Voordat ik in Rotterdam-Zuid ben...quote:
Verrassendquote:
Het insectje wat ik zoek schiet wel op, maar de tool om het te vinden niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
De dag schiet maar niet op. Hier althans.
Met rechts?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ll fopt ons, hij loopt weer naar het koffieautomaat.
Dequote:Op donderdag 23 september 2010 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ll fopt ons, hij loopt weer naar het koffieautomaat.
quote:
Neus zequote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben even off, even frisse neus halen
nee, niet verkeerd lezen, perverselingen.quote:
C_A!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was zo bang dat de verdoving niet werkte, heb 4,5 spuit gehad
Gaatje is niet schoongemaakt, noodvulling erin dat wel en dat deed zelfs pijnde tranen stroomde over me wangen
Nu moet ik volgende week vrijdag in Nederland naar de tandarts.....
Mag nu alleen aan de linkerkant eten en niet meer snoepen etc. Veel drinken (geen drank)
En pijpen?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Gaatje is niet schoongemaakt, noodvulling erin dat wel en dat deed zelfs pijnde tranen stroomde over me wangen
Mag nu alleen aan de linkerkant eten en niet meer snoepen etc. Veel drinken (geen drank)
Jij nog een zooi sterkte, de komende tijd.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Die kaart...![]()
Ik kreeg gewoon kippenvel envan.
Echt... ik heb er geen woorden voor![]()
Dankjulliewel
No problemquote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Die kaart...![]()
Dankjulliewel
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Die kaart...![]()
Dankjulliewel
Daar mag je Tombo en Miauw voor bedankenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
Die kaart...![]()
Dankjulliewel
nee hoor, die kaart is namens iedereenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar mag je Tombo en Miauw voor bedanken
Jaquote:Op donderdag 23 september 2010 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee hoor, die kaart is namens iedereen
En jij ook sterkte trouwens met je kiesquote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |