Er staat bij. Inc. afstandsbedieningquote:Op maandag 27 september 2010 18:46 schreef mac_this het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, even prt-scr. gedaan.
(En, Ohja. ik gebruik nog windhoos hoor, voor degenen die het opvallen!)

Haha, zal ik eens beginnen over jouquote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Windows
Mensen die Windhoos zeggen

Hangt af van model, leeftijd, staat en of je hem daadwerkelijk krijgt of niet.quote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef bpi het volgende:
ik heb zojuist een macbook air op ebay kunnen kopen voor 510 euro. inclusief een superdrive en afstandsbediening. is toch een koopje of niet soms?

op mac2sell stond dat hij nog 720 euro waart is en ja ben hem daarstraks gaan halen. Batterij gaat nog een 3 uur mee. Is een 1,66 ghz. En er staat geen kras of iets op.quote:Op maandag 27 september 2010 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt af van model, leeftijd, staat en of je hem daadwerkelijk krijgt of niet.

Wees gerust, de kans dat je eten voor haar moet koken is nogal kleinquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
En de Mac-Chick van september op Macenstein.com is:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze dat was, maar jammer dat ze vegetarier is..
Kijk Samsung, zo maak je een iPad-concurent. Jammer dat hij maar 7 inch is, een enorme bezel heeft en de prijs nog niet bekend is, maar verder ziet het er erg veelbelovend uit.quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
RIM introduces PlayBook -- the BlackBerry tablet
Ik moet zeggen, zo op het eerste gezicht ziet dit er toch best goed uit.

Ziet er interessant uit. Wel een beetje aan de kleine kant (7 inch) en ook pas in 2011…quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
RIM introduces PlayBook -- the BlackBerry tablet
Ik moet zeggen, zo op het eerste gezicht ziet dit er toch best goed uit.

Schwingggquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
En de Mac-Chick van september op Macenstein.com is:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze dat was, maar jammer dat ze vegetarier is..

Tis een clean install. Ik heb maar een andere G5 uit het rek gepaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Standaard oplossingen dan maar? PRAM resetten? Nieuwe user aanmaken?

10 euro voor die andere geboden danquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tis een clean install. Ik heb maar een andere G5 uit het rek gepakt

Dan kan ik genoeg mensen hier nog wel een plezier doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
10 euro voor die andere geboden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |