Nee, maar het geeft wel een beeld van iemand...ik ben erg visueel ingesteldquote:Op donderdag 23 september 2010 00:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha ja maar...ja maar...jij eet toch ook wel eens shoarma met knoflooksaus of ehm, noem eens wat. Salami ofzo? Het is toch niet gezegd dat ze het eet vlak voor jullie date?
Ik ben het met je eens dat het niet verstandig is om zoiets in je profiel te zetten.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:02 schreef Thornado het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel een beeld van iemand...ik ben erg visueel ingesteld![]()
En ja hoor, ik eet graag Frikadel speciaal! Woehoe ende ftw!
Maar dat zet ik niet in mijn profieltekst.
Yup. Ook wel gezellig maar geen succes geworden... Toch niet genoeg klik van beide kanten...quote:Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Was dat in de dierentuin?
ik ontmoet nieuwe mensen om nieuwe vrienden te maken, maar ik date niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zijn er dan mensen die daten om nieuwe vrienden te ontmoeten ?
Ze had teveel concurrentie van de apen natuurlijk...quote:Op donderdag 23 september 2010 00:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup. Ook wel gezellig maar geen succes geworden... Toch niet genoeg klik van beide kanten...
Tuurlijk. En bedanktquote:Op donderdag 23 september 2010 01:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ze had teveel concurrentie van de apen natuurlijk...
Kapsalon! Jummie!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha...nja de een houdt van spruitjes en de andere van patat-gyros of een kapsalon.
ik moet er niet teveel van jou type tegenkomen dan, daar word ik alleen maar depressief vanquote:Op donderdag 23 september 2010 08:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb wel een paar keer eerste dates gehad waarbij de vonken eraf vlogen jaAls dat niet het geval is, ga ik ook niet voor een tweede date. Het is voor mij dus ook eigenlijk wel een eis. Niet dat ik het niet gezellig kan hebben als dat niet het geval is, maar dan zou ik voor een vriendschap gaan. Echt goede vrienden heb ik aan daten niet over gehouden, maar ik heb wel nog steeds vriendschappelijk contact met verschillende mannen die ik via een (dating)site heb leren kennen
Dating is sciencequote:Op donderdag 23 september 2010 08:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Kapsalon! Jummie!
Maar profieltechnisch minder verstandig inderdaad...
Die fourstarrates van OKCupid vind ik een beetjequote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef Turbomuis het volgende:
Zowel m'n laptop als m'n pc zijn in staking. Dus ik ben al bijna een week niet op 'de' sites geweest. Op m'n werk kan ik fokken en mail checken enzo, maar om nou rondjes datingsites te gaan doen op m'n werk, neuh...
Dus ik zie wel berichtjes op hotmail dat ik reacties op RP heb, of een fourstarrate op OKcupid enzo, maar ik kan er ff niks mee. Frustrerend!
Dat begrijp ik niet. waarom zou je dat als man willen? ik heb genoeg vrienden en ik zit niet op die site om nieuwe vrienden te zoeken. dus als ik weet dat iets niks wordt dan zou ik het ook gewoon afkappen.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:00 schreef Spirit82 het volgende:
maar ik heb wel nog steeds vriendschappelijk contact met verschillende mannen die ik via een (dating)site heb leren kennen
Een deel zal nog hoop hebben en de rest vindt het waarschijnlijk gewoon lollig om af en toe te ouwehoeren. Ik heb ook een klein aantal Fokkers op MSN bijv.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. waarom zou je dat als man willen? ik heb genoeg vrienden en ik zit niet op die site om nieuwe vrienden te zoeken. dus als ik weet dat iets niks wordt dan zou ik het ook gewoon afkappen.
Leuk! Via RP ofzo of een bekende?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef douche-eendje het volgende:
Al 2 avonden aftastende msn-gesprekken, best apart.... maar het maakt mij wel nieuwsgierig!
Laat het potlood maar liggen, kreeg eindelijk eens een interesseberichtje op RP met een profiel dat mij wel aansprak. Kon nog net terugreageren voordat mijn fullmembership af zou lopen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Leuk! Via RP ofzo of een bekende?*pakt potlood* Of iemand van Fok?
Waarom niet? Als het leuk klikt met iemand op vriendschappelijk gebied, je kunt lekker samen ouwehoeren en geinen, maar er zit voor beide partijen niet meer in dan dat... waarom zou je dan persé alle contact afbreken?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. waarom zou je dat als man willen? ik heb genoeg vrienden en ik zit niet op die site om nieuwe vrienden te zoeken. dus als ik weet dat iets niks wordt dan zou ik het ook gewoon afkappen.
Omdat zoiets alleen werkt als beiden zitten wachten op een nieuw vriendschappelijk contact in hun leven. Anders krijg je op een gegeven moment de situatie waar jij naar het gezemel moet luisteren hoe over de relatie van de ander.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het leuk klikt met iemand op vriendschappelijk gebied, je kunt lekker samen ouwehoeren en geinen, maar er zit voor beide partijen niet meer in dan dat... waarom zou je dan persé alle contact afbreken?
Ik noem echt niet al mijn contactpersonen op msn vrienden... Met een iemand die ik ken via RP heb ik vooral contact via facebook. We hebben nooit serieus gedate, maar wel een paar keer vriendschappelijk bij elkaar gegeten en een jaartje terug een kroegentocht gedaan en we hebben op lowlands laatst nog gemeet. Hij wordt over een paar maandjes papaquote:Op donderdag 23 september 2010 10:36 schreef DestroyerPiet het volgende:
ja ok maar ik vind het nog al ver gaan om al je contactpersonen op msn vrienden te noemen. kennissen is een beter woord. mijn definitie van vrienden zijn mensen die ik met enige regelmaat persoonlijk spreek/zie.
(ik moet trouwens zeggen dat ik MSN eigenlijk nooit meer gebruik)
Ik zit nooit te wachten op vriendschappelijk contact, maar ik sta er wel altijd voor open en ik vind het ook leuk. Vooral omdat het altijd spontaan en ongedwongen is. Houden we contact, dan houden we contact. Zo niet, dan verwatert het vanzelfquote:Op donderdag 23 september 2010 11:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat zoiets alleen werkt als beiden zitten wachten op een nieuw vriendschappelijk contact in hun leven. Anders krijg je op een gegeven moment de situatie waar jij naar het gezemel moet luisteren hoe over de relatie van de ander.
Veel mannen zijn daar niet van gediend, de friendszone. Ik doe er iig niet aan.
Dat is vaak het geval, dan kun je het beter afkappen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens, als ik iemand serieus leuk vond en dat werkt niet, hoef ik verder geen contact als vrienden te houden. Dat zou inderdaad alleen maar pijnlijk zijn...
Yup, true. Dan verwatert het contact vaak ook in no time, of laat ik het verwateren als ik weet dat een gast heel erg into me is. Ik heb helemaal geen behoefte aan rare situaties ook als het voor mij niets meer is dan vriendschap. Maar as I said, heb ik ook een paar heel leuke contacten overgehouden aan datenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is vaak het geval, dan kun je het beter afkappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |