Neen, maar ik ben een vrouw en ik kijk Desperate Housewives en dit soort films omdat ik fan ben van die stijl.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat een film met de titel "Pearl Harbor" over de strijd aldaar zou gaan, dus een mooie oorlogsfilm met invloeden van bijvoorbeeld Band of Brothers of Saving Private Ryan, krijg ik zo'n cliché 'romantische' film met een stel moibois in de hoofdrol. En als klap op de vuurpijl nog een soort faalversie van een emotionele soundtrack a la Titanic.
Ik pikte het niet.
Ik ben een man en kijk het niet. Hooguit om milfs te checken maar that's it.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
Neen, maar ik ben een vrouw en ik kijk Desperate Housewives en dit soort films omdat ik fan ben van die stijl.
En dan roept ie toch op het einde... Run Forest, Run!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:30 schreef jagga het volgende:
ben ik dan de enige die met The Green Mile tranen in mijn ogen had en een traantje moest wegpinken?
Dat was toch keizielig?
Dat moment waarop hij die grote neger moet executeren, die neger knikt van: ja alsjeblieft want ik wil hier niet meer zijn. En al die cipiers die staan te janken? Tom hanks die met een brok in zijn keel een hele tijd wacht, omdat hij het niet kan ?
vond ik wel iig
Chinezen eten herten.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dus jij hebt nooit gehuild bij Bambi? Leugens
Ik lust het lauwquote:Op donderdag 23 september 2010 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen als ze ijs- en ijskoud zijn.
Rambo's breakdown.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef Skazminko het volgende:
Ik moest huilen bij het kijken van deze scene.![]()
Je moet je eten ook gewoon doorslikken.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik had een brok in m'n keel bij 'Komt een vrouw bij de dokter'
Dankjewel stinkhoer !quote:Op donderdag 23 september 2010 01:49 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Ja maar met die film begrijp ik het wel... tis toch ook keizielig dat ze dood gaat
Nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef DeTolk het volgende:
Komop zeg, iedereen jankt weleens tijdens een film (toch?... )
Neequote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef DeTolk het volgende:
TS is uit de kast gekomen
Komop zeg, iedereen jankt weleens tijdens een film (toch?... )
Van het lachen jaquote:Op donderdag 23 september 2010 08:20 schreef ThaTim het volgende:
Met Dumb and Dumber moet ik toch altijd een traantje wegpinken.
Ik wist bij het open maken van de verpakking al dat die smeerkaas niet te vreten zou zijn,quote:Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik moest bij Philedelphia op het eind huilen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |