dit.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:21 schreef Garisson72 het volgende:
Ik moest huilen bij E.T. toen ik klein was. Met van die enorme uithalen afgewisseld met stokkende adem in de keel.
Had het nou "Alle honden gaan naar de hel." geweest dan kon ik het goed begrijpen.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:35 schreef jagga het volgende:
[..]
dit.
En de tekenfilm: Alle honden gaan naar de hemel (ik was 5 ofzo)
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:43 schreef Braddie het volgende:
Ik heb gehuild(naja.. waterige ogen) bij de Titanic, bij dat strijkers kwartet die spelen terwijl de boot zinkt![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker op!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:43 schreef Braddie het volgende:
Ik heb gehuild(naja.. waterige ogen) bij de Titanic, bij dat strijkers kwartet die spelen terwijl de boot zinkt![]()
![]()
![]()
![]()
Om de kwaliteit en die tijd nooit terug kan krijgen ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef linpunt het volgende:
hahaha, sukkel
Huilen moet je doen bij films als Pearl Harboren Titanic.
Ik heb nooit de hele film gezien maar wel een flink stuk tijdens een tussenuur toen ik nog op school zat.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:43 schreef Braddie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha TS zit in SEXquote:Op donderdag 23 september 2010 01:31 schreef KermitKikker het volgende:
En dit staat in SEX omdat...?
Ik was echt geraakt.. en ik vond die vrouw ook een dikke vieze slet, dus goeie film. Want ze hadden mijn aandacht.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Om de kwaliteit en die tijd nooit terug kan krijgen ja.
Nee, hoewel ik wel suïcidale neigingen had na het kijken van Avatar, WAT een mooie wereld ik wil doodquote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef DeTolk het volgende:
TS is uit de kast gekomen
Komop zeg, iedereen jankt weleens tijdens een film (toch?... )
Ik had verwacht dat een film met de titel "Pearl Harbor" over de strijd aldaar zou gaan, dus een mooie oorlogsfilm met invloeden van bijvoorbeeld Band of Brothers of Saving Private Ryan, krijg ik zo'n cliché 'romantische' film met een stel moibois in de hoofdrol. En als klap op de vuurpijl nog een soort faalversie van een emotionele soundtrack a la Titanic.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik was echt geraakt.. en ik vond die vrouw ook een dikke vieze slet, dus goeie film. Want ze hadden mijn aandacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |