Mijn verontschuldigingen, je hebt gelijk. Daarom ben ik blij dat ik mijn buitenlander card kan spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat meer om de sfeer. Die is nogal gespannen, mijns inziens.
Bovendien is het gebeurt in deze context.
No problem bro.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen, je hebt gelijk. Daarom ben ik blij dat ik mijn buitenlander card kan spelen.
Beetje laat hè.quote:
Jullie groeten.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doen al deze 'talenten' plotseling hier?
SC'enquote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doen al deze 'talenten' plotseling hier?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze praten niet eens over talentenjachten.
Ik heb 750 MB per maand en dat krijg ik niet echt op. Zit nu al 14 dagen te 3Gen en heb maar 150 MB verbrand.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Nou terug in de trein naar tilly.
Kreeg net een sms van kpn dat ik op 80 % van mijn internetlimiet zitallemaal fok
(limiet is gemiddelde van iedereen ofzo)
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.quote:
Daar zitten we ookquote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben jullie je eigen afdeling voor, toch?
Interessant allemaal, maar vertel eens over die zus van je?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Nou terug in de trein naar tilly.
Kreeg net een sms van kpn dat ik op 80 % van mijn internetlimiet zitallemaal fok
(limiet is gemiddelde van iedereen ofzo)
Geen ruimte meer voor users zoals jou en ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.
Ik heb 2gig permaand als met mijn iPhone 4.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb 750 MB per maand en dat krijg ik niet echt op. Zit nu al 14 dagen te 3Gen en heb maar 150 MB verbrand.
[ afbeelding ]
Nou, als je een foto post en ik kan die waarderen dan wil ik je wel accepteren.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.
Ik jou ook niet. Behalve in een film ooitquote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé D. je hebt over de 100k's posts maar ik heb je eigenlijk nog nooit gezien?
Ik heb gewoon onbeperkt op mijn iPhone 3G.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb 2gig permaand als met mijn iPhone 4.
[ afbeelding ]
Jaloers of niet? belg!
"Zoals jou en ik", Ludo? Is dat je definitieve antwoord? Jou en ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen ruimte meer voor users zoals jou en ik.
Niets is van ons, iedereen is welkom.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben jullie je eigen afdeling voor, toch?
Ik heb geen boodschap aan jouw instemming, snoes.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nou, als je een foto post en ik kan die waarderen dan wil ik je wel accepteren.
Een paar wel geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit een soort ONZ wat is komen aanwaaien? Of ben ik blind aan het worden?
Ik zou de opticien bellenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit een soort ONZ wat is komen aanwaaien? Of ben ik blind aan het worden?
Dat denk jij ja. op iPhone abonnementen zit een datalimiet van 2 gig per maand. Kusjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb gewoon onbeperkt op mijn iPhone 3G.
Jij dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Zoals jou en ik", Ludo? Is dat je definitieve antwoord? Jou en ik?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets is van ons, iedereen is welkom.
Stukken beter. Nu kunnen we de liefde gaan bedrijven en zulks.quote:
Volgens mij staat er ergens onbeperkt, maar goed. Ik gebruik het toch zelden dus zal die 2GB nooit halen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat denk jij ja. op iPhone abonnementen zit een datalimiet van 2 gig per maand. Kusjes.
Jou en mij?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stukken beter. Nu kunnen we de liefde gaan bedrijven en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |