SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik luister nu het Russische volkslied om me iets meer man te voelen.
[ Bericht 1% gewijzigd door FOKkû op 23-09-2010 16:56:39 ]
Oeps, hij moest naar KLB.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:31 schreef KermitKikker het volgende:
En dit staat in sex omdat...?
quote:Op donderdag 23 september 2010 01:30 schreef FOKkû het volgende:
Ja maar met die film begrijp ik het wel... tis toch ook keizielig dat ze dood gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
they say a dirty mind is a joy forever...
Ik huil altijd als ik verlies bij Soulcalibur.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:46 schreef Valinor het volgende:
haha, pussy!!!!
GrapjeHeb zelf ook weleens wat traantjes weggepinkt na een film (ook een wijvenfilm
)
Zelfs bij een spel een keer(Einde van final fantasy 7: crisis core op de psp)
Ja, heel zielig.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:49 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Ja maar met die film begrijp ik het wel... tis toch ook keizielig dat ze dood gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
quote:Op donderdag 23 september 2010 02:27 schreef opastokvis het volgende:
je hebt alle geneugten van het leven mee mogen maken,
nu kun je gelukkig sterven.Ik snap 'm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:21 schreef Garisson72 het volgende:
Ik moest huilen bij E.T. toen ik klein was. Met van die enorme uithalen afgewisseld met stokkende adem in de keel.
Had het nou "Alle honden gaan naar de hel." geweest dan kon ik het goed begrijpen.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:35 schreef jagga het volgende:
[..]
dit.
En de tekenfilm: Alle honden gaan naar de hemel (ik was 5 ofzo)
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:43 schreef Braddie het volgende:
Ik heb gehuild(naja.. waterige ogen) bij de Titanic, bij dat strijkers kwartet die spelen terwijl de boot zinkt![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker op!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:43 schreef Braddie het volgende:
Ik heb gehuild(naja.. waterige ogen) bij de Titanic, bij dat strijkers kwartet die spelen terwijl de boot zinkt![]()
![]()
![]()
![]()
Om de kwaliteit en die tijd nooit terug kan krijgen ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef linpunt het volgende:
hahaha, sukkel
Huilen moet je doen bij films als Pearl Harboren Titanic.
Ik heb nooit de hele film gezien maar wel een flink stuk tijdens een tussenuur toen ik nog op school zat.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:43 schreef Braddie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha TS zit in SEXquote:Op donderdag 23 september 2010 01:31 schreef KermitKikker het volgende:
En dit staat in SEX omdat...?
Ik was echt geraakt.. en ik vond die vrouw ook een dikke vieze slet, dus goeie film. Want ze hadden mijn aandacht.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Om de kwaliteit en die tijd nooit terug kan krijgen ja.
Nee, hoewel ik wel suïcidale neigingen had na het kijken van Avatar, WAT een mooie wereld ik wil doodquote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef DeTolk het volgende:
TS is uit de kast gekomen
Komop zeg, iedereen jankt weleens tijdens een film (toch?... )
Ik had verwacht dat een film met de titel "Pearl Harbor" over de strijd aldaar zou gaan, dus een mooie oorlogsfilm met invloeden van bijvoorbeeld Band of Brothers of Saving Private Ryan, krijg ik zo'n cliché 'romantische' film met een stel moibois in de hoofdrol. En als klap op de vuurpijl nog een soort faalversie van een emotionele soundtrack a la Titanic.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik was echt geraakt.. en ik vond die vrouw ook een dikke vieze slet, dus goeie film. Want ze hadden mijn aandacht.
Neen, maar ik ben een vrouw en ik kijk Desperate Housewives en dit soort films omdat ik fan ben van die stijl.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat een film met de titel "Pearl Harbor" over de strijd aldaar zou gaan, dus een mooie oorlogsfilm met invloeden van bijvoorbeeld Band of Brothers of Saving Private Ryan, krijg ik zo'n cliché 'romantische' film met een stel moibois in de hoofdrol. En als klap op de vuurpijl nog een soort faalversie van een emotionele soundtrack a la Titanic.
Ik pikte het niet.
Ik ben een man en kijk het niet. Hooguit om milfs te checken maar that's it.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
Neen, maar ik ben een vrouw en ik kijk Desperate Housewives en dit soort films omdat ik fan ben van die stijl.
En dan roept ie toch op het einde... Run Forest, Run!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:30 schreef jagga het volgende:
ben ik dan de enige die met The Green Mile tranen in mijn ogen had en een traantje moest wegpinken?
Dat was toch keizielig?
Dat moment waarop hij die grote neger moet executeren, die neger knikt van: ja alsjeblieft want ik wil hier niet meer zijn. En al die cipiers die staan te janken? Tom hanks die met een brok in zijn keel een hele tijd wacht, omdat hij het niet kan ?
vond ik wel iig
Chinezen eten herten.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dus jij hebt nooit gehuild bij Bambi? Leugens
Ik lust het lauwquote:Op donderdag 23 september 2010 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen als ze ijs- en ijskoud zijn.
Rambo's breakdown.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef Skazminko het volgende:
Ik moest huilen bij het kijken van deze scene.![]()
Je moet je eten ook gewoon doorslikken.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik had een brok in m'n keel bij 'Komt een vrouw bij de dokter'
Dankjewel stinkhoer !quote:Op donderdag 23 september 2010 01:49 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Ja maar met die film begrijp ik het wel... tis toch ook keizielig dat ze dood gaat
Nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef DeTolk het volgende:
Neequote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef DeTolk het volgende:
TS is uit de kast gekomen
Van het lachen jaquote:Op donderdag 23 september 2010 08:20 schreef ThaTim het volgende:
Met Dumb and Dumber moet ik toch altijd een traantje wegpinken.
Ik wist bij het open maken van de verpakking al dat die smeerkaas niet te vreten zou zijn,quote:Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik moest bij Philedelphia op het eind huilen.
Scruffy?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
Heeft hier echt niemand Scruffy gezien?
Die film is puur verdriet. Een constante stroom aan miserie voor een kleine meisjespuppy.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb gejankt toen Feyenoord verloor gisteravond
In het boek is hij letterlijk een paar maanden bezig om van een zwerfhond het vertrouwen te winnen die wanneer het gelukt is na een week sterft. Dacht hij eindelijk een vriendje gevonden te hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh en deze week nog bij: i am legend
Als die hond dood gaat
Vond ik ook een erg ontroerende film, maar ik heb me er overheen gezet. Ik ben namelijk een echt man.quote:
Waarschijnlijk dan omdat ie zo slecht was. Wat een draak van een film was dat zeg. Die schrijvers zouden ze ter plekke neer moeten knallen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef CrssY het volgende:
Ik moest bijna huilen bij Seven Pounds (Will Smith)![]()
Jij moest zeker huilen op het dak toen Rutger Hauer dood ging?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan omdat ie zo slecht was. Wat een draak van een film was dat zeg. Die schrijvers zouden ze ter plekke neer moeten knallen.
en zelfs al was het echt, dan nog huil je niet als manquote:Op donderdag 23 september 2010 13:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS mag hierbij zijn mannelijkheid inleveren en zich vooraan bij de bar van het COC melden
Je gaat gvd als man niet huilen om een wijvenfilm. Het blijft een film het is nep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |