abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86697309

Laatste posts:
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Het punt van de herkenbare speelstijl blijft staan. Of je het daar nu wel of niet mee eens bent, het is een valide punt.
Ik heb zelf ook het idee dat de driehoekjes die vroeger werden gepropageerd bij Ajax best weer ingeslepen zouden mogen worden. Maar helaas.
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gast geilt op het voetbal van Barcelona, hele tijd de bal rond tikken en tegen Real lukte dat geen eens 3 keer waardoor alles gelijk waardeloos is.
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Cruijff _O_
Snap niet waarom jullie zo negatief over hem zijn, hij probeert gewoon aan te tonen dat er veel mis gaat bij Ajax, misschien dat hij dit op een te harde manier doet, maar hij heeft gelijk.

Allen vind ik dat hij zich meer moet 'bemoeien' met Ajax en niet alles via de media moet doen. Hij moet maar eens tegen Jol etc. Zeggen wat er anders moet en hoe.

Maarja, Cruijff is en blijft een held met soms rare uitspraken. _O_
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het gaat inderdaad voornamelijk op de manier waarop hij de dingen verkondigt, dat hij geweldige dingen heeft gepresteerd en organisaties naar kan zetten (zie de successen van Barca tegenwoordig) maakt dat hij een oneindig respect verdient, echter zou het hem sieren als hij zijn woorden nou eens omzet in daden en eens een blijk gaat geven aan zijn liefde voor Ajax, ik zal het aanmoedigen als hij technisch directeur, algemeen directeur of voorzitter zou willen worden maar of hij dat wilt...

[ Bericht 91% gewijzigd door Pizzakoppo op 22-09-2010 00:26:38 ]
pi_86697329
Cruijff :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86697353
dikke spelfaut ja :')
pi_86697395
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
dikke spelfaut ja :')
Nee joh, ik doelde op zijn uitspraken
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86697419
Ok ik dacht dat dit de discussie Y vs IJ ging worden :')
pi_86697843
Ik begrijp Johan aan de ene kant wel. Ajax is nog altijd zijn club en het doet hem gewoon pijn dit Ajax te zien. Dit Ajax wat ik zelf nog wel positief vind. Tuurlijk is er hier en daar een miskoop overgekomen en zit het qua beleid soms slecht in elkaar, maar hij overdrijft ook wel lichtelijk. Bedoel, ons team was vorig jaar het beste in elke opzicht, maar een deed het nog beter. We spelen met heel veel jeugd in de basis, en selectie, wat Europees gezien zowat nergens meer voorkomt. We hebben 3 finalisten en een halve finalist op het WK in onze selectie, op 1 speler na zijn het allen internationals, ze zijn jeugdig en talentvol, plus hebben we genoeg routine en ervaring om deze selectie volwassener te maken.

Dus zo slecht is het allemaal niet. Denk wel dat Cruijff nog enige 'wrok' koestert nadat hij daar weg is gebonjourd door Van Basten. Zelf zou ik hem graag erbij hebben, zodat hij ook de problemen kan oplossen in plaats van het slechts te benoemen.

Keer maar terug Johan, en laat zien hoe het echt moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boudibou op 22-09-2010 01:21:49 ]
pi_86698495
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:41 schreef Boudibou het volgende:

Zo is het. Of zoek een nieuwe hobby.
pi_86698553
Hij verteld het wel mooi alleen ik vraag me af of die dat zo even allemaal regelt.
pi_86699798
quote:
Op woensdag 22 september 2010 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij verteld het wel mooi alleen ik vraag me af of die dat zo even allemaal regelt.
Vertelt.
★★★
pi_86700133
Ik begrijp Johan ook wel, t doet em pijn om te zien dat Ajax, Ajax niet meer is, maar aan de andere kant komt hij niet met een oplossing. Dus Johan zolang er geen actie is van jou kant beter je mond op dicht!
pi_86700467
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:41 schreef Boudibou het volgende:
Ik begrijp Johan aan de ene kant wel. Ajax is nog altijd zijn club en het doet hem gewoon pijn dit Ajax te zien.
Nog altijd zijn club? als het een beetje tegenstaat is alles toch gelijk niets meer? Beetje tegen gas en meneer is toch weg?
quote:
Dus zo slecht is het allemaal niet. Denk wel dat Cruijff nog enige 'wrok' koestert nadat hij daar weg is gebonjourd door Van Basten. Zelf zou ik hem graag erbij hebben, zodat hij ook de problemen kan oplossen in plaats van het slechts te benoemen.

Het is makkelijk iemand op zijn fouten wijzen, maar de goede punten mag ie ook wel eens benoemen... en die vergeet hij voor het gemak.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_86701501
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nog altijd zijn club? als het een beetje tegenstaat is alles toch gelijk niets meer? Beetje tegen gas en meneer is toch weg?
[..]

Het is makkelijk iemand op zijn fouten wijzen, maar de goede punten mag ie ook wel eens benoemen... en die vergeet hij voor het gemak.
Beetje tegengas? Als je belangrijkste bondgenoot niet achter je staat kun je er maar beter direct mee stoppen.
En het is jammer om te zien, dat ook de verwachtingen van de supporters hier "genivelleerd" zijn.

De resultaten zijn goed, dus waar zeuren we over toch?
pi_86701530
quote:
Op woensdag 22 september 2010 07:00 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vertelt.
Kan ook :)
  woensdag 22 september 2010 @ 09:45:34 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86701918
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:29 schreef Robar het volgende:

[..]

Beetje tegengas? Als je belangrijkste bondgenoot niet achter je staat kun je er maar beter direct mee stoppen.
En het is jammer om te zien, dat ook de verwachtingen van de supporters hier "genivelleerd" zijn.

Dat vind ik ook wel jammer maar het worden zo langzamerhand alleen de ouwe lullen die Ajax nog écht goed hebben zien voetballen, inclusief mezelf.
pi_86701988
Zoals ik al zei, ik zou Johan best een kans willen geven. Maar neem dan verantwoordelijkheid en ga er dan werk van maken. Die vrijblijvende uitspraken elke keer in De Telegraaf kennen we onderhand wel.
pi_86702119
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef Urquhart het volgende:
Zoals ik al zei, ik zou Johan best een kans willen geven. Maar neem dan verantwoordelijkheid en ga er dan werk van maken. Die vrijblijvende uitspraken elke keer in De Telegraaf kennen we onderhand wel.
Tja in 2008 wou die
pi_86702177
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Tja in 2008 wou die
Ik blijf erbij dat hij toen ook niet echt wilde toen hij in de gaten kreeg hoe hoog de verwachtingen waren toen hij terugkwam. Bovendien moest Van Basten het maar naar de Ajax-medewerkers verkopen om de gehele jeugdopleiding te ontslaan, evenals die Olde Rielerink die er toen net een maand zat.
pi_86702184
Als Cruijff komt zou de CL winnen nog niet genoeg zijn, dus die neemt dat risico echt niet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_86702245
Komt Ajax vanavond trouwens op Eredivisie Live?
pi_86702326
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

[..]

Hij reageert vaak en emotioneel als het om Ajax gaat.. dat doe je meestal als je ergens om geeft, dus het doet hem nog heel wat ja.

Beetje tegengas? Hij heeft zich aangeboden, maar Ajax verkoos de eisen van van Basten boven Cruijff, en dan is hij toch wel gek om te blijven..

En men denkt altijd in de tijd wat het meest hem/haar heeft geimponeerd. Voor de jonge generatie zal dat dit WK zijn, voor de iets ouderen is dat het Ajax van 95, weer anderen hebben het WK van 74 en 78. Voor Cruijff is dat dus zijn Ajax-tijd en dat van 95, waar Ajax de beste ploeg van Europa was. Hij vergelijkt het daarmee, en ja..dan is dit Ajax wel wat minder he.. Misschien dat hij daarom geen goede punten kan vinden, ik weet het niet.
pi_86702351
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:58 schreef Urquhart het volgende:
Komt Ajax vanavond trouwens op Eredivisie Live?
18:40 LIVE Ajax - MVV Maastricht Live 1
pi_86702381
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

18:40 LIVE Ajax - MVV Maastricht Live 1
Mooi ^O^
pi_86702407
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:29 schreef Robar het volgende:

[..]

De verwachtingen zijn niet genivelleerd, maar men is realistisch geworden. Tuurlijk als ik Ajax uit '95 zie, kan ik me niet voorstellen dat we zoveel minder zijn geworden. Maarja, dat was een gouden generatie en we kunnen daar niet eeuwig aan blijven vasthouden en Ajax daarmee vergelijken. We moeten gewoon accepteren dat er genoeg clubs zijn die ons de baas zijn..
pi_86702439
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:04 schreef Boudibou het volgende:

[..]

De verwachtingen zijn niet genivelleerd, maar men is realistisch geworden. Tuurlijk als ik Ajax uit '95 zie, kan ik me niet voorstellen dat we zoveel minder zijn geworden. Maarja, dat was een gouden generatie en we kunnen daar niet eeuwig aan blijven vasthoudn
Bovendien had je toen ook een geheel andere voetbalwereld. Lees: Geen Bosman-arrest, TV-rechten, sjeiks etc. etc. Niet zo gek, dat het nu allemaal anders is.
pi_86702846
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel jammer maar het worden zo langzamerhand alleen de ouwe lullen die Ajax nog écht goed hebben zien voetballen, inclusief mezelf.
Ik ben zelf 30, dus ik heb ook alleen de jaren 90 als referentiekader. Maar ik snap best wel, dat we dat niveau niet zo snel meer zullen halen. De Champions league winnen zal er voorlopig echt niet meer in zitten. Geld heeft de overhand en Nederlandse clubs zullen nooit in de buurt kunnen komen van de 6 grote competities (wat betreft geld) (Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië en Rusland (en zelfs een aantal clubs uit de omliggende landen hebben een gefortuneerd iemand die voor de nodige kapitaalinjecties kan zorgen). Het landskampioenschap, de beker en met enig fortuin de Europa league winnen zal voor lange tijd het hoogst haalbare zijn.

Maar mag ik dan als fan (supporters zitten iedere twee weken in het stadion) op zijn minst verlangen dat Ajax verzorgd voetbal speelt? Mag ik op zijn minst verlangen dat Ajax niet hoeft terug te vallen op de grillen van de enige twee echte topspeler in de selectie. Mag ik verlangen dat Ajax op zijn minst in de Nederlandse competitie herkenbaar voetbal speelt met vaste patronen? En mag ik van Ajax verlangen dat ze op zijn minst een team op het veld neerzetten, wat niet zo overlopen wordt door een Europese topclub?

Natuurlijk heeft Ajax vorig seizoen uitstekend gepresteerd en een paar mooie uitslagen neergezet, maar vraag jezelf eens af of dat ook gebeurd zou zijn zonder Suarez en Stekelenburg? Ajax zou in de Nederlandse competitie weer veel meer moeten werken naar de herkenbare speelstijl van Ajax. In de Nederlandse competitie is daar ruimte voor. In Europees verband kun je realistischer spelen.

Wat dit allemaal betreft ben ik het dus eens met Cruijff en ik denk dat daar zeker ook wat aan gedaan kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')