Het ligt er ook maar net aan hoe het gegaan is en of je er allebei voor open staat denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat zoiets alleen werkt als beiden zitten wachten op een nieuw vriendschappelijk contact in hun leven. Anders krijg je op een gegeven moment de situatie waar jij naar het gezemel moet luisteren hoe over de relatie van de ander.
Veel mannen zijn daar niet van gediend, de friendszone. Ik doe er iig niet aan.
Vrienden komen op natuurlijke wijze wel, en die zoek ik gewoon niet op een dating site..quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan hoe het gegaan is en of je er allebei voor open staat denk ik.
Bij sommige contacten heb ik het wel, maar bij anderen ook weer niet.
Gisteravond zei je anders heel wat anders over de date waar je nog mee ging bellen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vrienden komen op natuurlijke wijze wel, en die zoek ik gewoon niet op een dating site..
Niet dat anderen dat ook niet kunnen, maar ik denk dat het vaak voorkomt dat zoiets niet uitgesproken wordt, en dan kun je ook niet weten of het een wederzijdse vriendschap is.
Om misverstanden te voorkomen, laat ik zodra ik geen klik voel de boel doodbloeden..
Als ik geen klik voel, zeg ik dat gewoon eerlijk tegen die persoon. Dan weet hij ook waar hij aan toe is en kunnen daar geen onduidelijkheden over bestaan. Net zo makkelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vrienden komen op natuurlijke wijze wel, en die zoek ik gewoon niet op een dating site..
Niet dat anderen dat ook niet kunnen, maar ik denk dat het vaak voorkomt dat zoiets niet uitgesproken wordt, en dan kun je ook niet weten of het een wederzijdse vriendschap is.
Om misverstanden te voorkomen, laat ik zodra ik geen klik voel de boel doodbloeden..
Volgens mij stond er dat ik wel een klik voelde, maar het verdomde vervelend vind, als iemand toch verder aan het zoeken is.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gisteravond zei je anders heel wat anders over de date waar je nog mee ging bellen.
Heel simpel ik ken al genoeg mensen waarmee ik lekker kan ouwehoeren en geinen. ik heb niet echt de behoefte om daar actief nog meer mensen aan toe te voegen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom niet? Als het leuk klikt met iemand op vriendschappelijk gebied, je kunt lekker samen ouwehoeren en geinen, maar er zit voor beide partijen niet meer in dan dat... waarom zou je dan persé alle contact afbreken?
Gezien ik wel deze contacten heb met mannen, lijkt me dat per persoon te verschillen en niet persé te liggen aan het verschil man/vrouwquote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Heel simpel ik ken al genoeg mensen waarmee ik lekker kan ouwehoeren en geinen. ik heb niet echt de behoefte om daar actief nog meer mensen aan toe te voegen.
Maar misschien is dit ook wel een verschil tussen mannen en vrouwen? ik heb niet echt vrienden die los staan van mijn andere vrienden (of een gedeelte daarvan). om maar zo te zeggen ik hoor bij een vrienden groep. Het komt dan ook haast nooit voor dat ik iets ga doen samen met 1 vriend het zijn er altijd meerdere. Bij vrouwen werkt dat anders heb ik wel gemerkt.
En heb je haar dat nou ook verteld gisteravond in dat telefoongesprek? Hoe reageerde ze?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Volgens mij stond er dat ik wel een klik voelde, maar het verdomde vervelend vind, als iemand toch verder aan het zoeken is.
Als je van plan bent elkaar nog een keer te gaan ontmoeten, ga je niet doorzoeken, simple as that.
Maar ik was ook nogal geirriteerd, dus misschien bracht ik het wat lomp.
Makkelijk voor mensen met problemen met afwijzen...hoef je alleen maar een cirkeltje te trekken en opsturen om iemand af te wijzenquote:
Ja, dan zou het behoorlijk handig zijn ja!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
Makkelijk voor mensen met problemen met afwijzen...hoef je alleen maar een cirkeltje te trekken en opsturen om iemand af te wijzen
agossie, gaat de date met brunette niet door???quote:Op donderdag 23 september 2010 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
dat datelijstje? haal mijn naam er maar uit....
Want?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
want virtueel gedumptquote:
Virtueel gedumpt? Hadden jullie (virtueel) al een relatie dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want virtueel gedumptheb ik dat ook eens meegemaakt.
leuke meid die het komende weekend of het weekend daarna vrij heeft en izn heeft op stap te gaan met een sympathieke brildrager met een raar gevoel voor humor? aanmelden kan bij mij
nja, relatie is natuurlijk wat overdreven. de date is iig gecancelled. en bont...tja, wat is bont? ik weet het niet, maar tis iig klaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Virtueel gedumpt? Hadden jullie (virtueel) al een relatie dan?
En waarom is de date gecancelled dan? Heb je het zo bont gemaakt?
het badmintonnen van brunette was dus niet met jou?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, relatie is natuurlijk wat overdreven. de date is iig gecancelled. en bont...tja, wat is bont? ik weet het niet, maar tis iig klaar.
nee, dat was het idd nietquote:Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef Neelix het volgende:
[..]
het badmintonnen van brunette was dus niet met jou?
Spanningen en intriges in het Datingsite-ervaringen-topic!quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
We zullen het ziennnn, innnn: "Goede datingsite-ervaringen, slechte datingsite-ervaringen!"
*tune inzet*
Kan je dit ook wekelijks PM'en?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Spanningen en intriges in het Datingsite-ervaringen-topic!
Was het niet eerst Nathalie78, de vrouw wier naam altijd verkeerd wordt gespeld, die een liefdevolle date had met Civilian? Na anderhalve week kwam er nog een date, maar de vaste kijkers van deze soap werden in het ongewisse gelaten op de vraag of er gezoend was. Sterker nog, they were seeing other people.![]()
Totdat ons het bericht bereikte dat Natalie78 een date op de planning had staan met Neelix! En Civilian ging daten met een Filipijnse.Ik vermoed zelf een driehoeksrelatie waar Brooke meer vanaf weet, maarja, we moeten ons afvragen: Waarom werd het niks tussen Natalie en Civilian? Waarom richtte Civilian hierna zijn pijlen op de Filipijnse? Wat is er gebeurd tijdens die strandwandeling? En wie is in hemelsnaam Brooke?
Even later, nieuwe ontwikkelingen. Brunette82 en 3rdrock wisten ons een tijd vol trots te melden dat er gedate ging worden. 3rdrock krabbelde zichtbaar op, telkenmale wist hij ons spannende ingrediënten mede te delen voor een nieuw melodrama. Zo ging hij soms eten, slapen, sporten, etcetera. Toen Brunette82 middels een olijke kwinkslag meldde dat er gebadmintond worden dachten we: 1 + 1 = 3rdrock, dat is hun date! Maar nu blijkt niets minder waar, Brunette82 heeft een andere date geregeld en 3rdrock is weer beschikbaar.
Ongelofelijk, waar gaat dit eindigen!? Blijf voor nieuwe ontwikkelingen de komende maanden in dit topic kijken. Vindt 3rdrock zijn droomvrouw? Slaat de vonk over tussen Natalie78 en Neelix? Smst Spirit82 nog steeds met mannen van RP die ze nooit ziet? Wordt picardmike gestalkt door maniakale vrouwen? Gaat destroyerpiet ooit nog goede grappen maken? Verliest Karina definitief haar vertrouwen in het internetdaten?
We zullen het ziennnn, innnn: "Goede datingsite-ervaringen, slechte datingsite-ervaringen!"
*tune inzet*
Dat, en oh ja Civ kwam eerst met een nieuwe date en toen ik pas.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:26 schreef Neelix het volgende:
Briljant!
Alleen jammer dat de volgorde niet helemaal goed is
3rdrock en brunette82 kwamen al eerder met hun dateplannen dan Nataliz en ik....
Was je hier toch iets te openhartig jongen?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
maybe, tis gewoon klaar en meer hoop ik er niet over kwijt te hoeven.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Was je hier toch iets te openhartig jongen?
Ik hoor het wel van Brunette als ik met haar ga badmintonnenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maybe, tis gewoon klaar en meer hoop ik er niet over kwijt te hoeven.
veel plezierquote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik hoor het wel van Brunette als ik met haar ga badmintonnen
Genoeg materiaal voor deel 2 van GDSDquote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik hoor het wel van Brunette als ik met haar ga badmintonnen
Niet zo wanhopig... Neem ff een pauze, ga zelf leuke dingen doen en daarna leuke berichten sturen op datingsites ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel plezier
Waar zijn toch die leuke vrouwen? dit schijnt te werken :s
haha, ik ben niet wanhopig hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 16:49 schreef Neelix het volgende:
[..]
Niet zo wanhopig... Neem ff een pauze, ga zelf leuke dingen doen en daarna leuke berichten sturen op datingsites ofzo.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Spanningen en intriges in het Datingsite-ervaringen-topic!
Was het niet eerst Nathalie78, de vrouw wier naam altijd verkeerd wordt gespeld, die een liefdevolle date had met Civilian? Na anderhalve week kwam er nog een date, maar de vaste kijkers van deze soap werden in het ongewisse gelaten op de vraag of er gezoend was. Sterker nog, they were seeing other people.![]()
Totdat ons het bericht bereikte dat Natalie78 een date op de planning had staan met Neelix! En Civilian ging daten met een Filipijnse.Ik vermoed zelf een driehoeksrelatie waar Brooke meer vanaf weet, maarja, we moeten ons afvragen: Waarom werd het niks tussen Natalie en Civilian? Waarom richtte Civilian hierna zijn pijlen op de Filipijnse? Wat is er gebeurd tijdens die strandwandeling? En wie is in hemelsnaam Brooke?
Even later, nieuwe ontwikkelingen. Brunette82 en 3rdrock wisten ons een tijd vol trots te melden dat er gedate ging worden. 3rdrock krabbelde zichtbaar op, telkenmale wist hij ons spannende ingrediënten mede te delen voor een nieuw melodrama. Zo ging hij soms eten, slapen, sporten, etcetera. Toen Brunette82 middels een olijke kwinkslag meldde dat er gebadmintond worden dachten we: 1 + 1 = 3rdrock, dat is hun date! Maar nu blijkt niets minder waar, Brunette82 heeft een andere date geregeld en 3rdrock is weer beschikbaar.
Ongelofelijk, waar gaat dit eindigen!? Blijf voor nieuwe ontwikkelingen de komende maanden in dit topic kijken. Vindt 3rdrock zijn droomvrouw? Slaat de vonk over tussen Natalie78 en Neelix? Smst Spirit82 nog steeds met mannen van RP die ze nooit ziet? Wordt picardmike gestalkt door maniakale vrouwen? Gaat destroyerpiet ooit nog goede grappen maken? Verliest Karina definitief haar vertrouwen in het internetdaten?
*tune inzet*
quote:hoi alles goed
ik zag je foto en je profiel erg leuk en wil ik contact met je .
maar omdat ik eerlijk ben zou ik je zeggen dat ik illegaal man ben .
je gaat dit raar vinden maar dit is de waarheid .
groetjes hicham
Nieuw? Als ik toch eens kon blokkeren op "Thailand".quote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef douche-eendje het volgende:
Een nieuwe manier van een verblijfsvergunning vinden?
[..]
LOL, zo makkelijk gaat dat toch niet in Nederland? las ik laatst iets over. dat een voruw naar belgie verhuisde, daar met haar afrikaanse vriend trouwde zodat hij Belg kon worden en dan Nederlander. Je kunt nl makkelijker Belg worden naar Nederlander...quote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef douche-eendje het volgende:
Een nieuwe manier van een verblijfsvergunning vinden?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |