Er staat bij. Inc. afstandsbedieningquote:Op maandag 27 september 2010 18:46 schreef mac_this het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, even prt-scr. gedaan.
(En, Ohja. ik gebruik nog windhoos hoor, voor degenen die het opvallen!)
Haha, zal ik eens beginnen over jouquote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Windows
Mensen die Windhoos zeggen
Hangt af van model, leeftijd, staat en of je hem daadwerkelijk krijgt of niet.quote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef bpi het volgende:
ik heb zojuist een macbook air op ebay kunnen kopen voor 510 euro. inclusief een superdrive en afstandsbediening. is toch een koopje of niet soms?
op mac2sell stond dat hij nog 720 euro waart is en ja ben hem daarstraks gaan halen. Batterij gaat nog een 3 uur mee. Is een 1,66 ghz. En er staat geen kras of iets op.quote:Op maandag 27 september 2010 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt af van model, leeftijd, staat en of je hem daadwerkelijk krijgt of niet.
Wees gerust, de kans dat je eten voor haar moet koken is nogal kleinquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
En de Mac-Chick van september op Macenstein.com is:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze dat was, maar jammer dat ze vegetarier is..
Kijk Samsung, zo maak je een iPad-concurent. Jammer dat hij maar 7 inch is, een enorme bezel heeft en de prijs nog niet bekend is, maar verder ziet het er erg veelbelovend uit.quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
RIM introduces PlayBook -- the BlackBerry tablet
Ik moet zeggen, zo op het eerste gezicht ziet dit er toch best goed uit.
Ziet er interessant uit. Wel een beetje aan de kleine kant (7 inch) en ook pas in 2011…quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
RIM introduces PlayBook -- the BlackBerry tablet
Ik moet zeggen, zo op het eerste gezicht ziet dit er toch best goed uit.
Schwingggquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
En de Mac-Chick van september op Macenstein.com is:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze dat was, maar jammer dat ze vegetarier is..
Tis een clean install. Ik heb maar een andere G5 uit het rek gepaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Standaard oplossingen dan maar? PRAM resetten? Nieuwe user aanmaken?
10 euro voor die andere geboden danquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tis een clean install. Ik heb maar een andere G5 uit het rek gepakt
Dan kan ik genoeg mensen hier nog wel een plezier doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
10 euro voor die andere geboden dan
Dat is niet waar, maar ik neem aan dat er wordt gedoeld op kopen op afstand vs. kopen in een fysieke winkel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef WSquater het volgende:
En kan je ons het verschil uitleggen tussen de garantie bij Bol.com en bij de MM? Want je hebt volgens de wet standaard 2 jaar garantie
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar ik neem aan dat er wordt gedoeld op kopen op afstand vs. kopen in een fysieke winkel?
Bij Apple-producten maakt het voor garantie weinig uit, zowel bij online bestellingen via de Apple Store, aankopen bij een APR en in de meeste gevallen aankopen bij de MediaMarkt, wordt je naar de AASP gestuurd om de iPod te laten repareren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
Maar hoeft al niet meer, kreeg onverwacht bericht van de MaxMe groningen, dat de iPod Touch is binnen, en ligt klaar! * mac_this is verliefd op de iPod Touch
!!!
Ik citeer van consuwijzer.nl:quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar ik neem aan dat er wordt gedoeld op kopen op afstand vs. kopen in een fysieke winkel?
quote:Veel ondernemers en consumenten denken dat de wettelijke garantie twee jaar is. Voor Europa is inderdaad bepaald dat iedereen een wettelijke garantie van twee jaar heeft. Dit staat in de Europese Richtlijn Koop en Garantie. Die twee jaar is een minimum. Het kan dus zijn dat in sommige Europese landen de wettelijke garantieperiode langer is.
Ja, maar over die passage is geen consensus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik citeer van consuwijzer.nl:
[..]
Volgens mij is die Europese regel heel duidelijk, maar weigert Nederland koppig om die in nationale wetgeving om te zetten....quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, maar over die passage is geen consensus.
Precies, dat dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is die Europese regel heel duidelijk, maar weigert Nederland koppig om die in nationale wetgeving om te zetten....
De nederlandse wet biedt dan ook langere garantie dan de Europese wetgeving. Het enige nadeel is het bewijzen van non-conformiteit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is die Europese regel heel duidelijk, maar weigert Nederland koppig om die in nationale wetgeving om te zetten....
En bedankt voor die linkquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
. Zo haal je het weg: http://gidden.net/tom/201(...)-from-itunes-10-0-1/
Ja dat weten we direct te verzinnen zonder jouw interesses te weten. Daarnaast... hoe moeilijk is de zoekfunctie in itunes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef mac_this het volgende:
Oh, mensen!
wie weet/heeft nog een leuk pakket die ik moet binnenhalen binnenkort op mijn iPod touch?!
of niemand ideeën?
Niet, maar ik heb niet echt zin om naar games te zoeken. en ben van plan superveel games erop te zetten, dit om saaie lessen wat leuker te maken en om de reizen naar overal en nergens waar ik heen ga iets korter te laten voelen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat weten we direct te verzinnen zonder jouw interesses te weten. Daarnaast... hoe moeilijk is de zoekfunctie in itunes?
Doen, niemand die je tegen houdquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
zit te denken om mijn macbook pro 13" uit te breiden met 8GB
Met 8GB of naar 8GB? Sowieso voldoendequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Hihi naar 8GB, ik heb hem in december gekocht dus heb nog de 2GB versiequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Met 8GB of naar 8GB? Sowieso voldoende
waarom 8? ik weet niet wat je er mee doet, maar voor het gros van de mensen is 4 GB echt voldoende. 8 GB maakt het niet sneller.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:What’s New:
* Major Performance Improvements
In addition to full 64-Bit architecture support, enjoy incredible image editing performance in every part of the app.
* Layer Groups
Use Layer Groups to arrange your layers quickly and in a logical order and to reduce clutter in the Layers palette.
* Flickr, Picasa, and Facebook
Quickly and easily publish your images to Flickr, Picasa or Facebook – an online photo management and sharing applications.
* Import
Easily import images from cameras, scanners, and multifunction devices, and devices such as the iPhone.
* New Transform Tools
Enjoy the new transforming tools, redesigned to be more precise and powerful yet also much easier to use.
* Bug Fixes and Improvements
For more information about new features, improvements, and corrected bugs, view the complete release notes.
* Aperture support
Quickly access your Aperture library, projects, albums, smart albums, or folders via the new Photo Browser palette.
omdat 2GB echt te weinig is met photoshoppen en videobewerken etc, plus dat als ik nu 4 neem ik over tijdje toch wel wer 8 wil, kan het dan maar beter gelijk goed doen ... ik ken mezelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom 8? ik weet niet wat je er mee doet, maar voor het gros van de mensen is 4 GB echt voldoende. 8 GB maakt het niet sneller.
is dat een wekker?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:57 schreef Junkie het volgende:
Zat de "Wake On LAN" functie al in de iTunes Remote App, of is dat bij deze nieuwe versie bijgekomen?
Ik opende namelijk net de Remote App en hij stond nog ingesteld met mn desktop PC en die starte op. Erg handig!![]()
Hebben jullie ervaring met de WOL-Apps waarmee je een computer via internet kan opstarten?
Werkt dat een beetje? Ik zag daar net wat betaalde Apps van in de AppStore.
Moet je dan op de router een poort opengooien?
Neej, geen wekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef mac_this het volgende:
[..]
is dat een wekker?
leuk, heb ik binnenkort 3 wekkers!
Dan heb je denk ik pech.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:17 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom updaten ze de ipod classic niet? Ik wil een nieuwe!
En welke ipod moet dat gat dan vullen?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:20 schreef Junkie het volgende:
Dan heb je denk ik pech.
Want ik denk dat dit zelfs de laatste classic uitvoering zal zijn die ze zullen verkopen.
Oh, haha. kon het al niet vinden!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
Neej, geen wekker![]()
Met Wake-on-LAN kan je met een andere computer (of apparaat) aanzetten. Dit doe je door via het netwerk (LAN) een speciaal commando te sturen
Dit wordt bijvoorbeeld gebruikt bij bedrijven die zo computers aanzet vanuit de server om zo de updates op de andere computers door te voeren.
[..]
Dan heb je denk ik pech.
Want ik denk dat dit zelfs de laatste classic uitvoering zal zijn die ze zullen verkopen.
Dat weet Steve J.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En welke ipod moet dat gat dan vullen?
quote:Warmte probleem Macbook
Gepubliceerd op 9 July 2008
Iemand wilde tonen hoe heet zijn Macbook werd…
Door er een ei op te bakken!!!
Macbook zwart met ei
Lukte hem ook nog dus
quote:Mac OS X 10.6.5 build 10H548 Seed Note
Mac OS X Update 10.6.5 is an update to Mac OS X 10.6.
Known Issues
- None
Focus Areas
- 3D Graphics
- iCal
- QuickTime
- Time Machine
- USB Devices
je kan ook nadenken waarom ze nu een iPod Touch hebben uitgebracht te samen met andere nieuwe Pod gadgets...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:17 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom updaten ze de ipod classic niet? Ik wil een nieuwe!
De 3GS kan ook 1080p afspelen: iPhone 3GS totally capable of 1080p video playbackquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook "spannend" nieuws
http://www.macrumors.com/(...)estore-capabilities/
En dat ATV 1080p bron materiaal kan downscalen naar 720p
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1023131
Zal het in de toekomst echt mogelijk zijn 1080p te tonen???
Omzetten met Handbrake naar een iPod formaat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef mac_this het volgende:
Maar God, wat bekrast die achterkant toch snel, van een paar keer de broekzak in en uit!
/EdiT: Weet iemand van jullie hoe je op de iPod Touch 4g Video_TS audio_ts bestanden afspeelt?
heb films binnengehaald via nieuwsgroepen, maar snap er nu niks meer van!
Oh. Dankjewel. Ik zal het zometeen gelijk uitproberen. Muy graçias.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
Omzetten met Handbrake naar een iPod formaat.
Nog steeds bezigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben dus al gewoon 24u bezig op mijn werkdocumenten op iDisk te zetten (7Gb): lekker, zo'n 'iDisk niet synchroon' melding
Als je Windows had, was de tip: zet indexeren en je virusscanner uit... Maar jaquote:
Je hebt echt een probleem met je eigen mening vormen of zoeken op je eigen smaak he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:18 schreef mac_this het volgende:
Weet nog iemand een leuke game voor op mijn iTouch?
een die gratis is, graag!
thx
Post hier...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:18 schreef mac_this het volgende:
Weet nog iemand een leuke game voor op mijn iTouch?
een die gratis is, graag!
thx
Thanx, doe ik gelijk even kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Post hier...
Apple iPhone Apps #9 - Met wéér nieuwe Angry Birds update!
Het moet gewoon tijd-dodend zijn, may as you knowquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt echt een probleem met je eigen mening vormen of zoeken op je eigen smaak he.
Wederom, er staan 100.000 games in de appstore. Hoe moeten wij in godsnaam weten wat je leuk vind.
mede-student had GTA, Red Alert en geloof ik nog wel wat meer op z'n iPhone staan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:42 schreef mac_this het volgende:
Het moet gewoon tijd-dodend zijn, may as you know!
GTA CTW heb ik nu ook op staanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
mede-student had GTA, Red Alert en geloof ik nog wel wat meer op z'n iPhone staan.
Dat eerste helaas nog niet voor Android. (Correct me if i'm wrong)
iBooks downloaden uit de AppStore?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:45 schreef mac_this het volgende:
[..]
GTA CTW heb ik nu ook op staan! en iemand enig idee hoe ik een e-book op mijn iPod krijg?(Goh, ik vraag wel veel!)
Die heb ik, maar heb een E-book binnengehaald via nieuwsgroepen, en snap geen *** van hoe ik dat pdf E-book in mijn iPod moet krijgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:08 schreef Junkie het volgende:
[..]
iBooks downloaden uit de AppStore?
Voordat je vraagt, kan je dan eerst even googlen.
Mnou ik wil graag developen voor iOS (althans laat ik doen, zijn ze wel ff mee bezig) maar ik wilde me aanmelden bij Apple.quote:
bel ze nu, zal ik zeggen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mnou ik wil graag developen voor iOS (althans laat ik doen, zijn ze wel ff mee bezig) maar ik wilde me aanmelden bij Apple.
Netjes ingeschreven en weet ook dat het me 90 dollar kost, maar ze gaan mn account valideren (dat begrijp ik) maar nu kom ik niet meer ingelogd.
Hij blijft melden dat het wachtwoord of Apple Dev account niet overeenkomt, maar ook het password resetten (dat mailtje werkte gisteren wel) ging wel maar werkte uiteindelijk niet.
Enig idee dat je je account niet in kan tijdens validatie proces?
Ja ik heb ze gemaild, maar nog geen reactie gehad en ik kan ze ook bellen zag ik maar daar kwam ik gister een half uur te laat achter
Naar itunes slepen. Zo heb ik er ook 355 op gekregen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:45 schreef mac_this het volgende:
en iemand enig idee hoe ik een e-book op mijn iPod krijg?(Goh, ik vraag wel veel!)
ma t/m vrquote:
Oh, haha. klopt, is waar ook!quote:
Klopt, staan bij mij nu bij PDF in iBookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Naar itunes slepen. Zo heb ik er ook 355 op gekregen.
PPPoEquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Swets, ik ben diep teleurgesteld in de nieuwe Sitecom router (WL-366) die ik gekocht heb. Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om tegelijkertijd te verbinden via PPPoE én handmatig een DNS-server in te stellen, dus ik moet hem maar terugbrengen.
Wat is er mis met de DNS server van de ISP dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zit in een studentencomplex dat daarvan gebruik maakt. Maar een dns-server op elke computer instellen die verbinding wil maken, inclusief telefoons, playstations en wat niet is inderdaad een oplossing, maar een minder goede oplossing dan gewoon een andere router halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |