Ben ik niet met je eens, maar hoe krijg ik die OP in dit topicquote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
word is gewoon met d
Engels ja....engels.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Gewoon wel met dt dus
Het was ook kut ballen met een tegenstander die niet wil. Na die rode kaart valt er 1 gat in dat blok en dan loopt het veel soepeler.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Zoveel kansen worden er niet gecreëerd mijns inziens?
Oh, de TT is enkel gebaseerd op de wedstrijd van gisteren.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was ook kut ballen met een tegenstander die niet wil. Na die rode kaart valt er 1 gat in dat blok en dan loopt het veel soepeler.
LudoSanders bedoelde dus 'word' in de zin van 'roger that'quote:Op donderdag 23 september 2010 22:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, maar hoe krijg ik die OP in dit topic
Pffffffquote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, de TT is enkel gebaseerd op de wedstrijd van gisteren.
Weet ik ook niet, maar ik bedoelde wel gister. Het zijn van die wedstrijden waar niemand zin in heeft. Tegenstander die niet wil voetballen, geen rechtsback, probleem met een spits etc.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, de TT is enkel gebaseerd op de wedstrijd van gisteren.
dadelijk het laatste deelquote:
Que?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef rubbereend het volgende:
het is wachten tot we een doelpuntenmachine worden
Nijland.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
Nou mooi wat talent aan het spelen laten
Volgens Rutten kunnen we een doelpuntenmachine wordenquote:
Probleem is alleen dat diezelfde Rutten PSV al anderhalf jaar niet aan 't voetballen krijgt.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens Rutten kunnen we een doelpuntenmachine worden
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Onder andere Koevermans, Berg, Toivonen, Lens, Dzsudzsak en Afellay. Ik ben het met Fedje eens.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is ook wel sterk overdreven. Bijvoorbeeld tegen Sampdoria werd er prima gespeeld. Als de kansen er gewoon ingaan win je hem makkelijk. tijd dat Koevermans gewoon weer wekelijks speelt, vorig jaar liep hij ook bijna 1 op 1 voor zijn blessurequote:Op donderdag 23 september 2010 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat diezelfde Rutten PSV al anderhalf jaar niet aan 't voetballen krijgt.
Sampdoria was inderdaad een positieve uitzondering. Verder is het over het algemeen ruk, voorspelbaar en dun door de broek lopend.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is ook wel sterk overdreven. Bijvoorbeeld tegen Sampdoria werd er prima gespeeld. Als de kansen er gewoon ingaan win je hem makkelijk. tijd dat Koevermans gewoon weer wekelijks speelt, vorig jaar liep hij ook bijna 1 op 1 voor zijn blessure
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verder is het over het algemeen ruk, voorspelbaar en dun door de broek lopend.
PSV is inderdaad absoluut nog niet in vorm. Met Berg en Engelaar voorop. Wordt tijd dat Rutten die twee eruit gooit tot ze weer in vorm zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sampdoria was inderdaad een positieve uitzondering. Verder is het over het algemeen ruk, voorspelbaar en dun door de broek lopend.
Ach joh, dat is gewoon lulkoek.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Daar heb ik dus totaal geen problemen mee (zolang het daar dus bij blijft).. heb dat liever dan dat ze ergens op stap gaan (en aan de alcohol of weet ik veel wat gaan).
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De kans voor De Koef dus, om te laten zien wat scoren is
Lastig in de zin van....?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen Feyenoord is een lastigere tegenstander, en ik vind Berg tot nu toe verre van overtuigend.
In de zin van hoe kut Feyenoord het ook heeft, en hoe goed de vorm van PSV ook is, in De Kuip wordt zelden goed gespeeld. En zeker nu PSV vooral tegen zichzelf loopt te voetballen, is dat waar we naar de De Kuip mee gaan, niet echt ideaal. Maar goed, Feyenoord is zo kut, dat het wel erg treurig is als we daar niet gewoon winnen. De structuur zit er daar ook niet in, dus op individuele kwaliteit moet het wel lukken. Tenzij het zo blijkt te zijn dat er gewoon een heel makkelijk oplossing is voor het PSV-spel. De wedstrijd tegen ADO stond namelijk niet op zichzelf. We moeten het waarschijnlijk hebben van de onbezonnenheid van Feyenoord.quote:
Waar heb jij het over? We spelen over een maand in het Philips stadion tegen Feyenoord, de uitwedstrijd is pas in april?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
In de zin van hoe kut Feyenoord het ook heeft, en hoe goed de vorm van PSV ook is, in De Kuip wordt zelden goed gespeeld. En zeker nu PSV vooral tegen zichzelf loopt te voetballen, is dat waar we naar de De Kuip mee gaan, niet echt ideaal. Maar goed, Feyenoord is zo kut, dat het wel erg treurig is als we daar niet gewoon winnen. De structuur zit er daar ook niet in, dus op individuele kwaliteit moet het wel lukken. Tenzij het zo blijkt te zijn dat er gewoon een heel makkelijk oplossing is voor het PSV-spel. De wedstrijd tegen ADO stond namelijk niet op zichzelf. We moeten het waarschijnlijk hebben van de onbezonnenheid van Feyenoord.
Wat een onzin. Er is de laatste jaren bijna geen spits bij PSV geweest die echt het vertrouwen heeft gehad en wekenlang onaantastbaar was. Er is bijna constant gewisseld met Koevermans/Lazovic/Reis/Toivonen. Koevermans draaide vorig jaar perfect tot zjin blessure.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Xaobotnik het volgende:
Volgens mij is Reis er nog steeds. PSV moet gewoon opportunistisch zijn en de besten opstellen. Koevermans loopt nu weer te jammeren over zijn positie bij PSV. Maar feit is gewoon dat hij tekort komt voor een basisrol in de top van Nederland. Hij had moeten weten dat het bij PSV moeilijk zou worden. Wat mij betreft mag hij weg. Ik gun hem het beste, maar als hij bij PSV niet kan leven met een reserve rol, is het voor beide partijen beter om uit elkaar te gaan.
Oh, ik dacht al dat ik gemist had dat we binnenkort tegen Feyenoord speelde. Het ging over een moeilijke wedstrijd, en dan denk ik meteen aan die onverwachte gelijke spelen waar we toch twee of drie maal tegenop gelopen zijn daar. Maar goed, laat maar zitten danquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? We spelen over een maand in het Philips stadion tegen Feyenoord, de uitwedstrijd is pas in april?
Dit noem ik juist onzin. Geen vertrouwen komt door een gebrek aan prestaties. Althans in de meeste gevallen. Jij zegt dat er constant gewisseld is met spitsen. Waarom denk je dat? Reis heeft maar een paar minuten meegespeeld dit seizoen en Lazovic speelde amper in de spits, maar vanaf rechts. Reis maakte vorig seizoen indruk, en stond terecht meermaals in de basis. Toivonen was gewoon de eerste man, maar bleek tekort te komen voor in de spits. Koevermans was er al die tijd al, maar nooit een optie als eerste spits. Dat is ook de reden dat Toivonen en dit seizoen Berg zijn aangetrokken. Dat Toivonen niet veel beter bleek te zijn, was een domper. Maar dat ze met Koevermans niet tevreden zijn lijkt me duidelijk blijken uit het beleid. Koevermans kwam tekort bij AZ en nu ook bij PSV.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:33 schreef rubbereend het volgende:
Wat een onzin. Er is de laatste jaren bijna geen spits bij PSV geweest die echt het vertrouwen heeft gehad en wekenlang onaantastbaar was. Er is bijna constant gewisseld met Koevermans/Lazovic/Reis/Toivonen. Koevermans draaide vorig jaar perfect tot zjin blessure.
Same herequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Elke keer als het RIP-topic voor Manu wordt gekickt doet het me wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |