quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet heul wel hoe je woorden speld
'Woorden' is dan ook zo goed als het enige juiste woord in bovenstaande zin.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen je doet er niks mee?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze gaan iig niet diep genoeg, want hij is er nog steedsquote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
welke spelden gebruik jij altijd
Ja ik dacht... ik gebruik de dingen die ik geleerd heb vanochtend.quote:
Jullie maken van heel ook altijd heul enzow.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen je doet er niks mee?
Wat waren de afkortingen ook alweer? en de betekenissen?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht... ik gebruik de dingen die ik geleerd heb vanochtend.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
'Woorden' is dan ook zo goed als het enige juiste woord in bovenstaande zin.
Dus?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jullie maken van heel ook altijd heul enzow.
Hierquote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat waren de afkortingen ook alweer? en de betekenissen?
ODOL, PLORK, PINO, WOKNOK, IPHquote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat waren de afkortingen ook alweer? en de betekenissen?
Ik moet vanaf volgende week andere woordjes leren.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ODOL, PLORK, PINO, WOKNOK, IPH
IPH ken ik en een ODOL is ook zou als ik weet niet wat...maar de dingen die ik hier allemaal geleerd hebquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tombo is de enige vrouw die ze allemaal kentquote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
IPH ken ik en een ODOL is ook zou als ik weet niet wat...maar de dingen die ik hier allemaal geleerd heb
Die heeft er een iPhone-app voor.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al verdenk ik C_A er ook wel van, vraag me niet waarom
Hoe lang ben jij?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
IPH ken ik en een ODOL is ook zou als ik weet niet wat...maar de dingen die ik hier allemaal geleerd heb
een iPH-appquote:Op donderdag 23 september 2010 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft er een iPhone-app voor.
Ontzettende dikke ochtend lulquote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch IPH voor me.quote:
Hahaha ja van C_A kan ik het me ook voorstellenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo is de enige vrouw die ze allemaal kent![]()
Huppel, zo veelbelovend begonnen, maar niet geslaagdquote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ontzettende dikke ochtend lul
prachtig lichaam ontieglijke rot kop
potentieel interessant neuk object
geen idee meer
ideale pijp hoogte
Ik spring wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja, voor jou maakt het gewoon niet uit
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ken je die afkorting dan?
Ja, wij gebruikten dat ook al lang hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo is de enige vrouw die ze allemaal kent![]()
Ja ik wist nog wel ongeveer wat het was. Wist wel dat woknok de vrouwelijke tegenhanger van odol was.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huppel, zo veelbelovend begonnen, maar niet geslaagd
Visualquote:Op donderdag 23 september 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Prachtige MI nu![]()
*zwiep zwiep*
Graag gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Prachtige MI nu![]()
*zwiep zwiep*
WOKNOK, het klinkt ook gewoon te ranzigquote:Op donderdag 23 september 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wij gebruikten dat ook al lang hoorBehalve WOKNOK dan
Tip: niet te enthousiast op je knieen zakken als je op een grindpad ofzo staatquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het geeft ook niets
Je mankeert nog altijd niks aan je knieetjes toch?
Ik denk aan een wokpan met deksel?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WOKNOK, het klinkt ook gewoon te ranzig
Spinnende mannenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik heb vandaag nog geen zin om te sporten, ik val denk ik in slaap op de spinningfiets
Leg het probleem maar bij de ander neerquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het geeft ook niets
Je mankeert nog altijd niks aan je knieetjes toch?
Toch las ik dat jullie gaan wokken op de meetquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WOKNOK, het klinkt ook gewoon te ranzig
IDDquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk aan een wokpan met deksel?
Gewoon twee stappen naar de zijkant, dan ligt er vast gras.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tip: niet te enthousiast op je knieen zakken als je op een grindpad ofzo staat
Of een kussentje tegen assige knieenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tip: niet te enthousiast op je knieen zakken als je op een grindpad ofzo staat
Het valt me op dat er op onze sportschool steeds minder mannen spinnen. Not that I care. Des te meer interessants is er in de spiegel te zienquote:
Ja dus niet te enthousiast op het grindpad door de knieen gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon twee stappen naar de zijkant, dan ligt er vast gras.
Gatverrrrrquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk aan een wokpan met deksel?
Ik hou zo van getrainde kuitenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het valt me op dat er op onze sportschool steeds minder mannen spinnen. Not that I care. Des te meer interessants is er in de spiegel te zien
Hahahaha nee toch!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch las ik dat jullie gaan wokken op de meet
Even nadenken, groot plezier.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus niet te enthousiast op het grindpad door de knieen gaan
Flink uitgewoond worden?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er een alternatief voor 'serieus genomen worden'
Ik kan dat niet op een POP-formulier invullen
Als ik wakker word met een WOKNOK wil ik goed afgedroogd worden?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er een alternatief voor 'serieus genomen worden'
Ik kan dat niet op een POP-formulier invullen
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Flink uitgewoond worden?
Hard gepakt worden?
Keihard gedaan?
Dat laatste, sort ofquote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Maar in welk zinsverband? Iets met respect? Respect voor je werk? of serieus behandeld wil worden?
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik wakker word met een WOKNOK wil ik goed afgedroogd worden?
quote:
Dan kun je echt wel gewoon zeggen dat je serieus genomen wilt worden toch? Zou wel erg zijn als dat verkeerd begrepen wordtquote:
Wat is die W dan? Voor die Ontzettend Kouwe Natte Ochtend Kutquote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik wakker word met een WOKNOK wil ik goed afgedroogd worden?
Eehh..wacht, ik pas het even aanquote:Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kun je echt wel gewoon zeggen dat je serieus genomen wilt worden toch? Zou wel erg zijn als dat verkeerd begrepen wordt
Of zeg je ook nergens "komen"
Hoezo? Is er ook zo'n afkorting voor vrouwen dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zou er ook een afkorting zijn voor lekkere mannen met verkeerd gereedschap?
PLOKL?
Wijd opengesperde Klets....quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is die W dan? Voor die Ontzettend Kouwe Natte Ochtend Kut
Plokel?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zou er ook een afkorting zijn voor lekkere mannen met verkeerd gereedschap?
PLOKL?
Weer wat geleerd, dank jequote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wijd opengesperde Klets....
Wij zijn niet afhankelijk van gereedschap.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? Is er ook zo'n afkorting voor vrouwen dan?
Dat is te moeilijk en PLOKL bekt lekkerder.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Plokel?
Prachtig lichaam, ontzettend kleine erecte lul
Nee daar issie juist andersom. Goed gereedschap, maar niet lekker.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij zijn niet afhankelijk van gereedschap.En ik dacht dat PLORK van oorsprong over vrouwen ging.
Hoe dan ook, het lijkt me wel hendig.
Plezier was er wel hoorquote:
Jawel maar als je je ogen dicht doet kan je er nog wat mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee daar issie juist andersom. Goed gereedschap, maar niet lekker.
Prachtig lichaam ontiegelijk rotkop
Jaquote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ga je nog met Brammetje lunsen LL?
Toch niet weer een linkje over je AaiFoon Desire?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
http://open.spotify.com/u(...)qWXBOTrHFXNBzdrkqNZQ
Hij zal je nog wel kennenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaVoor het eerst in weken weer, dat wel
![]()
Heb er echt zin in
desier?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch niet weer een linkje over je AaiFoon Desire?
Ja dat ding komt hier net zo vaak voorbij als die Aaifoon tegenwoordig.quote:
Ja, LL is zo'n gadgethoer. Applefanatics uitschelden, maar ondertussen...quote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat ding komt hier net zo vaak voorbij als die Aaifoon tegenwoordig.
Hoerendoos en Zebra?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Maar is natuurlijk stukken beter dan de Aaifoon.
De HD & Z gezien Pheno?
Als je hem maar wel op je nachtkastje legt 's nachts.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Maar is natuurlijk stukken beter dan de Aaifoon.
Hihi, betraptquote:Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, LL is zo'n gadgethoer. Applefanatics uitschelden, maar ondertussen...
Bij de namen van dat ding denk ik aan een vrouwenfoontje. Desire, dat verzin je toch niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, LL is zo'n gadgethoer. Applefanatics uitschelden, maar ondertussen...
Ask HTC? Ik heb zo'n ding ook, maar al heette het WOKNOK, dan vind ik het nog prima.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de namen van dat ding denk ik aan een vrouwenfoontje. Desire, dat verzin je toch niet?
Wel een mooi aandenkenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plezier was er wel hoor
En 2 prachtige littekens op mn knieen
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)kelijke-android.html
http://tweakers.net/revie(...)hd2-met-android.html
Ik heb het niet gevolgd, dat doe ik pas weer over twee jaar,a ls mijn abo afloopt en er echt iets tofs nieuws zou moeten zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)kelijke-android.html
http://tweakers.net/revie(...)hd2-met-android.html
Eetze, maar dat zal lukkenquote:
quote:
gewoon iDentist downloaden.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Godver heb ik weernoodvulling ligt eruit. Ik ben bang voor de tandarts en nu moet ik hier nog naar de tandarts ook
Heeeeelp
quote:
Al jaren.quote:
Oh bah!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Godver heb ik weernoodvulling ligt eruit. Ik ben bang voor de tandarts en nu moet ik hier nog naar de tandarts ook
Heeeeelp
Dat is nog niet echt zeker. We moeten sowieso rond een week (of 2) van tevoren eens pmmen wie echt nog komt/gaat, en wie niet, en dan beslissen wat te doenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef Pheno het volgende:
Maar hoeveel hoekjes zijn er nog vrij bij dat drankgelag op de meet?
Nou he!quote:
De wat?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou he!
Maar ik zit in het maffiaspel ook, dus ik had het nu pas door
Ik zat buiten, in het zonnetje te lunchenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou he!
Maar ik zit in het maffiaspel ook, dus ik had het nu pas door
Oh, ik miste je alquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij vin mij niet lievv________________!!!
Wie wel dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij vin mij niet lievv________________!!!
Ik ook, erg hequote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
hou op ik zit echt weer hardop te lachen
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:hou op ik zit echt weer hardop te lachen
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij lacht heul niet om mij.
Maar je lacht me uit!![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dit vind ik echt harteloos, die jongen wil gewoon ergens bij horen en dan zitten jullie wel 2 vrouwen hem gewoon serieus hardop uit te lachen omdat hij een paar flauwe grapjes maakte en nog niet zo goed weet wanneer hij op moet houden.
Toch met links gedaan?quote:
Sorry Llquote:
Wie is Wiel?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat ze niet om mijn grappen lacht (wiel wel overigens?)
Maar mij uitlacht![]()
![]()
![]()
![]()
Ja niet zo'n succes. En het mikt wat lastigerquote:
Nee das geen wiel, das een (hand)karquote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry Ll![]()
[..]
Wie is Wiel?Je vriendinnetje?
Ja, dat geloven we vast, dat je hem niet magquote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik mag loveless en zijn humor ook niet, maar ik pest hem toch ook niet.
Nu doe je het zelf ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nee das geen wiel, das een (hand)kar
je wacht gewoon met neuken in je nieuwe bed totdat hij er in ligt meid!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik mag loveless en zijn humor ook niet, maar ik pest hem toch ook niet.
Anders wordt hij onzeker he.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat geloven we vast, dat je hem niet mag
Bij elke mogelijkheid claim jij hem meteen!
Die fase ben ik al voorbij. Ik lach om Tomboquote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij lacht heul niet om mij.
Maar je lacht me uit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |