Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Haha jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow das wel fijn want gisteren ging het echt kut he?
whehehe af en toe mag dat wel eensquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Goeie TT![]()
[..]
Haha jaToen was ik nog cynischer en fatalistischer
![]()
Voor Giertje en mij welquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe af en toe mag dat wel eens
ja enquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor Giertje en mij welen misschien wel voor meer mensen al
dus
quote:
zal je zien sta je in de filequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanmiddag met collega mee naar huis, eens kijken of dat sneller is dan met de trein
Hoe lang voor jou nog dan? Nog 4 uur?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja en![]()
voor mij is het nog geen weekend en voor meer mensen geld dat ook![]()
[..]
mijn weekend begint zondagquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe lang voor jou nog dan? Nog 4 uur?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanmiddag met collega mee naar huis, eens kijken of dat sneller is dan met de trein
GMTAquote:
wrschijnlijk wel ja. Kan ik mooi eens de langszoevende trein op de foto zettenquote:
Zo, das nog ff dan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn weekend begint zondag
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wrschijnlijk wel ja. Kan ik mooi eens de langszoevende trein op de foto zetten
whehehequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wrschijnlijk wel ja. Kan ik mooi eens de langszoevende trein op de foto zetten
zondag bankhangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, das nog ff dan!Al plannen voor je weekend?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag bankhangen![]()
en maandag en dinsdag klussen in de zaak
Hetzelfde!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Fha het volgende:
Ik heb toestemming om te vertrekken dus ik ga lekker sporten en dan heerlijk thuis op de bank boekkie lezenFijne middag nog allemaal!
![]()
![]()
Fhaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Fha het volgende:
Ik heb toestemming om te vertrekken dus ik ga lekker sporten en dan heerlijk thuis op de bank boekkie lezenFijne middag nog allemaal!
![]()
![]()
wat versta jij daar dan onder?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhEh. Ja, oké, weekend? Ik versta daar meestal toch iets anders onder
Doe niet zo politiek correctquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Niksdoen, bankhangen en wat schoonmaken enzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha![]()
[..]
wat versta jij daar dan onder?
dan moet je hier eens kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij weet er meer vanaf dan ik
Omgquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
Ik ging tussen de middag lunchen met mijn collega's bij een lunchroom hier in een de buurt. Toen de serveerster onze bestelling kwam brengen riep 1 van mjin colllega's (miischien kunnen jullie wel raden wie) heel hysterisch eeeeeeeeeeeeeeen spin eeeeeen spin waarbij hij met zijn hande begon de wapperen. De zaak was nog al vol en iedereen keek naar ons. Acheraf bleek het geen spin te zjin maar twee loshangende draadjes aan het uniform van de serveerster.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon opstaan en luid maar rustig roepen: "Proefverlof! Niks aan de hand!"
Sterkte met jouw handquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
Oh, ik moet niet mn linkerarm omhoog doen, dan gaat het gevoel in mn hand weer wegNouja, weet ik dat ook weer
Thanksquote:
mannelijk maar homo dus is nogal verwijfd en is meestal een beetje hysterisch. Maar je kan wel om met hem lachen hoor en hij is wel lief het is alleen een grote kletskous hij praat aan 1 stuk doorquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Maar je collega, mannelijk of vrouwelijk, en what's his/her story?![]()
Ah, ja, zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mannelijk maar homo dus is nogal verwijfd en is meestal een beetje hysterisch. Maar je kan wel om met hem lachen hoor en hij is wel lief het is alleen een grote kletskous hij praat aan 1 stuk door
heumeu dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
Ik ging tussen de middag lunchen met mijn collega's bij een lunchroom hier in een de buurt. Toen de serveerster onze bestelling kwam brengen riep 1 van mjin colllega's (miischien kunnen jullie wel raden wie) heel hysterisch eeeeeeeeeeeeeeen spin eeeeeen spin waarbij hij met zijn hande begon de wapperen. De zaak was nog al vol en iedereen keek naar ons. Acheraf bleek het geen spin te zjin maar twee loshangende draadjes aan het uniform van de serveerster.
Das overduidelijk hequote:
quote:
Nee... weer lekker chaotisch zoals altijdquote:
quote:
WTF ben je ziek?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
OMG ik ziet via rtl gemist de 1e aflevering van oh oh cherso aan het kijken
avondquote:
wat ik gelezen heeft heeft hij niets gelogenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)j-sollicitaties.html
Wat vinden we hier dan van?
Ik zal maar even de blauwe pet op zetten: Ik vind dat je er best wat van mag zeggen. Er is geen woord aan gelogen, als jij met 20 piercings in je gezicht op een sollicitatiegesprek verschijnt dan maak je gewoon niet zo'n goeie indruk. Tenzij je echt bij Tattoo Bob gaat kijken natuurlijk. Okee, misschien is dat van die zak over de kop niet zo tactvol gekozen () maar verder heeft die bemiddelaar best een punt.
quote:
Das erg hequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
een van mijn beste vrienden is ook homo en die reageert net zo op spinnenquote:
quote:
Leuk he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
goedemiddagquote:
gezellige typesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ik gelezen heeft heeft hij niets gelogen![]()
dit wil je toch niet aan de balie van je bedrijf hebben....
[ afbeelding ]
quote:
Nee precies. Dan kan dat wijf wel beledigd zijn, maar dat is dan toch wel een beetje haar eigen schuld.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ik gelezen heeft heeft hij niets gelogen![]()
dit wil je toch niet aan de balie van je bedrijf hebben....
[ afbeelding ]
Het is inderdaad te erg voor woorden wat een rare gasten.quote:
Nou dat zulke figuren bestaanquote:
lovelyquote:
Ik vind die barbie zo lelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens over. Ik vind het wel hilarisch om naar te kijken
Oh oh is zo'n tv programma wat eigenlijk te erg is om naar te kijken maar waar je toch naar kijkt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh oh is zo'n tv programma wat eigenlijk te erg is om naar te kijken maar waar je toch naar kijkt.![]()
een schande voor de maatschappijquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is inderdaad te erg voor woorden wat een rare gasten.
oud collega ging eens sollicteren en onder zijn mouw was net een stukje van zijn tatoeage te zienquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies. Dan kan dat wijf wel beledigd zijn, maar dat is dan toch wel een beetje haar eigen schuld.
Ik weet nu ook het bezemhok te vinden, huerquote:
Ja er gaat niets boven domme televisiequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Panda72 het volgende:
Oh oh is zo'n tv programma wat eigenlijk te erg is om naar te kijken maar waar je toch naar kijkt.![]()
Handigquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Collega door de bocht![]()
"We moeten even de papierversnipperaar maken, hij blokkeert."
ik: "Whut? Je hebt toch niet dat hele pak van 80 vel er in 1 keer in gestopt??"
"Nee, in 2 keer"
-"Staat er niet iets van "Maximaal 12 vel per keer?" "
"Jawel, maximaal 10 staat er"
-"En dan steek jij er 40 in?"
"Mwoooaah...."
waarom heb jij geen tag meer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een schande voor de maatschappij
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Collega door de bocht![]()
"We moeten even de papierversnipperaar maken, hij blokkeert."
ik: "Whut? Je hebt toch niet dat hele pak van 80 vel er in 1 keer in gestopt??"
"Nee, in 2 keer"
-"Staat er niet iets van "Maximaal 12 vel per keer?" "
"Jawel, maximaal 10 staat er"
-"En dan steek jij er 40 in?"
"Mwoooaah...."
ga aan het werk jijquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geweldig jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja er gaat niets boven domme televisie
Neem Barbie die 2,5 uur bezig is met haar haar (triest geval) en vervolgens het zwembad in wordt gepleurd door zo'n gast... nou dan kan je mij opvegen
welke tactiek?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
taktiek van lovely eens proberen
[..]
waarom heb jij geen tag meer?
Maar willen miniwok en maxiwok dat afstaanquote:
Jouw baas, das een schandequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
uit de crew gestapt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
taktiek van lovely eens proberen
[..]
waarom heb jij geen tag meer?
FUP? vindt het schandelijker dat ik niet meer betaald krijg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
Jouw baas, das een schande.
Met hun FUP.
Ja baasquote:
ja hallo heb je het wel eens gezien?quote:mopperkont
ik weiger het te kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vaak genoegquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
ja hallo heb je het wel eens gezien?
en mogen mini en maxiwok daar ook meespelenquote:
phenoquote:
das wel vaker zo hierquote:
ik heb de hoop ook al opgegevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
Ik probeer het topic te snappen, maar het lukt niet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar willen miniwok en maxiwok dat afstaan?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en mogen mini en maxiwok daar ook meespelen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke tactiek?
ooooh door eens iets te vragen![]()
quote:
Ja. Ik mag van die koekenbakkers het 'onbeperkt internet' dat ik bij ze afneem niet onbeperkt gebruikenquote:
Fair Use Policyquote:
Pinguinquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
Told youquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
en wat denk je? het werkt
kijk maar:
Ik las jalaphenoquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
Yeah, right.quote:
Hallo, ik ben Pheno. Ik lust geen koffie, drink weinig thee meer bij gebrek een een breed assortiment aan thee bij mijn bedrijf.quote:
Tnx.quote:
Nee dat laat ik wel aan mijn vriend overquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Moet ik je nu nog serieus nemen ook?
je vergeet je hobbies, duiken en japan bevolkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Pheno. Ik lust geen koffie, drink weinig thee meer bij gebrek een een breed assortiment aan thee bij mijn bedrijf.
En sporadisch zit ik op FOK!.
En mini.phquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet je hobbies, duiken en japan bevolken
en _A_ natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het over een ph neutraal middel op reisformaat.
me ergens uit praten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
wat moet je hier nou mee?
[ afbeelding ]
bijdehandquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat laat ik wel aan mijn vriend over
Mooi. Ja? Veel gedaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Enfer![]()
Goed hoor, beetje moe nog.. 't was een drukke week![]()
En met jou?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef TJDoornbos het volgende:
ja alleen beetje bijdehand![]()
en niet zo leuk als Muck uiteraard!
Wacht op mij!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwok
[ afbeelding ]
prettig weekend doe voorzichtig en doe geen dingen die ik ook niet zou doen (what ever that may be)
hoe maak jij je eend klaar?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wel thuis wok en duck
wok... eend....
wat eten we vandaag
ik maak je eten graag heet hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wel thuis wok en duck
wok... eend....
wat eten we vandaag
zo klinkt het iig welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
Boodschapjes gedaan, ik ben helemaal kapot![]()
En het lijkt nou wel of het rechts ook wat gaat tintelen, dus misschien is het wel een hernia.. Nouja, maandag maar ff kijken wat de fysio zegt.
Nou vandaag eten we makkelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik heb trek dus vandaar mijn vraag.
quote:
Klinkt niet echt lekker meis..quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
Boodschapjes gedaan, ik ben helemaal kapot![]()
En het lijkt nou wel of het rechts ook wat gaat tintelen, dus misschien is het wel een hernia.. Nouja, maandag maar ff kijken wat de fysio zegt.
zie mijn editquote:
Ja, echt vaag. Nouja.quote:
Nee he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vandaag eten we makkelijk
[..]
[..]
Klinkt niet echt lekker meis..
dus ze krijgt geen eten van jequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:41 schreef Giertje het volgende:
ziezo eten op en mijn schoonmaakster is er
maandag zal de fysio het waarschijnlijk wel beamenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt vaag. Nouja.
[..]
Nee he?![]()
tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ze krijgt geen eten van je
Dat hoop ik ja. Ik zal iig alles uitgebreid uitleggen.. Hopelijk kan ie me nog doorsturen of eerder bij de orthopeed laten komen, misschien is dat een idee. Nouja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maandag zal de fysio het waarschijnlijk wel beamen
zo zei je het nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
tuurlijk wel
we hebben net samen gegeten
nee dat klopt maar ik ben wel zo sociaal om dat te doenquote:
en zeker als ze gratis komt poetsenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat klopt maar ik ben wel zo sociaal om dat te doen
dat niet kost me maar een 10tje maar dan scheelt et mij weer een zooi werk waar ik gewoonweg geen zin in hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zeker als ze gratis komt poetsen
je bent dus gewoon luiquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet kost me maar een 10tje maar dan scheelt et mij weer een zooi werk waar ik gewoonweg geen zin in heb
preciesquote:
quote:
ik geef het kalm toe en besides ik heb al zoveel en zovaak schoonmaak voor anderen gedaan nu wil ik het een keer makkelijk hebbenquote:
ferbquote:
en wat heeft gij gegeten?quote:
Opperdoezen als patatjes uit de oven, kip cordon bleu en andijviesalade met appel en mayo-mosterd dressingquote:
gebakken aardappels voor gevorderdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Opperdoezen als patatjes uit de oven,
aardappels rode kool en schnitzelquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Opperdoezen als patatjes uit de oven, kip cordon bleu en andijviesalade met appel en mayo-mosterd dressing![]()
En jij?
Damm klinkt goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
aardappels rode kool en schnitzel
ik mag graag kokenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Damm klinkt goed![]()
Ik ben ook klaar met eten
Gebakken aardappelen, wat groente en gehaktballetjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik mag graag koken
moet alleen zometeen een berg afwas wegwerken
bah
en wat heb jij gegeten
Lolquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Sporten is goed voor de gezondheid, zo blijkt maar weer. Ik ben zo fanatiek beziggeweest met mijn armspieren, dat mijn armen even te moe zijn om de friteuse van het keukenkastje te tillen.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Sporten is goed voor de gezondheid, zo blijkt maar weer. Ik ben zo fanatiek beziggeweest met mijn armspieren, dat mijn armen even te moe zijn om de friteuse van het keukenkastje te tillen.
Uhhuh. Zoooo lekker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebakken aardappels voor gevorderden
Lekker!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
aardappels rode kool en schnitzel
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Ik heb spitskool met vis opquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wel thuis wok en duck
wok... eend....
wat eten we vandaag
quote:
Wat een topickillquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb spitskool met vis op![]()
[..]
dat hoef jij niet te weten...
Nou he!quote:
Goed ideequote:
Nee dank je, krijg nauwelijks een hap door mijn keel vandaag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
[..]
Goed ideeMn water staat te koken, voor thee zo. Ik ben alvast begonnen aan de koekjes
Iemand ook 1?
Die ene die je met de meet ook gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een topickill
Ik heb zin in morgendan eet ik eindelijk lekker sla
Geen gezeur van de mannen, want die zijn de hort op
Ik zeg geen neequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
[..]
Goed ideeMn water staat te koken, voor thee zo. Ik ben alvast begonnen aan de koekjes
Iemand ook 1?
Nee?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee dank je, krijg nauwelijks een hap door mijn keel vandaag.
* Enfermera geeft koekje aan Trevquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ene die je met de meet ook gemaakt hebt?![]()
[..]
Ik zeg geen nee
Nee dank je, ik krijg straks een gebakjequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
[..]
Iemand ook 1?
What's up?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
Nee dank je, krijg nauwelijks een hap door mijn keel vandaag.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dank je, ik krijg straks een gebakje![]()
[..]
What's up?
Niet heel veel. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van videobewerking?
Oh ik dacht al, mis ik iets XDquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Suikertaartje![]()
![]()
Wacht maar, ze komt zo
Met Adobe After effects en Sony Vegas wel..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van videobewerking?
Ik denk dat het een kwestie is van de juiste software, maar ik wil graag welke... Het is als volgt: Ik heb een Canon Ixus, daarmee kan ik ook filmen. Punt is dat ik voor mijn pc en voor youtube op zijn kant gefilmd heb.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet heel veel. Wat wil je weten?
Dat kan gewoon met windows movie maker als het goed is..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie is van de juiste software, maar ik wil graag welke... Het is als volgt: Ik heb een Canon Ixus, daarmee kan ik ook filmen. Punt is dat ik voor mijn pc en voor youtube op zijn kant gefilmd heb.
Normaal kan je foto's rechts/linksom draaien en dan ist klaar. Met met een fimpje is dat toch .... anders
Oh dat is kut ja. Daar heb ik zo even niks voor. Ik weet wel dat er tooltjes voor zijn. Doe maar googlen op "aspect toggle" of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie is van de juiste software, maar ik wil graag welke... Het is als volgt: Ik heb een Canon Ixus, daarmee kan ik ook filmen. Punt is dat ik voor mijn pc en voor youtube op zijn kant gefilmd heb.
Normaal kan je foto's rechts/linksom draaien en dan ist klaar. Met met een fimpje is dat toch .... anders
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat kan gewoon met windows movie maker als het goed is..
Heb je die?
STquote:
Ik heb heul niets illegaals gedaan hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Daar isse al
Onze vakantie-gangster
Daarom zei ik net ook hoi terugquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ST
Ik had al hoi gezegd net hoor, tegen je, toen je er nog niet was![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef Fha het volgende:
Jeeej Suiker is er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Marijke ook!!![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon een bakje thee, meer niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?Wat dan?
[..]
* Enfermera geeft koekje aan Trev
Marijk! Ben je er ook weerquote:
XDquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb heul niets illegaals gedaan hoor![]()
En hoi snoet![]()
![]()
Hoe is het hier? En daar?
Dank jequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?Wat dan?
[..]
* Enfermera geeft koekje aan Trev
Das ook niet veel nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
gewoon een bakje thee, meer niet.
Mijn eten van vandaag: vanochtend een halve boterham met kaas, vanmiddag een klein bordje salade, en vanavond 1 pannekoek.
Goed, goed..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi Ferbje, hoe is het daar?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suikerbeebquote:
Neuh. Wat last van mijn maag. Is wel goed voor de lijn zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das ook niet veel nee.
Maar voel je je niet lekker dan?
Kut is niet goed vlak na je vakantie, wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Enfermera het volgende:
XD
Met mij is het kut, en met jou? Vakantie gehad dus?
Hey LLquote:
Hey Trevquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef Trevland het volgende:
Zo net even lekker gedoucht![]()
[..]
Hey ST![]()
![]()
[..]
Hey Marijke![]()
snoetepetoetquote:
Fha!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef Fha het volgende:
Jeeej Suiker is er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Marijke ook!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk! Ben je er ook weer
[..]
XD
Met mij is het kut, en met jou? Vakantie gehad dus?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Goed, goed..
Moet over 3 weken naar 't ziekenhuis voor mijn lies..
lang verhaal
Staat dat ergens dat ik het terug kan lezen, of ga je dat nu gewoon vertellen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Goed, goed..
Moet over 3 weken naar 't ziekenhuis voor mijn lies..
lang verhaal
Ja, hip hequote:
Schattepatatjequote:
Verhaaltje dan maar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Staat dat ergens dat ik het terug kan lezen, of ga je dat nu gewoon vertellen?
It was very boring indeedquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha!![]()
![]()
![]()
Vandaag een beetje overleefd?
Ah, herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Neuh. Wat last van mijn maag. Is wel goed voor de lijn zo.
Nou, zelfs op vakantie, kreeg ineens weer last van mn schouder. Wacht, heb ff mn post teruggehaald, hij is nogal lang, ik zet 'm ff hieronder, kan je het lezen. Ben op vakantie ook al naar een arts geweest omdat ik zenuwpijn had en tintelingen in mn vingers enzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kut is niet goed vlak na je vakantie, wat is er gebeurd?![]()
Ik had ook vakantie ja, we zijn vanmiddag om 13:30 weer thuis gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, lekker!Waar ben je geweest?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Neh. Maar wel al een stuk beter dan gister!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fermer
Gaat het nog steeds niet lekker vandaag?
En wat een liefde in dit topic
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
It was very boring indeedEn nu heb ik een bleeeg moment dus ik hoop dat Henry straks belt haha
En jouw dag?
Smakelijk!quote:
He, een pinguïnquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neh. Maar wel al een stuk beter dan gister!Alleen als ik wat ga doen krijg ik last van mn schouder/elleboog/hand, en het lijkt alsof het nu ook rechts gaat tintelen
Dus ik vrees hernia enzo. Magoed.
Ik blijf vrolijkcynisch! XD
Nou he! I feel the love![]()
![]()
Je hebt het dagboek niet meer gelezen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
Hee een pingwin![]()
![]()
![]()
Heb je het ijs al geproefd ondertussen?
He bah tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moe en moe en moe.... en nu ben ik moeWeer slecht geslapen vannacht...
Ik kon m niet meer vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Pheno het volgende:
Je hebt het dagboek niet meer gelezen?
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[JAP]Dagboek van een crewlid in Japan!
Maandag, dus bijnaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moe en moe en moe.... en nu ben ik moeWeer slecht geslapen vannacht...
[..]
Smakelijk!![]()
[..]
He, een pinguïn
[..]Oh bluh.... Wanneer had je fysio? Dit is echt goed kut...
Ikke wel en wil een Kirbyquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het dagboek niet meer gelezen?
Hey Llquote:
Ik moet er nog wat voor verzinnen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel en wil een Kirby
[..]
Hey Ll![]()
![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maandag, dus bijnaBen benieuwd wat die gaat zeggen. Heb wel om 'de baas' van de fysiopraktijk daar, ik heb er al 6 gezien daar, en aangezien dit een herhaling is wilde ik geen groentje
![]()
ik ookquote:
Tja, het was een tip van de huisarts (die ik de bijnaam Pummel heb gegevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VerstandigIk ben benieuwd, ik hoop dat het meevalt!!
Maar ik moet dus naar de orthopeedquote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Ferb het volgende:
[..]
Zoals altijd ; hij vraagt 2 dingen en moet even op da bed gaan liggen om 2 bewegingen te doen en hij denkt te '' weten '' wat het is![]()
![]()
![]()
Maar, het was eigenlijk alleen om te kijken naar welke specialist ik moet..
Moet over 5 3 () weken naar 't ziekenhuis etc etc.
Hij gaat veel te snel van zijn beslissingen af.. Eerst moest ik naar de sport specialist ofso, daarna zei ik 1 ding moest ik gelijk naar een andere ( Waar ik blij mee ben )
Want hij denkt aan een niet serieuze sport blessure.. Vrij vaag is die gast, maarja.
dus.
Ik heb het zelfde probleem maar dat ligt meer aan mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef Ladylike het volgende:
trev
vrouwlief![]()
![]()
tegen de tijd dat ik gereageerd heb, zijn jullie alweer een pagina verder
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik u introduceren: De nieuwe Bob de Bouwer![]()
[ afbeelding ]
En de nieuwe Tony Hawk![]()
[ afbeelding ]
kjoeoeoeoetquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaag hoor. En dan pas over 3 weken als je zo'n pijn hebt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef Ferb het volgende:
Dus.
Heb nu 15x fysio acht de rug en het ging opzich wel goed...
Maar niet bestEr was geen verbetering .. Het bleef constant.
Ik had al een tijdje wat aan m'n conditie gedaan.. Totdat ik een heftige massage had..
Had die week veel pijn en ook VEEL pijn bij de oefeningen die ik moest doen.
Dus vaders kreeg al een vermoedde dat er meer aan de hand was ( Of sowieso iets anders )
De week erop ( Dat was afgelopen maandag ) had ik weer een vrij heftige massage + vond de therapeut dat de pijn en mogelijkheden constant bleven.. Dus hij besloot een rapportje naar de dokter te sturen dus ik moest even op gesprek.
Gister ben ik na 1 uur op school met veul pijn naar huis gegaan.. Had steken en kon me niet goed concentreren![]()
M'n vader had de dokter gebeld ( Niet voor die pijn die ik had, maar we moesten sowieso bellen om lang te komen en om door gestuurd to worden naar het ziekenhuis )
En toen dit :
[..]
Maar ik moet dus naar de orthopeed![]()
Foto laten maken ( waarschijnlijk )
Voor de rest weet ik nog niks..
Jaaaa, zo liefffquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
esseke voezzavee uun bjèèr pour mwa sielvoeplè?quote:
jij krijgt alleen maar melk uit een pakjequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
esseke voezzavee uun bjèèr pour mwa sielvoeplè?
en doe mijn maar eenquote:
Ja het valt nu mee hoor..quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vaag hoor. En dan pas over 3 weken als je zo'n pijn hebt?![]()
[..]
Jaaaa, zo liefffIk zag ze al op twitter!
Hihi ik hoop dat hij die duim zo niet gebruikt als maatstokquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
owquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij krijgt alleen maar melk uit een pakje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, oké. Gelukkigquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja het valt nu mee hoor..
Ik was woensdag even met een vriend naar voetbal geweest.. heb daar 3x de bal aangeraakt met mijn been..
En dan kan dus niet![]()
Dan nog vind ik het jammer.. Nu ruim een half jaar zonder iets aan sport gedaan.. even paar keer balletjes trappen en gelijk schiet het er weer in.
Nu is de pijn langzaam aan het wegzakken.. maar sporten? dat zit er voor het komende jaar niet in![]()
Bien surequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben nu ook officieel van voetbal afquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Oh, oké. Gelukkig
HahahhaNee, dan moet je idd wel niks blijven doen he!
Ja.. Vervelend. Ik hoop dat ze iets kunnen vinden bij de orthopeed. Wellicht kunnen ze er wat aan doen en kan je sneller weer sporten, je weet het niet meer
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ben nu ook officieel van voetbal af
Is wel relax..quote:
laters ferbquote:
laterquote:
dat zei je laatst toch zelfquote:
quote:
Ah, oké. Oh das wel mooiquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef Ferb het volgende:
[..]
Is wel relax..
Ik mag gewoon mee trainen ( In dien mogelijk over een jaar )
Want ik zit nog wel in de administratie etc.
Ik hoef alleen geen contributie te betalen
Pummelquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tja, het was een tip van de huisarts (die ik de bijnaam Pummel heb gegeven), aangezien ik de afspraak bij de orthopeed over 2 weken heb moet ik toch wat. Ik ga maar kijken naar een zorgverzekering die veel fysio vergoedt ofzo, als ik ga switchen einde van het jaar
Thanks!
En jij gaat vroeg naar bed vanaaf, aangezien je slecht geslapen hebt? Of niet?
Balen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef Ferb het volgende:
Dus.
Heb nu 15x fysio acht de rug en het ging opzich wel goed...
Maar niet bestEr was geen verbetering .. Het bleef constant.
Ik had al een tijdje wat aan m'n conditie gedaan.. Totdat ik een heftige massage had..
Had die week veel pijn en ook VEEL pijn bij de oefeningen die ik moest doen.
Dus vaders kreeg al een vermoedde dat er meer aan de hand was ( Of sowieso iets anders )
De week erop ( Dat was afgelopen maandag ) had ik weer een vrij heftige massage + vond de therapeut dat de pijn en mogelijkheden constant bleven.. Dus hij besloot een rapportje naar de dokter te sturen dus ik moest even op gesprek.
Gister ben ik na 1 uur op school met veul pijn naar huis gegaan.. Had steken en kon me niet goed concentreren![]()
M'n vader had de dokter gebeld ( Niet voor die pijn die ik had, maar we moesten sowieso bellen om lang te komen en om door gestuurd to worden naar het ziekenhuis )
En toen dit :
[..]
Maar ik moet dus naar de orthopeed![]()
Foto laten maken ( waarschijnlijk )
Voor de rest weet ik nog niks..
Ja, echt een pummel. Zo'n rationele pummel die niet eens zegt 'goh, wat vervelend voor je, weer hetzelfde lijkt het!'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pummelen gewoon echt beroerd allemaal...
Ja, denk het wel, al helpt het geen fuck...
Kjoet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Nou, zelfs op vakantie, kreeg ineens weer last van mn schouder. Wacht, heb ff mn post teruggehaald, hij is nogal lang, ik zet 'm ff hieronder, kan je het lezen. Ben op vakantie ook al naar een arts geweest omdat ik zenuwpijn had en tintelingen in mn vingers enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, lekker!Waar ben je geweest?
sodemieter zeg, wat kut...en in de tussentijd kan je niets anders doen dan pijnstilling?
We waren op Texel, het was echt heerlijk
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jawel, maar dat betekent niet dat je dat allemaal moet onthoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, idd. Ik heb morfinetabletten, das eigenlijk het enige wat werkt, maar daar word ik ontzettend duf van dus die neem ik liever niet. Vandaag ging het al iets beter zonder pijnstilling, maar dan moet ik me echt heel erg koest houden. Boodschappen doen (zonder tillen of wat ook) en ik krijg al last van van alles.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodemieter zeg, wat kut...en in de tussentijd kan je niets anders doen dan pijnstilling?
We waren op Texel, het was echt heerlijk
Ik heb echt zo'n hekel aan dat soort artsen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt een pummel. Zo'n rationele pummel die niet eens zegt 'goh, wat vervelend voor je, weer hetzelfde lijkt het!'.Bah.
Haha iddDat had ik ook een beetje. Mja, we gaan het wel zien. Ik ga iig bij die orthopeed, in hele nette bewoordingen of course, een MRI eisen.
![]()
Uhhuh. Me2.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan dat soort artsen!
Hopen dat ze goed naar je luisteren en dat je serieus genomen wordt
werk ze LLquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar dat betekent niet dat je dat allemaal moet onthoudenjuist welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik nog nietquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik was even aan de telefoonquote:
Oh nou. Vergis je ook niet in mijn geheugenquote:
Ik woon ook in een stad maar heb na lang zoeken een fijne huisartsquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh. Me2.![]()
Ik woonde eerst in een dorpje en daar had ik een geweldig stel als huisartsen
man en vrouw, beiden huisarts. Echt.
Gewoon super. Die man was wel wat rationeler, maar nog steeds erg vriendelijk enzo. Ik woon nu in een stad (weet niet of dat ermee te maken heeft), maar heb nog geen aardige gezien
Mn man komt ook uit een dorpje en had daar ook een hele aardige. Omdat dat dorpje vlakbij ligt zitten we zelfs te overwegen om nu al terug te gaan daar naartoe, als dat kan. We willen er toch gaan wonen in de toekomst.
Ik hoop 't ook
Wat toevallig, ik ook!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was even aan de telefoon
Ik heb ook al zo'n fijnequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik woon ook in een stad maar heb na lang zoeken een fijne huisartsMaar ik heb ook meer vervelende dan fijne huisartsen meegemaakt
Zouden we dezelfde hebben?quote:
niet met mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was even aan de telefoon
Jij ookquote:
Alsof dat voor het eerst isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |