Ben ik niet met je eens, maar hoe krijg ik die OP in dit topicquote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
word is gewoon met d
Engels ja....engels.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Gewoon wel met dt dus
Het was ook kut ballen met een tegenstander die niet wil. Na die rode kaart valt er 1 gat in dat blok en dan loopt het veel soepeler.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Zoveel kansen worden er niet gecreëerd mijns inziens?
Oh, de TT is enkel gebaseerd op de wedstrijd van gisteren.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was ook kut ballen met een tegenstander die niet wil. Na die rode kaart valt er 1 gat in dat blok en dan loopt het veel soepeler.
LudoSanders bedoelde dus 'word' in de zin van 'roger that'quote:Op donderdag 23 september 2010 22:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, maar hoe krijg ik die OP in dit topic
Pffffffquote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, de TT is enkel gebaseerd op de wedstrijd van gisteren.
Weet ik ook niet, maar ik bedoelde wel gister. Het zijn van die wedstrijden waar niemand zin in heeft. Tegenstander die niet wil voetballen, geen rechtsback, probleem met een spits etc.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, de TT is enkel gebaseerd op de wedstrijd van gisteren.
dadelijk het laatste deelquote:
Que?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef rubbereend het volgende:
het is wachten tot we een doelpuntenmachine worden
Nijland.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
Nou mooi wat talent aan het spelen laten
Volgens Rutten kunnen we een doelpuntenmachine wordenquote:
Probleem is alleen dat diezelfde Rutten PSV al anderhalf jaar niet aan 't voetballen krijgt.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens Rutten kunnen we een doelpuntenmachine worden
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Onder andere Koevermans, Berg, Toivonen, Lens, Dzsudzsak en Afellay. Ik ben het met Fedje eens.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is ook wel sterk overdreven. Bijvoorbeeld tegen Sampdoria werd er prima gespeeld. Als de kansen er gewoon ingaan win je hem makkelijk. tijd dat Koevermans gewoon weer wekelijks speelt, vorig jaar liep hij ook bijna 1 op 1 voor zijn blessurequote:Op donderdag 23 september 2010 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat diezelfde Rutten PSV al anderhalf jaar niet aan 't voetballen krijgt.
Sampdoria was inderdaad een positieve uitzondering. Verder is het over het algemeen ruk, voorspelbaar en dun door de broek lopend.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is ook wel sterk overdreven. Bijvoorbeeld tegen Sampdoria werd er prima gespeeld. Als de kansen er gewoon ingaan win je hem makkelijk. tijd dat Koevermans gewoon weer wekelijks speelt, vorig jaar liep hij ook bijna 1 op 1 voor zijn blessure
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verder is het over het algemeen ruk, voorspelbaar en dun door de broek lopend.
PSV is inderdaad absoluut nog niet in vorm. Met Berg en Engelaar voorop. Wordt tijd dat Rutten die twee eruit gooit tot ze weer in vorm zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sampdoria was inderdaad een positieve uitzondering. Verder is het over het algemeen ruk, voorspelbaar en dun door de broek lopend.
Ach joh, dat is gewoon lulkoek.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Daar heb ik dus totaal geen problemen mee (zolang het daar dus bij blijft).. heb dat liever dan dat ze ergens op stap gaan (en aan de alcohol of weet ik veel wat gaan).
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De kans voor De Koef dus, om te laten zien wat scoren is
Lastig in de zin van....?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen Feyenoord is een lastigere tegenstander, en ik vind Berg tot nu toe verre van overtuigend.
In de zin van hoe kut Feyenoord het ook heeft, en hoe goed de vorm van PSV ook is, in De Kuip wordt zelden goed gespeeld. En zeker nu PSV vooral tegen zichzelf loopt te voetballen, is dat waar we naar de De Kuip mee gaan, niet echt ideaal. Maar goed, Feyenoord is zo kut, dat het wel erg treurig is als we daar niet gewoon winnen. De structuur zit er daar ook niet in, dus op individuele kwaliteit moet het wel lukken. Tenzij het zo blijkt te zijn dat er gewoon een heel makkelijk oplossing is voor het PSV-spel. De wedstrijd tegen ADO stond namelijk niet op zichzelf. We moeten het waarschijnlijk hebben van de onbezonnenheid van Feyenoord.quote:
Waar heb jij het over? We spelen over een maand in het Philips stadion tegen Feyenoord, de uitwedstrijd is pas in april?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
In de zin van hoe kut Feyenoord het ook heeft, en hoe goed de vorm van PSV ook is, in De Kuip wordt zelden goed gespeeld. En zeker nu PSV vooral tegen zichzelf loopt te voetballen, is dat waar we naar de De Kuip mee gaan, niet echt ideaal. Maar goed, Feyenoord is zo kut, dat het wel erg treurig is als we daar niet gewoon winnen. De structuur zit er daar ook niet in, dus op individuele kwaliteit moet het wel lukken. Tenzij het zo blijkt te zijn dat er gewoon een heel makkelijk oplossing is voor het PSV-spel. De wedstrijd tegen ADO stond namelijk niet op zichzelf. We moeten het waarschijnlijk hebben van de onbezonnenheid van Feyenoord.
Wat een onzin. Er is de laatste jaren bijna geen spits bij PSV geweest die echt het vertrouwen heeft gehad en wekenlang onaantastbaar was. Er is bijna constant gewisseld met Koevermans/Lazovic/Reis/Toivonen. Koevermans draaide vorig jaar perfect tot zjin blessure.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Xaobotnik het volgende:
Volgens mij is Reis er nog steeds. PSV moet gewoon opportunistisch zijn en de besten opstellen. Koevermans loopt nu weer te jammeren over zijn positie bij PSV. Maar feit is gewoon dat hij tekort komt voor een basisrol in de top van Nederland. Hij had moeten weten dat het bij PSV moeilijk zou worden. Wat mij betreft mag hij weg. Ik gun hem het beste, maar als hij bij PSV niet kan leven met een reserve rol, is het voor beide partijen beter om uit elkaar te gaan.
Oh, ik dacht al dat ik gemist had dat we binnenkort tegen Feyenoord speelde. Het ging over een moeilijke wedstrijd, en dan denk ik meteen aan die onverwachte gelijke spelen waar we toch twee of drie maal tegenop gelopen zijn daar. Maar goed, laat maar zitten danquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? We spelen over een maand in het Philips stadion tegen Feyenoord, de uitwedstrijd is pas in april?
Dit noem ik juist onzin. Geen vertrouwen komt door een gebrek aan prestaties. Althans in de meeste gevallen. Jij zegt dat er constant gewisseld is met spitsen. Waarom denk je dat? Reis heeft maar een paar minuten meegespeeld dit seizoen en Lazovic speelde amper in de spits, maar vanaf rechts. Reis maakte vorig seizoen indruk, en stond terecht meermaals in de basis. Toivonen was gewoon de eerste man, maar bleek tekort te komen voor in de spits. Koevermans was er al die tijd al, maar nooit een optie als eerste spits. Dat is ook de reden dat Toivonen en dit seizoen Berg zijn aangetrokken. Dat Toivonen niet veel beter bleek te zijn, was een domper. Maar dat ze met Koevermans niet tevreden zijn lijkt me duidelijk blijken uit het beleid. Koevermans kwam tekort bij AZ en nu ook bij PSV.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:33 schreef rubbereend het volgende:
Wat een onzin. Er is de laatste jaren bijna geen spits bij PSV geweest die echt het vertrouwen heeft gehad en wekenlang onaantastbaar was. Er is bijna constant gewisseld met Koevermans/Lazovic/Reis/Toivonen. Koevermans draaide vorig jaar perfect tot zjin blessure.
Same herequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Elke keer als het RIP-topic voor Manu wordt gekickt doet het me wat
Hopelijk vervangt hij de ver teruggezakte Toivonen en mag Reis in de tweede helft Koevermans vervangen. Reis en Nijland, dat kan een mooi duo worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Geen Bakkal maar Nijland bij de selectie.
Hutch weer RB.quote:Isaksson, Marcelo, Toivonen, Engelaar, Lens, Koevermans, Hutchinson, Pieters, Bouma, Afellay en Dzsudzsák.
Wissels: Cássio Ramos, Maza, Vukovic, Amrabat, Wuytens, Nijland en Ojo.
Deel deze meningquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk vervangt hij de ver teruggezakte Toivonen en mag Reis in de tweede helft Koevermans vervangen. Reis en Nijland, dat kan een mooi duo worden.
Die komt dalijk weer met dat nietszeggende commentaar van hem.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Blijf gewoon erbij dat Rutten moet vertrekken. Het voetbal is niet om aan te zien.
?!?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Elke keer als het RIP-topic voor Manu wordt gekickt doet het me wat
Word ook een beetje moe van dat 1-0 voetbal :/quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Hoppa! Weer 2 punten verloren met dat laffe kutvoetbal.
quote:
Dan heb jij dus niet de hele wedstrijd gezien. Groningen was de eerste helft gelijkwaardig aan PSV.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef StijnDa het volgende:
Net de samenvatting gezien, verschrikkelijk dit.
Overigens ben ik niet ontevreden met het spel, wel de nummer 3 helemaal weggespeeld.
Jahoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb jij dus niet de hele wedstrijd gezien. Groningen was de eerste helft gelijkwaardig aan PSV.
Wat lul je nou man? Zoveel beter was PSV echt niet hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jahoor.
Ga elders trollen man.
Serieuze vraag: het voetbal van welk jaar van PSV was naar jullie mening wel om aan te zien?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Blijf gewoon erbij dat Rutten moet vertrekken. Het voetbal is niet om aan te zien.
Toen Nilis en Ronaldo nog speelde bij PSV.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Serieuze vraag: het voetbal van welk jaar van PSV was naar jullie mening wel om aan te zien?
Dat nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb jij dus niet de hele wedstrijd gezien. Groningen was de eerste helft gelijkwaardig aan PSV.
2005 was wel leuk met Parkquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Serieuze vraag: het voetbal van welk jaar van PSV was naar jullie mening wel om aan te zien?
Ik kan redelijk objectief naar wedstrijden van PSV kijken, is het niet goed dan zal ik dat zeker niet ontkennen. Alleen PSV was in de eerste helft echt wel de betere van de 2. Groningen heeft nagenoeg niets te vertellen gehad, laat staan gevaarlijk geworden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Zoveel beter was PSV echt niet hoor![]()
Dus zet die PSV bril van jou maar weer even af
Ook met Lee, Vogel, van Bommel en Kezman. Ja, toen was PSV beter dan Ajax, en werden ze verdiend kampioen.quote:
Klopt. PSV lijkt Ajax zo wel, veel kansen die ze niet afmaken waardoor ze het zichzelf moeilijk maken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan redelijk objectief naar wedstrijden van PSV kijken, is het niet goed dan zal ik dat zeker niet ontkennen. Alleen PSV was in de eerste helft echt wel de betere van de 2. Groningen heeft nagenoeg niets te vertellen gehad, laat staan gevaarlijk geworden.
Waarom stonden er dan 0 kansen van Groningen in de samenvatting in de 1e helft? Af en toe leek het erop dat Groningen in de aanval ging, en dan werd de bal alsnog afgepakt en ging de counter naar PSV, waardoor de aanval samenvatting-waardig werd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hmm dat is ook kut :/. 27 is ook veel te jong, maar ziekte?! Dat moet dan toch wel een hele erge ziekte zijn :/quote:
Blijf in je eigen topic ofzo :/quote:
Hij heeft toch gelijk? Ik word zo moe van die Fred Controle Rutten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat is ook kut :/. 27 is ook veel te jong, maar ziekte?! Dat moet dan toch wel een hele erge ziekte zijn :/
[..]
Blijf in je eigen topic ofzo :/
Rutten heeft toch ook gelijk?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Ik word zo moe van die Fred Controle Rutten.
Dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Ik word zo moe van die Fred Controle Rutten.
Hij wist idd niet wat ie moest zeggenquote:Op zondag 26 september 2010 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, wat een kanker zooi...
Met zo'n aanval verwacht je 3 á 4 goals per wedstrijd.. Hebben ze iets ofzo? Hoe kan je al die kansen missen
Ik zag net op EL Afellay.. Hij leek net of hij moest huilen
Je bent zelf een volslagen idioot. In dit, en meerdere topics. En dan nog eens een "K" woord gebruiken in je posts. Ik respecteer de users hier, maar jou niet. Volgende keer even goed nadenken voordat je wat zegt jochie.quote:Op zondag 26 september 2010 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
![]()
Kut figuur, volgende keer niet janken als er 'HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM' wordt geroepen...
Nee, er staat nergens dat je alleen maar in het topic van de club waar je voor bent mag posten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat is ook kut :/. 27 is ook veel te jong, maar ziekte?! Dat moet dan toch wel een hele erge ziekte zijn :/
[..]
Blijf in je eigen topic ofzo :/
2-2quote:Op zondag 26 september 2010 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent zelf een volslagen idioot. In dit, en meerdere topics. En dan nog eens een "K" woord gebruiken in je posts. Ik respecteer de users hier, maar jou niet. Volgende keer even goed nadenken voordat je wat zegt jochie.
Jij maakt de PSV supporters te schande.
1-1 thuis tegen groningenquote:
Groningen thuis is een ander verhaal dan Twente uit jochiequote:
Oké en nu opdonderen naar dit topic:quote:Op zondag 26 september 2010 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Groningen thuis is een ander verhaal dan Twente uit jochie
Want?quote:Op zondag 26 september 2010 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké en nu opdonderen naar dit topic:![]()
AFC AJAX #1476: Cruijff en zijn uitspraken
Als ze kut spelen worden de boertjes wat narrig geloof ik.quote:
en helemaal als je 7 jaar droog staat, toch??quote:Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze kut spelen worden de boertjes wat narrig geloof ik.
Zo zijn ze al 5 jaar
PSV speelde niet kutquote:Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo zijn ze al 5 jaar
quote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef Rucebo het volgende:
Ik snap niet dat Rutten Bakkal buiten de selectie laat en spelers als Nijland en Amrabat wel erbij neemt. Amrabat is echt niet goed genoeg voor PSV. En Nijland ook niet, en die zie ik ook niet veel beter meer worden.
Ik heb alleen de samenvatting gezien, en de topictitel is wat dat betreft veelzeggend...
Ik zeg gewoon normaal iets op een forum, mijn mening. Omdat ik voor een andere club ben mag ik hier blijkbaar niet posten en moet ik oprotten naar het Ajax topic.quote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PSV speelde niet kut![]()
Maar jullie zijn gewoon uit op deze ruzietjes, of niet![]()
Of in ieder geval een paar, misschien niet allemaal.
Ligt eraan, zijn je posts uitdagend voor de PSV supporters hier?quote:Op zondag 26 september 2010 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon normaal iets op een forum, mijn mening. Omdat ik voor een andere club ben mag ik hier blijkbaar niet posten en moet ik oprotten naar het Ajax topic.
Ik ben uit op een discussies, geen ruziesquote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PSV speelde niet kut![]()
Maar jullie zijn gewoon uit op deze ruzietjes, of niet![]()
Of in ieder geval een paar, misschien niet allemaal.
Het viel mij ook op dat hij maar 1 wissel maakte... Hij liet Koevermans gewoon de hele wedstrijd spelen.. Terwijl hij totaal niet in de wedstrijd zat.. Hij had Amrabat voor Koevermans en dan Lens in de spits en Amrabat rechts...quote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef Rucebo het volgende:
Ik snap niet dat Rutten Bakkal buiten de selectie laat en spelers als Nijland en Amrabat wel erbij neemt. Amrabat is echt niet goed genoeg voor PSV. En Nijland ook niet, en die zie ik ook niet veel beter meer worden.
Ik heb alleen de samenvatting gezien, en de topictitel is wat dat betreft veelzeggend...
Je mag heus wel je mening posten.. Maar dom uitlachen ofzo moet je maar in je eigen topic doen..quote:Op zondag 26 september 2010 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon normaal iets op een forum, mijn mening. Omdat ik voor een andere club ben mag ik hier blijkbaar niet posten en moet ik oprotten naar het Ajax topic.
Als dat zo is, prima.quote:Op zondag 26 september 2010 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben uit op een discussies, geen ruzies
Maar hiermee lok je echt ruzie uitquote:Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo zijn ze al 5 jaar
Kom nou, PSV speelt al jaren geen aantrekkelijk voetbal meer. Alle wedstrijden worden de laatste 4 jaar zakelijk gewonnen.quote:Op zondag 26 september 2010 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als dat zo is, prima.
[..]
Maar hiermee lok je echt ruzie uitEn dat weet je zelf natuurlijk ook.
zoals ik al dacht dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:44 schreef RijstNatie het volgende:
Ik verwacht een gelijkspel tegen Groningen of een nipte overwinning 1-0
5 jaar geleden werden we gewoon kampioen hoorquote:Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo zijn ze al 5 jaar
Ja inderdaad, je hebt helemaal gelijk met je alle wedstrijden. Ik kan me nog n super zakelijke 6-2 en 4-3 herinneren.quote:Op zondag 26 september 2010 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom nou, PSV speelt al jaren geen aantrekkelijk voetbal meer. Alle wedstrijden worden de laatste 4 jaar zakelijk gewonnen.
Ik kan met genoegen beelden terugzien ten tijden van Nilis en Ronaldo Vooral Nilis was een lust voor het oog. Ik heb ook bewondering voor de van Bommel/Vogel/Kezman tijdperk. Tóen juichte ik nog als PSV Europees won.
Dat Ajax al die jaren geen kampioen is geworden komt door de verschrikkelijke wisselvalligheid. Ene wedstrijd top, andere flop.
Had je niet liever gezien dat je ploeg iets meer in te brengen had?quote:Op zondag 26 september 2010 11:26 schreef Groningert het volgende:
Het was weer leuk jongens, tot volgend jaar.
Mwa, heb niks te klagen hoor. Als je bij PSV uit speelt weet je gewoon dat er veel druk komt van de thuisploeg, zo ook gister. Groningen liet PSV komen maar wist ze aardig op afstand te houden, tot de ietwat gelukkige 1-0 viel(wel terecht natuurlijk). Dan sta je toch wel een beetje gefrustreerd in het uitvak, als je ziet dat je team niks meer presteert voorin. Maar als Garcia hem dan zo inschietquote:Op zondag 26 september 2010 11:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had je niet liever gezien dat je ploeg iets meer in te brengen had?
Hoezo? Waarom zouden we gaan zeiken op felicitaties?quote:Op zondag 26 september 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eind van het seizoen janken ze als we bij hun in het topic komen
Tja. PSV-uit. Om dan als fan van 'n andere club te verwachten dat je PSV voetballes gaat geven...quote:Op zondag 26 september 2010 11:54 schreef StijnDa het volgende:
Je bent wel met vrij weinig tevreden dan
Ok, aangezien je natuurlijk niet alle wedstrijden van PSV ziet, maar die van Ajax wel.. Herinner je je de laatste twee PSV-Ajax nog? 6-2 en 4-3?quote:Op zondag 26 september 2010 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom nou, PSV speelt al jaren geen aantrekkelijk voetbal meer. Alle wedstrijden worden de laatste 4 jaar zakelijk gewonnen.
Snap je het nog steeds niet? Ajacieden geilen op ruzietjes op een forum.quote:Op zondag 26 september 2010 01:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en helemaal als je 7 jaar droog staat, toch??
Gastquote:Op zondag 26 september 2010 11:54 schreef StijnDa het volgende:
Je bent wel met vrij weinig tevreden dan
quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Groningert het volgende:
[..]
GastKijk eens :
[ afbeelding ]
Begrijp je het nu?
Ook de laatste 5 jaar hebben ze niet een keertje gewonnen. Uit deze stats blijkt maar weer dat je als FCG in je handjes mag klappen als je 'n punt meeneemt uit Eindhoven.quote:Op zondag 26 september 2010 12:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hecht jij nog waarde aan de wedstrijden van 30 jaar geleden?
quote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook de laatste 5 jaar hebben ze niet een keertje gewonnen. Uit deze stats blijkt maar weer dat je als FCG in je handjes mag klappen als je 'n punt meeneemt uit Eindhoven.
Even een open deur intrappen: twee verschillende wedstrijden. PSV speelde tegen Sparta overigens ook niet echt geweldig.quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef HaagsPietje het volgende:
heb groningen tegen haaglandia zien ploeteren.....onbegrijpelijk dat psv daar niet van kan winnen zeg![]()
jullie hebben met afstand de beste spelersgroep van de eredivisie en zouden toch op je sloffen kampioen kunnen worden maar wat ik tot nu toe ervan gezien heb (o.a. den haag uit) is maar povertjes....
Gast,quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef StijnDa het volgende:
Ojee, de Groningers gaan samenspannen met de ajacieden
Met afstand? Vind Ajax betere spelers hebben.. kan er in ieder geval al zo 6 opnoemen die ik bij PSV in de basis zou willen zien.. Suarez voor Lens, El Hamdaoui voor Koef/Berg, Enoh of De Zeeuw voor Engelaar, Vd Wiel voor Hutchinson/Manolev, Vertonghen voor Marcelo, En Stekelenburg voor Isaksson.quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef HaagsPietje het volgende:
heb groningen tegen haaglandia zien ploeteren.....onbegrijpelijk dat psv daar niet van kan winnen zeg![]()
jullie hebben met afstand de beste spelersgroep van de eredivisie en zouden toch op je sloffen kampioen kunnen worden maar wat ik tot nu toe ervan gezien heb (o.a. den haag uit) is maar povertjes....
Quatsch. Hij verliest de bal af en toe, dat geef ik toe. Hij zou inderdaad wat balvaster mogen zijn. Toivonen is echter in staat om met zijn rug naar het doel de doorlopende man strak aan te spelen.quote:Op zondag 26 september 2010 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toivoinen en strak passen?! Hij verliest hem vaak zat zelf :/
Wat ben jij een sjap, denk eens na voordat je iets post.quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef StijnDa het volgende:
Ojee, de Groningers gaan samenspannen met de ajacieden
quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Met afstand? Vind Ajax betere spelers hebben.. kan er in ieder geval al zo 6 opnoemen die ik bij PSV in de basis zou willen zien.. Suarez voor Lens, El Hamdaoui voor Koef/Berg, Enoh of De Zeeuw voor Engelaar, Vd Wiel voor Hutchinson/Manolev, Vertonghen voor Marcelo, En Stekelenburg voor Isaksson.
Dus met afstand de beste.. ik vraag me af hoe je daar bij komt.
Met een Suarez erbij (bij PSV dan) had je gister 'gewoon' met een nulletje of 3 a 4 gewonnen.
quote:
Die worden niet gebruikt, het schijnt leuker te zijn hier.quote:Op zondag 26 september 2010 14:45 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, is er geen speelplein waar jullie deze kinderlijke discussie kunnen voortzetten?
Leuk dat Ajax op die posities betere spelers heeft...quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kun je toch moeilijk erkennen?
Op diverse posities heeft Ajax gewoon betere spelers lopen.
Ik wilde net op je vorige post reageren en toen zag ik dit. Geloof je het zelf.quote:Op zondag 26 september 2010 17:16 schreef Doublepain het volgende:
FC Metalist Kharkiv - PSV
Deze wedstrijd moeten we minimaal met 2 doelpunten verschil winnen...![]()
Ik denk 0-3
Reken er maar niet op, ze hebben de eerste wedstrijd 5-0 gewonnen (wel een helft lang tegen 10 Hongaren). Daarnaast speelt PSV niet enorm overtuigend en wordt in Europa zelden met grote cijfers gewonnen. Ja, Sibir thuis tel ik niet mee, dat was echt middenmoot Jupiler League.quote:Op zondag 26 september 2010 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk 0-3
Is geen vergelijking, thuis ruimschoots rechtgezet.quote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wilde net op je vorige post reageren en toen zag ik dit. Geloof je het zelf.
Ze winnen uit al niet eens van de nummer laatst uit de Russische competitie. Ze mogen heel blij zijn als ze er ´n luizige 0-1 uit gaan slepen.
Thuis is iets anders dan uit. Noem mij eens 5 recente en serieuze wedstrijden waarin PSV op vreemde bodem de tegenstander heeft opgerold met 5 doelpunten verschil.quote:Op zondag 26 september 2010 17:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is geen vergelijking, thuis ruimschoots rechtgezet.
Waarom zit De Zeeuw dan wel bij het NL elftal en Engelaar niet? Ze spelen beiden immers op dezelfde positie; ergo De Zeeuw is beter dan Engelaar.quote:
Dat zeg ik ook niet, dat we zomaar winnen, maar het heeft geen zin om de wedstrijd te vergelijken met een andere wedstrijd die een tijd geleden is gespeeld.quote:Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
StijnDa en DoublePain.. prima dat je een PSV-bril ophebt, maar enig besef van realisme is ook fijn in een discussie.
Van die Oekrainers hebben we niet zomaar gewonnen, spelen een hoop aardig goede Brazilianen bij!
Vindt Bert v Marwijkquote:Op zondag 26 september 2010 17:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Waarom zit De Zeeuw dan wel bij het NL elftal en Engelaar niet? Ze spelen beiden immers op dezelfde positie; ergo De Zeeuw is beter dan Engelaar.
Dat heb ik niet gezegd, ik zeg ook niet dat ik denk dat Engelaar beter is, maar als je verwijst naar het NL elftal verwijs je dus naar Berts mening.quote:Op zondag 26 september 2010 17:53 schreef Halcon het volgende:
Als Marcel Brands Engelaar zou kunnen ruilen voor de Zeeuw, dan brengt hij 'm met z'n eigen leasebak naar Amsterdam. Objectief bekeken is de Zeeuw gewoon 'n completere speler dan Engelaar.
En als je denkt dat je in Oekraine met 5 doelpunten verschil gaat winnen. Laten we het er op houden dat dat niet heel realistisch is.
Magere 0-1quote:Op zondag 26 september 2010 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk 0-3
Ooijer werd ook geselecteerd, is hij beter dan Maduro?quote:Op zondag 26 september 2010 17:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Waarom zit De Zeeuw dan wel bij het NL elftal en Engelaar niet? Ze spelen beiden immers op dezelfde positie; ergo De Zeeuw is beter dan Engelaar.
Ooijer was ten tijde van het WK beter dan Maduro. Maar daarbij speelde zijn ervaring met grote eindrondes natuurlijk ook een grote rol. Maar jij vindt het dus lachwekkend dat ik Engelaar zou in willen ruilen voor Enoh of De Zeeuw ;'). (die overigens ook nog een stuk jonger zijn en alleen nog maar beter worden waarschijnlijk i.p.v. die slome Engelaar).quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ooijer werd ook geselecteerd, is hij beter dan Maduro?
Trouwens ik zeg niet dat Engelaar beter is, maar bertje moet Janssen ofzo voor de Zeeuw doen..
De Zeeuw wel jah, Enoh zou ik graag bij PSV willen hebben...quote:Op zondag 26 september 2010 18:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ooijer was ten tijde van het WK beter dan Maduro. Maar daarbij speelde zijn ervaring met grote eindrondes natuurlijk ook een grote rol. Maar jij vindt het dus lachwekkend dat ik Engelaar zou in willen ruilen voor Enoh of De Zeeuw ;'). (die overigens ook nog een stuk jonger zijn en alleen nog maar beter worden waarschijnlijk i.p.v. die slome Engelaar).
Psv gaat deze wedstrijd verliezen.... Metalist verloor maar net van shaktarquote:Op zondag 26 september 2010 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk 0-3
Verliezen doen we niet, moeilijk wordt het wel.quote:Op zondag 26 september 2010 20:08 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Psv gaat deze wedstrijd verliezen.... Metalist verloor maar net van shaktar
Overigens heeft hij wel gelijk dat de Zeeuw de laatste tijd echt overdreven slecht speelt.quote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Zeeuw wel jah, Enoh zou ik graag bij PSV willen hebben...
behoorlijk ja. Echt slecht vond ik het niet. Groningen heeft maar een paar halve kansen gehad en er 1 van benut. Voor de rest was het PSV dat domineerde en controleerde.quote:
JA!quote:Op maandag 27 september 2010 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik mag trouwens hopen dat Rutten eens op het matje mag komen. Dat je Roda uit gelijk speelt kan ik nog inkomen, maar gelijk tegen Roda en Groningen mag echt niet. PSV moet echt 10 meter verder naar voren spelen. Beetje meer lef tonen. Als het niet snel beter wordt cancel ik mijn dit seizoen aangeschafte eredivisie live abo'tje.
quote:Op maandag 27 september 2010 13:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
JA!DAT ZAL ZE LEREN, DIE VLERKEN!
![]()
Niet alleen met bierenquote:Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Mogelijk onderzoek aanklager naar actie Koevermans
De Telegraaf meldt dat na Berg ook Danny Koevermans mogelijk een onderzoek wacht van de aanklager betaald voetbal. De gebeurtenis betreft een actie in blessuretijd waarbij Koevermans doorging en het scheenbeen van Granqvist raakte. De scheidsrechter ontging het voorval.
![]()
Krijgt Reis misschien een kansje. Die jongen heeft meer talent in zijn linkerteen als Berg/Koef. Nu maar hopen dat hij zich een beetje inhoudt mbt het bieren.
Toivonen is geen spits.quote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Lens is een groot talent. Maar op dit moment niet de beste spits. Misschien dat hij regelmatig daar mag spelen (dynamiek en afwisseling is een sterkte, maar voordat dat kan, moet er eerst een fatsoenlijk synergie in de ploeg komen. Op dit moment zou dat al heel wat zijn) om zich daar te ontwikkelen. Aan de andere kant scoort een Toiboy weliswaar tegen wat kleine tegenstanders, maar tegen de betere tegenstanders gaat het toch een stuk moeilijker, en acht ik Lens beter in staat om een sterke verdediging te doorbreken.
En dan vinden ze ons Ajacieden succes supportersquote:Op maandag 27 september 2010 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik mag trouwens hopen dat Rutten eens op het matje mag komen. Dat je Roda uit gelijk speelt kan ik nog inkomen, maar gelijk tegen Roda en Groningen mag echt niet. PSV moet echt 10 meter verder naar voren spelen. Beetje meer lef tonen. Als het niet snel beter wordt cancel ik mijn dit seizoen aangeschafte eredivisie live abo'tje.
Nu je het zegt, waar the fuck is Labyad?quote:Op maandag 27 september 2010 22:32 schreef Rucebo het volgende:
Verhoek is nog minder dan Amrabat, dat zou een een wanhoopsaankoop zijn. Stel dan een jeugdspeler op, zoals Labyad vorig jaar...
Nah, heeft niets met successupporters te maken. Met dit team verwacht ik gewoon veel meer van mijn cluppie. Kijk eens naar de bank?quote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En dan vinden ze ons Ajacieden succes supporters
quote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar the fuck is Labyad?
quote:Tribuneklant Labyad voelt zich goed bij PSV
Zakaria Labyad brak aan het eind van vorig seizoen door in het eerste van PSV. De middenvelder moet dit seizoen echter genoegen nemen met een plek op de tribune, al maakt hij zich nog geen zorgen.
De pas zeventienjarige Labyad knokte zich in de laatste wedstrijden van het seizoen 2009-2010 in de basis bij PSV en maakte een goede indruk, maar moet inmiddels even pas op de plaats maken. Mede door de enorme concurrentie kwam de middenvelder nog niet in actie voor het eerste in de nog prille jaargang.
Wanhopen doet de aanvallende middenvelder echter niet. "Ik train elke dag keihard en dan zie ik wel wat er op mijn pad komt", blijft Labyad strijdvaardig in gesprek met OnsOranje.nl. "Ik hoop zoveel mogelijk minuten te maken en dat zo goed mogelijk in te vullen. En anders moet ik mij laten gelden bij Jong PSV."
Een verhuurperiode is geen optie voor de kleine dribbelaar, zo laat hij weten. "Ik heb wel eens wat gelezen, maar nog nooit iets concreets vernomen. Ik voel me goed bij PSV. Trainen op het allerhoogste niveau krijgt bij mij de voorkeur boven het spelen voor een laagvlieger uit de Eredivisie."
Ibrahim Afellay leek afgelopen zomer lange tijd te vertrekken bij PSV, maar op het laatste moment besloot hij toch te blijven. Een zege, aldus Labyad. "Het klinkt misschien gek, maar ik zie hem als mijn broer. Ik trek veel met Ibi op en heb heel veel aan hem. Ik ben daarom blij dat hij nog even bij PSV speelt."
Bron: Voetbalprimeur.nl
Eredivisie live toch?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:22 schreef Morrigun99 het volgende:
Maar jongens, de wedstrijd van komende donderdag wordt dus weer niet uitgezonden?!?
Komt gewoon op eredivisielive 1; zie http://www.eredivisielive.nl/programmas.htmlquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:22 schreef Morrigun99 het volgende:
Maar jongens, de wedstrijd van komende donderdag wordt dus weer niet uitgezonden?!?
Dat denkt hij zelf van wel, aan zijn looplijnen te zien. Een middenvelder is hij sowieso niet. Geen goede iig.quote:
Mee eens, maar het tempo bij Ajax is ook een stuk omlaag gegaan hoor. Ze houden in ieder geval wel balbezit, dat is al prima.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zit dan nu ajax te kijken, maar die scoren de 1-0 en gaan meteen door met voetballen. Als psv dat nou ook eens ging doen ipv afwachten
Psv met Real vergelijken? Mwaquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij heeft Real hetzelfde probleem als PSV.. Zoveel kansen en allemaal missen...
Reis..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef RedBolle het volgende:
Wil je dat de kansen wel benut worden , dan zou ik Reis in de spits zetten.
Is een betere spits dan Koef en Berg.
Ze zijn met Reis alleen nog steeds bezig met het 'proces', en ik denk haast dat hun liever het 'proces' afmaken met resultaat op de lange termijn ipv op de korte termijn weer een fatsoenlijke spits op te stellen met kans op terugvalquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef RedBolle het volgende:
Wil je dat de kansen wel benut worden , dan zou ik Reis in de spits zetten.
Is een betere spits dan Koef en Berg.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef karton het volgende:
[..]
Reis..
Dat is toch die verslaafde is gevoelig is voor "euforische momenten"?
Als je die jongen een basisplaats geeft kan je em volgende week uit de opslagtank van Bavaria hengelen.
Ben jij z'n dealer?quote:
Goede handelquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
geef idd Reis maar eens een aantal wedstrijden de kans.
Juist! Laat hem donderdag maar eens beginnen!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ja.... geef idd Reis maar eens een aantal wedstrijden de kans.
Helemaal eens met jullie beidenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef lookinforyou het volgende:
Jullie met je Reis![]()
Laat hem maar lekker op de bank zitten tot na de winterstop. Hij mag toch best voelen dat het allemaal niet zonder gevolgen blijft, wat ie gedaan heeft. Zo niet , dan geef je een leuk signaal af aan de rest van het team.
Helemaal eens met Eend
Een meevallertje.quote:Koevermans met de schrik vrij
CHARKOV - PSV'er Danny Koevermans hoeft niet te vrezen voor een schorsing, naar aanleiding van zijn overtreding op FC Groningen-verdediger Andreas Granqvist. De aanklager betaald voetbal van de KNVB zag na bestudering van de beelden af van een vooronderzoek naar de actie van de aanvaller, die zaterdag in de slotfase van de wedstrijd PSV-FC Groningen (1-1) op het scheenbeen van Granqvist ging staan.
Dat is ook goed nieuws voor PSV-coach Fred Rutten: Koevermans - momenteel met PSV in Oekraïne voor het Europa Leagueduel met Metalist Charkov van morgenavond - speelde in plaats van Marcus Berg, die de komende drie competitiewedstrijden nog geschorst is.
Tja, ik vind Maza totaal geen uitblinker. Als hij echter samen met Bouma in het centrum staat, is het wel het sterkste, defensieve duo dat we in huis hebben. Manolev en Vukovic zijn beide van een dusdanig dramatisch niveau, dat ze die wat mij betreft direct mogen verkopen. Daarom: wel prima dat zijn directe toekomst bij PSV ligt.quote:Francisco 'Maza' Rodríguez mag, ondanks dat hij afgelopen weekeinde werd gepasseerd ten faveure van de Braziliaan Marcelo, verwachten dat zijn toekomst ook in Eindhoven ligt. PSV moet voor 1 april 2011 laten weten of het de eenzijdige, tweejarige optie in het contract van de Mexicaan wil lichten.
'We zijn positief over Maza en zullen niet tot 31 maart wachten om hem duidelijkheid te geven. Je kijkt in zulke gevallen echter niet alleen naar de betreffende speler, maar ook naar het totaalplaatje van in dit voorbeeld de verdediging. Dat zijn we nu aan het doen.'
Dan vallen er wel gaten. Manolev is sowieso basisklant en Vukovic eerste wissel na Pieters.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Een meevallertje.
[..]
Manolev en Vukovic zijn beide van een dusdanig dramatisch niveau, dat ze die wat mij betreft direct mogen verkopen.
Wat een hele slechte fout dan ook..quote:Op donderdag 30 september 2010 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens VI.nl is Metallist sinds seizoen 2006/07 4 x op rij kampioen van de Oekraïense competitie geworden. Dus dat kunnen we dan gebruiken tegen de ajacieden die hier komen flamen, wanneer vanavond geen goed resultaat behaald wordt.
Dat ze die Vukovic hebben vastgelegd zeg, wat een matige speler. Had dan Granqvist van Groningen gehaald.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Tja, ik vind Maza totaal geen uitblinker. Als hij echter samen met Bouma in het centrum staat, is het wel het sterkste, defensieve duo dat we in huis hebben. Manolev en Vukovic zijn beide van een dusdanig dramatisch niveau, dat ze die wat mij betreft direct mogen verkopen. Daarom: wel prima dat zijn directe toekomst bij PSV ligt.
Ik ben bang dat die 4 keer zo duur wasquote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat ze die Vukovic hebben vastgelegd zeg, wat een matige speler. Had dan Granqvist van Groningen gehaald.
Tegen Sampdoria staat ook al een gelijkspel he, een overwinning zou uiterst prettig zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:31 schreef rubbereend het volgende:
Niet verliezen is het belangrijkste
Die vind ik verdedigend anders ook uiterst matig. Zeker geen versterking voor de huidige selectie.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat ze die Vukovic hebben vastgelegd zeg, wat een matige speler. Had dan Granqvist van Groningen gehaald.
klopt..... maar we spelen niet tegen een Europese dwergquote:Op donderdag 30 september 2010 16:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tegen Sampdoria staat ook al een gelijkspel he, een overwinning zou uiterst prettig zijn.
Dat kun je wel vergeten. Rutten is als de dood voor de counter, controleren is dus weer het sleutelwoord. En in dezen niet onterecht. Verstandige keuze van RTL om deze wedstrijd niet live uit te zenden.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik hoop dat ze ons een keer gaan verrassen en gewoon lekker fris spelen, leuke aanvallen en een degelijke verdediging, door blijven drukken enz enz.
hoop doet leven
Maar we willen wel naar de volgende ronde, en daarvoor moeten we meer dan gelijke spelen halenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt..... maar we spelen niet tegen een Europese dwerg
Wat mij betreft ook, maar it ain't gonna happen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Wat mij betreft spelen we gewoon net als tegen Sampdoria thuis hoor....... als de kansen er dan wel in gaan dan win je wel
Kan jij in de toekomst kijken dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook, maar it ain't gonna happen.
Makkelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan jij in de toekomst kijken dan?
Allemaal leuk en aardig, maar relevant zijn de zaken die je op noemt niet. PSV kon ook maar weinig klaarmaken tegen die Russische ploeg. En hoe ver kwamen ADO en Groningen ooit in de UC?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:11 schreef Rucebo het volgende:
Mensen hebben vaak commentaar op de (te voorzichtige) Fred Rutten, maar driekwart hier zit net zo pessimistisch te doen. We moeten gewoon winnen daar, anders loop je achter Kharkov en Sampdoria aan. Deze ploeg is nog nooit verder gekomen dan de laatste 16 in de Uefa Cup en ik denk niet dat iemand hier drie spelers van deze club kan noemen. Wij hebben genoeg kwaliteiten om daar te winnen, ook al zijn we niet in supervorm.
Het zal zeker niet makkelijk worden, maar ik mag toch hopen dat de spelers een betere instelling hebben dan 'niet verliezen is het belangrijkste'. Zoals het afgelopen jaar meerdere keren gebleken is, kan PSV niet vol op de nul spelen (zie o.a. Sparta vorig jaar, toen ze dat wel probeerden op een bepaald moment), dus met zo'n instelling wordt het vanavond zeker niks.
Relevant zijn de zaken die je opnoemt niet. Je kan altijd een keer tegen een ploeg punten verliezen. Punt is dat PSV een grotere club is dan Kharkov en ook een betere selectie heeft, en zich dus niet als underdog hoeft voor te doen. Blij zijn met een punt is niet nodig, je speelt niet tegen een Europese topper.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar relevant zijn de zaken die je op noemt niet. PSV kon ook maar weinig klaarmaken tegen die Russische ploeg. En hoe ver kwamen ADO en Groningen ooit in de UC?
Een keer, maar niet als het structureel was. Of PSV de grotere club is weet ik niet. Hun stadion is iig wel groter. Hoeveel leden ze hebben, weet ik niet. Maar in de Europa League hebben ze best wat gepresteerd hoor. Twee jaar geleden kwamen ze in de groepsfase die ze bereikten door Besiktas te verslaan, uit in een groep met Galatasaray, Olympiacos, Benfica en Hertha. Alleen tegen Hertha speelden ze gelijk, en derest wonnen ze en ze eindigden bovenaan in de groep. Vervolgens wonnen ze van Sampdoria, en daarna werden ze door Kiev uitgeschakeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Relevant zijn de zaken die je opnoemt niet. Je kan altijd een keer tegen een ploeg punten verliezen. Punt is dat PSV een grotere club is dan Kharkov en ook een betere selectie heeft, en zich dus niet als underdog hoeft voor te doen. Blij zijn met een punt is niet nodig, je speelt niet tegen een Europese topper.
Dat mag ik hopen jaquote:
En vorig jaar werden ze uitgeschakeld door Sturm Graz, dus kans genoeg voor PSV. We zullen 't wel zien vanavondquote:Op donderdag 30 september 2010 18:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Een keer, maar niet als het structureel was. Of PSV de grotere club is weet ik niet. Hun stadion is iig wel groter. Hoeveel leden ze hebben, weet ik niet. Maar in de Europa League hebben ze best wat gepresteerd hoor. Twee jaar geleden kwamen ze in de groepsfase die ze bereikten door Besiktas te verslaan, uit in een groep met Galatasaray, Olympiacos, Benfica en Hertha. Alleen tegen Hertha speelden ze gelijk, en derest wonnen ze en ze eindigden bovenaan in de groep. Vervolgens wonnen ze van Sampdoria, en daarna werden ze door Kiev uitgeschakeld.
Dit gaat PSV, zeker dit PSV, echt niet nadoen. Nu is dit wel twee jaar geleden, maar het is maar om even aan te geven dat dit niet zomaar een lullig clubje is. Daarnaast denk ik dat zij wel iets beter een ploeg bij elkaar kunnen houden. Het is weliswaar geen grootmacht, maar dat is PSV ook niet. Ze kennen PSV daar net zo goed als wij Metalist kennen.
Dit PSV wint ook niet van Sturm Graz. En met het soort leiding van Metalist zie ik ook wel dat ze daarom juist veel investeren. Verder verloor Sjachtar Donetsk die in de competitie onder hun eindigden van Fullham met minimaal verschil, terwijl Fullham makkelijk won van HSV waar PSV maar net van verloor. Dus Sjachtar was beter dan PSV, maar niet goed genoeg om Metalist te verslaan. Kortom, PSV is de underdog vanavond.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
En vorig jaar werden ze uitgeschakeld door Sturm Graz, dus kans genoeg voor PSV. We zullen 't wel zien vanavond.
PMquote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef horned_reaper het volgende:
Ik kan helemaal geen stream vinden voor deze wedstrijd
Misschien eens EL aanschaffen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef horned_reaper het volgende:
Ik kan helemaal geen stream vinden voor deze wedstrijd
tralalalaa ik zou ook wel en PM lustenquote:
Ook fijne beukquote:Op donderdag 30 september 2010 19:41 schreef Elusive het volgende:
die gasten zijn ook drama zeg, volgens mij hebben ze de wedstrijd verkocht
[ afbeelding ]
lekkere curve![]()
De nr. 3 van Oostenrijkquote:Op donderdag 30 september 2010 18:50 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit PSV wint ook niet van Sturm Graz.
zeg dat nou maar niet te hard, zometeen falen ze weerquote:Op donderdag 30 september 2010 20:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De nr. 3 van Oostenrijk. Kom zeg, je kunt ook overdrijven. Zo slecht speelt PSV niet eens, al scoren ze te veel te weinig.
Maar goed, dit mogen ze niet meer weggeven.
quote:Op zondag 26 september 2010 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk 0-3
quote:Op zondag 26 september 2010 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik durf te wedden dat PSV met 2 goals verschil gaat winnen..
quote:
Nou met die glazen bol van je is dus niks misquote:
Ik voorspelde ook de poule van Ajax..quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou met die glazen bol van je is dus niks mis![]()
Blij dat we deze "gewoon" gewonnen hebben
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:41 schreef ganzenherder het volgende:
Volgens de mensen van RTL was het geen pingelDan heb ik er echt geen kijk op blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |