Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Haha jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow das wel fijn want gisteren ging het echt kut he?
whehehe af en toe mag dat wel eensquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Goeie TT![]()
[..]
Haha jaToen was ik nog cynischer en fatalistischer
![]()
Voor Giertje en mij welquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe af en toe mag dat wel eens
ja enquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor Giertje en mij welen misschien wel voor meer mensen al
dus
quote:
zal je zien sta je in de filequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanmiddag met collega mee naar huis, eens kijken of dat sneller is dan met de trein
Hoe lang voor jou nog dan? Nog 4 uur?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja en![]()
voor mij is het nog geen weekend en voor meer mensen geld dat ook![]()
[..]
mijn weekend begint zondagquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe lang voor jou nog dan? Nog 4 uur?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik rij vanmiddag met collega mee naar huis, eens kijken of dat sneller is dan met de trein
GMTAquote:
wrschijnlijk wel ja. Kan ik mooi eens de langszoevende trein op de foto zettenquote:
Zo, das nog ff dan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn weekend begint zondag
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wrschijnlijk wel ja. Kan ik mooi eens de langszoevende trein op de foto zetten
whehehequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wrschijnlijk wel ja. Kan ik mooi eens de langszoevende trein op de foto zetten
zondag bankhangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, das nog ff dan!Al plannen voor je weekend?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag bankhangen![]()
en maandag en dinsdag klussen in de zaak
Hetzelfde!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Fha het volgende:
Ik heb toestemming om te vertrekken dus ik ga lekker sporten en dan heerlijk thuis op de bank boekkie lezenFijne middag nog allemaal!
![]()
![]()
Fhaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Fha het volgende:
Ik heb toestemming om te vertrekken dus ik ga lekker sporten en dan heerlijk thuis op de bank boekkie lezenFijne middag nog allemaal!
![]()
![]()
wat versta jij daar dan onder?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhEh. Ja, oké, weekend? Ik versta daar meestal toch iets anders onder
Doe niet zo politiek correctquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Niksdoen, bankhangen en wat schoonmaken enzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha![]()
[..]
wat versta jij daar dan onder?
dan moet je hier eens kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij weet er meer vanaf dan ik
Omgquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
Ik ging tussen de middag lunchen met mijn collega's bij een lunchroom hier in een de buurt. Toen de serveerster onze bestelling kwam brengen riep 1 van mjin colllega's (miischien kunnen jullie wel raden wie) heel hysterisch eeeeeeeeeeeeeeen spin eeeeeen spin waarbij hij met zijn hande begon de wapperen. De zaak was nog al vol en iedereen keek naar ons. Acheraf bleek het geen spin te zjin maar twee loshangende draadjes aan het uniform van de serveerster.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon opstaan en luid maar rustig roepen: "Proefverlof! Niks aan de hand!"
Sterkte met jouw handquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
Oh, ik moet niet mn linkerarm omhoog doen, dan gaat het gevoel in mn hand weer wegNouja, weet ik dat ook weer
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon opstaan en luid maar rustig roepen: "Proefverlof! Niks aan de hand!"
mannelijk maar homo dus is nogal verwijfd en is meestal een beetje hysterisch. Maar je kan wel om met hem lachen hoor en hij is wel lief het is alleen een grote kletskous hij praat aan 1 stuk doorquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Maar je collega, mannelijk of vrouwelijk, en what's his/her story?![]()
Ah, ja, zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mannelijk maar homo dus is nogal verwijfd en is meestal een beetje hysterisch. Maar je kan wel om met hem lachen hoor en hij is wel lief het is alleen een grote kletskous hij praat aan 1 stuk door
heumeu dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
Ik ging tussen de middag lunchen met mijn collega's bij een lunchroom hier in een de buurt. Toen de serveerster onze bestelling kwam brengen riep 1 van mjin colllega's (miischien kunnen jullie wel raden wie) heel hysterisch eeeeeeeeeeeeeeen spin eeeeeen spin waarbij hij met zijn hande begon de wapperen. De zaak was nog al vol en iedereen keek naar ons. Acheraf bleek het geen spin te zjin maar twee loshangende draadjes aan het uniform van de serveerster.
Das overduidelijk hequote:
quote:
Nee... weer lekker chaotisch zoals altijdquote:
quote:
WTF ben je ziek?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
OMG ik ziet via rtl gemist de 1e aflevering van oh oh cherso aan het kijken
avondquote:
wat ik gelezen heeft heeft hij niets gelogenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)j-sollicitaties.html
Wat vinden we hier dan van?
Ik zal maar even de blauwe pet op zetten: Ik vind dat je er best wat van mag zeggen. Er is geen woord aan gelogen, als jij met 20 piercings in je gezicht op een sollicitatiegesprek verschijnt dan maak je gewoon niet zo'n goeie indruk. Tenzij je echt bij Tattoo Bob gaat kijken natuurlijk. Okee, misschien is dat van die zak over de kop niet zo tactvol gekozen () maar verder heeft die bemiddelaar best een punt.
quote:
Das erg hequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
OMG ik ziet via rtl gemist de 1e aflevering van oh oh cherso aan het kijken
een van mijn beste vrienden is ook homo en die reageert net zo op spinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |