als ie echt verliefd op je is maakt hem dat vast niet uit en mag je gezellig met His Illegalness illegaal naar een ander land vertrekken. hoe romantischquote:Op donderdag 23 september 2010 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, jij bent een man he...
[..]
Zal ik hem maar vertellen dat ik niet rijk genoeg ben om hem aan een verblijfsvergunning te helpen?
Ja, om dan gezellig tig pulletjes uit te broeden en mijn man te gehoorzamen....quote:Op donderdag 23 september 2010 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie echt verliefd op je is maakt hem dat vast niet uit en mag je gezellig met His Illegalness illegaal naar een ander land vertrekken. hoe romantisch
jij weet tenminste wat de taken van een vrouw zijn :pquote:Op donderdag 23 september 2010 17:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, om dan gezellig tig pulletjes uit te broeden en mijn man te gehoorzamen....
Ik weet het wel, maar ik doe het niet!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij weet tenminste wat de taken van een vrouw zijn :p
Ik ben zo blij dat je alleen het gedeelte eruit haalt dat ik sms met mannen die ik nog nooit heb ontmoetquote:
gaan wij nog smsen of?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je alleen het gedeelte eruit haalt dat ik sms met mannen die ik nog nooit heb ontmoet
Daag me niet uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je alleen het gedeelte eruit haalt dat ik sms met mannen die ik nog nooit heb ontmoet
mmm, ik voor zover ik weet hebben Spirit en ik nooit gesmst......betekent dit dat we wel hebben gedate???quote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer kans maakt op een date met Spirit82 als je NIET met haar SMSed
Schijnbaar...maar dan heb ik ook met haar gedate...quote:Op donderdag 23 september 2010 18:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik voor zover ik weet hebben Spirit en ik nooit gesmst......betekent dit dat we wel hebben gedate???
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
We zullen het ziennnn, innnn: "Goede datingsite-ervaringen, slechte datingsite-ervaringen!"
*tune inzet*
succesquote:Op donderdag 23 september 2010 19:33 schreef GForceT1 het volgende:
over een half uurtje date... spannend!
nope, bank/bureaustoel hangen en bijkomen van het achter m'n zoontje aan hollen op z'n loopfietsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef Thornado het volgende:
Het is plots zo rustig hier...is iedereen aan het daten ofzo?
jammer dat je geen vrouw bentquote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Thornado het volgende:
Klinkt als een goed plan!
Ik denk alleen dat ik Chuck ga kijken, stroopwafels uit mijn tas vis en koffie uit de Senseo ga halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest totaal geen actie meer aan deze kantMaar voor een aantal anderen hier wel zo te lezen!
dat kan helemaal niet manquote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Thornado het volgende:
Klinkt als een goed plan!
Ik denk alleen dat ik Chuck ga kijken, stroopwafels uit mijn tas vis en koffie uit de Senseo ga halen
Ok...ik haal uit mijn Senseo Crema iets dat een beetje op koffie moet lijken, maar eigenlijk gewoon een filterzakje is waar ik met warm water een slappe variant van koffie uithaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet man
Voor de volledigheid, ik kijk "the cutting edge 2", heb mijn latte machiato al op en eet joghurt met vruchtjes
cutting edge 2 klinkt als een horrorfilm maar t is ee nfilm over kunstschaatsen? klinkt als een echte vrouwenfilm :pquote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet man
Voor de volledigheid, ik kijk "the cutting edge 2", heb mijn latte machiato al op en eet joghurt met vruchtjes
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even op RP te browsen en kwam natuurlijk weer een kansloos profiel tegen, welke vrouw gaat hier nou op reageren?Misschien een hondenfreak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest totaal geen actie meer aan deze kantMaar voor een aantal anderen hier wel zo te lezen!
Nou ja, ik zou sowieso niet reageren op een oproep vol met hoofdletters (al zit er nog zo'n leuke foto van een dame bij)
Klinkt inderdaad spannender dan ie is. Speelt wel een mooie man in. (vooral als ie boos is!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cutting edge 2 klinkt als een horrorfilm maar t is ee nfilm over kunstschaatsen? klinkt als een echte vrouwenfilm :p
nerd zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef Thornado het volgende:
Ik ben naar Symphonic Legends aan het luisteren, gamemuziek live door het WDR orkest gespeeld.
Ach ja, de nerd in mij wil ook eens wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Leuk., volgens mij is dat ook een keertje in het Concertgebouw geweest.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef Thornado het volgende:
Ik ben naar Symphonic Legends aan het luisteren, gamemuziek live door het WDR orkest gespeeld.
Ach ja, de nerd in mij wil ook eens wat
De Nederlandse versie is Games in Concert (Vreedenburg)...volgens mij was ik zelfs nog in de uitzending van een paar maanden geleden. Ik heb het nooit terug durven kijken, maar op het werk vertelde een aantal collega's opeens dat ik op TV was toen ze brak op de bank hingenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk., volgens mij is dat ook een keertje in het Concertgebouw geweest.
Ach maakt gelijk duidelijk wat voor type je bent...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Lamon. het volgende:
`Oh, en om even duidelijk te zijn, ik wil niet negatief klinken, maar ik ben geen type die met meerdere mensen tegelijk date, als ik een date heb, spreek ik niet af met anderen...een beetje ouderwets dus misschien, maar zo ben ik nu eenmaal..´
Wat denken jullie, is dat een goede toevoeging, of mag je alleen maar positief en wanhopig zijn in je profiel?
En dat type is...?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ach maakt gelijk duidelijk wat voor type je bent...
Persoonlijk ben ik het daar wel mee eens. Als ik met iemand date, wil ik daar ook voor gaan. Waarom lijkt iemand je anders leuk?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Lamon. het volgende:
`Oh, en om even duidelijk te zijn, ik wil niet negatief klinken, maar ik ben geen type die met meerdere mensen tegelijk date, als ik een date heb, spreek ik niet af met anderen...een beetje ouderwets dus misschien, maar zo ben ik nu eenmaal..´
Wat denken jullie, is dat een goede toevoeging, of mag je alleen maar positief en wanhopig zijn in je profiel?
Ik vind principes niet echt gelijk staan aan patat-gyros, maar ik snap anderen wel vaker niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Thornado het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik het daar wel mee eens. Als ik met iemand date, wil ik daar ook voor gaan. Waarom lijkt iemand je anders leuk?
Maar omdat in mijn profiel te zetten? Dat zou ik dan weer niet doen...net als de patat-gyros
Kweenie ik heb je nou elke keer zien piepen over het al dan niet daten van anderen. Het is daten, geen relatie. Tuurlijk moet het een beetje respectvol blijven.quote:
..dus jij vindt het wel okay als je samen afspreekt dat het klikt, en sms-jes blijft sturen, dat je intussen alweer verder zoekt?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kweenie ik heb je nou elke keer zien piepen over het al dan niet daten van anderen. Het is daten, geen relatie. Tuurlijk moet het een beetje respectvol blijven.
Verder zoekt dan ben ik wel opgehouden met smsen. Maar moet je alles stil leggen op het moment dat je 1 date hebt? mwah.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..dus jij vindt het wel okay als je samen afspreekt dat het klikt, en sms-jes blijft sturen, dat je intussen alweer verder zoekt?
Laat maar weg, in ieder geval uit een profielteks en vooral zoals het nu geschreven is. Het klinkt nogal suf, het maakt nogal een rare en onzekere indruk. Je zult met de profieltekst toch een goede eerste indruk achter willen laten.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Lamon. het volgende:
Mannen mogen geen eisen meer stellen snap dat dan dat maakt ons simpel. En hoe simpeler je bent hoe makkelijk je te bewerken bent.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..dus jij vindt het wel okay als je samen afspreekt dat het klikt, en sms-jes blijft sturen, dat je intussen alweer verder zoekt?
Nou ja, mijn telefoongesprek is af, misschien hoef ik voorlopig helemaal geen date meer te zoeken als wat ze nu zei allemaal eerlijk was.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Laat maar weg, in ieder geval uit een profielteks en vooral zoals het nu geschreven is. Het klinkt nogal suf, het maakt nogal een rare en onzekere indruk. Je zult met de profieltekst toch een goede eerste indruk achter willen laten.
Dat je je principes hebt is helemaal niet verkeerd, maar dat kun je later ook nog altijd ter sprake brengen.
Die sanny? Wat heeft ze gezegd dan ik kreeg een kwartier geleden een interesse bericht van haar binnen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, mijn telefoongesprek is af, misschien hoef ik voorlopig helemaal geen date meer te zoeken als wat ze nu zei allemaal eerlijk was.
Dan laat ik het aan jullie over om de etiquettes te blijven volgen...
Auw..:')quote:Op donderdag 23 september 2010 23:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die sanny? Wat heeft ze gezegd dan ik kreeg een kwartier geleden een interesse bericht van haar binnen.
Hihi! Dat probleem komt volgende week dan wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die sanny? Wat heeft ze gezegd dan ik kreeg een kwartier geleden een interesse bericht van haar binnen.
Welnee, het is gewoon wat dramatiek voor de vorm. Die jongen is geen lid, en kan niets met interesseberichtjes, maar hij wil het topic even spannender maken dan dat het is.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ooh god het is echt een neverending soap hier... *proest*
Goed he?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ooh god het is echt een neverending soap hier... *proest*
Mja..dan gebeurt hier op dit moment weinigquote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja valt mijn eigen date soap weer reuze mee....
photoshop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:27 schreef 3rdRock het volgende:
hoe kan ze nou niet op de foto's lijken? dat lijkt me zo raar: dan denk je te weten hoe iemand eruit ziet en dan klopt dat niet.....
foto van 3 jaar geleden, en afgelopen 3 jaar is ze 20 kilo aangekomenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:27 schreef 3rdRock het volgende:
hoe kan ze nou niet op de foto's lijken? dat lijkt me zo raar: dan denk je te weten hoe iemand eruit ziet en dan klopt dat niet.....
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef palawan het volgende:
[..]
foto van 3 jaar geleden, en afgelopen 3 jaar is ze 20 kilo aangekomen
haha 3rdrock vroeg zich af hoe dat kon. Nou zo dusquote:
Wat leukquote:
Nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theoretisch gezien zou het kunnenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef Thornado het volgende:
[..]
Schijnbaar...maar dan heb ik ook met haar gedate...
Nee, in de treinquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat leukOp iemand die je via een datingsite hebt leren kennen?
Ik zou dat best beangstigend vinden eigenlijk... maarja, ik ben sowieso snel afgeschrikt door mannen, dus of ik representatief ben..quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Lamon. het volgende:
Mijn hart... wat doe jequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nee, in de trein
Maar gisteren op de 5e date geweest en het voelt allemaal gewoon erg goed! Ik twijfelde eerst omdat ze nogal verlegen en stil uit de hoek kwam maar dat had allemaal een reden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef Natalie78 het volgende:
Gisteravond had ik mijn Fok! date met Neelix!![]()
![]()
![]()
Een tweede date zit er zeker weten in. Alleen laat die zich helaas op zich wachten omdat ik midden in een verbouwing zit en een week lang mijn huis niet uit kan. Maar het was dus zeker wel succesvol te noemen.
![]()
Wie hebben de volgende Fok! date?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
het breken en als confetti rondstrooien want ik heb iets te vieren
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dit buiten even uitvechten? Je ziet er niet al te breed uit op je foto, dus ik kan je vast hebben.
Is die nog wel vrijgezel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]Mijn papa is anders wel bij de pliesie!
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:07 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nee, wel vastgeketend door mijn moeder (l)
Zeg, ik heb het tot mijn 21e geprobeerd, daarna zou ik geen alimentatie meer krijgen ;Pquote:
Zullen we dan maar gaan smsen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:14 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zeg, ik heb het tot mijn 21e geprobeerd, daarna zou ik geen alimentatie meer krijgen ;P
Nee sorry Spirit, het was leuk voor die paar fobo posts maar laten we vrienden blijven, het ligt aan mij niet aan jou.
Ach, mensen verschillen. Ik was even online en had alweer een berichtje, dus iemand vond het juist weer prettig...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou dat best beangstigend vinden eigenlijk... maarja, ik ben sowieso snel afgeschrikt door mannen, dus of ik representatief ben..![]()
In die goeie ouwe tijd dat ik nogal veel aan het daten was, had ik soms afspraken met verschillende mannen in 1 week. Als ik dan iemand helemaal leuk vond, zegde ik de andere date wel af, maar dat gebeurde niet zo vaak
Hmmm.. true, maar ik zou je foto wel echt héél leuk moeten vinden, wil ik op een berichtje reageren als er iets dergelijks claimerigs in je profiel staatquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ach, mensen verschillen. Ik was even online en had alweer een berichtje, dus iemand vond het juist weer prettig...
Om heel eerlijk te zijn, mensen kijken toch alleen naar de foto.
Later komt de rest, en als iemand geen volledige debiel is, is dat verhaaltje altijd wel okay..
Dan zijn wij geen match.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmmm.. true, maar ik zou je foto wel echt héél leuk moeten vinden, wil ik op een berichtje reageren als er iets dergelijks claimerigs in je profiel staat
Nee, ik vind dat niet claimerig overkomen, maar normaal. Het is geen date-fabriek.quote:
Hm, het is wel een date-fabriek... tenminste, naar mijn bescheiden mening. Je kijkt naar een foto, je leest een profiel, je komt met elkaar in contact en het klikt of klikt niet, als het klikt, besluit je elkaar te ontmoeten en het klikt of klikt niet. Als het niet klikt, ga je op naar de volgende. Comsumptiemaatschappijquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet claimerig overkomen, maar normaal. Het is geen date-fabriek.
Als ik lelijk was, zou ik geen berichtjes van vrouwen krijgen, he?
Ga ook in de trein zitten, werkt een stuk beter dan een websitequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je verpest mijn pogingen tot het gaande houden van dit topic
mijn woonplaats heeft geen station, ben ik nu gedoemd om altijd single te blijvenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ga ook in de trein zitten, werkt een stuk beter dan een website
Dan woon in je vast in zo'n achtergesteld plaatsje dat jullie ook nog wel aan uithuwelijken doen. Goede vrienden worden met de kerk dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
mijn woonplaats heeft geen station, ben ik nu gedoemd om altijd single te blijven![]()
Wat een nare insteek, mijn dates `klikten´ dan zeker allemaal, want ze hadden bijna allemaal een vervolg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hm, het is wel een date-fabriek... tenminste, naar mijn bescheiden mening. Je kijkt naar een foto, je leest een profiel, je komt met elkaar in contact en het klikt of klikt niet, als het klikt, besluit je elkaar te ontmoeten en het klikt of klikt niet. Als het niet klikt, ga je op naar de volgende. Comsumptiemaatschappij![]()
Gelukkig dat je niet alle stationloze plaatsen over 1 kam scheertquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Dan woon in je vast in zo'n achtergesteld plaatsje dat jullie ook nog wel aan uithuwelijken doen. Goede vrienden worden met de kerk dus
Hier is vast een leuke verklaring voor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:38 schreef Lamon. het volgende:
ik ga niet uit met vrouwen die mij benaderen
Ben ook wel benieuwd naar. In mijn robuuste hosselperiode op RP (enkele jaren geleden) bevielen de vrouwen die mij benaderden juist veel beter dan die ene die ik benaderde (en mee gedate had, was 4 om 1).quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hier is vast een leuke verklaring voor.
Twee zelfs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hier is vast een leuke verklaring voor.
Eh nee, maar als jij dat gelooft moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En wantrouwen, er bestaan nou eenmaal rare grappenmakers met nep profielen. Door je dates zelf te kiezen verklein je die kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |