quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het punt van de herkenbare speelstijl blijft staan. Of je het daar nu wel of niet mee eens bent, het is een valide punt.
Ik heb zelf ook het idee dat de driehoekjes die vroeger werden gepropageerd bij Ajax best weer ingeslepen zouden mogen worden. Maar helaas.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gast geilt op het voetbal van Barcelona, hele tijd de bal rond tikken en tegen Real lukte dat geen eens 3 keer waardoor alles gelijk waardeloos is.
quote:Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Cruijff![]()
Snap niet waarom jullie zo negatief over hem zijn, hij probeert gewoon aan te tonen dat er veel mis gaat bij Ajax, misschien dat hij dit op een te harde manier doet, maar hij heeft gelijk.
Allen vind ik dat hij zich meer moet 'bemoeien' met Ajax en niet alles via de media moet doen. Hij moet maar eens tegen Jol etc. Zeggen wat er anders moet en hoe.
Maarja, Cruijff is en blijft een held met soms rare uitspraken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 00:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het gaat inderdaad voornamelijk op de manier waarop hij de dingen verkondigt, dat hij geweldige dingen heeft gepresteerd en organisaties naar kan zetten (zie de successen van Barca tegenwoordig) maakt dat hij een oneindig respect verdient, echter zou het hem sieren als hij zijn woorden nou eens omzet in daden en eens een blijk gaat geven aan zijn liefde voor Ajax, ik zal het aanmoedigen als hij technisch directeur, algemeen directeur of voorzitter zou willen worden maar of hij dat wilt...
Nee joh, ik doelde op zijn uitsprakenquote:
Zo is het. Of zoek een nieuwe hobby.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:41 schreef Boudibou het volgende:
Keer maar terug Johan, en laat zien hoe het echt moet.
Vertelt.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij verteld het wel mooi alleen ik vraag me af of die dat zo even allemaal regelt.
Nog altijd zijn club? als het een beetje tegenstaat is alles toch gelijk niets meer? Beetje tegen gas en meneer is toch weg?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:41 schreef Boudibou het volgende:
Ik begrijp Johan aan de ene kant wel. Ajax is nog altijd zijn club en het doet hem gewoon pijn dit Ajax te zien.
Het is makkelijk iemand op zijn fouten wijzen, maar de goede punten mag ie ook wel eens benoemen... en die vergeet hij voor het gemak.quote:Dus zo slecht is het allemaal niet. Denk wel dat Cruijff nog enige 'wrok' koestert nadat hij daar weg is gebonjourd door Van Basten. Zelf zou ik hem graag erbij hebben, zodat hij ook de problemen kan oplossen in plaats van het slechts te benoemen.
Keer maar terug Johan, en laat zien hoe het echt moet.
Beetje tegengas? Als je belangrijkste bondgenoot niet achter je staat kun je er maar beter direct mee stoppen.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog altijd zijn club? als het een beetje tegenstaat is alles toch gelijk niets meer? Beetje tegen gas en meneer is toch weg?
[..]
Het is makkelijk iemand op zijn fouten wijzen, maar de goede punten mag ie ook wel eens benoemen... en die vergeet hij voor het gemak.
Dat vind ik ook wel jammer maar het worden zo langzamerhand alleen de ouwe lullen die Ajax nog écht goed hebben zien voetballen, inclusief mezelf.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Beetje tegengas? Als je belangrijkste bondgenoot niet achter je staat kun je er maar beter direct mee stoppen.
En het is jammer om te zien, dat ook de verwachtingen van de supporters hier "genivelleerd" zijn.
De resultaten zijn goed, dus waar zeuren we over toch?
Tja in 2008 wou diequote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef Urquhart het volgende:
Zoals ik al zei, ik zou Johan best een kans willen geven. Maar neem dan verantwoordelijkheid en ga er dan werk van maken. Die vrijblijvende uitspraken elke keer in De Telegraaf kennen we onderhand wel.
Ik blijf erbij dat hij toen ook niet echt wilde toen hij in de gaten kreeg hoe hoog de verwachtingen waren toen hij terugkwam. Bovendien moest Van Basten het maar naar de Ajax-medewerkers verkopen om de gehele jeugdopleiding te ontslaan, evenals die Olde Rielerink die er toen net een maand zat.quote:
Hij reageert vaak en emotioneel als het om Ajax gaat.. dat doe je meestal als je ergens om geeft, dus het doet hem nog heel wat ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog altijd zijn club? als het een beetje tegenstaat is alles toch gelijk niets meer? Beetje tegen gas en meneer is toch weg?
[..]
Het is makkelijk iemand op zijn fouten wijzen, maar de goede punten mag ie ook wel eens benoemen... en die vergeet hij voor het gemak.
18:40 LIVE Ajax - MVV Maastricht Live 1quote:Op woensdag 22 september 2010 09:58 schreef Urquhart het volgende:
Komt Ajax vanavond trouwens op Eredivisie Live?
Mooiquote:Op woensdag 22 september 2010 10:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
18:40 LIVE Ajax - MVV Maastricht Live 1
De verwachtingen zijn niet genivelleerd, maar men is realistisch geworden. Tuurlijk als ik Ajax uit '95 zie, kan ik me niet voorstellen dat we zoveel minder zijn geworden. Maarja, dat was een gouden generatie en we kunnen daar niet eeuwig aan blijven vasthouden en Ajax daarmee vergelijken. We moeten gewoon accepteren dat er genoeg clubs zijn die ons de baas zijn..quote:Op woensdag 22 september 2010 09:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Beetje tegengas? Als je belangrijkste bondgenoot niet achter je staat kun je er maar beter direct mee stoppen.
En het is jammer om te zien, dat ook de verwachtingen van de supporters hier "genivelleerd" zijn.
De resultaten zijn goed, dus waar zeuren we over toch?
Bovendien had je toen ook een geheel andere voetbalwereld. Lees: Geen Bosman-arrest, TV-rechten, sjeiks etc. etc. Niet zo gek, dat het nu allemaal anders is.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn niet genivelleerd, maar men is realistisch geworden. Tuurlijk als ik Ajax uit '95 zie, kan ik me niet voorstellen dat we zoveel minder zijn geworden. Maarja, dat was een gouden generatie en we kunnen daar niet eeuwig aan blijven vasthoudn
Ik ben zelf 30, dus ik heb ook alleen de jaren 90 als referentiekader. Maar ik snap best wel, dat we dat niveau niet zo snel meer zullen halen. De Champions league winnen zal er voorlopig echt niet meer in zitten. Geld heeft de overhand en Nederlandse clubs zullen nooit in de buurt kunnen komen van de 6 grote competities (wat betreft geld) (Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië en Rusland (en zelfs een aantal clubs uit de omliggende landen hebben een gefortuneerd iemand die voor de nodige kapitaalinjecties kan zorgen). Het landskampioenschap, de beker en met enig fortuin de Europa league winnen zal voor lange tijd het hoogst haalbare zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel jammer maar het worden zo langzamerhand alleen de ouwe lullen die Ajax nog écht goed hebben zien voetballen, inclusief mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |