drukte hierIedereen naar die gaybar?
Huh...wat!??..quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef nattermann het volgende:
Oh, is dat een gaybar?..quote:
Nja, gaybar is misschien wat te veel van het goede. Maar het is wel iets in die richtingquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh, is dat een gaybar?..Nee, ik ben daar niet, ik zit lekker thuis "Shooter" te het kijken op RTL5..
Ja, alleen wordt je kettergek van die klote reclames tussendoor, ga 'em toch maar eens downloaden binnenkort en opnieuw kijken..quote:
Is de moeite wel waardquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, alleen wordt je kettergek van die klote reclames tussendoor, ga 'em toch maar eens downloaden binnenkort en opnieuw kijken..
Nope ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef nattermann het volgende:
Dit dus. Wat een nacht, net terug in Weert.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:16 schreef the_legend_killer het volgende:
De taxichauffeur had een hekel aan ons
Geweldigquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit dus. Wat een nacht, net terug in Weert.
Ik heb de taxi gesloopt
Hey B100 heb je die clown al gevangen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:24 schreef Boy23 het volgende:
ik ga dad¤lijk w¤¤r naar k¤vin, l¤kk¤r aan d¤ malibu. ¤xcus¤s voor d¤ ¤¤¤¤¤¤¤ m¤ e do¤t h¤t ni¤tr m¤¤r h¤¤l irritant.
Ik heb me geweldig vermaakt !quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef Boy23 het volgende:
Haha, was ¤cht g¤z¤llig. irritant¤ kut to¤ts¤nbord. krijg h¤m ni¤t m¤¤r normaal
Rond 7 uur ong¤v¤¤r. dartpijl¤n m¤¤n¤m¤n?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb me geweldig vermaakt !
Hoelaat kom je langs ?
Ja neem maar mee. Ps3 is defect dus film kijken of spelletje doen zit er niet in bij mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:38 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Rond 7 uur ong¤v¤¤r. dartpijl¤n m¤¤n¤m¤n?
Mondial is toe voor verbouwing...quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:49 schreef sproetjes het volgende:
hier naast is een nieuwe winkel geopend,.. hele middag al een dj voor de deur met goede muziek..
nu wil ik stappenhopelijk volgende week weer een keer 80's
Ja ik hoop hem volgende week al weer speelklaar te hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:49 schreef Boy23 het volgende:
haha. gauw laten maken dus, ik ben nog wel een beetje moe man
Mondioal is kut als je kijkt waar wij gister zijn geweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mondial is toe voor verbouwing...
haha ja best wel kut ja, maar de drank zal het hem toch hebben gedaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mondioal is kut als je kijkt waar wij gister zijn geweest
Mich en Ivo, Ik heb die plaat van gister gevonden.
Hij klinkt best wel kut eigenlijk dus het zal de drank wel zijn geweest
Plaat was volgens mij daar ook wat snellerquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:08 schreef Boy23 het volgende:
[..]
haha ja best wel kut ja, maar de drank zal het hem toch hebben gedaan.
Remixje hequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Plaat was volgens mij daar ook wat sneller
volgens de website gewoon open die avondquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mondial is toe voor verbouwing...
Mmm, ik zag inderdaad wel ergens staan dat ze open zouden blijven tijdens de verbouwing maar gisteravond waren ze toe en volgens mij vanavond ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgens de website gewoon open die avond
moet ik nou echt een printscreen maken gastquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mmm, ik zag inderdaad wel ergens staan dat ze open zouden blijven tijdens de verbouwing maar gisteravond waren ze toe en volgens mij vanavond ook.
Ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
moet ik nou echt een printscreen maken gast
[ afbeelding ]
quote:NEWSFLASH : GESLOTEN OP ZATERDAG AVOND !
Inderdaad, er gebeurt op dit moment veel in Mondial.
De hele boel ligt overhoop .
Deze week is de vloer in de mainroom eruit gesloopt
De toiletten zijn volledig gesloopt ,
een van de bars en het podium ligt inmiddels op de container.
We hebben in de vorige nieuwsbrief aangekondigd
dat we tijdens de verbouwing gewoon zouden open blijven.
Helaas waren we daar iets te voorbarig mee !!
Het is niet mogelijk om voor zaterdag op een verantwoorde manier
Mondial voor publiek open te stellen.
En de vooruitzichten voor de komende weken zijn ook niet al te best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |