Vrijquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft ze wel vrij bij legally blonde nu of moet ze daar ook nog aan de bak deze week?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Flounder het volgende:
Zucht, zat Jennifer maar in de finale, dan was de keus niet zo moeilijk....
Oh gelukkig maar. Ik heb écht heel veel respect voor hoe ze de afgelopen tijd de ballen in de lucht heeft gehouden, een echte pro!quote:
Ze moest werken gisteren, zoiets zei ze in het begin van de showquote:
Nou ja er zijn meer verbazingwekkende deelnemers geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef UltraR het volgende:
Ik ben verrast door hoe populair zij is.
Ik zie er persoonlijk echt helemaal niets in, was een zekere nummer 4 voor me. Zij heeft toch werkelijk helemaal niets unieks?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef xstatic1975 het volgende:
ze is mooi en zingt loepzuiver. maar ook arrogant en haar stijl is boring as hell
Oh, dat arrogante heb ik toch niet echt gezien bij haarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef xstatic1975 het volgende:
ze is mooi en zingt loepzuiver. maar ook arrogant en haar stijl is boring as hell
Je weet hoe dat gaat he. Als je je goed ergens voor voorbereidt en perfectionistisch bent, dan ben je arrogant want in NL moet je gewoon normaal doen en niet boven de middelmaat uitstekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dat arrogante heb ik toch niet echt gezien bij haar
Dat vond ik juist zo geweldig aan haar,dat professionele en hardwerkendequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat he. Als je je goed ergens voor voorbereidt en perfectionistisch bent, dan ben je arrogant want in NL moet je gewoon normaal doen en niet boven de middelmaat uitsteken
Ja, omdat ze zo professioneel en relaxt is, en niet hysterisch en emo, is dat waarschijnlijk arrogant.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat he. Als je je goed ergens voor voorbereidt en perfectionistisch bent, dan ben je arrogant want in NL moet je gewoon normaal doen en niet boven de middelmaat uitsteken
Als je in een topic over tvoh een racistische opmerking weet te stoppen dan ben je echt zo verschrikkelijk zielig. Wat een kneusje ben jij zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Nu maar hopen dat haar kleurgenoten er iets van opsteken
Idd. jammer zo'n reactiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je in een topic over tvoh een racistische opmerking weet te stoppen dan ben je echt zo verschrikkelijk zielig. Wat een kneusje ben jij zeg.
Gelet op het feit dat ieder mens genetisch uniek is en als gevolg daarvan de stembanden dus ook is die opmerking zeer dom.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Noelle06 het volgende:
Pearl is goed daar kan je bijna niet omheen maar om nou te zeggen ze heb ""The Voice"![]()
Geen unieke stem en weinig veelzijdig.
Natuurlijk wel een dooddoener hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Gelet op het feit dat ieder mens genetisch uniek is en als gevolg daarvan de stembanden dus ook is die opmerking zeer dom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |