Dat is niet waar, maar ik neem aan dat er wordt gedoeld op kopen op afstand vs. kopen in een fysieke winkel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef WSquater het volgende:
En kan je ons het verschil uitleggen tussen de garantie bij Bol.com en bij de MM? Want je hebt volgens de wet standaard 2 jaar garantie
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar ik neem aan dat er wordt gedoeld op kopen op afstand vs. kopen in een fysieke winkel?
Bij Apple-producten maakt het voor garantie weinig uit, zowel bij online bestellingen via de Apple Store, aankopen bij een APR en in de meeste gevallen aankopen bij de MediaMarkt, wordt je naar de AASP gestuurd om de iPod te laten repareren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
Maar hoeft al niet meer, kreeg onverwacht bericht van de MaxMe groningen, dat de iPod Touch is binnen, en ligt klaar! * mac_this is verliefd op de iPod Touch
!!!
Ik citeer van consuwijzer.nl:quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar ik neem aan dat er wordt gedoeld op kopen op afstand vs. kopen in een fysieke winkel?
quote:Veel ondernemers en consumenten denken dat de wettelijke garantie twee jaar is. Voor Europa is inderdaad bepaald dat iedereen een wettelijke garantie van twee jaar heeft. Dit staat in de Europese Richtlijn Koop en Garantie. Die twee jaar is een minimum. Het kan dus zijn dat in sommige Europese landen de wettelijke garantieperiode langer is.
Ja, maar over die passage is geen consensus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik citeer van consuwijzer.nl:
[..]
Volgens mij is die Europese regel heel duidelijk, maar weigert Nederland koppig om die in nationale wetgeving om te zetten....quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, maar over die passage is geen consensus.
Precies, dat dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is die Europese regel heel duidelijk, maar weigert Nederland koppig om die in nationale wetgeving om te zetten....
De nederlandse wet biedt dan ook langere garantie dan de Europese wetgeving. Het enige nadeel is het bewijzen van non-conformiteit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is die Europese regel heel duidelijk, maar weigert Nederland koppig om die in nationale wetgeving om te zetten....
En bedankt voor die linkquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
. Zo haal je het weg: http://gidden.net/tom/201(...)-from-itunes-10-0-1/
Ja dat weten we direct te verzinnen zonder jouw interesses te weten. Daarnaast... hoe moeilijk is de zoekfunctie in itunes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef mac_this het volgende:
Oh, mensen!
wie weet/heeft nog een leuk pakket die ik moet binnenhalen binnenkort op mijn iPod touch?!
of niemand ideeën?
Niet, maar ik heb niet echt zin om naar games te zoeken. en ben van plan superveel games erop te zetten, dit om saaie lessen wat leuker te maken en om de reizen naar overal en nergens waar ik heen ga iets korter te laten voelen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat weten we direct te verzinnen zonder jouw interesses te weten. Daarnaast... hoe moeilijk is de zoekfunctie in itunes?
Doen, niemand die je tegen houdquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
zit te denken om mijn macbook pro 13" uit te breiden met 8GB
Met 8GB of naar 8GB? Sowieso voldoendequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Hihi naar 8GB, ik heb hem in december gekocht dus heb nog de 2GB versiequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Met 8GB of naar 8GB? Sowieso voldoende
waarom 8? ik weet niet wat je er mee doet, maar voor het gros van de mensen is 4 GB echt voldoende. 8 GB maakt het niet sneller.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:What’s New:
* Major Performance Improvements
In addition to full 64-Bit architecture support, enjoy incredible image editing performance in every part of the app.
* Layer Groups
Use Layer Groups to arrange your layers quickly and in a logical order and to reduce clutter in the Layers palette.
* Flickr, Picasa, and Facebook
Quickly and easily publish your images to Flickr, Picasa or Facebook – an online photo management and sharing applications.
* Import
Easily import images from cameras, scanners, and multifunction devices, and devices such as the iPhone.
* New Transform Tools
Enjoy the new transforming tools, redesigned to be more precise and powerful yet also much easier to use.
* Bug Fixes and Improvements
For more information about new features, improvements, and corrected bugs, view the complete release notes.
* Aperture support
Quickly access your Aperture library, projects, albums, smart albums, or folders via the new Photo Browser palette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |