Mijn verontschuldigingen, je hebt gelijk. Daarom ben ik blij dat ik mijn buitenlander card kan spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat meer om de sfeer. Die is nogal gespannen, mijns inziens.
Bovendien is het gebeurt in deze context.
No problem bro.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen, je hebt gelijk. Daarom ben ik blij dat ik mijn buitenlander card kan spelen.
Beetje laat hè.quote:
Jullie groeten.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doen al deze 'talenten' plotseling hier?
SC'enquote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doen al deze 'talenten' plotseling hier?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze praten niet eens over talentenjachten.
Ik heb 750 MB per maand en dat krijg ik niet echt op. Zit nu al 14 dagen te 3Gen en heb maar 150 MB verbrand.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Nou terug in de trein naar tilly.
Kreeg net een sms van kpn dat ik op 80 % van mijn internetlimiet zitallemaal fok
(limiet is gemiddelde van iedereen ofzo)
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.quote:
Daar zitten we ookquote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben jullie je eigen afdeling voor, toch?
Interessant allemaal, maar vertel eens over die zus van je?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Nou terug in de trein naar tilly.
Kreeg net een sms van kpn dat ik op 80 % van mijn internetlimiet zitallemaal fok
(limiet is gemiddelde van iedereen ofzo)
Geen ruimte meer voor users zoals jou en ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.
Ik heb 2gig permaand als met mijn iPhone 4.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb 750 MB per maand en dat krijg ik niet echt op. Zit nu al 14 dagen te 3Gen en heb maar 150 MB verbrand.
[ afbeelding ]
Nou, als je een foto post en ik kan die waarderen dan wil ik je wel accepteren.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.
Ik jou ook niet. Behalve in een film ooitquote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé D. je hebt over de 100k's posts maar ik heb je eigenlijk nog nooit gezien?
Ik heb gewoon onbeperkt op mijn iPhone 3G.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb 2gig permaand als met mijn iPhone 4.
[ afbeelding ]
Jaloers of niet? belg!
"Zoals jou en ik", Ludo? Is dat je definitieve antwoord? Jou en ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen ruimte meer voor users zoals jou en ik.
Niets is van ons, iedereen is welkom.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben jullie je eigen afdeling voor, toch?
Ik heb geen boodschap aan jouw instemming, snoes.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nou, als je een foto post en ik kan die waarderen dan wil ik je wel accepteren.
Een paar wel geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit een soort ONZ wat is komen aanwaaien? Of ben ik blind aan het worden?
Ik zou de opticien bellenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit een soort ONZ wat is komen aanwaaien? Of ben ik blind aan het worden?
Dat denk jij ja. op iPhone abonnementen zit een datalimiet van 2 gig per maand. Kusjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb gewoon onbeperkt op mijn iPhone 3G.
Jij dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Zoals jou en ik", Ludo? Is dat je definitieve antwoord? Jou en ik?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets is van ons, iedereen is welkom.
Stukken beter. Nu kunnen we de liefde gaan bedrijven en zulks.quote:
Volgens mij staat er ergens onbeperkt, maar goed. Ik gebruik het toch zelden dus zal die 2GB nooit halen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat denk jij ja. op iPhone abonnementen zit een datalimiet van 2 gig per maand. Kusjes.
Jou en mij?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stukken beter. Nu kunnen we de liefde gaan bedrijven en zulks.
Ik zat dus bij mij zus en toen moesten we gtst kijken en toen zag ik dat jij iemand had vermoord?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Interessant allemaal, maar vertel eens over die zus van je?
Er staat ook onbeperkt. Maar er staat ergens in de kleine lettertjes dat de snelheid word terug gebracht naar 1/8ste van de oorspronkelijke als je data over 2 gig heen gaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ergens onbeperkt, maar goed. Ik gebruik het toch zelden dus zal die 2GB nooit halen.
Kusjelik.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
Maar ik ga niet weg voordat ik de meeste hier voor homo heb uitgescholden. Homo's.
Ik ween. Maar je woeste aantrekkingskracht zorgt ervoor dat ik bereid ben deze fout door de vingers te zien.quote:
Hoi.quote:
Hey slaap lekker hè!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga slapen, dit valt mij te zwaar. Het duurt wel een weekje of zo om dit te verwerken en tot mijzelf te komen.
Homo Sapiens?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
Maar ik ga niet weg voordat ik de meeste hier voor homo heb uitgescholden. Homo's.
Tyfus mag je krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
Stiekem wel ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen jou bedoelde.
FOK! is mijn alibi.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zat dus bij mij zus en toen moesten we gtst kijken en toen zag ik dat jij iemand had vermoord?
Maar dan kun je nog steeds internetten, alleen een stuk langzamer. Heb je een abonnement voor 2 jaar?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er staat ook onbeperkt. Maar er staat ergens in de kleine lettertjes dat de snelheid word terug gebracht naar 1/8ste van de oorspronkelijke als je data over 2 gig heen gaat.
Kan het alleen niet meer vinden.
Kloon van Myr?quote:
Beweer je dat ik op een kerel lijk?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen jou bedoelde.
is nog bezig vriendjequote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef MouzurX het volgende:
Wat heeft feyenoord eig gedaan ? Verloren hoop i?k
Mooi. Staat je cam al aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ween. Maar je woeste aantrekkingskracht zorgt ervoor dat ik bereid ben deze fout door de vingers te zien.
Gewoon, omdat het kan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nein, waarom zou ik dat zijn?
Dan erbij Myr lust heul geen appels jung.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nein, waarom zou ik dat zijn?
Ja, en ik heb mijn oksels ook al ingesmeerd met appelmoes.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi. Staat je cam al aan?
Jij luistert naar Culture Club.quote:
Fact.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Myr lust heul geen appels jung.
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij luistert naar Culture Club.![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fact.
Tenzij geschild in de oven met kaneel.
Wel de enige echte van Hak hè? Of enigszins lauwe zelfgemaakte?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en ik heb mijn oksels ook al ingesmeerd met appelmoes.
Ik neem mijn abonnement wel voor 2 jaar ja. Heb het nog niet want ik wacht nog tot een winkel mij een iPhone 4 kan leveren.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog steeds internetten, alleen een stuk langzamer. Heb je een abonnement voor 2 jaar?
Wie schilt er nou appels in de oven?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fact.
Tenzij geschild in de oven met kaneel.
Heb helm van de beer met 3 levenkrachten stamina powerup. Ik breek je G.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Skylark. het volgende:
Zijn die nieuwen er nu nog steeds niet uitgebonjourd?
Tijd voor m'n Void Zone en Ancient Forged Hammer equip. Hebben we een healer en een tank? Dan aggro ik die MOBs okay.
Skylark,
Commandant der Strijdkrachten KLB.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
Waar komen Omdatappel en Krentenbaard vandaan dan?
quote:Krentenbaard wordt veroorzaakt door een bacterie. Het gaat meestal om de stafylokok. Kinderen en volwassenen kunnen deze bacterie bij zich dragen zonder zelf last van krentenbaard te krijgen. Meestal wordt de bacterie overgedragen door aanraking. Bijvoorbeeld door een kindje dat met de handjes aan de blaasjes heeft gezeten. De stafylokok kan soms ook door hoesten of niezen worden overgedragen. Krentenbaard is besmettelijk totdat de blaasjes zijn ingedroogd.
Je wacht op een uitnodiging?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik neem mijn abonnement wel voor 2 jaar ja. Heb het nog niet want ik wacht nog tot een winkel mij een iPhone 4 kan leveren.
Ik was een cadeautje van de kerstman.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
Waar komen Omdatappel en Krentenbaard vandaan dan?
Helaas voor je, ik heb sowieso Spellblock voor 3 minuten en daarbij heb ik Feral's kiteshield die alle animal-atributes countert.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb helm van de beer met 3 levenkrachten stamina powerup. Ik breek je G.
Nee, ik wacht tot je moeder klaar is met pijpen.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik neem mijn abonnement wel voor 2 jaar ja. Heb het nog niet want ik wacht nog tot een winkel mij een iPhone 4 kan leveren.
In omgeving Eindhoven zijn ze allemaal uitverkocht. Maar ja, 2 jaar aan een abonnement vast zitten is wel lang ja. Maar ik kan er wel mee leven.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier hebben ze hem gewoon op voorraad. Ik twijfel, twee jaar gebonden zitten aan een abonnement zie ik niet zitten.
Ik heb een paardenmasker.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helaas voor je, ik heb sowieso Spellblock voor 3 minuten en daarbij heb ik Feral's kiteshield die alle animal-atributes countert.
Dan moet je haast wel tof zijn.quote:
Ja ik ben ook best wel tof.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel tof zijn.
Wat is dat. Ik heb paarden, maar daar heb ik nooit van gehoord.quote:
Niemand heeft door wat je er nou mee bedoelt als je zo'n PI gebruikt bij zo'n zin.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel tof zijn.
Ik heb ook een tweejarig abonnement, alleen omdat ik een half jaar uit Nederland was en T-Mobile niet doet aan het pauzeren van abonnementen was dat duur geld.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
In omgeving Eindhoven zijn ze allemaal uitverkocht. Maar ja, 2 jaar aan een abonnement vast zitten is wel lang ja. Maar ik kan er wel mee leven.
Hier een illustratie:quote:Op woensdag 22 september 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dat. Ik heb paarden, maar daar heb ik nooit van gehoord.Mijn merrie is misschien wel blij met een gezichtsmaskertje ofzo.
Wat een grote mond, voor zo'n klein mannetjequote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot je moeder klaar is met pijpen.
Nee, die zonnebril staat me gewoon goedquote:ben je blind ofzo?
Klein zou ik hem niet noemen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een grote mond, voor zo'n klein mannetje
[..]
Nee, die zonnebril staat me gewoon goed
Dat is wel zuur ja. Maar over het algemeen zijn ze best wel klantvriendelijk bij t-mobile. Mijn vader krijgt 5 euro per maand korting omdat hij in dit huis geen 3G ontvangt. Terwijl dat ook niet nodig is want wireless en het zat gratis bij zijn abo dus hij betaald er eigenlijk niet eens voorquote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb ook een tweejarig abonnement, alleen omdat ik een half jaar uit Nederland was en T-Mobile niet doet aan het pauzeren van abonnementen was dat duur geld.
Deze manquote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Baas D.quote:
Hij is 3 meter gast.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Oké, good to know.quote:
Ik heb menig telefoontje gepleegd, maar in mijn geval was er geen regeling of kleine tegemoetkoming te treffen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is wel zuur ja. Maar over het algemeen zijn ze best wel klantvriendelijk bij t-mobile. Mijn vader krijgt 5 euro per maand korting omdat hij in dit huis geen 3G ontvangt. Terwijl dat ook niet nodig is want wireless en het zat gratis bij zijn abo dus hij betaald er eigenlijk niet eens voor![]()
Yn!quote:
Ik bescherm je ynuhh. Er is ingebroken. Niemand is veilig hier.quote:
Nou poehee, omdat jij zulkse durf hebt moet ik zeker 20 minuten in een hoekje huilen om dit hele gedoe te verwerken.quote:
Bescherm haar gezicht, dan kan haar lijk worden geïdentificeerd.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bescherm je ynuhh. Er is ingebroken. Niemand is veilig hier.
Ik kan mijn penis bijna niet vast houden. Floept steeds uit mijn handen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom praat ie dan alsof ie wat te compenseren heeft?
D. geloof mij maar dat dat niet het geval is.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom praat ie dan alsof ie wat te compenseren heeft?
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bescherm haar gezicht, dan kan haar lijk worden geïdentificeerd.
Eensch.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een leuke stelling voor jullie om over te discussiëren.
Stelling: De échte appelmoes van Hak smaakt beter dan de enigszins lauwe, zelfgemaakte.
Hier een foto van appelmoes.
[ afbeelding ]
Groetjes!.
Oh oké, lief van je.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bescherm je ynuhh. Er is ingebroken. Niemand is veilig hier.
Wanneer ik appelmoes moet maken is dat zeker het geval, ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een leuke stelling voor jullie om over te discussiëren.
Stelling: De échte appelmoes van Hak smaakt beter dan de enigszins lauwe, zelfgemaakte.
Hier een foto van appelmoes.
[ afbeelding ]
Groetjes!.
Al heb je het gehoord op de troonrede, ik wil niet dat je zo tegen/over Ynuhh praat. u_u.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb ik van Shin Chan, Aflevering Bommeletten. Dan zegt de Masked Muchacho dat.
Dan moet je zittend plassen, anders geeft dat zo'n rotzooiquote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan mijn penis bijna niet vast houden. Floept steeds uit mijn handen.
Sky, ga met haar mee in de douche. Je moet haar geen seconde uit het oog verliezen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh oké, lief van je.
Maar ik ga eerst even douchen, net bijna een uur hardgelopen.
Kusje op je bezwete wangetjes, en douche ze. Ik zal aan je denken (maar gewoon op een preutse manierquote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh oké, lief van je.
Maar ik ga eerst even douchen, net bijna een uur hardgelopen.
Ik geloof je wel hoor. Zou niet weten waarom er om gelogen zou moeten wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
D. geloof mij maar dat dat niet het geval is.
Het is toch heel aardig juist.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al heb je het gehoord op de troonrede, ik wil niet dat je zo tegen/over Ynuhh praat. u_u.
OH SHI-quote:
Ja, zo loopt de discussie keidood, Bella. Onderbouw je mening eens!quote:
Haha Shin Chan. Ik keek laatst weer een paar eps. Wat een heldenserie.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb ik van Shin Chan, Aflevering Bommeletten. Dan zegt de Masked Muchacho dat.
Weet ik veel. Ik weet niet eens wat er aan de hand isquote:
Ga jij gewoon weg.quote:
Echt he, die jongen is koning.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha Shin Chan. Ik keek laatst weer een paar eps. Wat een heldenserie.
Maar de appelmoes zoals grootmoeder het maakte? Met harde stukjes en meer van dat soort?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer ik appelmoes moet maken is dat zeker het geval, ja.
Fas gaat haar mede-potten beschermen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga jij gewoon weg.
Appelmoes is sowieso ranzig.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga jij gewoon weg.
Als je appelmoes van HAK tussen je lipjes smeert, dan is het uiteindelijk beter afwasbaar dan de zelfgemaakte, die plakt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, zo loopt de discussie keidood, Bella. Onderbouw je mening eens!
Je naam terug zoeken op FOK!.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een jaar terug wel 2 hele dagen ja.
Haha, lekker rebels, je PI-gebruikquote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga jij gewoon weg.
Chowiso mee eens. Doe mij maar tarrels naast mijn pommes frites.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga jij gewoon weg.
Ik ging samen kijken met Mozy.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha Shin Chan. Ik keek laatst weer een paar eps. Wat een heldenserie.
Potten appelmoes?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Fas gaat haar mede-potten beschermen.
Wat is er mis met Chowi en Bellatrix?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Fas gaat haar mede-potten beschermen.
Godverdomme Chai. Wil je dat nooit meer doen! Ik dacht dat ie weer in de SC zat.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik keek laatst weer eps van![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rebels is inderdaad het juiste woord, zeg.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, lekker rebels, je PI-gebruik [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godverdomme Chai. Wil je dat nooit meer doen! Ik dacht dat ie weer in de SC zat.
quote:
Het moet ook altijd weer over seks gaan hè.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je appelmoes van HAK tussen je lipjes smeert, dan is het uiteindelijk beter afwasbaar dan de zelfgemaakte, die plakt.
Jij brengt het beste in me naar boven.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het moet ook altijd weer over seks gaan hè.
Eén woord, zeven lettergrepen: conserveringsmiddelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben faal wat betreft het maken van appelmoes, een respectvol bedrijf zoals hak investeert miljoenen in het ontwikkelen van dé perfecte smaak voor appelmoes. Waarom zou ik hieraan willen twijfelen door mijn eigen appelmoes te creëren? Mijn stem gaat dus naar hak.
Knoflooksaus is the answer to everything. Maar wel die wat wittige knoflooksaus, niet die groenige.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chowiso mee eens. Doe mij maar tarrels naast mijn pommes frites.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft z'n plaatje gevonden, hoor.
Wij hebben knoflookmosterd.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knoflooksaus is the answer to everything. Maar wel die wat wittige knoflooksaus, niet die groenige.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik keek laatst weer eps van![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hahaha laat me in mijn waarde =[quote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft z'n plaatje gevonden, hoor.
Dat lijkt me vies.quote:
Het nadeel is dan weer dat je er zo van uit je bek gaat stinken.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knoflooksaus is the answer to everything. Maar wel die wat wittige knoflooksaus, niet die groenige.
haha ily jwt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hahaha laat me in mijn waarde =[
Die intro is ook zo kankerhard. HEE JIM BUTTONquote:
Nee, da's 42quote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knoflooksaus is the answer to everything.
even traantje wegpinken bij hoe AAN jim button wasquote:
Inderdaad.quote:
Ach, mensen komen sowieso niet binnen een cirkel van 1 meter bij me in de buurt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het nadeel is dan weer dat je er zo van uit je bek gaat stinken.
Niet dat appelmoes zo romantisch is om te eten, but still...
De trots van limburgquote:
Wieso?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, mensen komen sowieso niet binnen een cirkel van 1 meter bij me in de buurt.
POPCORN.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou het als moderator niet beter zijn als je niet over andere users gaat zeiken?
Ik zeg maar wat...
quote:
Komt omdat het zoveel kwaliteit bevat. En dat ben je niet gewend van de hedendaagse kindertelevisie.quote:
Kijk bij related video's BUDGIE DE HELIKOPTERquote:
Latuuuuur.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja maar dan wel hier en niet daar
Mag ik je troosten?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, mensen komen sowieso niet binnen een cirkel van 1 meter bij me in de buurt.
Was een grapje.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
BUDGIE IS EEN KLEINE HELIKOPTER KIJK MAAR MEE NAAR BUDGIE
Nee Lamon. komt hier niet meer.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja maar dan wel hier en niet daar
Kusjelikkroel.quote:
Wat is er nu eigenlijk allemaal aan de hand?quote:
Soort uitwisseling.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk allemaal aan de hand?
No shit. Dat wist ik toen al.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:22 schreef Lakitu het volgende:
De stem van Jim B. is die van Roy van beugelbekkie. Ja dat hoor ik
quote:
Ik zal jou eens uitwisselen.quote:
Ik begon.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk allemaal aan de hand?
Kleine broertje Maartenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
dinobabies spelen want ze hebben alle tijd een groepje van 4 jongens en een hele lieve meid
quote:
ze zijn te gekquote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
dinobabies spelen want ze hebben alle tijd een groepje van 4 jongens en een hele lieve meid
Jij mag dat.quote:
welke dag ben je in wizzurt?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
quote:
Hoera, privileges.quote:
Life with Louiequote:
Thanks!quote:
Maar toch niks met scharen ofzo hè? Ik moet eerst Bella nog 'doen'.quote:
Mooi laat ze maar lekker moe worden.quote:
En Allure dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
Chowi, zou je hier wat vaker langs kunnen komen?
Ik mis het fantaseren over die heerlijke voorgevel van je.
Nooit geweten dat dat zo heten. Keek het wel altijd.quote:
Ben je preutsquote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die over seks praten. Ga weg.
Chris.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
Chowi, zou je hier wat vaker langs kunnen komen?
Ik mis het fantaseren over die heerlijke voorgevel van je.
Ja ik vond het leukquote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat zo heten. Keek het wel altijd.
Oh.quote:
Pront en ferm. Niets mis mee.quote:
okquote:Op woensdag 22 september 2010 22:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
We hebben ons wekelijkse nostalgie moment. Laat ons.
okquote:
Alfredquote:
quote:
quote:
Dan vergeet ik het en zoek ik mijn heil bij tienermeisjesquote:Op woensdag 22 september 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chris.. Maar je kunt toch ook fantaseren over mijn voorgevel zonder mijn aanwezigheid?
HEB JE BEEF? IK KLAP ZEquote:Bovendien denk ik niet dat [bepaalde users] het gaan waarderen als ik vaker langskom.
Het geniet mijn voorkeur, jij bent mijn uitzondering.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alfred![]()
Mensen die de Kraaienpartij niet snapten
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef Mozy het volgende:
De tijd dat Intro's nog gewoon anderhalve minuut waren.
http://www.bax-shop.nl/cd(...)product-details.htmlquote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef MouzurX het volgende:
Wat voor DJ set had C_N nou gekocht?
Godver ik wil dat eig best hebben maar 800 om te beginnen vind ik écht veel.
400 misschien dan maar 800 pff.. en dat is volgens mij echt minimaal
Niet alles draait om seks.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar toch niks met scharen ofzo hè? Ik moet eerst Bella nog 'doen'.
Mooi.quote:
Pffffff, eindelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi.
Jongens we kunnen weer serieuze gesprekken voeren.
Hij stelt wel een gevoelig onderwerp aan de kaak. Maar ik vind het goed en knap gedaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pffffff, eindelijk.
Die analyse van Professor Angolatis vandaag was zeer vernieuwend, wat jij?
Deze lijkt mij wel chill om mee te beginnen http://www.bax-shop.nl/ca(...)product-details.htmlquote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/cd(...)product-details.html
Ga niet praten, want uiteindelijk Skylark je hem hard.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze lijkt mij wel chill om mee te beginnen http://www.bax-shop.nl/ca(...)product-details.html
Sorry Chris, ik zag je reactie te laat om er tijdig op te reageren maar ik sluit me volledig aan bij meneer Mozy.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pffffff, eindelijk.
Want?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef Sok. het volgende:
Wat is msn toch ook weer een godse kankerprogramma
Welke users zijn nu eigenlijk allemaal een werkwoord geworden?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ga niet praten, want uiteindelijk Skylark je hem hard.
Misschien C_N ik hem wel ditmaal.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Betekenis van het werkwoord Skylarken?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, wil je iemand toevoegen, kan zij niet tegen mij praten.. Voeg ik d'r opnieuw toe, blokkeert msn d'r ineens voor mequote:
Met rietjes drinken?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Betekenis van het werkwoord Skylarken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Aan iets nieuws beginnen en al snel weer afhaken.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Betekenis van het werkwoord Skylarken?
Hmm op van die forums raden ze allemaal gewoon DJM-200 mixer en dan 2x CDJ400 ofzo aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze lijkt mij wel chill om mee te beginnen http://www.bax-shop.nl/ca(...)product-details.html
Ja wat ik postte is een controller, dus digitaal dj'en icm een programma op je computer. Ik zou gewoon 2ehands iets proberen te fixen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hmm op van die forums raden ze allemaal gewoon DJM-200 mixer en dan 2x CDJ400 ofzo aan.
Om te beginnen.
Alleen das wel al 520+ 2x400 ofzo
Oh dan skylark ik ook zo vaak.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aan iets nieuws beginnen en al snel weer afhaken.
Vroegah was MSN wel nice.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, wil je iemand toevoegen, kan zij niet tegen mij praten.. Voeg ik d'r opnieuw toe, blokkeert msn d'r ineens voor me
Na een kwartier kan k eindelijk praten
Misschien is er zo'n show bezig?quote:
Ja maar als je voor Pioneer en zulke merken gaat dan heb je wel nog goed spul als je er mee doorgaat, anders moet je na 1-2 jaar alles opnieuw kopen want reloop is ok maar gewoon een soort JBsystems. Pioneers houden hun waarde best wel dus als je afhaakt heb je minder verlies. Als je niet meer dan 500 EUR wil uiteven kan je beter voor MIDI gaan want CD/vinyl is dure apparatuur.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hmm op van die forums raden ze allemaal gewoon DJM-200 mixer en dan 2x CDJ400 ofzo aan.
Om te beginnen.
Alleen das wel al 520+ 2x400 ofzo
Al sla je me dood. Ik kijk nooit naar campingzenders.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien is er zo'n show bezig?
Die evidentie moest dus stand houden tegenover die methodische en universele twijfel. Deze twijfel is methodisch en niet cynisch: het is geen twijfel om de twijfel om de twijfel, zij heft zichzelf op wanner de twijfel onterecht blijkt te zijn. Ze is universeel omdat ze alles wat enigszins in twijfel te trekken is in twijfel trekt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pffffff, eindelijk.
Ja maar ik zou niet als totale beginner CDJ1000's kopen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja maar als je voor Pioneer en zulke merken gaat dan heb je wel nog goed spul als je er mee doorgaat, anders moet je na 1-2 jaar alles opnieuw kopen want reloop is ok maar gewoon een soort JBsystems. Pioneers houden hun waarde best wel dus als je afhaakt heb je minder verlies. Als je niet meer dan 500 EUR wil uiteven kan je beter voor MIDI gaan want CD/vinyl is dure apparatuur.
Keiz, Spike en Greggquote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah was MSN wel nice.
[ afbeelding ]
Kon geen beter plaatje vindenquote:
Sowiesoquote:
Gewoon printscreen van je eigen, of heb je minder personen in je lijst?quote:
Ja. 1.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon printscreen van je eigen, of heb je minder personen in je lijst?
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar ik zou niet als totale beginner CDJ1000's kopen.
Die haal ik over een jaar als ik TURNED PRO ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar ik zou niet als totale beginner CDJ1000's kopen.
Ik vind het eerlijk gezegd ook dan overkill.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee ik ook nietDaarom heb je de goedkopere minder uitgebreide versies. Sowieso CDJ1000s thuis hebben staan is overkill tenzij je echt iets met je dj carriere doet
Yeah right. Blijf mailtjes sturen naar m'n label vriendquote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die haal ik over een jaar als ik TURNED PRO ben.
Ik voel me vereerd.quote:
Die dingen zijn sowieso achterlijk overpriced. En dat typ ik dan vanaf mijn iMacquote:Op woensdag 22 september 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook dan overkill.Komop man het is een cd-speler.
Dit. Precies. Ik stuur even een boos mailtje naar Pioneerquote:Op woensdag 22 september 2010 22:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Die dingen zijn sowieso achterlijk overpriced. En dat typ ik dan vanaf mijn iMac2000 euro per cd-speler, ze kunnen echt wel skippen hoor. Ze weigeren ook wel eens cd's. Sowieso 4000 euro investeren in CD-spelers anno 2010
Ik ben de Amnesia niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |