Doe eens lekker niet, nu staan al deze topics bovenaan in mijn AT, kijk ik ze na voor nieuwe posts, en alles wat ik krijg is 20 keer 'schop'.quote:
Ja, dat had ik ook! Oh de discussie laait weer opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe eens lekker niet, nu staan al deze topics bovenaan in mijn AT, kijk ik ze na voor nieuwe posts, en alles wat ik krijg is 20 keer 'schop'.
Ik vond het al helemaal leuk dat er in zoveel topics gepost was, ging er eens lekker voor zitten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook! Oh de discussie laait weer op...oh nee, toch niet
Oh iemand met een scanner in de buurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef iBenny het volgende:
Er staat een (halve) pagina in de Telegraaf gevuld met een interview met Pearl
Nope... eigenlijk wel, maar die doet het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh iemand met een scanner in de buurt?
Ik vond dat alle kandidaten die nog in de halve finale staan ergens bovenaan moesten staan. Associaal he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe eens lekker niet, nu staan al deze topics bovenaan in mijn AT, kijk ik ze na voor nieuwe posts, en alles wat ik krijg is 20 keer 'schop'.
quote:Dat is je gelukt. Als je nu moet kiezen: een hoofdrol in een musical of The Voice of Holland winnen, wat wordt het dan?
The Voice winnen. Een hoofdrol kan daarna altijd nog.
O, haar liedjes staan nog niet op deze pagina.quote:Je hoort vaak Ben Saunders gaat winnen, maar de stemmen van Pearl Jozefzoon en Kim de Boer zijn eigenlijk veel beter. Wat vind je daarvan?
Ik hoor dat ook, maar beschouw het als een mooi compliment. Ben heeft ook een echte voice, maar volgens mij ook nog eens een absolute X-factor.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk dat Nick ook zei dat ze zo professioneel is.
Ik zag laatst een stukje van Pearl met wat musical-collega's en die zeiden ook allemaal dat ze altijd zó goed voorbereid is. Als er iets gedaan moet worden komt zij met uitgetypt werk en liedjes voor de hele groep aan, kant-en-klaar. Alles volledig uitgewerkt![]()
Pearl zong haar single live het beste. Na alle druk. Heel knap gedaan. Zij kan dit brengen. Een echte live performer. Terwijl dit toch een behoorlijk zoet nummer is. Ja, de live versie stond me meer aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:08 schreef creno het volgende:
Afgaande op de singles die gisteren gezongen werden, dan moet Pearl winnen !
heb je vrijdag gekeken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
Goed, maar van mij mag ze nog wel een beetje los komen
vrijdag gekeken?quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik had haar nog wel Halo willen horen zingen
quote:
Misschien moet jij even naar de datum van de posts kijkenquote:
Vrijquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft ze wel vrij bij legally blonde nu of moet ze daar ook nog aan de bak deze week?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Flounder het volgende:
Zucht, zat Jennifer maar in de finale, dan was de keus niet zo moeilijk....
Oh gelukkig maar. Ik heb écht heel veel respect voor hoe ze de afgelopen tijd de ballen in de lucht heeft gehouden, een echte pro!quote:
Ze moest werken gisteren, zoiets zei ze in het begin van de showquote:
Nou ja er zijn meer verbazingwekkende deelnemers geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef UltraR het volgende:
Ik ben verrast door hoe populair zij is.
Ik zie er persoonlijk echt helemaal niets in, was een zekere nummer 4 voor me. Zij heeft toch werkelijk helemaal niets unieks?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef xstatic1975 het volgende:
ze is mooi en zingt loepzuiver. maar ook arrogant en haar stijl is boring as hell
Oh, dat arrogante heb ik toch niet echt gezien bij haarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef xstatic1975 het volgende:
ze is mooi en zingt loepzuiver. maar ook arrogant en haar stijl is boring as hell
Je weet hoe dat gaat he. Als je je goed ergens voor voorbereidt en perfectionistisch bent, dan ben je arrogant want in NL moet je gewoon normaal doen en niet boven de middelmaat uitstekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dat arrogante heb ik toch niet echt gezien bij haar
Dat vond ik juist zo geweldig aan haar,dat professionele en hardwerkendequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat he. Als je je goed ergens voor voorbereidt en perfectionistisch bent, dan ben je arrogant want in NL moet je gewoon normaal doen en niet boven de middelmaat uitsteken
Ja, omdat ze zo professioneel en relaxt is, en niet hysterisch en emo, is dat waarschijnlijk arrogant.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat he. Als je je goed ergens voor voorbereidt en perfectionistisch bent, dan ben je arrogant want in NL moet je gewoon normaal doen en niet boven de middelmaat uitsteken
Als je in een topic over tvoh een racistische opmerking weet te stoppen dan ben je echt zo verschrikkelijk zielig. Wat een kneusje ben jij zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Nu maar hopen dat haar kleurgenoten er iets van opsteken
Idd. jammer zo'n reactiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je in een topic over tvoh een racistische opmerking weet te stoppen dan ben je echt zo verschrikkelijk zielig. Wat een kneusje ben jij zeg.
Gelet op het feit dat ieder mens genetisch uniek is en als gevolg daarvan de stembanden dus ook is die opmerking zeer dom.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Noelle06 het volgende:
Pearl is goed daar kan je bijna niet omheen maar om nou te zeggen ze heb ""The Voice"![]()
Geen unieke stem en weinig veelzijdig.
Natuurlijk wel een dooddoener hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Gelet op het feit dat ieder mens genetisch uniek is en als gevolg daarvan de stembanden dus ook is die opmerking zeer dom.
Hey, die muts zegt dat haar stem niet uniek is, ik geef alleen maar aan dat dat wel het geval isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Je snapt hopelijk ook wel dat het niet letterlijk bedoeld wordt dat die stem exact hetzelfde is als een andere stem.
Ben heeft ook niet echt een unieke stem eerlijk gezegd. Rauw randje erin etc etc, net als nog vele anderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk wel een dooddoener he. Iemand kan haar best 13 in een dozijn noemen. Sowieso waren de nummers die ze zong dat (en die waren ook allemaal verschillend).
Klopt, ze zingt samen met Ruudquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Volgens bronnen staat ze aanstaande zaterdag in de show Op zoek naar Zorro. Daar zingt ze een nr uit Aida samen met een kandidaat.
Zeker. Als er nog een keer een Aida gemaakt wordt (wat ik wel hoop), mag zij het worden. Weer een traantje gelaten.quote:
Ja, he? *Zwijmel, zwijmel*quote:
quote:Pearl Jozefzoon komt met Nederlandstalig album
Weer een The Voice of Holland-kandidaat die van zich laat horen. Dit keer is het Pearl Jozefzoon, die in De Telegraaf bekendmaakt dat er in september een Nederlandstalig album van haar staat te verschijnen. Ze werkt daarvoor samen met CNR Entertainment. “Welke stijl het precies wordt, is nu nog moeilijk te zeggen. Ik ga in principe voor pop met hier en daar een vleugje soul”, verklapt ze.
Pearl, die in de finale in januari pal achter Ben Saunders eindigde, krijgt nog hulp van haar coaches Nick & Simon. “Toen ze hoorden dat ik bezig ben met mijn eigen CD gaven ze meteen aan dat me erbij wilden helpen. En dat doen ze dus nu ook.”
Pearl heeft ook in de musical Legally Blonde gespeeld. Onduidelijk is of die musicalambities op een laag pitje staan of helemaal zijn verdwenen.
Versie alleen met Wolterquote:Wolter Kroes in duet met Voice of Holland-ster
AMSTERDAM - Wolter Kroes heeft een duet opgenomen met The Voice of Holland-zangeres Pearl Jozefzoon.
De zanger had het nummer Breken van de lijn eerder alleen opgenomen, maar voor zijn gevoel mistte er iets. Hij schakelde daarom de hulp in van Jozefzoon, die als tweede eindigde bij het eerste seizoen van The Voice of Holland, na Ben Saunders.
Breken van de lijn is het eerste nummer van het nieuwe album van de 42-jarige zanger, Tussen jou en mij. Kroes is vooral bekend van zijn hits Ik heb de hele nacht liggen dromen en Viva Hollandia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |