dank voor de tipquote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gast, wachten op initiatief van dames dan kan je wachten tot je een ons weegt.
Klopt wel wat je zegt. Vrouwen die mij benaderen zijn inderdaad niet de vrouwen waar ik op zit te wachten. Van de andere kant zitten 99,99 % van de vrouwen ook niet op mij te wachten. Het is echter een hels karwei om die 0,01 % er uit te halenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, alleen niet de `dames` waar je op zit te wachten.
Ik probeer vaak een dame te verleiden tot een potje tennis, zeker als ze zelf tennissen, maar de meesten zijn absoluut no way van plan om zich in sportkleding voor een date te presenterenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef brunette82 het volgende:
is het raar, als je als 1e date gaat badmintonnen?
Zoals een vijftigjarige vrouw met kinderen, die reageert op mijn oproep dat ik een ongedwongen leuke date zoek...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt. Vrouwen die mij benaderen zijn inderdaad niet de vrouwen waar ik op zit te wachten. Van de andere kant zitten 99,99 % van de vrouwen ook niet op mij te wachten. Het is echter een hels karwei om die 0,01 % er uit te halen
Tja ik had er heel lang 3 staan die nooit wat tegen mij gezegd hebben,maar mij wel toegevoegd hadden. Maar die heb ik na 3mnd toch echt uitgescholden. Eentje die beschreef mij bijna in haar profiel aangezien ze aangaf van donkere mannen te houden. Maar dat zal wel zijn omdat ik mijn msn-profiel niet bij hou ofzo. Nou als het daarop moet stuklopen..omdat ik niet elke dag een slogan voor msn verzin.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt. Vrouwen die mij benaderen zijn inderdaad niet de vrouwen waar ik op zit te wachten. Van de andere kant zitten 99,99 % van de vrouwen ook niet op mij te wachten. Het is echter een hels karwei om die 0,01 % er uit te halen
hoe weet je nou dat ze verder is gaan zoeken? of zei ze dat gewoon?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Zojuist het nummer gewist van mijn date van afgelopen zaterdag...super enthousiast zijn, maar toch doorzoeken op RP ipv even wachten. Ik hou niet van hoeren, dus maar weer verder zoeken..
Hoe bedoel je? Omdat ze nu op RP online is?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Zojuist het nummer gewist van mijn date van afgelopen zaterdag...super enthousiast zijn, maar toch doorzoeken op RP ipv even wachten. Ik hou niet van hoeren, dus maar weer verder zoeken..
welk nummer heeft haar profiel?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Ze was nogal onder de indruk van het feit dat iemand die tien jaar ouder was haar misschien wel leuk vond en nu heeft ze in haar profiel ineens toegevoegd dat ze op iets oudere mannen valt, dus ze is duidelijk aan het vissen of ze nog beter kan krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe weet je nou dat ze verder is gaan zoeken? of zei ze dat gewoon?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
welk nummer heeft haar profiel?
wat is er mis om te gaan sporten bij een 1e date? niks toch...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik probeer vaak een dame te verleiden tot een potje tennis, zeker als ze zelf tennissen, maar de meesten zijn absoluut no way van plan om zich in sportkleding voor een date te presenteren
Wanneer gaan we badmintonnen brunette?
Anders ga ik wel tennissen met Natalie![]()
Trek je niet een klein beetje te snel conclusies? Misschien vind ze het juist wel erg leuk met jou?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze was nogal onder de indruk van het feit dat iemand die tien jaar ouder was haar misschien wel leuk vond en nu heeft ze in haar profiel ineens toegevoegd dat ze op iets oudere mannen valt, dus ze is duidelijk aan het vissen of ze nog beter kan krijgen.
Dom, want zo leuk was ze niet, ik vond haar karakter wel okay en ze was slim, maar geen catch ofzo..
Mensen verzieken het voor zichzelf door dat soort gedrag.
Je mag op de wachtlijstquote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Knipoogje het volgende:
Anders ga ik wel tennissen met Natalie![]()
Succes, zeg maar dat haar vorige date niet van schijnheilen houdt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
welk nummer heeft haar profiel?
Zo te lezen kan ze inderdaad wel beter krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze was nogal onder de indruk van het feit dat iemand die tien jaar ouder was haar misschien wel leuk vond en nu heeft ze in haar profiel ineens toegevoegd dat ze op iets oudere mannen valt, dus ze is duidelijk aan het vissen of ze nog beter kan krijgen.
Dom, want zo leuk was ze niet, ik vond haar karakter wel okay en ze was slim, maar geen catch ofzo..
Mensen verzieken het voor zichzelf door dat soort gedrag.
Prachtig beroep? Toch niet het oudste he?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
(NL71649953)
Succes, zeg maar dat haar vorige date niet van schijnheilen houdt.
Nu smst ze...zou ze meelezen?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zo te lezen kan ze inderdaad wel beter krijgen.
Psychologe, is een beetje een hobby van mij, psychologie en sociologie. Vandaar dat het wel klikte, maar dan moet ze niet moeilijk gaan doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Prachtig beroep? Toch niet het oudste he?
"gericht zoeken"quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
domme vraag, maar hoe kun je een persoon bij zo'n nl-nr op RP in beeld krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |