Voordat ik in Rotterdam-Zuid ben...quote:
Verrassendquote:
Het insectje wat ik zoek schiet wel op, maar de tool om het te vinden niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
De dag schiet maar niet op. Hier althans.
Met rechts?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ll fopt ons, hij loopt weer naar het koffieautomaat.
Dequote:Op donderdag 23 september 2010 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ll fopt ons, hij loopt weer naar het koffieautomaat.
quote:
Neus zequote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben even off, even frisse neus halen
nee, niet verkeerd lezen, perverselingen.quote:
C_A!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was zo bang dat de verdoving niet werkte, heb 4,5 spuit gehad
Gaatje is niet schoongemaakt, noodvulling erin dat wel en dat deed zelfs pijnde tranen stroomde over me wangen
Nu moet ik volgende week vrijdag in Nederland naar de tandarts.....
Mag nu alleen aan de linkerkant eten en niet meer snoepen etc. Veel drinken (geen drank)
En pijpen?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Gaatje is niet schoongemaakt, noodvulling erin dat wel en dat deed zelfs pijnde tranen stroomde over me wangen
Mag nu alleen aan de linkerkant eten en niet meer snoepen etc. Veel drinken (geen drank)
Jij nog een zooi sterkte, de komende tijd.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Die kaart...![]()
Ik kreeg gewoon kippenvel envan.
Echt... ik heb er geen woorden voor![]()
Dankjulliewel
No problemquote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Die kaart...![]()
Dankjulliewel
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Die kaart...![]()
Dankjulliewel
Daar mag je Tombo en Miauw voor bedankenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Die kaart...![]()
Dankjulliewel
nee hoor, die kaart is namens iedereenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar mag je Tombo en Miauw voor bedanken
Jaquote:Op donderdag 23 september 2010 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee hoor, die kaart is namens iedereen
En jij ook sterkte trouwens met je kiesquote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
De kaart is voor Benny van ons allemaal okquote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar jullie kwamen met dat goeden initiatief
Okquote:Op donderdag 23 september 2010 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De kaart is voor Benny van ons allemaal ok
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik las lekkere kut (hihi)quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Sterkte C_A, lekker kut op je vakantie idd
C_A en een WOKNOK?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las het ook in eerste instantie
Echt de aller-, allereerste?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom nog Donald Duck pockets tegen van de allereerste serie, misschien kan ik daar nog leuk voor beuren via Marktplaats.
Ja, toen ze net op de markt kwamen a F7,50. Ik heb pocket 12, 13, 14, 16, 17.quote:
M'n neef verzamelt die dingen... zal ik vragen of die die nog moet/wat je daarvoor kan vragen?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, toen ze net op de markt kwamen a F7,50. Ik heb pocket 12, 13, 14, 16, 17.
ooooooooooohwquote:O wacht, niet die uit de jaren 70.
3e reeks, 1992 naar heden.
Bennyquote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Die kaart...![]()
Dankjulliewel
Nee, ik heb geen telefoontjes met vrouwennaampjesquote:
Ik ook niet. Ik heb Wildfire.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen telefoontjes met vrouwennaampjes![]()
Ik wil Brampatatladaaasje
Oh maak me gekquote:Op donderdag 23 september 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb Wildfire.
De meesten die ik ken vragen als administratiekosten 1 maandje huur.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is die Rob MuntzGewoon een particuliere verhuurclub die >300 administratiekosten vraagt als je via hen gaat huren
Pgrquote:
Benny desire ik dan weer welquote:
Kwaliteit kost wat.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is die Rob MuntzGewoon een particuliere verhuurclub die >300 administratiekosten vraagt als je via hen gaat huren
Ja das ook weer zo eigenlijk. Vaak ben je de eerste maand 3 maanden huur kwijt, borg, huur en administratiekostenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meesten die ik ken vragen als administratiekosten 1 maandje huur.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny desire ik dan weer welBeetje wokken enzo
Nee, geen beweging, ik wacht tot mijn 2 aankomen in Belarusquote:Op donderdag 23 september 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog kaartjes verzonden / ontvangen?
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
Het eerste plaatje als je zoekt naar Desire op google__!
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
Het eerste plaatje als je zoekt naar Desire op google__!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, mijne moet in Indonesie aankomenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, geen beweging, ik wacht tot mijn 2 aankomen in BelarusEn Amerika
Welk programma?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
OH MAI KOTT
Iemand die ken van vroegah (ooit mee gezoend) deed schijnbaar mee met dat programma van Chantal Jansen
Welkeee????quote:Op donderdag 23 september 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
OH MAI KOTT
Iemand die ken van vroegah (ooit mee gezoend) deed schijnbaar mee met dat programma van Chantal Jansen
Ik kom op 4 per maand ongeveer denk ik, dus beetje zoals jou, 1 per weekquote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, mijne moet in Indonesie aankomen![]()
Maar ik verstuur er toch maar 1 per week.
Gisteren gelijk ook weer een vel zegels gehaald voor buiten Europa.
We hoeven gelukkig niet te likkenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom op 4 per maand ongeveer denk ik, dus beetje zoals jou, 1 per week
En velletje is het hier ook weer tijd voor
Plakkenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We hoeven gelukkig niet te likken![]()
Zelfklevend
Dat Weten Zij Veel.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk programma?
Jij steegjesloeber
Johquote:Op donderdag 23 september 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Beetje indisch typje, niet zo heel lang.
Kun je plakken Piscesquote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Net wat leuks gevonden om in elkaar te knutselen
Een kat:
http://itsokaytolikeit.co(...)9/06/ceiling_cat.jpg
Jessica. Maar ik weet niet of het al in afgelopen aflevering was en of ze daar hetzelfde hetenquote:
Ik hou wel van knutselwerkjesquote:
Ga maar aan de slag zou ik zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou wel van knutselwerkjes![]()
Nee dat met al die categorien mensen, en dat 1 kandidaat dan tegen die lui speelt. En dus heel grappig allerlei vooroordelen gaat toepassen. Een vraag over klassieke muziek tegen de 'gansters/negers' speelt, en een vraag over technologie tegen de 'blondjes/modellen'quote:Op donderdag 23 september 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat dat progr. waar een panel moet raden wie de ex van iemand is?
Ik probeer m'n inktpatronen juist een beetje te sparen, jaag ze er altijd doorheenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga maar aan de slag zou ik zeggen![]()
Ik zie het eindresultaat wel
Inktpatronen zijn altijd duurder dan de printer zelfquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik probeer m'n inktpatronen juist een beetje te sparen, jaag ze er altijd doorheen
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat lief!!
[..]woei!! Mag ik blijven?
Ciaotjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |