Bron Geenstijl.nlquote:Volgens de Colombiaanse website semana.com zou het Nederlandse FARC-meisje Tanja Nijmeijer uit Denekamp vandaag best eens omgekomen kunnen zijn na een bomaanslag. VN-redacteur Harm Botje laat weten dat de lichamen momenteel geïdentificeerd worden en dat het nog niet zeker is of Tanja tot de dode guerrilla's hoort. Eerder vandaag werd de dood van FARC-leider Jorge Briceno aka Mono Jojoy wel bevestigd. Volgens inlichtingendiensten zou Tanja het manusje-van-alles van Jojoy zijn.
"Het manusje-van-alles" Jaja.quote:
Inderdaad, Tanja is voor collumbia bijzaak, voor Nederland echter niet....quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Strani het volgende:
Ik ging dit ook net posten.
Overigens is het objectief gezien veel belangrijker dat Mono Jojoy is gedood. Hij is de tweede man in de militaire organisatie en de regering noemt dit 'de wellicht grootste klap ooit' voor de FARC.
Great minds...quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Strani het volgende:
Ik ging dit ook net posten.
Overigens is het objectief gezien veel belangrijker dat Mono Jojoy is gedood. Hij is de tweede man in de militaire organisatie en de regering noemt dit 'de wellicht grootste klap ooit' voor de FARC.
Ha, komen wij elkaar ook weer eens tegen op een feestje.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Viajero het volgende:
Ik denk dat het echt belangrijke nieuws voor Colombia is dat Mono Jojoy dood is.
De FARC worden steeds zwakker
Wow, dat klinkt heftig. Zijn er beelden van?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Strani het volgende:
Overigens was het helemaal geen bomaanslag maar een gericht bombardement van het leger waaraan 30 vliegtuigen en 26 of 27 helicopters aan meededen.
Nog niet en ik betwijfel ook of die er snel gaan komen. De minister van defensie gaf zojuist aan dat ze nog wat voorzichtig zullen zijn met informatie, met het oog op de veiligheid van de militairen. (En wie weet verdere operaties).quote:Op donderdag 23 september 2010 16:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt heftig. Zijn er beelden van?
Verder: manusje van alles, die zal wel onder het buro geschuild hebben.
Zo, geen half werk! Lijkt me dat er de kans op overlevenden dan nihil isquote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Strani het volgende:
Overigens was het helemaal geen bomaanslag maar een gericht bombardement van het leger waaraan 30 vliegtuigen en 26 of 27 helicopters aan meededen.
Nou ja, de dood van Mono Jojoy is bevestigd, en het is bekend dat zij de persoonlijke assistente van hem was. Als ze bij hem in de buurt was dan is het zeer waarschijnlijk dat ze ook dood is.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:59 schreef sp3c het volgende:
ja precies
lekker belangrijk wat er met nijmeijer gebeurt is
volgende week is ze weer springlevend en doet ze van alles voor de volgende manus en de week daarna is ze weer vermoedelijk dood maar niemand die het uit gaat zoeken
Pieter Storms heeft gelijk ... de journalistiek van tegenwoordig is klote
niemand checked meer zijn facten en schreeuwt gewoon elk gerucht wat ze tegen komen van de daken in de hoop dat ze de eerste zijn
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:59 schreef Viajero het volgende:
Trouwens, voor wie Spaans spreekt, het bron artikel:
http://www.semana.com/not(...)c-santos/144989.aspx
17 vliegtuigen die de boel bombardeerden. Die helicopters waren zeker voor de landtroepen?quote:Al parecer, en la noche del miércoles las tropas comenzaron a acercarse al punto exacto donde se encontraba ‘Jojoy’. Hasta que esta madrugada, 17 aviones de la Fuerza Aérea bombardearon el campamento, mientras en tierra tropas de la Fuerza de Tarea Conjunta Omega y unidades de Policía cercaban la zona.
Het artikel van Semana heeft het niet over helicopters, maar ik neem aan dat Strani andere Colombiaanse bronnen heeft.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:03 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
17 vliegtuigen die de boel bombardeerden. Die helicopters waren zeker voor de landtroepen?
Voor Nederland is zij ook bijzaak hoor, althans voor mij als gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Inderdaad, Tanja is voor collumbia bijzaak, voor Nederland echter niet....
Klopt, Caracol staat hier aan. Maar preciese aantallen kunnen nog wel veranderen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het artikel van Semana heeft het niet over helicopters, maar ik neem aan dat Strani andere Colombiaanse bronnen heeft.
Vergeleken met Colombiaanse vrouwen is deze meid gewoon een lelijke hork.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Neeeeee, niet onze lekkere geile communistische FARC-slet! Waarom?
Misselijk ventje.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
Verder: opgeruimd staat netjes.
Ach, je kunt het ook zo zien: zij heeft wat bereikt in het leven. Jij, daarentegen, zit op je vrije donderdagavond vuige taal te spuien op een internetforum.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef M_Schtoppel het volgende:-.
Hitler ook. Maar daarmee is het nog geen voorbeeld. Tanja is (wasquote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ach, je kunt het ook zo zien: zij heeft wat bereikt in het leven. Jij, daarentegen, zit op je vrije donderdagavond vuige taal te spuien op een internetforum.
Je bedoelt zoals bij die schietpartij in Almere met een dode, die ondertussen weer leeft?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
meestal worden de vermoedens later daadwerkelijk bevestigd
Kijk eens aan, een echte Godwin.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:29 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Hitler ook. Maar daarmee is het nog geen voorbeeld.
Boosaardigquote:Op donderdag 23 september 2010 18:29 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Hitler ook. Maar daarmee is het nog geen voorbeeld. Tanja is (was) niet alleen dom, maar ook boosaardig.
Ik werd bijkans misselijk van deze reactie. Een terroriste die 'wat bereikt heeft'? Walgelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ach, je kunt het ook zo zien: zij heeft wat bereikt in het leven. Jij, daarentegen, zit op je vrije donderdagavond vuige taal te spuien op een internetforum.
Waar noem ik iemand dan een Nazi? Nergens. Ik toon hooguit de domheid van je stelling aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een echte Godwin.
Een prettig kotsen toegewenst.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werd bijkans misselijk van deze reactie. Een terroriste die 'wat bereikt heeft'? Walgelijk.
Kijk eens aan, nog een reductio ad hominem erbij ook. Het kan niet op vandaag...quote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Waar noem ik iemand dan een Nazi? Nergens. Ik toon hooguit de domheid van je stelling aan.
Volgens mij ben je niet zo slim, daarom zul je je wel identificeren met het proletariaat.
Het was gewoon een bitch, om het in modern Nederlands te zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Boosaardig![]()
Was ze nou boos of was ze aardig? Maak eens een keuze man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |