Mijn verontschuldigingen, je hebt gelijk. Daarom ben ik blij dat ik mijn buitenlander card kan spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat meer om de sfeer. Die is nogal gespannen, mijns inziens.
Bovendien is het gebeurt in deze context.
No problem bro.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen, je hebt gelijk. Daarom ben ik blij dat ik mijn buitenlander card kan spelen.
Beetje laat hè.quote:
Jullie groeten.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doen al deze 'talenten' plotseling hier?
SC'enquote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doen al deze 'talenten' plotseling hier?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze praten niet eens over talentenjachten.
Ik heb 750 MB per maand en dat krijg ik niet echt op. Zit nu al 14 dagen te 3Gen en heb maar 150 MB verbrand.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Nou terug in de trein naar tilly.
Kreeg net een sms van kpn dat ik op 80 % van mijn internetlimiet zitallemaal fok
(limiet is gemiddelde van iedereen ofzo)
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.quote:
Daar zitten we ookquote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben jullie je eigen afdeling voor, toch?
Interessant allemaal, maar vertel eens over die zus van je?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Nou terug in de trein naar tilly.
Kreeg net een sms van kpn dat ik op 80 % van mijn internetlimiet zitallemaal fok
(limiet is gemiddelde van iedereen ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |