Vergeleken met Colombiaanse vrouwen is deze meid gewoon een lelijke hork.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Neeeeee, niet onze lekkere geile communistische FARC-slet! Waarom?
Misselijk ventje.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
Verder: opgeruimd staat netjes.
Ach, je kunt het ook zo zien: zij heeft wat bereikt in het leven. Jij, daarentegen, zit op je vrije donderdagavond vuige taal te spuien op een internetforum.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef M_Schtoppel het volgende:-.
Hitler ook. Maar daarmee is het nog geen voorbeeld. Tanja is (wasquote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ach, je kunt het ook zo zien: zij heeft wat bereikt in het leven. Jij, daarentegen, zit op je vrije donderdagavond vuige taal te spuien op een internetforum.
Je bedoelt zoals bij die schietpartij in Almere met een dode, die ondertussen weer leeft?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
meestal worden de vermoedens later daadwerkelijk bevestigd
Kijk eens aan, een echte Godwin.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:29 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Hitler ook. Maar daarmee is het nog geen voorbeeld.
Boosaardigquote:Op donderdag 23 september 2010 18:29 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Hitler ook. Maar daarmee is het nog geen voorbeeld. Tanja is (was) niet alleen dom, maar ook boosaardig.
Ik werd bijkans misselijk van deze reactie. Een terroriste die 'wat bereikt heeft'? Walgelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ach, je kunt het ook zo zien: zij heeft wat bereikt in het leven. Jij, daarentegen, zit op je vrije donderdagavond vuige taal te spuien op een internetforum.
Waar noem ik iemand dan een Nazi? Nergens. Ik toon hooguit de domheid van je stelling aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een echte Godwin.
Een prettig kotsen toegewenst.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werd bijkans misselijk van deze reactie. Een terroriste die 'wat bereikt heeft'? Walgelijk.
Kijk eens aan, nog een reductio ad hominem erbij ook. Het kan niet op vandaag...quote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Waar noem ik iemand dan een Nazi? Nergens. Ik toon hooguit de domheid van je stelling aan.
Volgens mij ben je niet zo slim, daarom zul je je wel identificeren met het proletariaat.
Het was gewoon een bitch, om het in modern Nederlands te zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Boosaardig![]()
Was ze nou boos of was ze aardig? Maak eens een keuze man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |