abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86697309

Laatste posts:
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Het punt van de herkenbare speelstijl blijft staan. Of je het daar nu wel of niet mee eens bent, het is een valide punt.
Ik heb zelf ook het idee dat de driehoekjes die vroeger werden gepropageerd bij Ajax best weer ingeslepen zouden mogen worden. Maar helaas.
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gast geilt op het voetbal van Barcelona, hele tijd de bal rond tikken en tegen Real lukte dat geen eens 3 keer waardoor alles gelijk waardeloos is.
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Cruijff _O_
Snap niet waarom jullie zo negatief over hem zijn, hij probeert gewoon aan te tonen dat er veel mis gaat bij Ajax, misschien dat hij dit op een te harde manier doet, maar hij heeft gelijk.

Allen vind ik dat hij zich meer moet 'bemoeien' met Ajax en niet alles via de media moet doen. Hij moet maar eens tegen Jol etc. Zeggen wat er anders moet en hoe.

Maarja, Cruijff is en blijft een held met soms rare uitspraken. _O_
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het gaat inderdaad voornamelijk op de manier waarop hij de dingen verkondigt, dat hij geweldige dingen heeft gepresteerd en organisaties naar kan zetten (zie de successen van Barca tegenwoordig) maakt dat hij een oneindig respect verdient, echter zou het hem sieren als hij zijn woorden nou eens omzet in daden en eens een blijk gaat geven aan zijn liefde voor Ajax, ik zal het aanmoedigen als hij technisch directeur, algemeen directeur of voorzitter zou willen worden maar of hij dat wilt...

[ Bericht 91% gewijzigd door Pizzakoppo op 22-09-2010 00:26:38 ]
pi_86697329
Cruijff :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86697353
dikke spelfaut ja :')
pi_86697395
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
dikke spelfaut ja :')
Nee joh, ik doelde op zijn uitspraken
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86697419
Ok ik dacht dat dit de discussie Y vs IJ ging worden :')
pi_86697843
Ik begrijp Johan aan de ene kant wel. Ajax is nog altijd zijn club en het doet hem gewoon pijn dit Ajax te zien. Dit Ajax wat ik zelf nog wel positief vind. Tuurlijk is er hier en daar een miskoop overgekomen en zit het qua beleid soms slecht in elkaar, maar hij overdrijft ook wel lichtelijk. Bedoel, ons team was vorig jaar het beste in elke opzicht, maar een deed het nog beter. We spelen met heel veel jeugd in de basis, en selectie, wat Europees gezien zowat nergens meer voorkomt. We hebben 3 finalisten en een halve finalist op het WK in onze selectie, op 1 speler na zijn het allen internationals, ze zijn jeugdig en talentvol, plus hebben we genoeg routine en ervaring om deze selectie volwassener te maken.

Dus zo slecht is het allemaal niet. Denk wel dat Cruijff nog enige 'wrok' koestert nadat hij daar weg is gebonjourd door Van Basten. Zelf zou ik hem graag erbij hebben, zodat hij ook de problemen kan oplossen in plaats van het slechts te benoemen.

Keer maar terug Johan, en laat zien hoe het echt moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boudibou op 22-09-2010 01:21:49 ]
pi_86698495
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:41 schreef Boudibou het volgende:

Zo is het. Of zoek een nieuwe hobby.
pi_86698553
Hij verteld het wel mooi alleen ik vraag me af of die dat zo even allemaal regelt.
pi_86699798
quote:
Op woensdag 22 september 2010 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij verteld het wel mooi alleen ik vraag me af of die dat zo even allemaal regelt.
Vertelt.
★★★
pi_86700133
Ik begrijp Johan ook wel, t doet em pijn om te zien dat Ajax, Ajax niet meer is, maar aan de andere kant komt hij niet met een oplossing. Dus Johan zolang er geen actie is van jou kant beter je mond op dicht!
pi_86700467
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:41 schreef Boudibou het volgende:
Ik begrijp Johan aan de ene kant wel. Ajax is nog altijd zijn club en het doet hem gewoon pijn dit Ajax te zien.
Nog altijd zijn club? als het een beetje tegenstaat is alles toch gelijk niets meer? Beetje tegen gas en meneer is toch weg?
quote:
Dus zo slecht is het allemaal niet. Denk wel dat Cruijff nog enige 'wrok' koestert nadat hij daar weg is gebonjourd door Van Basten. Zelf zou ik hem graag erbij hebben, zodat hij ook de problemen kan oplossen in plaats van het slechts te benoemen.

Het is makkelijk iemand op zijn fouten wijzen, maar de goede punten mag ie ook wel eens benoemen... en die vergeet hij voor het gemak.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_86701501
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nog altijd zijn club? als het een beetje tegenstaat is alles toch gelijk niets meer? Beetje tegen gas en meneer is toch weg?
[..]

Het is makkelijk iemand op zijn fouten wijzen, maar de goede punten mag ie ook wel eens benoemen... en die vergeet hij voor het gemak.
Beetje tegengas? Als je belangrijkste bondgenoot niet achter je staat kun je er maar beter direct mee stoppen.
En het is jammer om te zien, dat ook de verwachtingen van de supporters hier "genivelleerd" zijn.

De resultaten zijn goed, dus waar zeuren we over toch?
pi_86701530
quote:
Op woensdag 22 september 2010 07:00 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vertelt.
Kan ook :)
  woensdag 22 september 2010 @ 09:45:34 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86701918
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:29 schreef Robar het volgende:

[..]

Beetje tegengas? Als je belangrijkste bondgenoot niet achter je staat kun je er maar beter direct mee stoppen.
En het is jammer om te zien, dat ook de verwachtingen van de supporters hier "genivelleerd" zijn.

Dat vind ik ook wel jammer maar het worden zo langzamerhand alleen de ouwe lullen die Ajax nog écht goed hebben zien voetballen, inclusief mezelf.
pi_86701988
Zoals ik al zei, ik zou Johan best een kans willen geven. Maar neem dan verantwoordelijkheid en ga er dan werk van maken. Die vrijblijvende uitspraken elke keer in De Telegraaf kennen we onderhand wel.
pi_86702119
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef Urquhart het volgende:
Zoals ik al zei, ik zou Johan best een kans willen geven. Maar neem dan verantwoordelijkheid en ga er dan werk van maken. Die vrijblijvende uitspraken elke keer in De Telegraaf kennen we onderhand wel.
Tja in 2008 wou die
pi_86702177
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Tja in 2008 wou die
Ik blijf erbij dat hij toen ook niet echt wilde toen hij in de gaten kreeg hoe hoog de verwachtingen waren toen hij terugkwam. Bovendien moest Van Basten het maar naar de Ajax-medewerkers verkopen om de gehele jeugdopleiding te ontslaan, evenals die Olde Rielerink die er toen net een maand zat.
pi_86702184
Als Cruijff komt zou de CL winnen nog niet genoeg zijn, dus die neemt dat risico echt niet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_86702245
Komt Ajax vanavond trouwens op Eredivisie Live?
pi_86702326
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

[..]

Hij reageert vaak en emotioneel als het om Ajax gaat.. dat doe je meestal als je ergens om geeft, dus het doet hem nog heel wat ja.

Beetje tegengas? Hij heeft zich aangeboden, maar Ajax verkoos de eisen van van Basten boven Cruijff, en dan is hij toch wel gek om te blijven..

En men denkt altijd in de tijd wat het meest hem/haar heeft geimponeerd. Voor de jonge generatie zal dat dit WK zijn, voor de iets ouderen is dat het Ajax van 95, weer anderen hebben het WK van 74 en 78. Voor Cruijff is dat dus zijn Ajax-tijd en dat van 95, waar Ajax de beste ploeg van Europa was. Hij vergelijkt het daarmee, en ja..dan is dit Ajax wel wat minder he.. Misschien dat hij daarom geen goede punten kan vinden, ik weet het niet.
pi_86702351
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:58 schreef Urquhart het volgende:
18:40 LIVE Ajax - MVV Maastricht Live 1
pi_86702381
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Mooi ^O^
pi_86702407
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:29 schreef Robar het volgende:

[..]

De verwachtingen zijn niet genivelleerd, maar men is realistisch geworden. Tuurlijk als ik Ajax uit '95 zie, kan ik me niet voorstellen dat we zoveel minder zijn geworden. Maarja, dat was een gouden generatie en we kunnen daar niet eeuwig aan blijven vasthouden en Ajax daarmee vergelijken. We moeten gewoon accepteren dat er genoeg clubs zijn die ons de baas zijn..
pi_86702439
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:04 schreef Boudibou het volgende:

[..]

De verwachtingen zijn niet genivelleerd, maar men is realistisch geworden. Tuurlijk als ik Ajax uit '95 zie, kan ik me niet voorstellen dat we zoveel minder zijn geworden. Maarja, dat was een gouden generatie en we kunnen daar niet eeuwig aan blijven vasthoudn
Bovendien had je toen ook een geheel andere voetbalwereld. Lees: Geen Bosman-arrest, TV-rechten, sjeiks etc. etc. Niet zo gek, dat het nu allemaal anders is.
pi_86702846
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel jammer maar het worden zo langzamerhand alleen de ouwe lullen die Ajax nog écht goed hebben zien voetballen, inclusief mezelf.
Ik ben zelf 30, dus ik heb ook alleen de jaren 90 als referentiekader. Maar ik snap best wel, dat we dat niveau niet zo snel meer zullen halen. De Champions league winnen zal er voorlopig echt niet meer in zitten. Geld heeft de overhand en Nederlandse clubs zullen nooit in de buurt kunnen komen van de 6 grote competities (wat betreft geld) (Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië en Rusland (en zelfs een aantal clubs uit de omliggende landen hebben een gefortuneerd iemand die voor de nodige kapitaalinjecties kan zorgen). Het landskampioenschap, de beker en met enig fortuin de Europa league winnen zal voor lange tijd het hoogst haalbare zijn.

Maar mag ik dan als fan (supporters zitten iedere twee weken in het stadion) op zijn minst verlangen dat Ajax verzorgd voetbal speelt? Mag ik op zijn minst verlangen dat Ajax niet hoeft terug te vallen op de grillen van de enige twee echte topspeler in de selectie. Mag ik verlangen dat Ajax op zijn minst in de Nederlandse competitie herkenbaar voetbal speelt met vaste patronen? En mag ik van Ajax verlangen dat ze op zijn minst een team op het veld neerzetten, wat niet zo overlopen wordt door een Europese topclub?

Natuurlijk heeft Ajax vorig seizoen uitstekend gepresteerd en een paar mooie uitslagen neergezet, maar vraag jezelf eens af of dat ook gebeurd zou zijn zonder Suarez en Stekelenburg? Ajax zou in de Nederlandse competitie weer veel meer moeten werken naar de herkenbare speelstijl van Ajax. In de Nederlandse competitie is daar ruimte voor. In Europees verband kun je realistischer spelen.

Wat dit allemaal betreft ben ik het dus eens met Cruijff en ik denk dat daar zeker ook wat aan gedaan kan worden.
pi_86703043
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik ben zelf 30, dus ik heb ook alleen de jaren 90 als referentiekader. Maar ik snap best wel, dat we dat niveau niet zo snel meer zullen halen. De Champions league winnen zal er voorlopig echt niet meer in zitten. Geld heeft de overhand en Nederlandse clubs zullen nooit in de buurt kunnen komen van de 6 grote competities (wat betreft geld) (Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië en Rusland (en zelfs een aantal clubs uit de omliggende landen hebben een gefortuneerd iemand die voor de nodige kapitaalinjecties kan zorgen). Het landskampioenschap, de beker en met enig fortuin de Europa league winnen zal voor lange tijd het hoogst haalbare zijn.

Maar mag ik dan als fan (supporters zitten iedere twee weken in het stadion) op zijn minst verlangen dat Ajax verzorgd voetbal speelt? Mag ik op zijn minst verlangen dat Ajax niet hoeft terug te vallen op de grillen van de enige twee echte topspeler in de selectie. Mag ik verlangen dat Ajax op zijn minst in de Nederlandse competitie herkenbaar voetbal speelt met vaste patronen? En mag ik van Ajax verlangen dat ze op zijn minst een team op het veld neerzetten, wat niet zo overlopen wordt door een Europese topclub?

Natuurlijk heeft Ajax vorig seizoen uitstekend gepresteerd en een paar mooie uitslagen neergezet, maar vraag jezelf eens af of dat ook gebeurd zou zijn zonder Suarez en Stekelenburg? Ajax zou in de Nederlandse competitie weer veel meer moeten werken naar de herkenbare speelstijl van Ajax. In de Nederlandse competitie is daar ruimte voor. In Europees verband kun je realistischer spelen.

Wat dit allemaal betreft ben ik het dus eens met Cruijff en ik denk dat daar zeker ook wat aan gedaan kan worden.
Zoals ik in het vorige topic ook al aangaf, het spel dat Ajax pretendeert te spelen wordt enkel en alleen gespeeld door Arsenal en Barcelona. Waarom is het zo enorm moeilijk om zo'n speelstijl te hanteren en implementeren vanaf de jeugd zodat het een normaal verschijnsel is om de bal zoveel mogelijk rond te tikken en te domineren?

Klaarblijkelijk gaat het ergens fout, en dan haal ik wederom het voorbeeld Heracles van vorig jaar onder Verbeek aan die in een mum van tijd verzorgt voetbal speelden. Is het dan wellicht Jol die het niet implementeert of is het het gebrek aan kwaliteit, iets wat niet strookt met het feit dat Heracles het wél kon?
pi_86703242
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:26 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zoals ik in het vorige topic ook al aangaf, het spel dat Ajax pretendeerd te spelen wordt enkel en alleen gespeeld door Arsenal en Barcelona. Waarom is het zo enorm moeilijk om zo'n speelstijl te hanteren en implementeren vanaf de jeugd zodat het een normaal verschijnsel is om de bal zoveel mogelijk rond te tikken en te domineren?

Klaarblijkelijk gaat het ergens fout, en dan haal ik wederom het voorbeeld Heracles van vorig jaar onder Verbeek aan die in een mum van tijd verzorgt voetbal speelden. Is het dan wellicht Jol die het niet implementeerd of is het het gebrek aan kwaliteit, iets wat niet strookt met het feit dat Heracles het wél kon?
Wat Arsenal en Barcelona kunnen op Europees topniveau, dat zou Ajax moeten kunnen in de Nederlandse competitie. Wat er fout gaat is dat de huidige selectie gewoon niet de spelers bevat die dat speltype kunnen spelen. Wat dat betreft is het nu ook logisch dat niet de huisstijl gehanteerd wordt. OK, speel dan inderdaad verzorgt voetbal vanuit een andere stijl. Maar zelfs dat lukt gewoon niet. Ik denk net als Cruijff dat je dat kunt oplossen door inderdaad de jeugdopleiding om te vormen, zodat ze van kleins af aan tot aan Ajax 1 deze stijl meekrijgen. Natuurlijk zullen de echte toptalenten snel weggeplukt worden. Maar wat overblijft is in ieder geval vertrouwd met de huisstijl en zou ook genoeg kwaliteiten moeten herbergen om Ajax landskampioen te maken en in ieder geval naar behoren te presteren op Europees niveau.
  woensdag 22 september 2010 @ 11:01:00 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86704008
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:01 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Hij reageert vaak en emotioneel als het om Ajax gaat.. dat doe je meestal als je ergens om geeft, dus het doet hem nog heel wat ja.

Beetje tegengas? Hij heeft zich aangeboden, maar Ajax verkoos de eisen van van Basten boven Cruijff, en dan is hij toch wel gek om te blijven..
Dan is hij gek om te blijven? Tijdens die "crisis" 2 jaar geleden hebben ze om zijn advies gevraagd. Van Basten was het met een aantal dingen eens, maar wilde niet gelijk de hele jeugdopleiding omgooien. Gelijk heeft hij want dat kan niet zomaar ineens.
Cruijff heeft toen gereageerd van "ok dan niet" en hij is eruit gestapt. Als je even je zin niet krijgt en je stapt gelijk op dan vind ik dat toch wel zwak hoor.

Op het moment dat het hem even niet aan staat geeft hij niet meer thuis. Dat vind ik gewoon zwak. Toen Van Basten grootse plannen had met de manier van spelen bij Ajax was Cruijff zijn vriend, op het moment dat het even tegen zat was dat even over en nu het Jol is, die niet op de manier speelt zoals Cruijff wil, hoor je hem alleen nog maar in de media.

quote:
En men denkt altijd in de tijd wat het meest hem/haar heeft geimponeerd. Voor de jonge generatie zal dat dit WK zijn, voor de iets ouderen is dat het Ajax van 95, weer anderen hebben het WK van 74 en 78. Voor Cruijff is dat dus zijn Ajax-tijd en dat van 95, waar Ajax de beste ploeg van Europa was. Hij vergelijkt het daarmee, en ja..dan is dit Ajax wel wat minder he.. Misschien dat hij daarom geen goede punten kan vinden, ik weet het niet.
Cruijff had in 95 ook commentaar op Van Gaal. Toen was er ook van alles niet goed. Zelfs toen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86704124
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Robar het volgende:

[..]

Wat Arsenal en Barcelona kunnen op Europees topniveau, dat zou Ajax moeten kunnen in de Nederlandse competitie. Wat er fout gaat is dat de huidige selectie gewoon niet de spelers bevat die dat speltype kunnen spelen. Wat dat betreft is het nu ook logisch dat niet de huisstijl gehanteerd wordt. OK, speel dan inderdaad verzorgt voetbal vanuit een andere stijl. Maar zelfs dat lukt gewoon niet. Ik denk net als Cruijff dat je dat kunt oplossen door inderdaad de jeugdopleiding om te vormen, zodat ze van kleins af aan tot aan Ajax 1 deze stijl meekrijgen. Natuurlijk zullen de echte toptalenten snel weggeplukt worden. Maar wat overblijft is in ieder geval vertrouwd met de huisstijl en zou ook genoeg kwaliteiten moeten herbergen om Ajax landskampioen te maken en in ieder geval naar behoren te presteren op Europees niveau.
Klopt allemaal en mijns inziens zou Ajax dit ook na moeten streven.

Echter is er bij Ajax de afgelopen jaren een tendens geweest om spelers te scouten uit bepaalde maanden. Klinkt heel gek maar statistisch was bewezen dat spelers uit de eerste maanden van het jaar Fysiek een voorsprong hadden op hun leeftijdsgenoten uit de laatste maanden van het jaar. De nadruk van het scouten lag dus op de fysiek.

Dit gecombineerd met het feit dat de jeugdtrainers hun best deden om hun imago op te veizelen door veel wedstrijden te winnen en kampioen te worden met de e1 maakt dat de jeugdbegeleiding verre van optimaal is. Jeugdspelers die op fysiek vlak tekort komen worden weggestuurd, spelers die mentaal niet genoeg kunnen brengen worden weggestuurd en spelers die goed zijn kunnen worden weggekocht.

Het is echt een problematisch iets aan het worden en inderdaad net zolang tot je ervoor zorgt dat de jeugd leert voetballen als een hecht collectief waar elk individu een takenpakket krijgt en uitvoert ten behoeve van het collectief zodat bij doorstroming naar een hoger niveau de aanpassings tijd minimaal is, komt het niet goed met de verzorgde speelstijl van Ajax.
pi_86704137
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan is hij gek om te blijven? Tijdens die "crisis" 2 jaar geleden hebben ze om zijn advies gevraagd. Van Basten was het met een aantal dingen eens, maar wilde niet gelijk de hele jeugdopleiding omgooien. Gelijk heeft hij want dat kan niet zomaar ineens.
Cruijff heeft toen gereageerd van "ok dan niet" en hij is eruit gestapt. Als je even je zin niet krijgt en je stapt gelijk op dan vind ik dat toch wel zwak hoor.

Op het moment dat het hem even niet aan staat geeft hij niet meer thuis. Dat vind ik gewoon zwak. Toen Van Basten grootse plannen had met de manier van spelen bij Ajax was Cruijff zijn vriend, op het moment dat het even tegen zat was dat even over en nu het Jol is, die niet op de manier speelt zoals Cruijff wil, hoor je hem alleen nog maar in de media.
[..]

Cruijff had in 95 ook commentaar op Van Gaal. Toen was er ook van alles niet goed. Zelfs toen...
Kan iemand mij eens een argument geven waarom je de jeugdopleiding niet helemaal om kunt gooien? Een gemiddelde corporate in Nederland (lijkt me vele malen complexer) reorganiseert 1 maal per 2-3 jaar.
pi_86704444
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:04 schreef Robar het volgende:

[..]

Kan iemand mij eens een argument geven waarom je de jeugdopleiding niet helemaal om kunt gooien? Een gemiddelde corporate in Nederland (lijkt me vele malen complexer) reorganiseert 1 maal per 2-3 jaar.
Je zit natuurlijk ten eerste met een hele zooi jeugdspelers die conform de huidige eisen die gesteld worden aan jeudspelers meer fysieke kwaliteiten bezitten dan technische kwaliteiten, je moet dus flink gaan snoeien in het aanbod of het geleidelijk aan gaan doorvoeren, iets wat Cruijff dus niet wilt.

Verder kun je niet zomaar her en der iedereen gaan ontslaan en capabele mensen aanstellen, alsof er op dit moment 20 capabele veldtrainers die bekend zijn met Wiel Coerver op de bank thuis zitten. Daarvoor is financiele kracht nodig en of Ajax op dit moment een paar miljoen kan investeren in de jeugdopleiding weet ik niet.
  woensdag 22 september 2010 @ 11:27:44 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86704915
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:04 schreef Robar het volgende:

[..]

Geld.

Waarom denk je dat er zo vaak gereorganiseerd wordt? Omdat het resultaat uit de vorige niet naar verwachting was. Zo'n reorganisatie wordt de helft van de tijd niet eens helemaal uitgevoerd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 22 september 2010 @ 11:33:47 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86705103
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit gecombineerd met het feit dat de jeugdtrainers hun best deden om hun imago op te veizelen door veel wedstrijden te winnen en kampioen te worden met de e1 maakt dat de jeugdbegeleiding verre van optimaal is. Jeugdspelers die op fysiek vlak tekort komen worden weggestuurd, spelers die mentaal niet genoeg kunnen brengen worden weggestuurd en spelers die goed zijn kunnen worden weggekocht.
Ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen.
Het duurt een hele tijd voordat die speelwijze erin is geslepen. In het begin zul je dus wel eens een orenwassing kunnen krijgen.
Probleem is dat Ajax altijd kampioen moet worden. Of dat nu het eerste of de e1 is. Wat gaat een trainer dan doen? Resultaat voetbal spelen. Als gevolg dat techniek minder ontwikkeld is.

Aangezien Cruijff iets wil wat niet kan (het ineens omgooien) is het ook helemaal afgewezen. Geleidelijk invoeren zou kunnen. Als je het volledig omgooid heb je dus voorlopig niets meer aan je jeugdspelers. De a1 jeugd krijg je echt niet meer zo ver dat ze dat combinatiespel tot in de puntjes beheersen, maar op het resultaatvoetbal trainen ze ook niet meer, dus vallen ze tussen wal en schip.

Je kunt het best geleidelijk invoeren, maar dan heb je over 10 jaar (als het mee zit) resultaat en Ajax moet nu presteren.
pi_86705335
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

Nee, zo ging het niet helemaal. Van Basten wilde alles gewoon in eigen handen krijgen en alles zelfbepalen, het hele technische beleid, ook omtrent Jong Ajax, en het aankoopbeleid. Dit terwijl Johan Cruijff juist op deze aspecten zijn hand erin wilde leggen, zoals hij ook Barca lang zelf heeft bepaald, en nog altijd van advies voorziet. Het is gewoon geen slimme keuze geweest om Marco carte blanche te geven, terwijl Johan juist wilde helpen. En als Marco je veevolgens afwijst en alles zepf wil doen, begrijp ik dat je dan toedeledoki zegt.

En Cruijff heeft vaak genoeg het team van '95 geroemd.
Het is een wijze man met een goede visie. Momenteel gaat het niet heel slecht, maar het kan nog wel beter. Een man als Cruijff kan het wel verbeteren, want hij heeft 2 clubs die hem veel doen en dat zijn Ajax en Barca.
pi_86706759
Zin in vanavond, jammer genoeg zonder koning Luis. ;(
pi_86706838
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Zin in vanavond, jammer genoeg zonder koning Luis. ;(
Hopelijk schiet Sulejmani er vanavond eens een paar in. :)
pi_86706889
Hoelang heeft Mido nog nodig? :D
pi_86706950
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoelang heeft Mido nog nodig? :D
Ja dat wil ik ook wel weten. :D Misschien kan hij vanavond een paar minuutjes meedoen? :')
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hopelijk schiet Sulejmani er vanavond eens een paar in. :)
Ja ik vind hem de laatste tijd weer redelijk richting een beetje niveau komen, zou mooi zijn als hij vanavond z'n zelfvertrouwen weer wat kan sterken.
  woensdag 22 september 2010 @ 12:36:16 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86707109
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Klopt allemaal en mijns inziens zou Ajax dit ook na moeten streven.

Echter is er bij Ajax de afgelopen jaren een tendens geweest om spelers te scouten uit bepaalde maanden. Klinkt heel gek maar statistisch was bewezen dat spelers uit de eerste maanden van het jaar Fysiek een voorsprong hadden op hun leeftijdsgenoten uit de laatste maanden van het jaar. De nadruk van het scouten lag dus op de fysiek.

Ik geloof je meteen maar dat is toch vreemd omdat ze bij de Ajax jeugd de eerste jaars altijd laten spelen in de competitie tegen tweedejaars van andere ploegen, dit doen ze dan eigenlijk teniet door late eerstejaars op te stellen?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:23:39 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86708472
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:41 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Nee, zo ging het niet helemaal. Van Basten wilde alles gewoon in eigen handen krijgen en alles zelfbepalen, het hele technische beleid, ook omtrent Jong Ajax, en het aankoopbeleid. Dit terwijl Johan Cruijff juist op deze aspecten zijn hand erin wilde leggen, zoals hij ook Barca lang zelf heeft bepaald, en nog altijd van advies voorziet. Het is gewoon geen slimme keuze geweest om Marco carte blanche te geven, terwijl Johan juist wilde helpen. En als Marco je veevolgens afwijst en alles zepf wil doen, begrijp ik dat je dan toedeledoki zegt.
Van Basten kreeg ook carte blanche van de directie. Niet een slimme keuze inderdaad. Een trainer is een passant. Die moet je niet alle macht geven. Maar Van Basten wilde ook niet alles gelijk veranderen.

Zo ging het met het erevoorzitterschap van Cruijff ook. De nieuwe voorzitter vroeg zich af of de functie eigenlijk wel kon bestaan aangezien deze nergens in de statuten voor kwam. Toen wilde hij het aan de kaak stellen in een bestuursvergadering waarop Cruijff zijn voorzitterschap terug geeft.

Voor zover ik weet geeft hij trouwens geen advies meer sinds de nieuwe voorzitter er zit.

quote:
En Cruijff heeft vaak genoeg het team van '95 geroemd.
Het is een wijze man met een goede visie. Momenteel gaat het niet heel slecht, maar het kan nog wel beter. Een man als Cruijff kan het wel verbeteren, want hij heeft 2 clubs die hem veel doen en dat zijn Ajax en Barca.
Cruijff heeft zo vaak critiek gehad op het team van 95. Natuurlijk, het ging heel lang goed en dat heeft hij ook vaak genoeg laten weten, maar hij was absoluut geen fan van Van Gaal en zijn manier van werken.

Ik denk dat Cruijff zeker een hoop zou kunnen veranderen/verbeteren bij Ajax. Probleem is echter dat hij iets wil en dat moet dan direct gebeuren.
Als het niet direct gebeurd is hij op zijn teentjes getrapt en geeft hij helemaal niet meer thuis.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:37:06 #41
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_86708884
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:30 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ook wel weten. :D Misschien kan hij vanavond een paar minuutjes meedoen? :')
Alleen mee laten doen als hij echt meerwaarde kan hebben, anders kan je de hand beter op de knip houden. Zoveel levert een KNVB-beker nu ook weer niet op.
Life is what you make it.
pi_86709036
Worden de wedstrijden nog op tv uitgezonden?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:59:31 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86709630
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Alleen mee laten doen als hij echt meerwaarde kan hebben, anders kan je de hand beter op de knip houden. Zoveel levert een KNVB-beker nu ook weer niet op.
Dit soort wedstrijden zijn juist mooi om hem weer even aan het voetbal te laten proeven :)
Maar volgens mij was hij nog een paar kilo te zwaar. Ik dacht dat ik dat bericht vorige week nog hoorde/las, dus ik neem aan dat hij nog niet fit is.
  woensdag 22 september 2010 @ 14:00:31 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86709669
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:41 schreef mash_ het volgende:
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:58 schreef Urquhart het volgende:
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En dat allemaal op 1 pagina ;)
  woensdag 22 september 2010 @ 14:01:13 #45
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_86709692
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:41 schreef mash_ het volgende:
Alleen Eredivisie live
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86710298
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

[..]

En dat allemaal op 1 pagina ;)
Ik had nog niks gelezen :@ maar tnxs
  woensdag 22 september 2010 @ 15:11:15 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86712166
Cruijff wil nog steeds aan de slag bij Ajax
Uitgegeven: 22 september 2010 14:56
Laatst gewijzigd: 22 september 2010 15:04
AMSTERDAM - Johan Cruijff wil nog steeds aan de slag bij Ajax om de club te hervormen. Dat heeft de voormalig vedette van Ajax woensdag op de open dag van de Cruyff Foundation gezegd.

© ANP
In zijn column in De Telegraaf van maandag gaf Cruijff de leiding van Ajax er flink van langs. ''Maar als Ajax dat wil, kunnen ze altijd bij me aankloppen. Dat moet dan niet zo gaan als de vorige keer."
"Halve maatregelen nemen heeft namelijk geen zin'', verwijst hij naar gebeurtenissen van twee jaar geleden. Cruijff wilde toen de jeugdopleiding hervormen, maar werd door toenmalig coach Marco van Basten teruggefloten.

Spookbeeld
Cruijff vreest dat als Ajax niet snel maatregelen neemt, het net als Feyenoord in grote financiële problemen komt.
''Dat is een spookbeeld. Real Mallorca mocht dit jaar daarom niet meedoen aan Europees voetbal. Dat moet Ajax niet overkomen.''
Volgens Cruijff zijn er genoeg mensen bereid om samen met hem iets in gang te zetten. ''Er zijn genoeg echte Ajacieden die dat samen met mij willen doen. Als ze gevraagd worden, zullen ze zeker komen. Zij zien de gevaren ook, als dit zo doorgaat.”
Kwaliteit
De clubleiding van Ajax liet maandag in een reactie op de column van Cruijff weten zich niet te kunnen herkennen in de kritiek van de oud-speler. Zo breekt er volgens Ajax genoeg jeugd door, wordt er veel gescoord en leidt Ajax nog steeds internationals op.
''Dat er zes zelfopgeleide spelers in de basis staan is zo, maar het gaat om de kwaliteit, niet om het aantal”, vindt Cruijff. ''Vroeger leidden we vooral aanvallers op, later vooral middenvelders en nu eigenlijk alleen nog maar verdedigers. Dat vind ik zorgelijk."
Aanvoer
Wel geeft Cruijff toe dat Ajax er weinig aan kan doen dat spelers tegenwoordig sneller naar het buitenland vertrekken.
''Maar dan moet je zorgen dat de aanvoer daarachter goed is. Daarnaast baart het me zorgen hoeveel beter spelers bij andere clubs worden. Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder zijn na hun vertrek pas echte sterren geworden.”
© ANP
pi_86712258
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:11 schreef Tarado het volgende:

Volgens Cruijff zijn er genoeg mensen bereid om samen met hem iets in gang te zetten. ''Er zijn genoeg echte Ajacieden die dat samen met mij willen doen. Als ze gevraagd worden, zullen ze zeker komen. Zij zien de gevaren ook, als dit zo doorgaat.
Ik ben benieuwd. Als hij daadwerkelijk zelf verantwoordelijkheid wil nemen, mag hij van mij orde op zaken komen stellen. Al moet dan wel het vertrouwen blijven bestaan dat hij niet bij de eerste en beste tegenslag de handdoek in de ring gooit.

Maar goed het is utopisch allemaal, want ik zie Coronel en Van Den Boog die leiding niet uit handen geven.
pi_86712307
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Alleen Eredivisie live
Chill, kan ik het lekker op mijn mobiel tjekken onderweg. :)
pi_86712450
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Als hij daadwerkelijk zelf verantwoordelijkheid wil nemen, mag hij van mij orde op zaken komen stellen. Al moet dan wel het vertrouwen blijven bestaan dat hij niet bij de eerste en beste tegenslag de handdoek in de ring gooit.

Maar goed het is utopisch allemaal, want ik zie Coronel en Van Den Boog die leiding niet uit handen geven.
Als Johan iets wil, gaat hij er ook voor. Maar laten we hopen dat hij ons van advies gaat voorzien.

Van den Boog en Coronel mogen het financiële/commerciële aspect regelen, en Johan de technische/sportieve zaken. En Jol gewoon als trainer, en hem niet ook nog de verantwoordelijkheid te geven over bv. het aankoopbeleid. Een trainer is inderdaad slechts een passant.
pi_86712488
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef Boudibou het volgende:

[..]
En Jol gewoon als trainer, en hem niet ook nog de verantwoordelijkheid te geven over bv. het aankoopbeleid. Een trainer is inderdaad slechts een passant.
Dan is Jol weg natuurlijk, want als iets duidelijk is van het aankoopbeleid van Jol is dat hij alleen in zijn netwerk kijkt.
pi_86712541
quote:
Er is hoop _O_
pi_86712602
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dan is Jol weg natuurlijk, want als iets duidelijk is van het aankoopbeleid van Jol is dat hij alleen in zijn netwerk kijkt.
Dan moet Jol maar weg, als hij dat naar eigen hand wil zetten en dit niet wil afstaan. Elke trainer krijgt inspraak, prima, hij dan ook. Maar niet de absolute macht in handen van een trainer leggen.
  woensdag 22 september 2010 @ 15:25:16 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86712625
quote:
Laatst gewijzigd: 22 september 2010 15:04
AMSTERDAM - Johan Cruijff wil nog steeds aan de slag bij Ajax om de club te hervormen. Dat heeft de voormalig vedette van Ajax woensdag op de open dag van de Cruyff Foundation gezegd.

© ANP
In zijn column in De Telegraaf van maandag gaf Cruijff de leiding van Ajax er flink van langs. ''Maar als Ajax dat wil, kunnen ze altijd bij me aankloppen. Dat moet dan niet zo gaan als de vorige keer."
"Halve maatregelen nemen heeft namelijk geen zin'', verwijst hij naar gebeurtenissen van twee jaar geleden. Cruijff wilde toen de jeugdopleiding hervormen, maar werd door toenmalig coach Marco van Basten teruggefloten.

Spookbeeld
Cruijff vreest dat als Ajax niet snel maatregelen neemt, het net als Feyenoord in grote financiële problemen komt.
''Dat is een spookbeeld. Real Mallorca mocht dit jaar daarom niet meedoen aan Europees voetbal. Dat moet Ajax niet overkomen.''
Volgens Cruijff zijn er genoeg mensen bereid om samen met hem iets in gang te zetten. ''Er zijn genoeg echte Ajacieden die dat samen met mij willen doen. Als ze gevraagd worden, zullen ze zeker komen. Zij zien de gevaren ook, als dit zo doorgaat.”
Kwaliteit
De clubleiding van Ajax liet maandag in een reactie op de column van Cruijff weten zich niet te kunnen herkennen in de kritiek van de oud-speler. Zo breekt er volgens Ajax genoeg jeugd door, wordt er veel gescoord en leidt Ajax nog steeds internationals op.
''Dat er zes zelfopgeleide spelers in de basis staan is zo, maar het gaat om de kwaliteit, niet om het aantal”, vindt Cruijff. ''Vroeger leidden we vooral aanvallers op, later vooral middenvelders en nu eigenlijk alleen nog maar verdedigers. Dat vind ik zorgelijk."
Aanvoer
Wel geeft Cruijff toe dat Ajax er weinig aan kan doen dat spelers tegenwoordig sneller naar het buitenland vertrekken.
''Maar dan moet je zorgen dat de aanvoer daarachter goed is. Daarnaast baart het me zorgen hoeveel beter spelers bij andere clubs worden. Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder zijn na hun vertrek pas echte sterren geworden.”
© ANP
Hier heb je dus veel meer aan dan wat in die column zegt. Als hij daadwerkelijk aan de slag gaat neem ik al mijn woorden terug. Hij heeft absoluut verstand van voetbal en zal ook best het nodige weten van het opzetten van een opleiding.

Ik denk nog steeds dat geld een probleem is.

Over spelers als Van der Vaart en Sneijder heeft hij natuurlijk wel gelijk, maar als Ajax 25 miljoen voor Sneijder kan krijgen en hij wil zelf wel weg. Moet je hem dan kosten wat het kost houden? Je loopt geld mis en in het ergste geval zit je met een gedemotiveerde speler. Daar wordt je ook niet wijzer van. Daarnaast worden ze natuurlijk ook wel beter doordat ze in een betere competitie spelen en in het buitenland doen ze veel meer aan fysieke training. Als je ziet hoe fysiek die jongens sterker worden in het buitenland. Dat is niet normaal.
  woensdag 22 september 2010 @ 15:26:59 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86712681
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Coronel zou daar eigenlijk boven moeten staan omdat hij uiteindelijk gefaald heeft door na het schrijven/ondertekenen van zijn rapport, zelf voorzitter te worden en vervolgens het rapport in de versnipperaar te gooien, het zou hem sieren als hij Cruijff uitnodigt ook al zou dat voor hem consequenties kunnen hebben.

v/d Boog is een werknemer en ik kan me van hem inderdaad wel voorstellen dat hij niet op zulke maatregelen zit te wachten, mede omdat hij door zijn Borsato fiasco dermate is beschadigd dat ik hem niet zo snel bij een ander aansprekend bedrijf de leiding zie krijgen

maar inderdaad utopisch :)
  woensdag 22 september 2010 @ 15:27:37 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86712701
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Is het niet zo dat Cruijff vooral de jeugdopleiding wil opzetten/veranderen en zich niet als een soort financieel directeur wil gaan werken?
  woensdag 22 september 2010 @ 15:35:00 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86712967
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Coronel zou daar eigenlijk boven moeten staan omdat hij uiteindelijk gefaald heeft door na het schrijven/ondertekenen van zijn rapport, zelf voorzitter te worden en vervolgens het rapport in de versnipperaar te gooien, het zou hem sieren als hij Cruijff uitnodigt ook al zou dat voor hem consequenties kunnen hebben.

v/d Boog is een werknemer en ik kan me van hem inderdaad wel voorstellen dat hij niet op zulke maatregelen zit te wachten, mede omdat hij door zijn Borsato fiasco dermate is beschadigd dat ik hem niet zo snel bij een ander aansprekend bedrijf de leiding zie krijgen

maar inderdaad utopisch :)
Misschien is Coronel er wel achter gekomen dat een rapportje schrijven heel wat anders is dan het ook daadwerkelijk uitvoeren.

Als hij Cruijff uitnodigt zou dat natuurlijk geen consequenties hoeven te hebben. Het is niet zo dat je Cruijff de macht moet geven om hem eruit te zetten ofzo.
pi_86713014
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Over spelers als Van der Vaart en Sneijder heeft hij natuurlijk wel gelijk, maar als Ajax 25 miljoen voor Sneijder kan krijgen en hij wil zelf wel weg. Moet je hem dan kosten wat het kost houden? Je loopt geld mis en in het ergste geval zit je met een gedemotiveerde speler. Daar wordt je ook niet wijzer van. Daarnaast worden ze natuurlijk ook wel beter doordat ze in een betere competitie spelen en in het buitenland doen ze veel meer aan fysieke training. Als je ziet hoe fysiek die jongens sterker worden in het buitenland. Dat is niet normaal.
Dat ze weggaan is niet zijn punt, hij erkent dat dat probleem bestaat zelfs in dat artikel, maar dat ze op zo'n leeftijd ineens veel beter worden ipv dat ze dat bij Ajax deden. In 1995 waren Kluivert, Davids enzo geweldige spelers terwijl ze jonger dan het Ajax van nu waren. Blijkbaar kan niet meer het maximale uit een speler gehaald worden terwijl Ajax daar de beste in was. Ik vind het argument 'fysieke training' niet sterk.. Ajax kan dat ook wel geven. Denk dat de staff gewoon minder is.
  woensdag 22 september 2010 @ 16:00:09 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86713981
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat ze weggaan is niet zijn punt, hij erkent dat dat probleem bestaat zelfs in dat artikel, maar dat ze op zo'n leeftijd ineens veel beter worden ipv dat ze dat bij Ajax deden. In 1995 waren Kluivert, Davids enzo geweldige spelers terwijl ze jonger dan het Ajax van nu waren. Blijkbaar kan niet meer het maximale uit een speler gehaald worden terwijl Ajax daar de beste in was. Ik vind het argument 'fysieke training' niet sterk.. Ajax kan dat ook wel geven. Denk dat de staff gewoon minder is.
De echt fysiek zware training kom je in Nederland niet tegen. Zelfs Verbeek werd bij Feyenoord al ontslagen omdat de ouderen wat harder moesten lopen.

Het verschil met de rest van Europa was veel minder groot. Tegenwoordig kan ik het me alleen maar voorstellen dat ze beter worden in het buitenland.
pi_86714520
Ja laat die Cruijff maar komen. Kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen, voor de tiende keer in negen jaar. Dat hebben we nu echt nodig.
pi_86714759
quote:
Johan Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax om de club te hervormen. Dat heeft de voormalig vedette van Ajax woensdag op de open dag van de Cruyff Foundation gezegd tegen het ANP. In zijn column in De Telegraaf van afgelopen maandag gaf Cruijff de leiding van Ajax er nog flink van langs. Dat betekent echter niet dat hij niet wil helpen.

“Als Ajax dat wil, kunnen ze altijd bij me aankloppen. Dat moet dan niet zo gaan als de vorige keer. Halve maatregelen nemen heeft namelijk geen zin”, verwijst hij naar gebeurtenissen van twee jaar geleden. Cruijff wilde toen de jeugdopleiding hervormen, maar werd door toenmalig coach Marco van Basten teruggefloten. Sindsdien schoot Cruijff zijn oude liefde niet meer te hulp.
Cruijff vreest dat als Ajax niet snel maatregelen neemt, het net als Feyenoord in grote financiële problemen komt. “Dat is een spookbeeld”, sprak de legendarische oud-voetballer woensdag. “Real Mallorca mocht dit jaar daarom niet meedoen aan Europees voetbal. Dat moet Ajax niet overkomen.”
pi_86714858
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Cruijff _O_ Ajax moet dit gewoon doen.
★★★
pi_86716335
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Cruijff _O_ Ajax moet dit gewoon doen.
En dan ? Iedereen wil hij ontslaan en dan helemaal opnieuw beginnen. Alsof dat mogelijk is, geld is er ook niet.
pi_86716550
Ik zit vanavond in de bestuurskamer, ik zal het ze ff vertellen :7.
Get woke, go broke!
pi_86717044
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

En dan ? Iedereen wil hij ontslaan en dan helemaal opnieuw beginnen. Alsof dat mogelijk is, geld is er ook niet.
Denk je echt dat dat gaat gebeuren?
★★★
pi_86717480
Het kon weleens een vervelend avondje voor jullie gaan worden getuige deze beelden :

http://www.rtl.nl/compone(...)_david.avi_plain.xml

:D
pi_86717622
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:18 schreef Paul-89 het volgende:
Het kon weleens een vervelend avondje voor jullie gaan worden getuige deze beelden :

Nu ben ik zenuwachtig ;(
pi_86720245
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:18 schreef Paul-89 het volgende:

holy sh*t wat een baas
  woensdag 22 september 2010 @ 18:35:53 #69
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_86720515
bonevacia en jozefzoon spelen, hopelijk eriksen een kans op 10 :9~
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_86720752
Is de beker nog ergens op TV?
Built for Speed
pi_86720830
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Eredivisie Live
pi_86720845
Cruijf zal heus niet terug keren naar Ajax... Jammer genoeg, durft hij geen verantwoordelijkheid te nemen... ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2010 18:46:24 ]
pi_86720913
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef HansvanOchten het volgende:
UPC kanaal 221 :P
pi_86721033
Klote eredivisie live

Eredivisie Live heeft met ingang van dit seizoen de exclusieve uitzendrechten verworven voor de liveduels om de nationale beker. De volgende wedstrijden worden komende week uitgezonden:

:r
Built for Speed
pi_86721411
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:45 schreef Doublepain het volgende:
Cruijf zal heus niet terug keren naar Ajax... Jammer genoeg, durft hij geen verantwoordelijkheid te nemen... ;(
Nee ze laten hem gwn niet toe, want dat betekend voor oa vd Boog dat ie op mag rotten
  woensdag 22 september 2010 @ 19:00:06 #76
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_86721508
snice goal
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_86721544
Mooie actie jozefzoon
pi_86721577
Josefzoon die is opgeleid door Ajax meneer Cruyff
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_86721681
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:58 schreef Rated_RKO het volgende:

[..]

Nee ze laten hem gwn niet toe, want dat betekend voor oa vd Boog dat ie op mag rotten
Als ze hem niet toe laten, dan zou ik me kapot schamen als ik vd Boog of wie dan ook ben... Een legende als Cruijff afwijzen... Ik hoop voor Ajax dat Cruijff de jeugdopleiding beter maakt, zodat er betere talenten doorstromen... Jammer dat er zoveel supertalenten zijn weggestuurd... ;(
pi_86721892
Zo die spelers van MVV zien er ook afgetraind uit. Die ene gast had gewoon een bierbuik :')

Hoop dat Jozefzoon of Bonevacia een doelpuntje mee pakken. Zou ze goed doen ^O^

Edit: Minuut later is het raak :D
pi_86721936
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Ricard0j het volgende:
Zo die spelers van MVV zien er ook afgetraind uit. Die ene gast had gewoon een bierbuik :')

Van de Jupiler he :P
Groetjes, Ezio.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:10:11 #82
189963 nubreektmijnklomp
pi_86721975
Die jozefszoon. ho-ho-hoohoo!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86721978
Jozefzoon :o
pi_86721980
Goal Josefzoon de opvolger van Suarez
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_86722022
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Ricard0j het volgende:

Edit: Minuut later is het raak :D
Daar is die al :D 2-0
pi_86722024
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:10 schreef Wilskracht het volgende:
Goal Josefzoon de opvolger van Suarez
Zit veel potentie in
pi_86722171
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Zit heel veel potentie in
Jongen balt goed met flair _O_
hopen dat hij dat vast kan houden! dan heb je echt een toppertje in huis.
Narf!
pi_86722307
Overigens denk ik rond de 70e minuut de verdediging bij MVV helemaal opengaat. Die gasten leken al kapot na één aanval.

Wat v.d. Gijp maandag zei over Sulejmani zie je nu ook terug. Er lijkt totaal geen snelheid energie meer in die jongen te zitten :')
pi_86722611
Dat Jol geen verstand heeft blijkt maar weer, hij stelt oleguer op...
pi_86722668
Tegen MVV kun je een Oleguer prima opstellen en de rest van het seizoen op de bank houden en
opstellen wanneer nodig.
Prima verdediger, slechte opbouwer.
Nu pakt ie een wedstrijdje mee en is hij weer even zoet :)
Narf!
pi_86722763
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Rated_RKO het volgende:
Dit is MVV
pi_86722879
Prima verdedigd :')
  woensdag 22 september 2010 @ 19:34:29 #93
189963 nubreektmijnklomp
pi_86722967
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Rated_RKO het volgende:
Wat een onzin weer :') hij stelt hem alleen maar op omdat alderweireld rust nodig heeft of geblesseerd is of omdat oleguer zo ook een kans krijgt omdat hij weet dat we tegen mvv toch wel winnen :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86722976
3-0 :)
pi_86723039
Dat doelpunt van Josefzoon :D _O_

Gooi nu maar een helft Eriksen en Blind erin.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:37:23 #96
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86723075
Blind ja. Vond 'm uitstekend bij Groningen, waarom zou hij dan te min moeten zijn voor Ajax (Anita :')) :X
AFC AJAX
pi_86723390
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Wat een onzin weer :') hij stelt hem alleen maar op omdat alderweireld rust nodig heeft of geblesseerd is of omdat oleguer zo ook een kans krijgt omdat hij weet dat we tegen mvv toch wel winnen :P
100 keer liever Ooijer dan iemand die niet wilt voetballen
pi_86731895
Vanmiddag snel ff kaartje gekocht voor Ajax - Auxerre op 19 oktober, hoorde dat ik dan in Nederland kan zijn en na Madrid - Ajax toch ook leuk om een thuiswedstrijd mee te pikken ...
33 Euro voor Vak 413 betaald, niet al te slecht voor een CL wedstrijd vind ik toch ..
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_86731927
Leuke wedstrijd, prima uitslag.
★★★
  woensdag 22 september 2010 @ 22:41:49 #100
189963 nubreektmijnklomp
pi_86732042
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef DJWeisz het volgende:
Vanmiddag snel ff kaartje gekocht voor Ajax - Auxerre op 19 oktober, hoorde dat ik dan in Nederland kan zijn en na Madrid - Ajax toch ook leuk om een thuiswedstrijd mee te pikken ...
33 Euro voor Vak 413 betaald, niet al te slecht voor een CL wedstrijd vind ik toch ..
Ik las te laat dat ze vanmiddag weer kaartjes gingen verkopen, was alles al uitverkocht }:|
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86732078
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:10 schreef Rated_RKO het volgende:
Jozefzoon :o
Geniale naam voor een AJAX-voetballer ^O^
  donderdag 23 september 2010 @ 00:18:43 #102
189963 nubreektmijnklomp
pi_86735624
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef Italo het volgende:

[..]

Hopelijk wordt dat DE rechtsbuiten die cruijff de mond snoert! :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86735665
Ik blijf deze zo tof vinden !

Life
It can be difficult
You know that
We all need someone to rely on
Someone who's going to be there
Someone who's going to make you feel like you belong
Someone constant

It's ectasy, anguish, joy and despair
Part of our history
Part of our country
And it will be part of our future
It's theatre, art, war and love
It should be predictable ... but never is
It's a feeling that can't be explained but we spend our lives explaining it
It's our religion
We do not apologise for it
We do not deny it
They're our team, our family and our life.

pi_86738207
Ziet er inderdaad leuk uit:

vind ik persoonlijk een mooie
  donderdag 23 september 2010 @ 08:34:08 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86738323
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ziet er inderdaad leuk uit:

vind ik persoonlijk een mooie
Ik vind deze een beetje dreigend tegenover de spelers. Zo van "ga het nou maar eens doen!"

Alsof die jongens nog niet genoeg onder druk staan.
  donderdag 23 september 2010 @ 08:36:30 #106
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86738356
Trouwens, Feyenoord :')
  donderdag 23 september 2010 @ 08:58:12 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86738773
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef DeTolk het volgende:
De rest van de topclubs uberhaupt :')
  donderdag 23 september 2010 @ 09:03:05 #108
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86738891
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

De rest van de topclubs uberhaupt :')
Die winnen wel, zij het met moeite.
pi_86741179
Jozefzoon was een leuke verrassing gisteren... benieuwd hoe die zich verder gaat ontwikkelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 23 september 2010 @ 11:36:04 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86743162
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:03 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Die winnen wel, zij het met moeite.
Het ging me om de moeite inderdaad. Tegen clubs waarvan je mag verwachten dat ze makkelijk winnen.

Aan de andere kant, dat had Ajax vorig jaar ook en die wonnen uiteindelijk de beker dus tja... :)
  donderdag 23 september 2010 @ 12:26:51 #111
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_86744900
AFCA met d'r oproep :')

De kans dat Cruijff daar gebruik van maakt lijkt me 0,0
pi_86745287
Tja, diep in mijn hart hoop ik ook dat Johan weer El Salvador is, maar of het gaat gebeuren... nee denk het niet.
pi_86750581
quote:
Arsenal wil na Thomas Vermaelen nog een centrumverdediger weghalen bij Ajax. Het gaat nu om Jan Vertonghen, die een vergelijkbare ontwikkeling doormaakt als Vermaelen. Beide Belgen werden ooit verhuurd aan RKC Waalwijk en haakten daarna aan bij Ajax, om vervolgens op te klimmen tot één van de sterkhouders binnen het team. Bovendien denkt Arsenal dat Vertonghen zich zonder moeite zal kunnen aanpassen aan het Engelse niveau.
Oprotten met dat kut Arsenal, voor minder dan 15miljoen niet weg doen! Ben eerlijk gezegd bang dat we de volgende transfer periode nog wel eens zonder Verthongen of Steek komen te zitten. Laten ze dan een torenhoge transfersom neerleggen.
  donderdag 23 september 2010 @ 15:12:22 #114
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86750735
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Oprotten met dat kut Arsenal, voor minder dan 15miljoen niet weg doen!
Voor hoeveel ging vermaelen destijds weg, 13 toch?
pi_86751305
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Voor hoeveel ging vermaelen destijds weg, 13 toch?
12 dacht ik.
  donderdag 23 september 2010 @ 15:25:54 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86751311
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Oprotten met dat kut Arsenal, voor minder dan 15miljoen niet weg doen! Ben eerlijk gezegd bang dat we de volgende transfer periode nog wel eens zonder Verthongen of Steek komen te zitten. Laten ze dan een torenhoge transfersom neerleggen.
Gewoon niet in de winter laten gaan. Komende zomer ok. Je kunt ze niet voor eeuwig vast houden, maar dit seizoen moet gewoon de selectie in takt blijven om mee te doen om de prijzen. Je wilt mee doen om het kampioenschap, dan moet je de poot stijf houden.
pi_86752348
Jantje V. heeft al vaker aangegeven niet tussentijds te willen vertrekken, het is een illusie om te denken dat hij voor altijd blijft maar dat zowel hij als Steek niet tussentijds vertrekken lijkt me een zekerheidje.
  donderdag 23 september 2010 @ 16:17:26 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86753347
Even een (naar mijn mening) veelzeggend stukje:

http://www.goal.com/nl/ne(...)-van-cruijff-op-ajax
pi_86757055
Gister een mooie pot gezien, vooral de eerste helft. Jozefzoon *O* *O*
pi_86763951
Op naar Enschede :)
pi_86768741
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef DeTolk het volgende:
Op het moment hoop ik vaak gewoon dat Feyenoord wint. Rivaliteit met zo'n club is alleen leuk als ze ook daadwerkelijk nog tot iets in staat zijn. Op het moment is het een beetje als een aartsrivaal in een hardloopwedstrijd die inmiddels één been en een halve long mist.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_86769612
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op het moment hoop ik vaak gewoon dat Feyenoord wint. Rivaliteit met zo'n club is alleen leuk als ze ook daadwerkelijk nog tot iets in staat zijn. Op het moment is het een beetje als een aartsrivaal in een hardloopwedstrijd die inmiddels één been en een halve long mist.
Dat hoop ik ook. Vroeger kon ik nog hard lachen als Feyenoord onderuit ging tegen onbenullige clubs, maar de laatste jaren hoop ik dat ze weer aansluiting bij de top kunnen vinden, en de klassieker ook weer écht een klassieker is.

Aan de andere kant... Als Ajax zo diep zinkt als Feyenoord, lachen ze óns weer uit
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_86770125
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Vroeger kon ik nog hard lachen als Feyenoord onderuit ging tegen onbenullige clubs, maar de laatste jaren hoop ik dat ze weer aansluiting bij de top kunnen vinden, en de klassieker ook weer écht een klassieker is.

Aan de andere kant... Als Ajax zo diep zinkt als Feyenoord, lachen ze óns weer uit
Oh dat zullen ze ongetwijfeld doen, maar dat zie ik toch echt niet gebeuren. Voetbal draait tegenwoordig eigenlijk voornamelijk om geld. Met een goed scoutingnetwerk, een goede jeugdopleiding e.d. kun je nog wel het een en ander compenseren, maar dat leidt er in het meest gunstige geval toe dat je nog aardig mee kan draaien in de Champions League. Ondanks het recente tekort van Ajax hebben ze natuurlijk nog steeds de grootste supportersschare van Nederland (Ook al zijn het volgens sommigen slechts 'teletekstsupporters'), hebben ze een aantal spelers in huis die waarschijnlijk op de niet al te lange termijn voor een aanzienlijk bedrag naar het buitenland vertrekken, enzovoort.

Belangrijk is dat het soort geldverspilling dat onder van Basten plaatsvond flink gereduceerd wordt, dat overbodige, duurbetaalde spelers de deur uit worden gewerkt en dat spelers als Eriksen en Jozefzoon de ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Ondanks dat het allemaal nog niet perfect is, zie ik in vorig en dit seizoen toch wel degelijk progressie op dat vlak.
pi_86770320
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik blijf deze zo tof vinden !

Life
It can be difficult
You know that
We all need someone to rely on
Someone who's going to be there
Someone who's going to make you feel like you belong
Someone constant

It's ectasy, anguish, joy and despair
Part of our history
Part of our country
And it will be part of our future
It's theatre, art, war and love
It should be predictable ... but never is
It's a feeling that can't be explained but we spend our lives explaining it
It's our religion
We do not apologise for it
We do not deny it
They're our team, our family and our life.

Die ondertiteling is wel :')
pi_86770405
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh dat zullen ze ongetwijfeld doen, maar dat zie ik toch echt niet gebeuren. Voetbal draait tegenwoordig eigenlijk voornamelijk om geld. Met een goed scoutingnetwerk, een goede jeugdopleiding e.d. kun je nog wel het een en ander compenseren, maar dat leidt er in het meest gunstige geval toe dat je nog aardig mee kan draaien in de Champions League. Ondanks het recente tekort van Ajax hebben ze natuurlijk nog steeds de grootste supportersschare van Nederland (Ook al zijn het volgens sommigen slechts 'teletekstsupporters'), hebben ze een aantal spelers in huis die waarschijnlijk op de niet al te lange termijn voor een aanzienlijk bedrag naar het buitenland vertrekken, enzovoort.

Belangrijk is dat het soort geldverspilling dat onder van Basten plaatsvond flink gereduceerd wordt, dat overbodige, duurbetaalde spelers de deur uit worden gewerkt en dat spelers als Eriksen en Jozefzoon de ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Ondanks dat het allemaal nog niet perfect is, zie ik in vorig en dit seizoen toch wel degelijk progressie op dat vlak.
En dat is precies wat Cruijff wil. Mijn zegen heeft ie. Kijk hoe Barcelona het nu doet dankzij zijn adviezen... Verreweg de best spelende ploeg ter wereld. Met 7(!) spelers uit eigen kweek wekelijks in de basis.

Sulejmani is natuurlijk een voorbeeld en vooral een lachtertje. Zelfs een doorsnee MVV verdediger komt ie niet voorbij :') MAN VAN 16 MILJOEN!!!

Ook onder Jol zijn er een paar onbenullige voetballers gehaald (Atouba, Lodeiro) Voor dat geld had je Eriksen en Jozefzoon een privé trainer kunnen aanmeten...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_86771129
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En dat is precies wat Cruijff wil. Mijn zegen heeft ie. Kijk hoe Barcelona het nu doet dankzij zijn adviezen... Verreweg de best spelende ploeg ter wereld. Met 7(!) spelers uit eigen kweek wekelijks in de basis.

Sulejmani is natuurlijk een voorbeeld en vooral een lachtertje. Zelfs een doorsnee MVV verdediger komt ie niet voorbij :') MAN VAN 16 MILJOEN!!!

Ook onder Jol zijn er een paar onbenullige voetballers gehaald (Atouba, Lodeiro) Voor dat geld had je Eriksen en Jozefzoon een privé trainer kunnen aanmeten...
Een vergelijking met Barcelona is mijns inziens niet helemaal terecht. Vergeet niet dat Barcelona nou eenmaal een wereldwijde topclub is. Dat betekent natuurlijk ook dat je praktisch alle spelers kunt halen die je wilt. Leuk en aardig dat ze 7 'spelers uit eigen kweek' hebt, maar hoeveel daarvan hebben ze weggetrokken van één of ander lokaal trapveldje? Veel ervan zijn volgens mij ook gewoon enorme talenten die zijn weggeplukt uit de jeugd van andere clubs. Dat is voor een club als Barcelona een stuk makkelijker dan voor een club als Ajax helaas.

Sulejmani is nog steeds een volkomen mislukte aankoop inderdaad, maar wel ééntje uit het tijdperk van Basten. Daarbij had ik zelf op dat moment het gevoel dat het ondanks de belachelijke transferprijs wel een goede aankoop was. Je kunt ook niet stellen dat Jol niet z'n best heeft gedaan om hem te laten functioneren.

Jol heeft natuurlijk ook miskopen als Atouba en Lodeiro gedaan, maar een Atouba is ondanks een belachelijk salaris natuurlijk wel transfervrij gekomen en Lodeiro was ook niet exorbitant duur. Zoals ik al zei is Ajax wat dat betreft ook al wel op de goede weg. Laten we wel wezen, Ajax heeft in z'n topjaren natuurlijk net zo goed dergelijke miskopen gedaan.

Natuurlijk levert Cruyff wel terechte kritiek, maar de vraag is of het ook realistisch kritiek is. Daarbij zou hij zijn nek eens kunnen uitsteken en bijvoorbeeld de jeugdopleiding onder handen kunnen nemen of in ieder geval een serieuze, concrete visie neer kunnen zetten. In plaats daarvan levert hij niet al te opzienbarende kritiek en wenst slechts iets te doen wanneer hij als een ware dictator te werk mag gaan.
pi_86773235
Ajax - bv veendam! wat een topper! :P
pi_86773305
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:42 schreef mash_ het volgende:
Ajax - bv veendam! wat een topper! :P
Weer een half gevulde Arena.. :')
pi_86773342
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef McFearless het volgende:

[..]

Fijn dat er hier nog optimistische mensen zijn. :P
pi_86774754
Ach, de beker, zelfs de CL, kunnen me gestolen worden, als we dit jaar maar kampioen worden.
pi_86775683
quote:

[..]

Ik ben er bij :P *O*
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:30:20 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86779131
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Monolith het volgende:
Ondanks het recente tekort van Ajax hebben ze natuurlijk nog steeds de grootste supportersschare van Nederland (Ook al zijn het volgens sommigen slechts 'teletekstsupporters'), hebben ze een aantal spelers in huis die waarschijnlijk op de niet al te lange termijn voor een aanzienlijk bedrag naar het buitenland vertrekken, enzovoort.
Ik vind het altijd wel grappig dat voor Ajax spelers veel meer geld wordt neergelegd door buitenlandse topclubs dan voor spelers van Feyenoord. Terwijl die ook zogenaamd toptalenten zouden hebben.

Sowieso is Da Guzman een perfect voorbeeld. Best aardige voetballer. Uiteindelijk niet goed genoeg voor de absolute top, maar je kunt er best een leuke cent aan verdienen. Wat doen ze? Ze laten hem transfervrij vertrekken. Ik snap dat je niet altijd alles in de hand hebt, maar daar had een oplossing voor moeten komen. Zo wil je ook niet uit de schulden komen :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:34:30 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86779238
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Barcelona vergelijken met Ajax blijft lachwekkend. Denk je dat Messi bijvoorbeeld helemaal voor niets naar Barca is gekomen? Ik geloof dat ze toen nog geen salaris aan hem mochten geven, maar voor zijn familie is ongetwijfeld alles tot in de puntjes geregeld. Vader een goede baan ergens, moeders een mooi huis om in te zitten. zoonlief krijg supercontracten met sponsoren, etc.

Dat soort supertalenten zal Ajax nooit krijgen. Omdat ze het niet kunnen betalen en omdat zo'n talent gewoon geen zin heeft om in Nederland te zitten.
pi_86790597
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef Italo het volgende:

[..]

Maar ik denk toch niet goed genoeg voor ajax 1.
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
pi_86790861
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:01 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Dat kan nu ook al zeggen inderdaad. :')
pi_86791151
Jozefzoon niet goed genoeg voor Ajax 1? Wat is dat nu weer voor bullshit. :')
pi_86791184
quote:

[..]

:')_!
pi_86791426
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef El_Bassie het volgende:
Jozefzoon niet goed genoeg voor Ajax 1? Wat is dat nu weer voor bullshit. :')
Twee goede actie's en een mazzelgoal tegen MVV maken hem meteen een wereldvoetballer? :|W
of
www.opaatje.tk/
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:21:51 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_86791470
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Twee goede actie's en een mazzelgoal tegen MVV maken hem meteen een wereldvoetballer? :|W
Nee, maar het maakt hem ook niet meteen GEEN wereldvoetballer natuurlijk :').

Het is een talent, we zien wel wat ervan komt.
Get woke, go broke!
pi_86791530
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Die wedstrijd tegen MVV betekent niet zoveel. Onafhankelijk van die wedstrijd denk ik dat hij het talent wel heeft om in Ajax 1 te spelen, maar dat is zoals bij alle talenten afwachten. Hij heeft in ieder geval specifieke kwaliteiten.
pi_86793762
Cruijff gaat gewoon weer Feyenoord helpen aan een kampioenschap!
pi_86794109
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef Doekje het volgende:
Cruijff gaat gewoon weer Feyenoord helpen aan een kampioenschap!
?
pi_86794173
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

?
Zulke fijne billetjes
pi_86797741
quote:

[..]

Traditioneel
pi_86802337
quote:

[..]

Jongen komt net kijken :')

Goed hoe Jol met een talent omspringt. Voor de gevestigde orde een wedstrijdje tussendoor, voor de upcoming talenten een unieke kans
pi_86803406
Jol twijfelt tussen de Zeeuw en Lindgren, wie heeft bij jullie de voorkeur?

Wiel--Toby-Jan-Urby
-Lindgren-Enoh--De Jong
-Luis--Mounir--Micky

Zo dan maar?
Met Lindgren heb je iets meer stabiliteit en de Zeeuw is gewoon hopeloos uit vorm speelde ook matig tegen MVV. Hoewel Micky ook zwak speelde tegen MVV, maar heb liever Urby op de back tegen dit Twente dan Anita.

Liever krijgt Blind een keer de kans om de linksback van Ajax te worden zodat Urby linskbuiten kan. Anita is gewoon geen verdediger.
pi_86813529
Lindgren is te licht voor ajax demi heeft meer kracht en blind proberen hebben we met urby gelijk een linksbuiten.
of
www.opaatje.tk/
pi_86815585
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Lindgren is te licht voor ajax demi heeft meer kracht en blind proberen hebben we met urby gelijk een linksbuiten.
Blind kun je niet tegen Twente gaan proberen, had hij moeten doen tegen MVV of WIllem2
pi_86817127
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jol twijfelt tussen de Zeeuw en Lindgren, wie heeft bij jullie de voorkeur?

De Zeeuw. Ik hoop echt dat Jol met hem gaat voetballen. Ajax moet niet eens denken aan Twente tegenhouden eigenlijk. Dat gebeurt wel met Enoh, Vertonghen en de Zeeuw. Gewoon er van uit gaan dat je meer scoort.

[ Bericht 3% gewijzigd door HenkieVdV op 25-09-2010 01:34:40 ]
pi_86818858
Ik hoop op De Zeeuw, die dan laat zien wat hij waard is.
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:25:17 #151
73209 dnzl
Minimalist.
pi_86822004
Vink fluit ;(
pi_86822073
Ik ben zenuwachtig voor vanavond ;(
pi_86822622
pi_86823436
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor vanavond ;(
Ik ook behoorlijk. :D
pi_86825123
Zijn er nog mensen die naar de wedstrijd gaan? Ik stap om vier (4!!!! :')) uur in de auto richting Hengelo iig.
pi_86826193
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:07 schreef McFearless het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de wedstrijd gaan? Ik stap om vier (4!!!! :')) uur in de auto richting Hengelo iig.
EL ftw ^O^
pi_86827289
Ik heb opeens vertrouwen in vanavond. :D
pi_86828255
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

EL ftw ^O^
Eens, maar als ik een kaartje weet te regelen, dan ga ik heen natuurlijk. :D Alleen is het vaak een loterij bij Primera of online verkoop. :')
pi_86828285
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef El_Bassie het volgende:
Ik ook, 0-1, Suarez 90+3.
pi_86828451
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef El_Bassie het volgende:
Is Ruiz ziek? Heeft Janssen last van uitgelopen inkt? Heeft Douglas Brama in elkaar geslagen? Heeft Mihaylov zijn handschoenen verkeerd om aan?

Zo ja, dan heb ik vertrouwen in *O*
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:20:26 #161
189963 nubreektmijnklomp
pi_86829528
Ajax wint de wereldcup, Aaajaax wint de wereldcup, Ajax wint de wereldcup sjalalalala w/
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86829635
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Is Ruiz ziek? Heeft Janssen last van uitgelopen inkt? Heeft Douglas Brama in elkaar geslagen? Heeft Mihaylov zijn handschoenen verkeerd om aan?

Zo ja, dan heb ik vertrouwen in *O*
Uitgaan van eigen kracht :)
pi_86829670
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:24 schreef j95 het volgende:

[..]

Uitgaan van eigen kracht :)
Was geen serieuze post ;)

Het kan alle kanten op gaan vanavond. Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd :Y
pi_86832182
Mijn shirt hanht al klaar voor vanaaf en bier staat koud.
of
www.opaatje.tk/
pi_86832272
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:48 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Zo te zien ben je al aardig bezig :P
pi_86832586
quote:
Lekkah OPAATJE.
pi_86834235
quote:
Je shirt zal vast veel helpen :P
pi_86834677
quote:
Volgens mij moet jij niet meer bier gaan drinken.
pi_86842234
Psv gelijk! :) *O*
pi_86842261
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef dnzl het volgende:
Vink fluit ;(
Hij fluit wel goed (tot nu toe) :)
★★★
pi_86842303
We kunnen een echt gat slaan als we dit gaan winnen :)
pi_86843022
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
We kunnen een echt gat slaan als we dit gaan winnen :)
:( gaat hem niet worden :P
pi_86844383
2-2. Had beter gekund, maar uit bij Twente niet slecht. Kan er mee leven, maar alleen omdat PSV - Groningen ook gelijk is geworden.
pi_86844481
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
2-2. Had beter gekund, maar uit bij Twente niet slecht. Kan er mee leven, maar alleen omdat PSV - Groningen ook gelijk is geworden.
Dat inderdaad.
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:46:04 #175
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_86844536
Wie zouden we eens op de plek van Siem kunnen zetten? Vind hem nou niet bepaald sterk spelen.

Verder kan ik wel leven met dit resultaat ondanks dat er meer in zat
.
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:46:24 #176
189963 nubreektmijnklomp
pi_86844550
De Zeeuw was weer ontzettend bagger. Die corner van hem :')
Dat Siem die mist ook..
Enoh was buiten die goal de 2e helft ook echt bagger :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86844640
Ongeslagen koploper _O_

pi_86844936
Had toch liever 4 punten verschil met PSV en 6 met Twente gezien, was zeker mogelijk. Maar als we zo doorgaan is het ook goed :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:59:46 #179
189963 nubreektmijnklomp
pi_86845049
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Had toch liever 4 punten verschil met PSV en 6 met Twente gezien, was zeker mogelijk. Maar als we zo doorgaan is het ook goed :P
7 bedoel je :P maarja het is jammer, maar als je tegen de toppers uit gelijk speelt is het zeker geen slecht resultaat denk ik zo.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86845082
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Die beker kan me gestolen worden. Net zoals de CL.

En maakt me ook niet uit op wat voor manier, maar dit seizoen moeten we eindelijk een keer kampioen worden. En op de manier hoe PSV speelt, en voor Twente al het 4e gelijkspel is, maken we zeker een goede kans.
pi_86845086
7 ja :P
pi_86845289
v/d Wiel onzichtbaar,
Emanuelson en Sulejmani net zo waardeloos als ze toen bij Ajax kwamen,
Suarez, El Hamdaoui en De Jong echt onder hun niveau
Vond de verdedigers ook wel erg vaak de Twentse aanval makkelijk door laten gaan
Geen toegevoegde waarde van Lindgren maar De Zeeuw is op dit moment nog minder

Wat denkt die Suarez, dat ie 20 keer in de wedstrijd de bal 7 meter naar voren kan tikken en 'm alsnog gewoon kan oppakken? Tering wat maakt die kerel die fout vaak :(

Stekelenburg weer fantastisch.

Dat we op zo'n niveau gelijkspelen tegen een goed Twente en bovenaan staan zegt wel wat over de potentie van Ajax. Maar toch ook wel over het niveau van de Eredivisie.
pi_86845344
Hadden het in de 1e helft naar zich toe moeten trekken.
pi_86845404
haha geweldig, PSV speelt Groningen helemaal weg .. Groningen 1 kans > 1-1
★★★
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:12:51 #185
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_86845486
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
haha geweldig, PSV speelt Groningen helemaal weg .. Groningen 1 kans > 1-1
Heb de eerste helft in z'n geheel gezien, groningen had echt niks in te brengen _O- Lekkere goal trouwens van Garcia
.
pi_86845488
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef BluesRebel het volgende:
v/d Wiel onzichtbaar,
Vond de verdedigers ook wel erg vaak de Twentse aanval makkelijk door laten gaan

Wat denkt die Suarez, dat ie 20 keer in de wedstrijd de bal 7 meter naar voren kan tikken en 'm alsnog gewoon kan oppakken? Tering wat maakt die kerel die fout vaak :(

Dat we op zo'n niveau gelijkspelen tegen een goed Twente en bovenaan staan zegt wel wat over de potentie van Ajax. Maar toch ook wel over het niveau van de Eredivisie.
Ik vond Urby best wel goed de eerste helft. De Jong viel (weer) tegen. El Hamdaoui zoekt vaak de moeilijkste oplossing en Suarez blijft een held

-edit- De Steek _O_ _O_ _O_
pi_86845500
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef BluesRebel het volgende:
v/d Wiel onzichtbaar,

Volg jij jeugdvoetbal ofzo? Dat Emanuelson toen al waardeloos was :o Suarez gaat altijd de 1 / 2 aan met die bal naar voren tikken alleen dat gaat niet altijd goed
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:13:41 #188
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_86845512
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vond Urby best wel goed de eerste helft. De Jong viel (weer) tegen. El Hamdaoui zoekt vaak de moeilijkste oplossing en Suarez blijft een held
mee eens
.
pi_86845563
Emanuelson speelde idd één van zijn betere wedstrijden van het seizoen .. En Lindgren speelde ook erg goed, hij valt niet op maar werkt zich helemaal kapot ..
★★★
pi_86845666
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Volg jij jeugdvoetbal ofzo? Dat Emanuelson toen al waardeloos was :o Suarez gaat altijd de 1 / 2 aan met die bal naar voren tikken alleen dat gaat niet altijd goed
Haha, ik had t over zijn eerste profjaren tot nu. Heb nooit in hem geloofd en vind die kerel echt totaal Ajax onwaardig. Hij heeft helemaal niks van een topspeler. Af en toe maakt ie een mooi doelpunt en dat is het. Op 1 of andere manier roept nooit iemand dat, maar als hij 2 goede wedstrijden speelt zeggen ze allemaal dat het eruit kan komen :? Zelfde als Sulejmani, elke keer verschrikkelijk spelen en dan helemaal geen kritiek krijgen.

Ik bedoelde dat van Suarez niet met een andere speler 1, 2-tje (of jij bedoelt dat ook niet?) maar als hij m aanneemt vliegt de bal meters naar voren, als hij ermee rent doet ie dat ook vaak, en dan pikt iemand anders m zo simpel op.. mn moeder weet geen flikker van voetbal maar vanavond zei zij ook 'Dat doet hij altijd! :('
pi_86845702
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Emanuelson speelde idd één van zijn betere wedstrijden van het seizoen .. En Lindgren speelde ook erg goed, hij valt niet op maar werkt zich helemaal kapot ..
Ik snap die hetze tegen Urby nooit zo :N Goed, het is een net-niet voetballer en het rendement is erg laag, maar ik zie hem vaak leuke acties maken.

En Lindgren was best nuttig vandaag.
pi_86845789
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:18 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Haha, ik had t over zijn eerste profjaren tot nu. Heb nooit in hem geloofd en vind die kerel echt totaal Ajax onwaardig. Hij heeft helemaal niks van een topspeler. Af en toe maakt ie een mooi doelpunt en dat is het. Op 1 of andere manier roept nooit iemand dat, maar als hij 2 goede wedstrijden speelt zeggen ze allemaal dat het eruit kan komen :? Zelfde als Sulejmani, elke keer verschrikkelijk spelen en dan helemaal geen kritiek krijgen.

Ik bedoelde dat van Suarez niet met een andere speler 1, 2-tje (of jij bedoelt dat ook niet?) maar als hij m aanneemt vliegt de bal meters naar voren, als hij ermee rent doet ie dat ook vaak, en dan pikt iemand anders m zo simpel op.. mn moeder weet geen flikker van voetbal maar vanavond zei zij ook 'Dat doet hij altijd! :('
Suarez doet dat altijd, maar denk dat hij dat expres doet .. want let maar op, als hij de bal iets voor zich uit tikt zal een speler instappen, op zo'n moment komt Suarez meestal langs de tegenstander.
★★★
pi_86845817
Ik vind Ajax toch wel zwakker dan ik had verwacht eigenlijk, in deze fase moet er veel constanter en eigenlijk ook veel beter gespeeld worden. Sommige spelers maken zoveel individuele fouten, dat kan gewoon niet als je landskampioen wilt worden. Dergelijke slordigheid moet er wel snel uitgaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_86845842
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Lindgren is inderdaad een harde werker (wat dat betreft Urby ook gewoon wel hoor), en hij heeft fantastische periodes gehad.. zoals toen hij net kwam en vorig jaar voor zijn blessure.. maar vond m vandaag aanvallend zeer zwak.

Die Douglas had Suarez trouwens soms minutenlang in z'n greep :{
pi_86845871
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik snap die hetze tegen Urby nooit zo :N Goed, het is een net-niet voetballer en het rendement is erg laag, maar ik zie hem vaak leuke acties maken.

Urby is gewoon een prima speler voor de Eredivisie .. Het rendement is laag, maar op het moment dat het echt moet is hij er wel, vorig jaar tegen AZ, PSV en nog een aantal andere.
★★★
pi_86845908
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waarom hebben we het dan nog erover? :P Ik wil geen speler in Ajax 1 alleen voor de leuke acties. Wil stabiele goede basisspelers.
pi_86845964
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:24 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Waarom hebben we het dan nog erover? :P Ik wil geen speler in Ajax 1 alleen voor de leuke acties. Wil stabiele goede basisspelers.
Daar hebben we geen geld voor, als je een stabiele goede basisspeler wil voor Ajax ben je toch echt rond de 8/9 miljoen kwijt.
★★★
pi_86845969
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:21 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind Ajax toch wel zwakker dan ik had verwacht eigenlijk, in deze fase moet er veel constanter en eigenlijk ook veel beter gespeeld worden. Sommige spelers maken zoveel individuele fouten, dat kan gewoon niet als je landskampioen wilt worden. Dergelijke slordigheid moet er wel snel uitgaan.
Het is inderdaad niet constant. Ik hoopte vandaag op een goed Ajax zodat ik met wat zelfvertrouwen naar Milan kon gaan kijken. Het is het probleem van de afgelopen 5/6 jaar (behalve vorig jaar): te wisselvallig, zowel individueel als team.
pi_86846064
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Suarez doet dat altijd, maar denk dat hij dat expres doet .. want let maar op, als hij de bal iets voor zich uit tikt zal een speler instappen, op zo'n moment komt Suarez meestal langs de tegenstander.
Ik snap wat je bedoelt, het gaat alleen vaak fout :')
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Daar hebben we geen geld voor, als je een stabiele goede basisspeler wil voor Ajax ben je toch echt rond de 8/9 miljoen kwijt.
Tjah, vroeger konden we vaak op de jeugd terugvallen. Maar ik zie geen linksback of linkeraanvaller snel komen. Vind die posities erg zwak.
pi_86846178
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:22 schreef BluesRebel het volgende:

Die Douglas had Suarez trouwens soms minutenlang in z'n greep :{
Ze hadden het lastig met elkaar. Douglas is gewoon een prima mandekker :Y
pi_86846199
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

[..]

Tjah, vroeger konden we vaak op de jeugd terugvallen. Maar ik zie geen linksback of linkeraanvaller snel komen. Vind die posities erg zwak.
Het gaat vaak fout, maar de keren dat het goed gaat creëerd hij een 100% kans, want een centrale verdediger stapt alleen in als hij denkt dat hij een bal kan pakken, dat doet hij dus op het moment dat Suarez de bal te ver vooruit tikt.

En dat van vroeger, dat geweldige talenten doorbreken zul je steeds minder gaan zien .. Chelsea, Arsenal en Manchester United zijn sneller, en hebben makkelijkere 'regels'.

Dus Tjah ... :N
★★★
pi_86846216
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

[..]

Ik vind Anita het best wel goed doen op die positie. Een type speler als Maxwell vind je niet zo gauw meer.
pi_86846290
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vind Anita het best wel goed doen op die positie. Een type speler als Maxwell vind je niet zo gauw meer.
Ik wil echt eens Anita linksvoor zien spelen en Emanuelson linksachter .. :@ Denk dat Anita dat best goed zal doen, vandaag zag je ook een paar keer dat hij makkelijk een speler voorbij kan. :s)
★★★
pi_86846421
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik wil echt eens Anita linksvoor zien spelen en Emanuelson linksachter .. :@ Denk dat Anita dat best goed zal doen, vandaag zag je ook een paar keer dat hij makkelijk een speler voorbij kan. :s)
Hij is best wel snel aan de bal ja. Alleen moet hij wat vaker gaan schieten. Vandaag weer een moment gezien dat ik makkelijk kon uithalen, maar het simpelweg niet durfde.
pi_86846491
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vind Anita het best wel goed doen op die positie.
Serieus!? :? Aanvallend wil hij nog wel eens iets doen wat op 'goed' lijkt maar verdedigend vind ik hem echt 0,0. Anita wordt zo vaak zo makkelijk voorbij gespeeld, de rechteraanvaller kan zo vaak makkelijk een voorzet geven en in het strafschopgebied en bij corners heb je ook niks aan hem. Hij en Emanuelson zijn gewoon te zwak om in Ajax 1 te spelen.

Overigens viel het mij vandaag op dat Twente en soms toch ook wel eens PSV beter zijn in het positiespel. Bij hun gaat het veel vloeiender over schijven dan bij ons. Ik zie bij Ajax te vaak de bal naar voren geramd worden of gewoon naar Suarez en dan maar afwachten. Het ziet er slordiger uit. Iemand die t anders ziet?
pi_86846513
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij is best wel snel aan de bal ja. Alleen moet hij wat vaker gaan schieten. Vandaag weer een moment gezien dat ik makkelijk kon uithalen, maar het simpelweg niet durfde.
Zijn schotkracht is minder dan die van Eriksen _O-
★★★
pi_86846595
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zijn schotkracht is minder dan die van Eriksen _O-
Alles valt te trainen. Schotkracht van Messi was in het begin ook om te huilen.
pi_86846615
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:42 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Serieus!? :? Aanvallend wil hij nog wel eens iets doen wat op 'goed' lijkt maar verdedigend vind ik hem echt 0,0. Anita wordt zo vaak zo makkelijk voorbij gespeeld, de rechteraanvaller kan zo vaak makkelijk een voorzet geven en in het strafschopgebied en bij corners heb je ook niks aan hem. Hij en Emanuelson zijn gewoon te zwak om in Ajax 1 te spelen.

Overigens viel het mij vandaag op dat Twente en soms toch ook wel eens PSV beter zijn in het positiespel. Bij hun gaat het veel vloeiender over schijven dan bij ons. Ik zie bij Ajax te vaak de bal naar voren geramd worden of gewoon naar Suarez en dan maar afwachten. Het ziet er slordiger uit. Iemand die t anders ziet?
Ik deel een andere mening :)
pi_86846698
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:42 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat is ook de tactiek van Ajax, Vertonghen en Alderweireld die crosspasses geven, en Suarez, El Hamdaoui en Emanuelson die maar een beetje gaan kloten daar voorin. Siem de Jong die de afvallende ballen moet hebben en Lindgren en Enoh die verdedigend/controlerend gaan spelen.

En Anita speelt gewoon redelijk, tegen Real Madrid kun je niet veel van hem verwachten, dat kan hij gewoon niet aan. In de Eredivisie speelt hij wel ok, het is ook geen verdediger maar een middenvelder, dus dan vind ik hem al helemaal goed.

Maar denk dat als Blind blijft groeien, Anita er gewoon uitgaat.
★★★
pi_86846734
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Alles valt te trainen. Schotkracht van Messi was in het begin ook om te huilen.
Natuurlijk :Y
★★★
pi_86846921
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat is ook de tactiek van Ajax, Vertonghen en Alderweireld die crosspasses geven, en Suarez, El Hamdaoui en Emanuelson die maar een beetje gaan kloten daar voorin. Siem de Jong die de afvallende ballen moet hebben en Lindgren en Enoh die verdedigend/controlerend gaan spelen.

En Anita speelt gewoon redelijk, tegen Real Madrid kun je niet veel van hem verwachten, dat kan hij gewoon niet aan. In de Eredivisie speelt hij wel ok, het is ook geen verdediger maar een middenvelder, dus dan vind ik hem al helemaal goed.

Maar denk dat als Blind blijft groeien, Anita er gewoon uitgaat.
Ik weet dat dat het tactiek is maar het ziet er voetballend gezien slecht uit en het is totaal niet des Ajax. Positiespel is veel stabieler. Je kunt wel snel passes naar voren blijven geven maar tegen een goede verdediging zoals vandaag en in de CL zal dat 9 van de 10 keer niks opleveren. Zeker niet aangezien we nauwelijks lengte in het elftal hebben. Misschien dat het daarom ook zo wisselvallig is allemaal. Wanneer het bij Twente vandaag ging lopen kwamen ze ook echt heel vaak gevaarlijk uit met Ruiz en De Jong. Het is dat ze zo vaak onterecht buitenspel kregen :P

Blind ja, wie weet. Ik hoop het :)
pi_86847038
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik weet dat dat het tactiek is maar het ziet er voetballend gezien slecht uit en het is totaal niet des Ajax. Positiespel is veel stabieler. Je kunt wel snel passes naar voren blijven geven maar tegen een goede verdediging zoals vandaag en in de CL zal dat 9 van de 10 keer niks opleveren. Zeker niet aangezien we nauwelijks lengte in het elftal hebben. Misschien dat het daarom ook zo wisselvallig is allemaal. Wanneer het bij Twente vandaag ging lopen kwamen ze ook echt heel vaak gevaarlijk uit met Ruiz en De Jong. Het is dat ze zo vaak onterecht buitenspel kregen :P

Daarom heeft Cruijff dat ook geschreven, het is niet des Ajax en op CL niveau zal het niks opleveren.. ^O^

Cruijff _O_
★★★
pi_86847086
Emanuelson speelde een geweldige eerste helft, viel na rust flink terug, zoals het hele team.
pi_86847105
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:

Cruijff _O_
pi_86847293
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Daarom heeft Cruijff dat ook geschreven, het is niet des Ajax en op CL niveau zal het niks opleveren.. ^O^

Cruijff _O_
Ik wou dat nog erbij melden maar ik dacht misschien roept iemand 'och heb je weer iemand die met Cruijff aan komt zetten' :P

De man is een legende en hij gelijk. Met dit gekloot (daar lijkt het toch echt soms op) zul je clubs 6-18 van de Eredivisie aan de kant kunnen zetten maar tegen de top zal het verschrikkelijk moeilijk zijn. En in Europa ziet het gewoon onnederlands en zeer slecht uit. Iedereen roept 'we spelen 4-3-3 zoals het hoort' maar de speelstijl :{ Voetbal hoort niet 'we schieten naar Suarez en wachten het af' te zijn. Als die man weggaat.... oei.
  zondag 26 september 2010 @ 00:42:03 #216
189963 nubreektmijnklomp
pi_86848525
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik wou dat nog erbij melden maar ik dacht misschien roept iemand 'och heb je weer iemand die met Cruijff aan komt zetten' :P

De man is een legende en hij gelijk. Met dit gekloot (daar lijkt het toch echt soms op) zul je clubs 6-18 van de Eredivisie aan de kant kunnen zetten maar tegen de top zal het verschrikkelijk moeilijk zijn. En in Europa ziet het gewoon onnederlands en zeer slecht uit. Iedereen roept 'we spelen 4-3-3 zoals het hoort' maar de speelstijl :{ Voetbal hoort niet 'we schieten naar Suarez en wachten het af' te zijn. Als die man weggaat.... oei.
Geeft wel aan hoe slecht die top dan toch is, als je dan als nog gelijk speelt.
Overigens was dat alleen de 2e helft, de eerste helft speelden we wel degelijk heel goed en was ook het positiespel goed.
Oh, en Cruijf zit al sinds voordat we de CL wonnen (en toen we hem wonnen) kritiek te leveren op Ajax en zo elk jaar door. Ik ben er een beetje klaar mee.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 26 september 2010 @ 02:51:19 #217
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_86851418
Ajaxsupporters :')

julllie weten echt niet wat een supporter is

Glasgow Spartak Moskou Carl Zeiss Jena Coleraine Hamburg Monchen Gladbach

http://www.itwm.nl/

[ Bericht 17% gewijzigd door Bayswater op 26-09-2010 03:09:39 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_86851770
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Wat ben jij een negatieve supporter zeg. -O-
Ajax speelde eerste helft erg goed, en Twente werd in eigen huis onder druk gezet en ajax kreeg tegen deze goede verdediging zoals jij het zegt, een groot aantal goede kansen en mooie schoten.

Verder heb ik maar 1x onterecht buitenspel gevlagd gezien. Maar Suarez werd ook een keer afgevlagd/afgefloten toen hij de bal van Douglas ontfrutselde en die laatste op de grond viel.

Twente deed het na rust beter, maar als je alle kansen optelt heeft ajax er toch wel (bijna) 2x zoveel gehad.
Met 2-2 is er een goede uitslag, omdat ajax eerste helft beter was en twente 2e helft. Het is gewoon jammer dat de meeste mensen alleen de 2e helft onthouden. Of zoals jij alleen maar de negatieve punten onthoud.
En Inter speelde ook 2-2 tegen twente dus ajax is gelijkwaardig aan inter ;) geintje natuurlijk, maar Twente is geen slechte ploeg.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86852246
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:33 schreef Omega het volgende:

[..]
Met 2-2 is er een goede uitslag, omdat ajax eerste helft beter was en twente 2e helft. Het is gewoon jammer dat de meeste mensen alleen de 2e helft onthouden. Of zoals jij alleen maar de negatieve punten onthoud.
En Inter speelde ook 2-2 tegen twente dus ajax is gelijkwaardig aan inter ;) geintje natuurlijk, maar Twente is geen slechte ploeg.
Twente is niet meer de club van vorig jaar, wat mij betreft ook totaal geen titelkandidaat. Ze hebben een zeer matige seizoensstart, van de 7 wedstrijden hebben ze maar liefst 4 gelijk gespeeld. Wat ik dus jammer vind is dat Twente in de 2e helft beter was, dat kan niet, dat mag niet.

De tweede helft voor Twente verliep voor hen niet zo zeer beter omdat Twente ineens goed ging spelen, maar omdat Ajax gewoon het initiatief weg gaf, teveel fouten ging maken en gewoon slechter ging spelen (hetzelfde wat in de laatste 10 minuten tegen Feijenoord ook gebeurde). Daar mag je dus zeker wel kritiek op hebben, daar is niets negatiefs aan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_86852659
Gemengde gevoelens na het gelijk spel van gisteren. Aan de ene kant hebben we niet veel verloren in de stand. Aan de andere kant hadden we mooi kunnen uitlopen op pisvee. Tja, en die paal dan.
  zondag 26 september 2010 @ 09:12:51 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86852758
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef El_Bassie het volgende:
Emanuelson speelde een geweldige eerste helft, viel na rust flink terug, zoals het hele team.
Dat stemt me dan nog een beetje positief. Ik kon gisteren alleen de 2de helft zien en toen vond ik hem echt dramatisch. Op de 5min na de goal van Twente na was het trouwens de hele wedstrijd niet best.

De ballen op de paal en lat vond ik trouwens wel geweldig. De bal lat tegen paal was echt geniaal. Dat lukt hem nooit meer :D

Bijna had Ajax nog onterecht (op basis van de 2de helft) gewonnen. Nouja, ik ben blij met een gelijk spel, maar als die bal van De Jong er in gaat doet je wel hele goede zaken dit weekend. Net als vorige week trouwens.
pi_86852929
quote:
Op zondag 26 september 2010 05:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Twente is niet meer de club van vorig jaar, wat mij betreft ook totaal geen titelkandidaat. Ze hebben een zeer matige seizoensstart, van de 7 wedstrijden hebben ze maar liefst 4 gelijk gespeeld. Wat ik dus jammer vind is dat Twente in de 2e helft beter was, dat kan niet, dat mag niet.

De tweede helft voor Twente verliep voor hen niet zo zeer beter omdat Twente ineens goed ging spelen, maar omdat Ajax gewoon het initiatief weg gaf, teveel fouten ging maken en gewoon slechter ging spelen (hetzelfde wat in de laatste 10 minuten tegen Feijenoord ook gebeurde). Daar mag je dus zeker wel kritiek op hebben, daar is niets negatiefs aan.
Waar baseer jij dat op? Ik wil het hier liever over ajax hebben dan over twente, maar twente is wel een goede ploeg, en hebben nauwlijks aan kwaliteit ingeboekt. Alleen op de rechtsachter plaats.
Ze spelen echt niet 2-2 tegen inter omdat ze zo zwak zijn. En toen speelde ze ook goed, en in de eerste helft (enige helft die ik heb gezien) kwam inter nog goed weg dat het gelijk stond. En over 4 gelijkespelen, psv en Groningen al 3 en Ajax al 2. Is dan niet 1 club goed begonnen? barcalona heeft al een keer verloren, thuis nog wel.

Dat je gezien de hele wedstrijd gewoon beter bent (al was het minimaal beter dus gelijkspel wel terecht) geeft aan dat het beter gaat, vorig jaar speelde ajax helemaal niet zo goed in enschede. Ik geef alleen aan dat iedereen hier het glas half leeg ziet, terwijl het toch echt half vol is ;)
pi_86853480
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:51 schreef Bayswater het volgende:

OK! ^O^
pi_86854159
Leuke wedstrijd gisteren
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_86856627
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuke wedstrijd gisteren
Tevredenheid overheerst. Beste eerste helft van het seizoen. De tweede helft was niveautje Real uit.
pi_86857043
quote:

dat is toch eigen spelers uitfluiten als het bij rust 0-0 staat en bij slecht weer lekker voor de televisie blijven zitten omdat de rit vanuit steenwijk of veghel dan te vermoeiend is? :')
  zondag 26 september 2010 @ 13:39:58 #227
189963 nubreektmijnklomp
pi_86858184
quote:

Sparta heeft sowieso maar 1000 supporters ofzo, en daarvan ook maar 200 fanatiek ofzo :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 26 september 2010 @ 13:48:54 #228
189963 nubreektmijnklomp
pi_86858478
Overigens moet iedereen eens stoppen met zeiken op emanuelson. Als linksbuiten speelde hij heel goed en daar hoor je niemand over, maar zodra hij linksback wordt gezet begint iedereen te zeuren hoe slecht hij is. Ja vind je het gek als je eigenlijk een linksbuiten bent :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86858522
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens moet iedereen eens stoppen met zeiken op emanuelson. Als linksbuiten speelde hij heel goed en daar hoor je niemand over, maar zodra hij linksback wordt gezet begint iedereen te zeuren hoe slecht hij is. Ja vind je het gek als je eigenlijk een linksbuiten bent :')
Wat je zegt, klomp.
pi_86858837
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar die mensen die zo zeiken op Emanuelson, zeiken ook op Suarez en Stekelenburg als ze 1 wedstrijd slecht spelen. dus je moet ze niet serieus nemen.
★★★
pi_86859135
Mooie wedstrijd, was niet goed voor mijn hart. We hadden gewoon 3 punten verdient, 2x de baal en 1x de lat altijd dat lucky Twente. Maar kan er zeker mee leven, uit tegen Twente niet verliezen was het belangrijkst.

Enoh _O_

Kon voor mij persoonlijk ook een geweldige avond zijn, heb in mijn vrienden groep allemaal Heracles, Twente en PSV supporters ik alleen als Ajax supporter. Heracles verloren, PSV dat net gelijk speelt en Ajax dat helaas net niet wint. :P
  zondag 26 september 2010 @ 14:18:49 #232
73209 dnzl
Minimalist.
pi_86859362
Die Janssen is wel erg goed de laatste tijd
pi_86859394
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:18 schreef dnzl het volgende:
Die Janssen is wel erg goed de laatste tijd
Hij komt wel dicht bij het Nederlands elftal .. :s)
★★★
pi_86859658
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hij komt wel dicht bij het Nederlands elftal .. :s)
In plaats van Nigel "Ik breek je benen" de Jong :Y
  zondag 26 september 2010 @ 14:33:52 #235
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_86859887
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Die speelt helaas ook behoorlijk goed, althans in ieder geval gisteren tegen chelsea
.
pi_86860031
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:33 schreef Yankee het volgende:

[..]

Die speelt helaas ook behoorlijk goed, althans in ieder geval gisteren tegen chelsea
De Jong moeten ze er nooit uithalen, geweldige speler .. Alleen jammer dat hij van die domme acties heeft. Maar De Jong is en zal altijd belangrijk blijven voor het NL-elftal, want Nederland heeft geen balvaste aanvallers, dus je zult altijd een type De Jong nodig hebben.
★★★
pi_86861082
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:33 schreef Omega het volgende:

[..]

Wat ben jij een negatieve supporter zeg. -O-
Ken het verschil tussen pessimisme en realisme.

Jij vergelijkt het met de rest in de Eredivisie, ik met de andere clubs in Europa.
pi_86861865
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

De Jong moeten ze er nooit uithalen, geweldige speler .. Alleen jammer dat hij van die domme acties heeft. Maar De Jong is en zal altijd belangrijk blijven voor het NL-elftal, want Nederland heeft geen balvaste aanvallers, dus je zult altijd een type De Jong nodig hebben.
Tegen goede tegenstanders er in laten, maar de kwalificatie wedstrijden kan hij er makkelijk uit voor iemand die wat meer aanvallend is :)
pi_86861953
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja hoor, en als er straks geen enkele harde speler meer in oranje zit praat je wel anders :') :') dan maar weer huilen op het type davids.. het is ook nooit goed.
pi_86863704
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ken het verschil tussen pessimisme en realisme.

Jij vergelijkt het met de rest in de Eredivisie, ik met de andere clubs in Europa.
Gelukkig ken ik het verschil tussen negativisme en realisme heel goed.

Ik toch ook, ik haal het voorbeeld van inter aan, die speelde net zoals ajax 2-2. Al was dat natuurlijk met een ;)
En verder moet je Ajax niet continue vergelijken met de europese top, zolang er in die landen veel meer geld omgaat en dus veel hogere salarissen betaald kunnen worden, zullen daar de beste spelers spelen, en omdat die competities dan ook wat hoger niveau zijn, zullen ook de groep eronder ook daar tegen spelen. Dus kom je al in catagorie 3 of zelfs 4 uit.

Het Bosman arrest en ook de uitbreiding van de champions league met niet kampioenen is voor nederland nadelig geweest. incidenteel zal er wel een keer een succes zijn, maar niet meer structureel.
pi_86867626
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef OreO het volgende:

[..]

Ja hoor, en als er straks geen enkele harde speler meer in oranje zit praat je wel anders :') :') dan maar weer huilen op het type davids.. het is ook nooit goed.
Hard is niet hetzelfde als dom.
pi_86868020
Eerste helft was genieten, jammer dat die kansen niet werden afgemaakt... tweede helft was minder maar alles bij elkaar een goed resultaat... zeker gezien het feit dat PSV thuis twee punten laat liggen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_86868228
Op naar Dinsdag :)
pi_86872882
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef j95 het volgende:
Op naar Dinsdag :)
Ik ga uit van verlies :)

Kan het alleen maar meevallen ;)
pi_86874197
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Robinho Ibrahimovic Ronaldinho :{
pi_86874292
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Robinho Ibrahimovic Ronaldinho :{
:X ....
  zondag 26 september 2010 @ 21:11:33 #247
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_86875437
Gewoon weer vol erin kleumen. Vooral niet teveel stilstaan bij Real uit maar uitgaan van de eigen identiteit.
pi_86875526
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat Ajax 18e wordt in de competitie kan het ook alleen maar meevallen.
pi_86875585
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef Schanulleke het volgende:
Gewoon weer vol erin kleumen. Vooral niet teveel stilstaan bij Real uit maar uitgaan van de eigen identiteit.
Denk dat ze wel iets hebben geleerd van Real Madrid - Ajax, heb er net als tegen Real Madrid vertrouwen in. :D
★★★
pi_86875608
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef Schanulleke het volgende:
Suarez doet weer mee dus meer bal vastheid voorin :)
pi_86875673
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Suarez doet weer mee dus meer bal vastheid voorin :)
En natuurlijk Vertonghen achterin. :*
★★★
pi_86877893
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat Ajax 18e wordt in de competitie kan het ook alleen maar meevallen.
Dat is wel een goede tip voor feyenoord :X
pi_86879223
Derksen zegt net in Doordekken dat Stekelenburg vrijwel zeker volgend jaar bij Manchester United speelt. :P
  maandag 27 september 2010 @ 08:29:38 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86889547
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Derksen zegt net in Doordekken dat Stekelenburg vrijwel zeker volgend jaar bij Manchester United speelt. :P
Lijkt me haast niet meer dan normaal dat hij niet te behouden is voor Ajax en zoals overal zien ze hem als de opvolger van Van der Sar. Dat was hij bij Ajax, bij het nederlands elftal en ik denk dat ManU er ook zo over denkt. Ik geloof dat hij zelfs al voorgedragen is.

Als hij daar heen gaat geef ik hem geen ongelijk. Sterker nog, het is best een mooie club. Hoewel het niet mijn favoriet is in Engeland.
pi_86892222
Zou toch een geweldige club zijn voor hem, de absolute top en inderdaad ik zie hem liever bij Arsenal maar wat een geweldige transfer zou dat zijn voor hem!
pi_86896596
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lijkt me haast niet meer dan normaal dat hij niet te behouden is voor Ajax en zoals overal zien ze hem als de opvolger van Van der Sar. Dat was hij bij Ajax, bij het nederlands elftal en ik denk dat ManU er ook zo over denkt. Ik geloof dat hij zelfs al voorgedragen is.

Als hij daar heen gaat geef ik hem geen ongelijk. Sterker nog, het is best een mooie club. Hoewel het niet mijn favoriet is in Engeland.
United zou ook nog interesse hebben in de Gea, ook een fantastische keeper. Ergens hoop ik dat steek niet naar United gaat vindt het geen mooie club.
pi_86897254
Ik heb gratis kaarten gekregen voor Ajax - AC Milaan, eretribune en spelershome :D !!!!
  maandag 27 september 2010 @ 13:18:40 #258
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_86897280
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb gratis kaarten gekregen voor Ajax - AC Milaan, eretribune en spelershome :D !!!!
vervelend :P
.
pi_86897424
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:18 schreef Yankee het volgende:

[..]

vervelend :P
Eerst zou ik kaarten krijgen voor de bestuurskamer ipv spelershome, dat zou dus gratis zuipen zijn :D
Maar dit is nog veel beter _O_ dan maar zelf het bier betalen...
pi_86897555
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Eerst zou ik kaarten krijgen voor de bestuurskamer ipv spelershome, dat zou dus gratis zuipen zijn :D
Maar dit is nog veel beter _O_ dan maar zelf het bier betalen...
Kun je gelijk even aan Anita vragen wat hij allemaal doet om zijn bilspieren te trainen.
pi_86897649
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Kun je gelijk even aan Anita vragen wat hij allemaal doet om zijn bilspieren te trainen.
Ik wil met Stekelenburg op de foto, dat vindt mijn vriendin zo'n lekkerding :')
pi_86898045
quote:
Damn dat is wel heel vet. :D
pi_86898434
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Damn dat is wel heel vet. :D
Zal het asociaal zijn om in je Ajax shirt daar rond te gaan lopen :@ ?
Ik heb het uit shirt van 2010 en een maat het thuisshirt.

De rest loopt allemaal in pak :')
pi_86898760
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Geef die Berlusconi een paar tikken op z'n smoel wil je? ;)
pi_86899015
quote:

[..]

Ga er niet als een tokkie rondlopen :'). Valt denk ik ook nog wel mee, ik heb een paar keer in het jaar buisness kaarten voor Heracles en daar heeft ook niet iedereen een pak.
pi_86899081
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ga er niet als een tokkie rondlopen :'). Valt denk ik ook nog wel mee, ik heb een paar keer in het jaar buisness kaarten voor Heracles en daar heeft ook niet iedereen een pak.
Nee klopt maar dat is ook Almelo. :')
pi_86899271
quote:

[..]

Ajax Shirt onder je pak ipv je blousse :D
pi_86900575
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ik heb alleen een karig pak van de V&D...
Ik doe wel gewoon spijkerbroek met ajax shirt erboven aan hoor...

Zoek het uit ^O^
pi_86901187
Veel plezier :)
pi_86902176
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik heb alleen een karig pak van de V&D...
Ik doe wel gewoon spijkerbroek met ajax shirt erboven aan hoor...

Zoek het uit ^O^
Mensen die daar in pak zitten komen vaak met zakenrelaties daar. Jou kaart komt waarschijnlijk voor van een of ander bedrijf dat niet gaat. Waarom zou jij als "normale" supporter daar dan in pak gaan zitten :?
pi_86903800
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

En dan als een soort Superman je shirt midden tussen de bobo's showen :')
  maandag 27 september 2010 @ 16:01:17 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_86903831
Ik was vorige week ook in de bestuurskamer, alleen de Ajax-mensen liepen echt in pak hoor, de rest gewoon redelijk casual.
Get woke, go broke!
pi_86904079
De grote baas komt ook in trainingspak, waarom zou jij je dan druk maken.
  maandag 27 september 2010 @ 16:11:31 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86904261
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef El_Bassie het volgende:
De grote baas komt ook in trainingspak, waarom zou jij je dan druk maken.
Volgens mij niet na de wedstrijd. Alleen tijdens de wedstrijd.
pi_86904566
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij niet na de wedstrijd. Alleen tijdens de wedstrijd.
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ach, het gaat om het idee.
  maandag 27 september 2010 @ 16:54:57 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86906210
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ach, het gaat om het idee.
Ik vind het altijd wel sportief staan :P
Dat trainers altijd in pak langs de kant moeten staan vind ik zo iets mafs. Het zou om uitstraling gaan enzo, maar ondertussen past het eigenlijk totaal niet in het plaatje van voetbal.
pi_86906272
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel sportief staan :P
Dat trainers altijd in pak langs de kant moeten staan vind ik zo iets mafs. Het zou om uitstraling gaan enzo, maar ondertussen past het eigenlijk totaal niet in het plaatje van voetbal.
Jol heeft in interviews wel eens aangegeven dat dat trainingspak eigenlijk helemaal niet heilig is voor hem, maar dat hij nu niet meer terug kan. Daar zit op zich wel wat in. Persoonlijk kan het me niets schelen wat een trainer aanheeft. Jol heeft toch wel uitstraling.
pi_86906851
Jol is zoals de Snor het altijd zegt een ouderwetse oefenmeester, een echte veldtrainer. In dat geval past een trainingspak gewoon perfect.
pi_86925653
Milan Milan vafanculo
  maandag 27 september 2010 @ 23:27:18 #280
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_86925912
Milan.. Milan... Who the fuck is Milan!?!
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:12:29 #281
189963 nubreektmijnklomp
pi_86927428
quote:
Ik ben jaloers :'(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86930601
Wat gaat het worden vanavond volgens jullie :) ?
Ik denk 1-1
pi_86930748
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk 1-1
1-0 of 1-1 :P
pi_86930763
quote:
Ik denk 1-1
1-3 :'(
pi_86930774
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Milan.. Milan... Who the fuck is Milan!?!
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:52:41 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86931271
quote:
Ik denk 1-1
Ik weet niet wat het wordt, maar ik ben bang dat ze er wel meer dan 1 tegen krijgen.
Met Ibra, Robinho, Ronaldinho en Pato (die er dan nog niet eens bij is) als spitsen kan het niet anders dan dat je er een paar tegen krijgt.

Of Ibra moet een beetje meewerken tegen zijn oude club. Maar ik denk het niet....
pi_86931293
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:52 schreef Komakie het volgende:

Of Ibra moet een beetje meewerken tegen zijn oude club. Maar ik denk het niet....
Ibra weet niet wat clubliefde is. Ajax was slechts een opstapje voor hem.
pi_86931775
Ajax.blog.nl is weer begonnen :)
pi_86933221
Ik heb er weer zin in :)
pi_86934988
Ich bin dabei *O* *O*
Skybox :P

Al had ik liever ergens op zuid gezeten
if you ain't cheating you ain't trying
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:20:41 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86935036
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... als...

Als je voor AC gaat spelen als je al voor Inter hebt gespeeld dan heb je niet zo veel met clubliefde nee :P

Ik vind nog altijd Fernando Torres wel een mooie als het clubliefde betreft. Die wil in Spanje voor geen andere club spelen dan Altetico Madrid. Dat is toch wel clubliefde.
pi_86935144
quote:
Ik denk 1-1
2-1
pi_86935194
Een goed resultaat ligt niet in de lijn der verwachting, toch kan er bij een slechte dag van Milan en een werelddag van Ajax wel een stuntje gebeuren. We gaan het zien maar ik reken vooralsnog op puntverlies.
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:13:51 #294
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86936738
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ajax is een opstapje voor alle buitenlanders
pi_86937172
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:13 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Ajax is een opstapje voor alle buitenlanders
True, maar Suarez heeft volgens mij toch een beetje een Ajax hart

Over Litmanen maar te zwijgen O+
pi_86937887
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

True, maar Suarez heeft volgens mij toch een beetje een Ajax hart

Over Litmanen maar te zwijgen O+
Tot Barcelona komt ;)
pi_86937965
Vanavond 2-1, moet kunnen. Heb er zin in iig.
pi_86938109
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tot Barcelona komt ;)
Oh, maar dat vind ik helemaal niet erg :P

Barcelona _O_
pi_86938192
Zal wel weer 0-1 of 1-2 worden, zoals altijd als Ajax thuis speelt tegen grote Italiaanse voetbalclubs. Maar ik laat me uiteraard graag verrassen.
pi_86938290
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef Saekerhett het volgende:
Zal wel weer 0-1 of 1-2 worden, zoals altijd als Ajax thuis speelt tegen grote Italiaanse voetbalclubs. Maar ik laat me uiteraard graag verrassen.
Spelen zoals tegen Twente eerste helft en het moet toch een verrassing voor je kunnen worden. ;)
pi_86938461
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef McFearless het volgende:

[..]

Spelen zoals tegen Twente eerste helft en het moet toch een verrassing voor je kunnen worden. ;)
Helaas is dat niet genoeg. Je moet de volle 90 minuten zo spelen, wil je van Milan kunnen winnen. Anders kun je er donder op zeggen dat Milan de achterstand snel ombuigt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')