Scruffy?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
Heeft hier echt niemand Scruffy gezien?
Die film is puur verdriet. Een constante stroom aan miserie voor een kleine meisjespuppy.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb gejankt toen Feyenoord verloor gisteravond
In het boek is hij letterlijk een paar maanden bezig om van een zwerfhond het vertrouwen te winnen die wanneer het gelukt is na een week sterft. Dacht hij eindelijk een vriendje gevonden te hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh en deze week nog bij: i am legend
Als die hond dood gaat
Vond ik ook een erg ontroerende film, maar ik heb me er overheen gezet. Ik ben namelijk een echt man.quote:
Waarschijnlijk dan omdat ie zo slecht was. Wat een draak van een film was dat zeg. Die schrijvers zouden ze ter plekke neer moeten knallen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef CrssY het volgende:
Ik moest bijna huilen bij Seven Pounds (Will Smith)![]()
Jij moest zeker huilen op het dak toen Rutger Hauer dood ging?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan omdat ie zo slecht was. Wat een draak van een film was dat zeg. Die schrijvers zouden ze ter plekke neer moeten knallen.
en zelfs al was het echt, dan nog huil je niet als manquote:Op donderdag 23 september 2010 13:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS mag hierbij zijn mannelijkheid inleveren en zich vooraan bij de bar van het COC melden
Je gaat gvd als man niet huilen om een wijvenfilm. Het blijft een film het is nep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |