merciquote:
Ok het pakketje is afgeleverd, es kijken of ze deze personal coach aantrekkelijk vind.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
(NL71649953)
Succes, zeg maar dat haar vorige date niet van schijnheilen houdt.
Och, ik schaam me niet voor mijn mening, ze vraagt of ik straks nog wakker ben, dan vertel ik haar gewoon hetzelfde. Radical honesty FTW.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Stuur maar terug: Je bent net te laat, ik heb je al compleet afgebrand en afgezeken op Fok!. Succes verder met je zielige leventje.
Niet moeilijk doen ? Wie doet hier nu moeilijk. Je hoort niets meer van haar na je date van zaterdag en dan scheld je haar uit voor hoer omdat ze op RP actief is.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Psychologe, is een beetje een hobby van mij, psychologie en sociologie. Vandaar dat het wel klikte, maar dan moet ze niet moeilijk gaan doen.
Ja, vergeet dan ook niet dat oprechte en eerlijke deel dat je toch wel een stakker bent...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Och, ik schaam me niet voor mijn mening, ze vraagt of ik straks nog wakker ben, dan vertel ik haar gewoon hetzelfde. Radical honesty FTW.
Ey, ze valt op "bad guys", zei ze zelf, dan moet ik ondanks mijn onschuldige oogjes toch wel de ultieme bad guy zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, vergeet dan ook niet dat oprechte en eerlijke deel dat je toch wel een stakker bent...![]()
Iemand uitmaken voor hoer is geen gedrag van een bad guy, maar meer van een asoquote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ey, ze valt op "bad guys", zei ze zelf, dan moet ik ondanks mijn onschuldige oogjes toch wel de ultieme bad guy zijn.
Nou, het mag wel ietsje minder...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor hoer is geen gedrag van een bad guy, maar meer van een aso
Dat dus..quote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef Thornado het volgende:
Net een leuke speeddate op Paiq...geeft ze na 10 minuten speeddaten geen antwoord of ze verder wil kletsen of niet...lijkt net of Paiq is vastgelopen...
...en ik durf de browser nu niet te sluiten
Succes en veel plezierquote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef Lamon. het volgende:
Cool, ze belt me zo terug, jullie zijn dus netjes genoeg geweest om niet te reageren op het profiel.
Ik denk dat ik jullie wel mag.
als je nu alsnog met haar verder gaat, mag ik jou denk ik niet meer.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef Lamon. het volgende:
Cool, ze belt me zo terug, jullie zijn dus netjes genoeg geweest om niet te reageren op het profiel.
Ik denk dat ik jullie wel mag.
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je nu alsnog met haar verder gaat, mag ik jou denk ik niet meer.
iets met hypocriet enzoquote:
Misschien kan ze wel heel goed omgaan met mijn principes, en snapt ze dat tegenstrijdig gedrag niet aan iedereen besteed is.quote:
ik maak graag en veel gebruik van under- dan wel overstatement. mag je raden welke hier van toepassing is.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Iets als in ietsiepietsie of als in gewoon compleet
Ben jij de dame van Lamon. dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Iets als in ietsiepietsie of als in gewoon compleet
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ben jij de dame van Lamon. dan?
Ok..dus je ging net aan de eettafel over de speaker heen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef Lamon. het volgende:
Neuh, "mijn" dame is aan het eten met vriendinnen, dus zit niet op FOK!
Gewoon een kloontje ofzo.
Echt een spelbreker ben jequote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef Lamon. het volgende:
Neuh, "mijn" dame is aan het eten met vriendinnen, dus zit niet op FOK!
Gewoon een kloontje ofzo.
Jeej! je bent single dus!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Echt een spelbreker ben je![]()
![]()
Grote afknapper
player!quote:
Echt, ik ben veel te leuk om iedere user te gaan checken op vrouw zijn, en er dan ook nog een leuk karakter op na te houden. Dus als kloon mislukt het, en als hosselpoging ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Echt een spelbreker ben je![]()
![]()
Grote afknapper
Wat voor emotie moet ik bij die koe dan bedenken?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Héé.. ga jij nou van die jankgezichten zitten posten op mijn bericht??
die terug dan.
Pffeehw, gelukkig zie jij er ook een koe in... En wat zegt die jankerd uit jouw post dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat voor emotie moet ik bij die koe dan bedenken?
Dat is de enige emoticon die ik nooit heb begrepen
Die jankerd in mijn eigen tekst betekent in dit geval dat ik mijn eigen opmerking totaal niet serieus neemquote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Pffeehw, gelukkig zie jij er ook een koe in... En wat zegt die jankerd uit jouw post dan?
Okee.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Thornado het volgende:
[..]
Die jankerd in mijn eigen tekst betekent in dit geval dat ik mijn eigen opmerking totaal niet serieus neem
Het enige waar het mij aan doet denken is het cow team van tweakers jaren terug voor dat gedistribueerde computer gebeuren....quote:Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat voor emotie moet ik bij die koe dan bedenken?
Dat is de enige emoticon die ik nooit heb begrepen
In die tijd deed ik ook met de hype mee mijn pc te laten grazen...geen idee waarom ik dat ooit gedaan hebquote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het enige waar het mij aan doet denken is het cow team van tweakers jaren terug voor dat gedistribueerde computer gebeuren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dit nou een vrouw of een man? het is dat ze het op haar profiel zet want aan de foto kan ik het niet zienWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Ik ben zelfs ooit nog in de problemen gekomen omdat ik op mijn bijbaantje ook computers liet grazen....quote:Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef Thornado het volgende:
[..]
In die tijd deed ik ook met de hype mee mijn pc te laten grazen...geen idee waarom ik dat ooit gedaan heb
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik kom net een profiel tegen met wel een hele slechte fotoIk heb echt geen idee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dit nou een vrouw of een man? het is dat ze het op haar profiel zet want aan de foto kan ik het niet zien
Achterhoeker reporting!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Geen leuk tukkertje dus? aww
Dat was zondag, je loopt achter sorry. Lees ff terug hoe dat wasquote:Op woensdag 22 september 2010 23:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
@Godshand: Geen leuk tukkertje dus? aww
Was dat in de dierentuin?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was zondag, je loopt achter sorry. Lees ff terug hoe dat was
Hmm..stabiel denk ik. Ik heb reallife gedate en via RP gedate. Was allebei erg leuk maar niet meer dan dat. Geen vonk van beide kanten...ik zie het nu allemaal welquote:Op woensdag 22 september 2010 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ha meneer de opperconcierge!Hoe gaat het met jouw datingervaringen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |