omdat 2GB echt te weinig is met photoshoppen en videobewerken etc, plus dat als ik nu 4 neem ik over tijdje toch wel wer 8 wil, kan het dan maar beter gelijk goed doen ... ik ken mezelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom 8? ik weet niet wat je er mee doet, maar voor het gros van de mensen is 4 GB echt voldoende. 8 GB maakt het niet sneller.
is dat een wekker?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:57 schreef Junkie het volgende:
Zat de "Wake On LAN" functie al in de iTunes Remote App, of is dat bij deze nieuwe versie bijgekomen?
Ik opende namelijk net de Remote App en hij stond nog ingesteld met mn desktop PC en die starte op. Erg handig!![]()
Hebben jullie ervaring met de WOL-Apps waarmee je een computer via internet kan opstarten?
Werkt dat een beetje? Ik zag daar net wat betaalde Apps van in de AppStore.
Moet je dan op de router een poort opengooien?
Neej, geen wekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef mac_this het volgende:
[..]
is dat een wekker?
leuk, heb ik binnenkort 3 wekkers!
Dan heb je denk ik pech.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:17 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom updaten ze de ipod classic niet? Ik wil een nieuwe!
En welke ipod moet dat gat dan vullen?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:20 schreef Junkie het volgende:
Dan heb je denk ik pech.
Want ik denk dat dit zelfs de laatste classic uitvoering zal zijn die ze zullen verkopen.
Oh, haha. kon het al niet vinden!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
Neej, geen wekker![]()
Met Wake-on-LAN kan je met een andere computer (of apparaat) aanzetten. Dit doe je door via het netwerk (LAN) een speciaal commando te sturen
Dit wordt bijvoorbeeld gebruikt bij bedrijven die zo computers aanzet vanuit de server om zo de updates op de andere computers door te voeren.
[..]
Dan heb je denk ik pech.
Want ik denk dat dit zelfs de laatste classic uitvoering zal zijn die ze zullen verkopen.
Dat weet Steve J.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En welke ipod moet dat gat dan vullen?
quote:Warmte probleem Macbook
Gepubliceerd op 9 July 2008
Iemand wilde tonen hoe heet zijn Macbook werd…
Door er een ei op te bakken!!!
Macbook zwart met ei
Lukte hem ook nog dus
quote:Mac OS X 10.6.5 build 10H548 Seed Note
Mac OS X Update 10.6.5 is an update to Mac OS X 10.6.
Known Issues
- None
Focus Areas
- 3D Graphics
- iCal
- QuickTime
- Time Machine
- USB Devices
je kan ook nadenken waarom ze nu een iPod Touch hebben uitgebracht te samen met andere nieuwe Pod gadgets...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:17 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom updaten ze de ipod classic niet? Ik wil een nieuwe!
De 3GS kan ook 1080p afspelen: iPhone 3GS totally capable of 1080p video playbackquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook "spannend" nieuws
http://www.macrumors.com/(...)estore-capabilities/
En dat ATV 1080p bron materiaal kan downscalen naar 720p
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1023131
Zal het in de toekomst echt mogelijk zijn 1080p te tonen???
Omzetten met Handbrake naar een iPod formaat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef mac_this het volgende:
Maar God, wat bekrast die achterkant toch snel, van een paar keer de broekzak in en uit!
/EdiT: Weet iemand van jullie hoe je op de iPod Touch 4g Video_TS audio_ts bestanden afspeelt?
heb films binnengehaald via nieuwsgroepen, maar snap er nu niks meer van!
Oh. Dankjewel. Ik zal het zometeen gelijk uitproberen. Muy graçias.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
Omzetten met Handbrake naar een iPod formaat.
Nog steeds bezigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben dus al gewoon 24u bezig op mijn werkdocumenten op iDisk te zetten (7Gb): lekker, zo'n 'iDisk niet synchroon' melding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |