Hey, die muts zegt dat haar stem niet uniek is, ik geef alleen maar aan dat dat wel het geval isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Je snapt hopelijk ook wel dat het niet letterlijk bedoeld wordt dat die stem exact hetzelfde is als een andere stem.
Ben heeft ook niet echt een unieke stem eerlijk gezegd. Rauw randje erin etc etc, net als nog vele anderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk wel een dooddoener he. Iemand kan haar best 13 in een dozijn noemen. Sowieso waren de nummers die ze zong dat (en die waren ook allemaal verschillend).
Klopt, ze zingt samen met Ruudquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Volgens bronnen staat ze aanstaande zaterdag in de show Op zoek naar Zorro. Daar zingt ze een nr uit Aida samen met een kandidaat.
Zeker. Als er nog een keer een Aida gemaakt wordt (wat ik wel hoop), mag zij het worden. Weer een traantje gelaten.quote:
Ja, he? *Zwijmel, zwijmel*quote:
quote:Pearl Jozefzoon komt met Nederlandstalig album
Weer een The Voice of Holland-kandidaat die van zich laat horen. Dit keer is het Pearl Jozefzoon, die in De Telegraaf bekendmaakt dat er in september een Nederlandstalig album van haar staat te verschijnen. Ze werkt daarvoor samen met CNR Entertainment. “Welke stijl het precies wordt, is nu nog moeilijk te zeggen. Ik ga in principe voor pop met hier en daar een vleugje soul”, verklapt ze.
Pearl, die in de finale in januari pal achter Ben Saunders eindigde, krijgt nog hulp van haar coaches Nick & Simon. “Toen ze hoorden dat ik bezig ben met mijn eigen CD gaven ze meteen aan dat me erbij wilden helpen. En dat doen ze dus nu ook.”
Pearl heeft ook in de musical Legally Blonde gespeeld. Onduidelijk is of die musicalambities op een laag pitje staan of helemaal zijn verdwenen.
Versie alleen met Wolterquote:Wolter Kroes in duet met Voice of Holland-ster
AMSTERDAM - Wolter Kroes heeft een duet opgenomen met The Voice of Holland-zangeres Pearl Jozefzoon.
De zanger had het nummer Breken van de lijn eerder alleen opgenomen, maar voor zijn gevoel mistte er iets. Hij schakelde daarom de hulp in van Jozefzoon, die als tweede eindigde bij het eerste seizoen van The Voice of Holland, na Ben Saunders.
Breken van de lijn is het eerste nummer van het nieuwe album van de 42-jarige zanger, Tussen jou en mij. Kroes is vooral bekend van zijn hits Ik heb de hele nacht liggen dromen en Viva Hollandia.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |