Die staat ergens anders, en hoger toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn vast vanuit de Fernsehturm gemaakt?
Dat zeker!quote:Berlijn
Werkzaamheden tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe. IC stopt daardoor extra te Zwijndrecht omdat daar bussen vandaan vertrekken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Morgen ga ik naar deventer en wil vanaf 08:00 vanaf Zwijndrecht vertrekken. Er staat intercity aangegeven terwijl er hier normaal alleen stoppers stoppen. Kan dat kloppen? Ik word niet veel wijzer van ns.nl
edit:
[..]
ha voor het eerst dat werkzaamheden voor mij gunstig uitpakkenScheelt toch snel 15 minuten
Dat is wel één van de kutkloterigste teringstukken in de A12.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag toevallig voor het eerst sinds tijden weer eens met de auto onderweg tussen Ede en Utrecht, en precies getimed om een Virm te vangen in de mooie open linkerbocht ten westen van Maarn![]()
[ afbeelding ]
Stoomtrein natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef dennistd het volgende:
Morgen maar weer eens naar het hoge noorden voor de open dag in Onnen
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef dennistd het volgende:
Morgen maar weer eens naar het hoge noorden voor de open dag in Onnen
Bron:http://www.limburger.nl/a(...)tudenten_op_Maaslijnquote:Te veel studenten op Maaslijn
Het is de laatste weken zo druk in de treinen op de Maaslijn, dat Veolia vanaf maandag bussen gaat inzetten tussen Boxmeer en Nijmegen om alle reizigers te kunnen vervoeren.
Ieder jaar als de onderwijsinstellingen de deuren weer openen, merkt Veolia dat meteen aan de reizigersaantallen. Meestal loopt het aantal treinpassagiers na een paar weken weer iets terug, omdat studenten die niet meteen een woonruimte hebben gevonden, die na verloop van tijd wel hebben. Dit jaar, constateert Veolia, blijft het echter veel langer te druk.
Daarom zet de vervoerder vanaf maandag extra bussen in tussen Boxmeer en Heyendaal en tussen Mook en Nijmegen. Ook wordt een extra treinstel ingehuurd en zullen machinisten reizigers oproepen ook de gangpaden te gebruiken om te gaan staan.
houjebekman. Dat is een mooie plekquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is wel één van de kutkloterigste teringstukken in de A12.
Daarom zijn er in Groningen en Drenthe iQLiners uitgevonden...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bron:http://www.limburger.nl/a(...)tudenten_op_Maaslijn
Het is ook nooit goed
Jup, dat klopt. Die is al opgestookt om morgen de rit naar de Drachenfels te rijden. Gebeurt meer dan 12 uur van te voren. Zolang heeft zo'n stoomloc ook wel nodig om goed 'op stoom' te komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef V2 het volgende:
Hm ik zag vanmiddag al een loc onder stoom staan op het emplacement van de SSN, waar ik langs reed met de treinHet ging helaas te snel om het goed te zien...
O, ja veel plezier, opwarmertje dat niet veel verklaptquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Stoomtrein natuurlijkKonigswinter
Drachenfels
Sta morgen al rond 6 uur 's ochtends op Rotterdam CS![]()
De Baureihe 01.10 heeft als het goed is 38 m³ water als ie vol zit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef Duvel het volgende:
Niet zo gek, je moet een paar kuub water aan de kook brengen...
Er is een station, wat al 25 jaar buiten dienst is, maar waar nog steeds bordjes staan. Maar wat inmiddels wel met acute sloop bedreigd wordt.quote:
Ten zuiden van de taalgrens?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is een station, wat al 25 jaar buiten dienst is, maar waar nog steeds bordjes staan. Maar wat inmiddels wel met acute sloop bedreigd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |