Doe eens lekker niet, nu staan al deze topics bovenaan in mijn AT, kijk ik ze na voor nieuwe posts, en alles wat ik krijg is 20 keer 'schop'.quote:
Ja, dat had ik ook! Oh de discussie laait weer opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe eens lekker niet, nu staan al deze topics bovenaan in mijn AT, kijk ik ze na voor nieuwe posts, en alles wat ik krijg is 20 keer 'schop'.
Ik vond het al helemaal leuk dat er in zoveel topics gepost was, ging er eens lekker voor zitten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook! Oh de discussie laait weer op...oh nee, toch niet
Oh iemand met een scanner in de buurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef iBenny het volgende:
Er staat een (halve) pagina in de Telegraaf gevuld met een interview met Pearl
Nope... eigenlijk wel, maar die doet het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh iemand met een scanner in de buurt?
Ik vond dat alle kandidaten die nog in de halve finale staan ergens bovenaan moesten staan. Associaal he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe eens lekker niet, nu staan al deze topics bovenaan in mijn AT, kijk ik ze na voor nieuwe posts, en alles wat ik krijg is 20 keer 'schop'.
quote:Dat is je gelukt. Als je nu moet kiezen: een hoofdrol in een musical of The Voice of Holland winnen, wat wordt het dan?
The Voice winnen. Een hoofdrol kan daarna altijd nog.
O, haar liedjes staan nog niet op deze pagina.quote:Je hoort vaak Ben Saunders gaat winnen, maar de stemmen van Pearl Jozefzoon en Kim de Boer zijn eigenlijk veel beter. Wat vind je daarvan?
Ik hoor dat ook, maar beschouw het als een mooi compliment. Ben heeft ook een echte voice, maar volgens mij ook nog eens een absolute X-factor.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk dat Nick ook zei dat ze zo professioneel is.
Ik zag laatst een stukje van Pearl met wat musical-collega's en die zeiden ook allemaal dat ze altijd zó goed voorbereid is. Als er iets gedaan moet worden komt zij met uitgetypt werk en liedjes voor de hele groep aan, kant-en-klaar. Alles volledig uitgewerkt![]()
Pearl zong haar single live het beste. Na alle druk. Heel knap gedaan. Zij kan dit brengen. Een echte live performer. Terwijl dit toch een behoorlijk zoet nummer is. Ja, de live versie stond me meer aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:08 schreef creno het volgende:
Afgaande op de singles die gisteren gezongen werden, dan moet Pearl winnen !
heb je vrijdag gekeken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
Goed, maar van mij mag ze nog wel een beetje los komen
vrijdag gekeken?quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik had haar nog wel Halo willen horen zingen
quote:
Misschien moet jij even naar de datum van de posts kijkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |