Dat Weten Zij Veel.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk programma?
Jij steegjesloeber
Johquote:Op donderdag 23 september 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Beetje indisch typje, niet zo heel lang.
Kun je plakken Piscesquote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Net wat leuks gevonden om in elkaar te knutselen
Een kat:
http://itsokaytolikeit.co(...)9/06/ceiling_cat.jpg
Jessica. Maar ik weet niet of het al in afgelopen aflevering was en of ze daar hetzelfde hetenquote:
Ik hou wel van knutselwerkjesquote:
Ga maar aan de slag zou ik zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou wel van knutselwerkjes![]()
Nee dat met al die categorien mensen, en dat 1 kandidaat dan tegen die lui speelt. En dus heel grappig allerlei vooroordelen gaat toepassen. Een vraag over klassieke muziek tegen de 'gansters/negers' speelt, en een vraag over technologie tegen de 'blondjes/modellen'quote:Op donderdag 23 september 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat dat progr. waar een panel moet raden wie de ex van iemand is?
Ik probeer m'n inktpatronen juist een beetje te sparen, jaag ze er altijd doorheenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga maar aan de slag zou ik zeggen![]()
Ik zie het eindresultaat wel
Inktpatronen zijn altijd duurder dan de printer zelfquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik probeer m'n inktpatronen juist een beetje te sparen, jaag ze er altijd doorheen
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat lief!!
[..]woei!! Mag ik blijven?
Ciaotjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |