Oh, ik miste je alquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij vin mij niet lievv________________!!!
Wie wel dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij vin mij niet lievv________________!!!
Ik ook, erg hequote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
hou op ik zit echt weer hardop te lachen
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:hou op ik zit echt weer hardop te lachen
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij lacht heul niet om mij.
Maar je lacht me uit!![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dit vind ik echt harteloos, die jongen wil gewoon ergens bij horen en dan zitten jullie wel 2 vrouwen hem gewoon serieus hardop uit te lachen omdat hij een paar flauwe grapjes maakte en nog niet zo goed weet wanneer hij op moet houden.
Toch met links gedaan?quote:
Sorry Llquote:
Wie is Wiel?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat ze niet om mijn grappen lacht (wiel wel overigens?)
Maar mij uitlacht![]()
![]()
![]()
![]()
Ja niet zo'n succes. En het mikt wat lastigerquote:
Nee das geen wiel, das een (hand)karquote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry Ll![]()
[..]
Wie is Wiel?Je vriendinnetje?
Ja, dat geloven we vast, dat je hem niet magquote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik mag loveless en zijn humor ook niet, maar ik pest hem toch ook niet.
Nu doe je het zelf ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nee das geen wiel, das een (hand)kar
je wacht gewoon met neuken in je nieuwe bed totdat hij er in ligt meid!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik mag loveless en zijn humor ook niet, maar ik pest hem toch ook niet.
Anders wordt hij onzeker he.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat geloven we vast, dat je hem niet mag
Bij elke mogelijkheid claim jij hem meteen!
Die fase ben ik al voorbij. Ik lach om Tomboquote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij lacht heul niet om mij.
Maar je lacht me uit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |