Oh maak me gekquote:Op donderdag 23 september 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb Wildfire.
De meesten die ik ken vragen als administratiekosten 1 maandje huur.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is die Rob MuntzGewoon een particuliere verhuurclub die >300 administratiekosten vraagt als je via hen gaat huren
Pgrquote:
Benny desire ik dan weer welquote:
Kwaliteit kost wat.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is die Rob MuntzGewoon een particuliere verhuurclub die >300 administratiekosten vraagt als je via hen gaat huren
Ja das ook weer zo eigenlijk. Vaak ben je de eerste maand 3 maanden huur kwijt, borg, huur en administratiekostenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meesten die ik ken vragen als administratiekosten 1 maandje huur.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny desire ik dan weer welBeetje wokken enzo
Nee, geen beweging, ik wacht tot mijn 2 aankomen in Belarusquote:Op donderdag 23 september 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog kaartjes verzonden / ontvangen?
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
Het eerste plaatje als je zoekt naar Desire op google__!
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
Het eerste plaatje als je zoekt naar Desire op google__!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, mijne moet in Indonesie aankomenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, geen beweging, ik wacht tot mijn 2 aankomen in BelarusEn Amerika
Welk programma?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
OH MAI KOTT
Iemand die ken van vroegah (ooit mee gezoend) deed schijnbaar mee met dat programma van Chantal Jansen
Welkeee????quote:Op donderdag 23 september 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
OH MAI KOTT
Iemand die ken van vroegah (ooit mee gezoend) deed schijnbaar mee met dat programma van Chantal Jansen
Ik kom op 4 per maand ongeveer denk ik, dus beetje zoals jou, 1 per weekquote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, mijne moet in Indonesie aankomen![]()
Maar ik verstuur er toch maar 1 per week.
Gisteren gelijk ook weer een vel zegels gehaald voor buiten Europa.
We hoeven gelukkig niet te likkenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom op 4 per maand ongeveer denk ik, dus beetje zoals jou, 1 per week
En velletje is het hier ook weer tijd voor
Plakkenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We hoeven gelukkig niet te likken![]()
Zelfklevend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |