Welnee, het is gewoon wat dramatiek voor de vorm. Die jongen is geen lid, en kan niets met interesseberichtjes, maar hij wil het topic even spannender maken dan dat het is.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ooh god het is echt een neverending soap hier... *proest*
Goed he?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ooh god het is echt een neverending soap hier... *proest*
Mja..dan gebeurt hier op dit moment weinigquote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja valt mijn eigen date soap weer reuze mee....
photoshop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:27 schreef 3rdRock het volgende:
hoe kan ze nou niet op de foto's lijken? dat lijkt me zo raar: dan denk je te weten hoe iemand eruit ziet en dan klopt dat niet.....
foto van 3 jaar geleden, en afgelopen 3 jaar is ze 20 kilo aangekomenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:27 schreef 3rdRock het volgende:
hoe kan ze nou niet op de foto's lijken? dat lijkt me zo raar: dan denk je te weten hoe iemand eruit ziet en dan klopt dat niet.....
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef palawan het volgende:
[..]
foto van 3 jaar geleden, en afgelopen 3 jaar is ze 20 kilo aangekomen
haha 3rdrock vroeg zich af hoe dat kon. Nou zo dusquote:
Wat leukquote:
Nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theoretisch gezien zou het kunnenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef Thornado het volgende:
[..]
Schijnbaar...maar dan heb ik ook met haar gedate...
Nee, in de treinquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat leukOp iemand die je via een datingsite hebt leren kennen?
Ik zou dat best beangstigend vinden eigenlijk... maarja, ik ben sowieso snel afgeschrikt door mannen, dus of ik representatief ben..quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Lamon. het volgende:
`Oh, en om even duidelijk te zijn, ik wil niet negatief klinken, maar ik ben geen type die met meerdere mensen tegelijk date, als ik een date heb, spreek ik niet af met anderen...een beetje ouderwets dus misschien, maar zo ben ik nu eenmaal..´
Wat denken jullie, is dat een goede toevoeging, of mag je alleen maar positief en wanhopig zijn in je profiel?
Mijn hart... wat doe jequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nee, in de trein
Maar gisteren op de 5e date geweest en het voelt allemaal gewoon erg goed! Ik twijfelde eerst omdat ze nogal verlegen en stil uit de hoek kwam maar dat had allemaal een reden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef Natalie78 het volgende:
Gisteravond had ik mijn Fok! date met Neelix!![]()
![]()
![]()
Een tweede date zit er zeker weten in. Alleen laat die zich helaas op zich wachten omdat ik midden in een verbouwing zit en een week lang mijn huis niet uit kan. Maar het was dus zeker wel succesvol te noemen.
![]()
Wie hebben de volgende Fok! date?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
het breken en als confetti rondstrooien want ik heb iets te vieren
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dit buiten even uitvechten? Je ziet er niet al te breed uit op je foto, dus ik kan je vast hebben.
Is die nog wel vrijgezel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]Mijn papa is anders wel bij de pliesie!
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:07 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nee, wel vastgeketend door mijn moeder (l)
Zeg, ik heb het tot mijn 21e geprobeerd, daarna zou ik geen alimentatie meer krijgen ;Pquote:
Zullen we dan maar gaan smsen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:14 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zeg, ik heb het tot mijn 21e geprobeerd, daarna zou ik geen alimentatie meer krijgen ;P
Nee sorry Spirit, het was leuk voor die paar fobo posts maar laten we vrienden blijven, het ligt aan mij niet aan jou.
Ach, mensen verschillen. Ik was even online en had alweer een berichtje, dus iemand vond het juist weer prettig...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou dat best beangstigend vinden eigenlijk... maarja, ik ben sowieso snel afgeschrikt door mannen, dus of ik representatief ben..![]()
In die goeie ouwe tijd dat ik nogal veel aan het daten was, had ik soms afspraken met verschillende mannen in 1 week. Als ik dan iemand helemaal leuk vond, zegde ik de andere date wel af, maar dat gebeurde niet zo vaak
Hmmm.. true, maar ik zou je foto wel echt héél leuk moeten vinden, wil ik op een berichtje reageren als er iets dergelijks claimerigs in je profiel staatquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ach, mensen verschillen. Ik was even online en had alweer een berichtje, dus iemand vond het juist weer prettig...
Om heel eerlijk te zijn, mensen kijken toch alleen naar de foto.
Later komt de rest, en als iemand geen volledige debiel is, is dat verhaaltje altijd wel okay..
Dan zijn wij geen match.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmmm.. true, maar ik zou je foto wel echt héél leuk moeten vinden, wil ik op een berichtje reageren als er iets dergelijks claimerigs in je profiel staat
Nee, ik vind dat niet claimerig overkomen, maar normaal. Het is geen date-fabriek.quote:
Hm, het is wel een date-fabriek... tenminste, naar mijn bescheiden mening. Je kijkt naar een foto, je leest een profiel, je komt met elkaar in contact en het klikt of klikt niet, als het klikt, besluit je elkaar te ontmoeten en het klikt of klikt niet. Als het niet klikt, ga je op naar de volgende. Comsumptiemaatschappijquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet claimerig overkomen, maar normaal. Het is geen date-fabriek.
Als ik lelijk was, zou ik geen berichtjes van vrouwen krijgen, he?
Ga ook in de trein zitten, werkt een stuk beter dan een websitequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je verpest mijn pogingen tot het gaande houden van dit topic
mijn woonplaats heeft geen station, ben ik nu gedoemd om altijd single te blijvenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ga ook in de trein zitten, werkt een stuk beter dan een website
Dan woon in je vast in zo'n achtergesteld plaatsje dat jullie ook nog wel aan uithuwelijken doen. Goede vrienden worden met de kerk dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
mijn woonplaats heeft geen station, ben ik nu gedoemd om altijd single te blijven![]()
Wat een nare insteek, mijn dates `klikten´ dan zeker allemaal, want ze hadden bijna allemaal een vervolg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hm, het is wel een date-fabriek... tenminste, naar mijn bescheiden mening. Je kijkt naar een foto, je leest een profiel, je komt met elkaar in contact en het klikt of klikt niet, als het klikt, besluit je elkaar te ontmoeten en het klikt of klikt niet. Als het niet klikt, ga je op naar de volgende. Comsumptiemaatschappij![]()
Gelukkig dat je niet alle stationloze plaatsen over 1 kam scheertquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Dan woon in je vast in zo'n achtergesteld plaatsje dat jullie ook nog wel aan uithuwelijken doen. Goede vrienden worden met de kerk dus
Hier is vast een leuke verklaring voor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:38 schreef Lamon. het volgende:
ik ga niet uit met vrouwen die mij benaderen
Ben ook wel benieuwd naar. In mijn robuuste hosselperiode op RP (enkele jaren geleden) bevielen de vrouwen die mij benaderden juist veel beter dan die ene die ik benaderde (en mee gedate had, was 4 om 1).quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hier is vast een leuke verklaring voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |